Ik heb er 2 die bij elkaar niet eens zoveel kostten. Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik er 1 ook niet gebruik omdat ik die niet zo lekker vind typenquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:56 schreef Adames het volgende:
[..]
genoeg studenten die er een hebben. als je dagelijk je laptop gebruikt is het ook wel te verantwoorden
zit ik met 2 mooie laptops die ik nauwelijks gebruik
Ah, op die manierquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:55 schreef Adames het volgende:
[..]
ik had het wat verkeerd, maar je zit en met 8% en met usd naar eur
Als je zo doorgaat zeg ik je dinsdag geen gedag hoor!quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Stiekem vermoed ik dat het best meeviel daarEn dat jij gewoon mee zat te trollen
Welk gedeelte precies?quote:
Het was weer gezellig dusquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:57 schreef Paxcon het volgende:
Ik vond Littlerabbit erg sterk vandaag
Het was een gezellige avond
Tuurlijk doe je dat wel.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat zeg ik je dinsdag geen gedag hoor!
Ik zou ook wel zo'n woeste baard willen hebbenquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben trots op LR, prima collega en nog cute ook, wat wil je nog meer?
Baard hebben is uit. Niets cute aan dus.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben trots op LR, prima collega en nog cute ook, wat wil je nog meer?
Dat snap ik helemaal.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zou ook wel zo'n woeste baard willen hebben
nee man dat is weer helemaal hip!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Baard hebben is uit. Niets cute aan dus.
Jou neem ik helemaal niet meer serieus na je "Kom je uit Brabant". Alsof mijn hart uit het lichaam werd gerukt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Baard hebben is uit. Niets cute aan dus.
Littlerabbit ik heb je op Facebook gezienquote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jou neem ik helemaal niet meer serieus na je "Kom je uit Brabant". Alsof mijn hart uit het lichaam werd gerukt.
Het was een grapje.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jou neem ik helemaal niet meer serieus na je "Kom je uit Brabant". Alsof mijn hart uit het lichaam werd gerukt.
Sinds vorige week is het niet meer hip.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat snap ik helemaal.
[..]
nee man dat is weer helemaal hip!
Dat lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Littlerabbit ik heb je op Facebook gezien
Mmm dat heb ik gemist. Dan moet LR hem maar weer afscheren maar ik denk dat hij dan nog steeds cute is.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het was een grapje.
Hug?
[..]
Sinds vorige week is het niet meer hip.
https://www.facebook.com/(...)122094&stream_ref=10quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.
Oké je hebt mij door.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)122094&stream_ref=10
Op 1:51. Overigens vind ik die hele video fantastisch
Trusten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké je hebt mij door.
[ afbeelding ]
Tot zover mijn FOK!-avonturen van vandaag. Ik vond het een geslaagde dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |