Lekker man.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:36 schreef GGMM het volgende:
Ik werd echt een beetje geil van de nieuwe Mario Kart trailer.
Kan nooit zo goed zijn als crash bandicoot team racingquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:36 schreef GGMM het volgende:
Tuurljik wel, aangezien dat spel een slap aftreksel van Mario Kart is.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan nooit zo goed zijn als crash bandicoot team racing
Het is dat ik mobiel zit anders was er een tr gemachtquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurljik wel, aangezien dat spel een slap aftreksel van Mario Kart is.
Linkquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:36 schreef GGMM het volgende:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:36 schreef GGMM het volgende:
Die komt terug geloof ik in de nieuwequote:
Ik heb geen Wiiquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die komt terug geloof ik in de nieuwe
En of davy en ik hard tegen elkaar gaan racen.
Ik kon mij opgeven voor de reviewversie, maar ik heb geen Wii U.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:36 schreef GGMM het volgende:
Dan koop je er éénquote:
Ja, maar er zitten ook altijd tracks van voorgaande Mario Kart's in, en daar zit deze bij.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:43 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Rainbow Road zit toch in iedere Mario Kart?
quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kon mij opgeven voor de reviewversie, maar ik heb geen Wii U.
heb eventjes gehuild
quote:
rainbow road zit er toch altijd in?quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die komt terug geloof ik in de nieuwe
En of davy en ik hard tegen elkaar gaan racen.
Oh ja, daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar er zitten ook altijd tracks van voorgaande Mario Kart's in, en daar zit deze bij.
2 Rainbow Roads dus. Deze en een nieuwe
Wind Waker is dan ook 1 van de beste spellen ooitquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt ook een Mario Kart bundel.
Ook al is Zelda ook een must have natuurlijk.
Ik zie het al, jou hoef ik niks meer uit te leggen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wind Waker is dan ook 1 van de beste spellen ooit
quote:Virgil Misidjan heeft de wind in zijn rug staan. De aanvaller deed aan het begin van dit seizoen nog twee competitiewedstrijden mee bij Willem II, dat vorige week kampioen van de Jupiler League werd, en vertrok vervolgens naar het Bulgaarse Ludogorets Razgrad. Die ploeg stevent ook op de landstitel af en Misidjan heeft een behoorlijk aandeel in dat succes.
De twintigjarige Nederlander deed dit seizoen in 25 competitiewedstrijden mee en scoorde 9 keer. Bovendien was hij ook trefzeker in de Europa League, bijvoorbeeld tegen PSV. Misidjan geniet van wat er allemaal gebeurt en durft het zelfs te hebben over het Nederlands elftal. "Je weet maar nooit, al denk ik niet dat ze in Bulgarije kijken", zegt de dribbelaar tegen Voetbal International.
"Ik zou een gat in de lucht springen, je moet ook altijd hoop houden", benadrukt Misidjan. "We hebben PSV in de Europa League twee keer met 2-0 verslagen, dus wie weet. Ik heb het niet helemaal uit mijn hoofd gezet. Het zou ook goed zijn als ze een keer komen kijken in Bulgarije." Misidjan werd nog niet eerder uitgenodigd voor het Nederlands elftal.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.bartsmit.com/n(...)4&s2m_exaffid=623082
Ik zou het wel tof vinden als de SC geld bij elkaar legt en dit voor mijn verjaardag koopt.
Ik check alleen games.fok.quote:
Geen pizza salami nemenquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:50 schreef Mansjester het volgende:
Jongens, ik heb net 2 Wagner Big pizza's gekocht. Ik ga vanavond die met Cheese & Onion eten.
Aangezien ik zelden deze pizza eet, weet ik niet precies wat ik van deze pizza kan verwachten. Wat is jullie ervaring met deze pizza? Heb ik waarschijnlijk een goede aankoop gedaan?
Ik heb trouwens voor deze pizza gekozen omdat deze in de aanbieding waren.
Plaatje ter illustratie:
[ afbeelding ]
gr gr Jurrian 1998
Lekker man, niets mis mee.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:50 schreef Mansjester het volgende:
Jongens, ik heb net 2 Wagner Big pizza's gekocht. Ik ga vanavond die met Cheese & Onion eten.
Aangezien ik zelden deze pizza eet, weet ik niet precies wat ik van deze pizza kan verwachten. Wat is jullie ervaring met deze pizza? Heb ik waarschijnlijk een goede aankoop gedaan?
Ik heb trouwens voor deze pizza gekozen omdat deze in de aanbieding waren.
Plaatje ter illustratie:
[ afbeelding ]
gr gr Jurrian 1998
Dat is de andere die ik heb genomenquote:
Ik doe het alleen voor typisch. Zijn artikelen heeft altijd maar 20 views.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap niet dat je die kutsite checkt, maar ieder z'n ding.
Ik hou ook wel van variatie hoor begrijp me niet verkeerd. Soms neem ik een Big American salami, en soms een Ristorante salami.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat is de andere die ik heb genomen
Voor de afwisseling heb ik 2 verschillende genomen. Mijn score in de autismetest komt hier wel naar voren. Ik ben nooit zo'n grote autist en ga voor de variatie.
Ach, die is nu toch moderator.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik doe het alleen voor typisch. Zijn artikelen heeft altijd maar 20 views.
"K3 Bengeltjes" klinkt wel erg geil moet ik zeggen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:13 schreef TwenteFC het volgende:
Ze denken dat die kinders geen addblock hebben.
Zou het best op K3 kunnen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:19 schreef Pascalus het volgende:
[..]
"K3 Bengeltjes" klinkt wel erg geil moet ik zeggen.
WTFquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:13 schreef TwenteFC het volgende:
Ze denken dat die kinders geen addblock hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van variatie hoor begrijp me niet verkeerd. Soms neem ik een Big American salami, en soms een Ristorante salami.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:35 schreef Heeinz het volgende:
BREAKINGwelke en waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
o moest je niet werkenquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Prima, al begon het wat zwaar met een 6/10 kater.
Die zwartharige van K3quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:19 schreef Pascalus het volgende:
[..]
"K3 Bengeltjes" klinkt wel erg geil moet ik zeggen.
o ik moest in de middag tot net werkenquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Arbeidersleef jwz
Telefoon of in een webbrowserquote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:46 schreef Insomnia_ het volgende:
wat gaan we vanavond op togethertube kijken
baantjer was gister topshow kan ik je vertellenquote:
HOU OP HEKS HOU OP!!!!quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
baantjer was gister topshow kan ik je vertellen
Hoe laat beginnen wequote:Op donderdag 1 mei 2014 20:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
de boom heeft pijn
de tak vermoord de boom
*vermoordtquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
de boom heeft pijn
de tak vermoord de boom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |