"Weet je zeker dat je de speeddate wilt afbreken? Dit kan er toe leiden dat je volgende aanvraag voor een speeddate langer duurt."quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:27 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Leuke TT, *block* *block*. U heeft teveel mensen geblockt en wordt nu zelf van de site verwijderd, tot ziens![]()
Maak je ooit weleens een speeddate af?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
"Weet je zeker dat je de speeddate wilt afbreken? Dit kan er toe leiden dat je volgende aanvraag voor een speeddate langer duurt."
3 seconden later "Speeddate met Frik"
*block*
Dat doe ik niet. Het enige dat ik zeg is dat als je niet langere tijd met iemand gechat hebt het me sub optimaal voor het je kwaliteit des levens lijkt om ermee te zitten wanneer ze je blockt. En zelfs wanneer je wel een paar uur gechat hebt oid is het minders.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:24 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Je doet net alsof ik uren tegen iemand aan praat die halve antwoorden geeft. Dat doe ik niet.
Ja hoor. 4 minuten lukt me meestal nog welquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:30 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Maak je ooit weleens een speeddate af?![]()
Ik zit er helemaal niet mee wanneer iemand mij blockt? Vooral doen als ik je niet aansta. Ik block 90% als het niet meer is.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:31 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Het enige dat ik zeg is dat als je niet langere tijd met iemand gechat hebt het me sub optimaal voor het je kwaliteit des levens lijkt om ermee te zitten wanneer ze je blockt. En zelfs wanneer je wel een paar uur gechat hebt oid is het minders.
Je beantwoorde mijn vraag over hoe je er zoveel om kon geven positief dus is logisch als dat dan ook het geval is. En dat is mooi on topic. PaiQ is wel de shit hier zo te lezen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:32 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Ik zit er helemaal niet mee wanneer iemand mij blockt? Vooral doen als ik je niet aansta. Ik block 90% als het niet meer is.
Ik geef er niet om, wilde alleen aangeven dat ik het niet voor mijzelf doe, maar ook voor "een betere wereld".quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:36 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Je beantwoorde mijn vraag over hoe je er zoveel om kon geven positief dus is logisch als dat dan ook het geval is. En dat is mooi on topic. PaiQ is wel de shit hier zo te lezen.
Dat staat er dan weer zo tussen inquote:Op woensdag 30 april 2014 15:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja? je houdt er wel van als ze "wood" hebben?
Heerlijke dubbelzinnigheidquote:
Nieuw topic. Duurt altijd even, want handmatige actiequote:Op donderdag 1 mei 2014 10:31 schreef LesMiserables het volgende:
Waarom staat deze niet tussen de centrale topics dan.
Hoe spreek je jouw username eigenlijk uit.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nieuw topic. Duurt altijd even, want handmatige actie
Ik denk zoals je Cuecumber uitspreekt...quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:44 schreef habitue het volgende:
[..]
Hoe spreek je jouw username eigenlijk uit.
Kuuuu
Kjuw
Kjuwieee
Suueee
seeee uuuuu eeeee underscore
Jij bent als een komkommer?quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:48 schreef habitue het volgende:
Ah that makes sense. Ow nou dan heeft ze aan mij niks meer
Dat ken ik ja. Alcohol helptquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:51 schreef SilentChaos het volgende:
Godver, ik heb zin in zondagda's een slecht teken
Ik kan maar beter een apathische lul zijn, want dan ben ik veel leuker voor m'n gesprekspartner(sarcastisch/humoristisch, geïnteresseerd, vol verhalen)
Voor zover een komkommer duur kan zijn, het blijven komkommers he.quote:
Sowiesoquote:
He! Wees niet zo denigrerend over komkommersquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:56 schreef habitue het volgende:
Voor zover een komkommer duur kan zijn, het blijven komkommers he.
Niet alles hoeft duur te zijn om leuk te zijn. Komkommers eten op het strand bijvoorbeeldquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
He! Wees niet zo denigrerend over komkommers
\____/quote:
Sowieso komkommers, waar dan ookquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:06 schreef habitue het volgende:
Niet alles hoeft duur te zijn om leuk te zijn. Komkommers eten op het strand bijvoorbeeld
Zeker al is de komkommer wel een beetje een allemansvriend. De heineken onder de groenten. Ik ben dan meer een tomaten kinda guy. Maar niks mis met een koude heineken op een zonnige middag natuurlijk.quote:
In vrijwel alle salades zit tomaat EN komkommer hequote:
Ik bestel altijd zonder tomaatquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:51 schreef habitue het volgende:
In vrijwel alle salades zit tomaat EN komkommer he
Je loon komt iets later deze maand Weiss!quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:52 schreef Weissman het volgende:
#teamhabitue #thehunter #youknowwhattimeitis
Godsamme, vertel ik je in geheim dat ik op mannen val, ga jij het hier verkondigen, bedanktquote:
Scherpquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Godsamme, vertel ik je in geheim dat ik op mannen val, ga jij het hier verkondigen, bedankt
Bericht verwijderen en in een hoekje kruipen en huilen!quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:10 schreef Weissman het volgende:
OMG EEN CHICK OP OKCUPID HEEFT HAAR NUMMER GEGEVEN EN ZE WIL DAT IK HAAR BEL. WAT NU?!?!
Negeren. Wat denkt ze wel niet, dat jij de eerste stap gaat zetten?quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:10 schreef Weissman het volgende:
OMG EEN CHICK OP OKCUPID HEEFT HAAR NUMMER GEGEVEN EN ZE WIL DAT IK HAAR BEL. WAT NU?!?!
Met prepaid bellenquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:10 schreef Weissman het volgende:
Ik heb een tijdje geleden een aantal dates gehad met een meisje die continu belde (wel eerst appen en dan bellen omdat het sneller/makkelijker is)quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:22 schreef LesMiserables het volgende:
Wie belt er überhaupt eigenlijk. Mensen die dat verlangen hebben denk ik niet de beste aansluiting op het dagelijkse leven of zijn 50 jaar oud.
Dat maakt toch niks uit? Soms is bellen gewoon lachen, hoor je elkaar en kun je ook leuke gesprekken voeren zoals op de app, die soms nog beter te interpreteren zijn ookquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:22 schreef LesMiserables het volgende:
Wie belt er überhaupt eigenlijk. Mensen die dat verlangen hebben denk ik niet de beste aansluiting op het dagelijkse leven of zijn 50 jaar oud.
Nouja, jij hebt ook tijd om de hele tijd op dit forum te zitten toch? Beetje onzinnige redenatie.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:46 schreef LesMiserables het volgende:
wie heeft er nou nog tijd om, anders dan voor functionele zaken, met elkaar te bellen.
Je vergeet de vrouwen met een 0900 nummer (maar die zijn misschien ook wel ruim boven de 40).quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:46 schreef LesMiserables het volgende:
De enige mensen die ik over bellen heb gehoord de afgelopen anderhalf jaar in online daten zijn vrouwen van tegen de 40, vandaar dat ik wat verbaasd was.
Ja, dat is terwijl ik aan het werk ben, je zal merken dat ik hier ook uren niet aanwezig ben (of blijkbaar niet dus). Ik bepaal zelf wanneer ik post als ik even tijd heb. Bellen is nogal onvrijwillig in die zin.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nouja, jij hebt ook tijd om de hele tijd op dit forum te zitten toch? Beetje onzinnige redenatie.![]()
Bellen is nog altijd een stuk persoonlijker dan whatsappen. Zie niet in wat er mis mee zou zijn eigenlijk. Daarbij denk ik dat je in een kwartiertje bellen een beter beeld krijgt over iemand dan in een half uur whatsappen.
Jouw persoonlijke agenda interesseert me niet (niet lullig bedoeld), en je mist ook m'n punt. Mensen hebben tijd zat om te bellen. Neem tenminste aan dat je niet 24 uur per dag op je werk zit. Je hebt namelijk ook tijd om te appen. (Je zegt zelf dat je dat leuker vindt namelijk)quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:51 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ja, dat is terwijl ik aan het werk ben, je zal merken dat ik hier ook uren niet aanwezig ben (of blijkbaar niet dus). Ik bepaal zelf wanneer ik post als ik even tijd heb. Bellen is nogal onvrijwillig in die zin.
Wat dacht je van een uurtje daten, klinkt nog beter dan een half uur appen of kwartiertje bellen niet ?
Nee, als ik op mijn werk heb ik nog meeste tijd om te bellen maar ik ga niet prive/date bellen vanaf kantoor. Ik probeerde simpelweg in the mind of a dater van hier te komen. En ja, bellen is niet van deze tijd, al verschillen wij daar dan in van mening; de telecom providers zijn het met mij eens.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jouw persoonlijke agenda interesseert me niet (niet lullig bedoeld), en je mist ook m'n punt. Mensen hebben tijd zat om te bellen. Neem tenminste aan dat je niet 24 uur per dag op je werk zit. Je hebt namelijk ook tijd om te appen. (Je zegt zelf dat je dat leuker vindt namelijk)
En ja, je kunt ook een uurtje daten. Maar daar moet je ook nog naar toe, je moet weer naar huis...zo bezien kun je wel met iedereen gaan daten die terugpraat. Wat ik wil zeggen is dat je met een kwartiertje bellen echt wel een beter beeld krijgt dan dat oeverloze ge-whatsapp de hele tijd.
Ik heb ook niet altijd zin om te praten als ik lekker op de bank een film lig te kijken, maar om nou bellen 'niet meer van deze tijd' te noemen slaat natuurlijk nergens op.
Echte postquote:Op donderdag 1 mei 2014 14:02 schreef Silenus het volgende:
Ik bel ook niet altijd, maar je doet net alsof een vrouw dan voorstelt om brieven naar elkaar te schrijven of via de postduif te communiceren.
Je mist het punt echt volledig.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:58 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Nee, als ik op mijn werk heb ik nog meeste tijd om te bellen maar ik ga niet prive/date bellen vanaf kantoor. Ik probeerde simpelweg in the mind of a dater van hier te komen. En ja, bellen is niet van deze tijd, al verschillen wij daar dan in van mening; de telecom providers zijn het met mij eens.
Eh jij misschien, interessant dat je weet hoe mijn leven in elkaar zit. Klop eens op het raam als je naar binnen zit te kijken dan krijg je een kopje koffie van me.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:08 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je mist het punt echt volledig.
Dat je niet van bellen houdt, prima. Maar geen tijd? We hebben nog nooit zoveel vrije tijd gehad. Echt een nieuwe tijdsding en pure interessantdoeneritis.
Sorry, geen tijd.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:09 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Eh jij misschien, interessant dat je weet hoe mijn leven in elkaar zit. Klop eens op het raam als je naar binnen zit te kijken dan krijg je een kopje koffie van me.
Geen tijd hebben bestaat niet. Je maakt tijd of je maakt geen tijd. En als je geen tijd maakt, dan is dat je eigen keuze. Net zoals wanneer je wel tijd maakt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:09 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Eh jij misschien, interessant dat je weet hoe mijn leven in elkaar zit. Klop eens op het raam als je naar binnen zit te kijken dan krijg je een kopje koffie van me.
Laatste reply mbt dit onderwerp, klopt als ik vrijgezel ben maak ik liever tijd vrij voor mensen die mij in het echt willen zien (dates) dan dat ik een beetje moet zitten bellen. Ik date over het algemeen ook wel 4/5 avonden per week dan. Heb al aangegeven dat het bellen een persoonlijk ding is maar willen jullie niet aan geloven blijkbaar. Ik kies er inderdaad voor om andere leuke/belangrijke dingen te doen omdat ik bellen gewoon een matige activiteit vind, je hoeft me niet van het tegenovergestelde te overtuigen hoor ... doe wat je wilt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:11 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Geen tijd hebben bestaat niet. Je maakt tijd of je maakt geen tijd. En als je geen tijd maakt, dan is dat je eigen keuze. Net zoals wanneer je wel tijd maakt.
Lezen, LMquote:Op donderdag 1 mei 2014 14:08 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je mist het punt echt volledig.
Dat je niet van bellen houdt, prima. Maar geen tijd? We hebben nog nooit zoveel vrije tijd gehad. Echt een nieuwe tijdsding en pure interessantdoeneritis.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:15 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Lezen, LM
In anders nieuws: zin in zaterdag
Zoals je in mijn post kan lezen zijn mijn redenen tweeledig dus ik weet niet wie hier nou precies lastig leest.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:15 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Lezen, LM
In anders nieuws: zin in zaterdag
Bekkenquote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 1 mei 2014 14:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Bekken![]()
Oh ja en bijpraten, hapje eten, wijntje en die B-films hé. Liefst één met Jean Claude ten Damme
"En jij?"
Het gaat om ervaringen hier, het advies-topic kun je elders vinden.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:17 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Zoals je in mijn post kan lezen zijn mijn redenen tweeledig dus ik weet niet wie hier nou precies lastig leest.
@MissGump
Volgens mij komt meeste advies wat bruikbaar is toch echt niet van de singles ITT.
Ik zie hier naast de ervaringen ook verdomt veel vragen. Daarnaast heb ik vaak genoeg mijn ervaringen gedeeld. Wat denk je ermee te bereiken als er alleen singles zitten hier ? Mensen die geen single zijn waren dat ooit wel dus ook die ervaring telt gewoon denk ik toch ? Ik snap het wel hoor ..quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:30 schreef MissGump het volgende:
[..]
Het gaat om ervaringen hier, het advies-topic kun je elders vinden.
Wanneer kunnen we jouw strategoverslag verwachten?quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:30 schreef MissGump het volgende:
[..]
Het gaat om ervaringen hier, het advies-topic kun je elders vinden.
En woeiii, datingverslagen op komst van SC en Eefje!
Komt er natuurlijk alleen als ik winquote:Op donderdag 1 mei 2014 14:50 schreef habitue het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we jouw strategoverslag verwachten?
Dat was een zekerheidje zei jequote:Op donderdag 1 mei 2014 14:57 schreef MissGump het volgende:
[..]
Komt er natuurlijk alleen als ik win
Ik heb nog geen verslag v je gelezen!quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:33 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ik zie hier naast de ervaringen ook verdomt veel vragen. Daarnaast heb ik vaak genoeg mijn ervaringen gedeeld. Wat denk je ermee te bereiken als er alleen singles zitten hier ? Mensen die geen single zijn waren dat ooit wel dus ook die ervaring telt gewoon denk ik toch ? Ik snap het wel hoor ..
Dan heb je niet goed opgelet. Ik post nu uiteraard als non-single geen verslag aangezien ik niet ga daten maar in vorige edities best wat gepost. Heb veel ervaringen gedeeld over de verschillende dating sites, date opties en date gedrag. Ben wat terug houdend om hele conversaties/dates uit te schrijven als ik met de belangrijke punten kan voldoen. Heb in mijn tijd (<1 jaar geleden) een tal van dates aan het papier toevertrouwd.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:05 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik heb nog geen verslag v je gelezen!
Jean Claude is briljant in Expendables 2quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Bekken![]()
Oh ja en bijpraten, hapje eten, wijntje en die B-films hé. Liefst één met Jean Claude ten Damme
"En jij?"
The Hobbit?quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:55 schreef SilentChaos het volgende:
Je kan beter een horrorfilm kijken met enge beesten
Jaaa, leuke filmquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jean Claude is briljant in Expendables 2
Maar Jean Claude en Jason Statdinges filmsquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:55 schreef SilentChaos het volgende:
Je kan beter een horrorfilm kijken met enge beesten
Oh, ben jij dat?!quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Oe, m'n paiq gesprek is nu zo ver dat hij m'n foto's kan zien. Kijken wanneer het doodloopt
.
Doe eens niet zo Faxie dan.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Oe, m'n paiq gesprek is nu zo ver dat hij m'n foto's kan zien. Kijken wanneer het doodloopt
.
Gewoon voor de gezelligheid zeker.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:47 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja, leuk. Gekletst en afspraak gemaakt voor volgende week.
Eendjes voeren?quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:47 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja, leuk. Gekletst en afspraak gemaakt voor volgende week.
Dat is lief en romantischquote:
Oh, ik vind mezelf cute as a button hoor. Ben geen solid 10, maar ook bepaald niet lelijk. Ja, ik post niet voor niets mee in het dieettopic, maar dat is wb uiterlijk mijn enige manco, verder ben ik een sexy mofo. Ik geloof alleen niet dat je op basis van foto's de liefde van je leven gaat vinden.quote:
Wat mij betreft zijn foto's ook geen goede indicatie hoor, leukste dates gehad met mannen die in het echt veel leuker bleken qua uiterlijk. Liever wat gemakkelijker in de omgang en communicatie dan een droge druif met een modellenhoofd wmb.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh, ik vind mezelf cute as a button hoor. Ben geen solid 10, maar ook bepaald niet lelijk. Ja, ik post niet voor niets mee in het dieettopic, maar dat is wb uiterlijk mijn enige manco, verder ben ik een sexy mofo. Ik geloof alleen niet dat je op basis van foto's de liefde van je leven gaat vinden.
Maar hey, ik heb nu al vaak genoeg geroepen dat ik niet geloof in internetdaten, dus ik hou m'n mond.
Och, soms is een 'actieve' date veel leuker. Niks mis met een terrasje pakken of ergens samen iets eten, maar eens een keer wat anders doen is ook erg leuk.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
ja toch
Weiss schermde er altijd mee, benieuwd of ie het ook als "move" gebruikt.
Voor een eerste date vind ik het wel wat risicovol, als het niet blijkt te klikken en je nog een uitgebreide activiteit voor de boeg hebt.. ik weet niet. Maar ja heb ook wel een abonnement op maffe of mislukte datesquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Och, soms is een 'actieve' date veel leuker. Niks mis met een terrasje pakken of ergens samen iets eten, maar eens een keer wat anders doen is ook erg leuk.
Voor sommigen is dat misschien wel de ergste manco die er is hequote:Op donderdag 1 mei 2014 17:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh, ik vind mezelf cute as a button hoor. Ben geen solid 10, maar ook bepaald niet lelijk. Ja, ik post niet voor niets mee in het dieettopic, maar dat is wb uiterlijk mijn enige manco, verder ben ik een sexy mofo. Ik geloof alleen niet dat je op basis van foto's de liefde van je leven gaat vinden.
Maar hey, ik heb nu al vaak genoeg geroepen dat ik niet geloof in internetdaten, dus ik hou m'n mond.
Ach, ik ben op een eerste date gaan midgetgolfen. Was hartstikke leuk ook. Een kleine activiteit is dan wellicht beter voordat je met een wat grotere verder gaatquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:41 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Voor een eerste date vind ik het wel wat risicovol, als het niet blijkt te klikken en je nog een uitgebreide activiteit voor de boeg hebt.. ik weet niet. Maar ja heb ook wel een abonnement op maffe of mislukte dates
Zonder risico's nemen is het leven ook zo saai he. Daarbij achteraf kun je om mislukte dates ook wel lachen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:41 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Voor een eerste date vind ik het wel wat risicovol, als het niet blijkt te klikken en je nog een uitgebreide activiteit voor de boeg hebt.. ik weet niet. Maar ja heb ook wel een abonnement op maffe of mislukte dates
Jaa zeker. Maar je hebt een keer je tax gehaald en dan zoek je die risico's wat meer in activiteiten buiten dates, dat bevalt me beter eerlijk gezegdquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:44 schreef habitue het volgende:
[..]
Zonder risico's nemen is het leven ook zo saai he. Daarbij achteraf kun je om mislukte dates ook wel lachen.
Oh ik ben helemaal voor kneuterige dingen op dates. Hoe burgerlijker hoe beter, kun je nog ergens om lachen samen tenminste. Klompjesgolfquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach, ik ben op een eerste date gaan midgetgolfen. Was hartstikke leuk ook. Een kleine activiteit is dan wellicht beter voordat je met een wat grotere verder gaat
Over het algemeen word je als forsere vrouw ook niet aangesproken door mannen die dat niks vinden hoorquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Voor sommigen is dat misschien wel de ergste manco die er is he
Ach internetdaten, leuk tijdverdrijf
Die zijn wel leuk jaquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Oh ik ben helemaal voor kneuterige dingen op dates. Hoe burgerlijker hoe beter, kun je nog ergens om lachen samen tenminste. KlompjesgolfOf Klootschieten. Of pottenbakken. Alleen niet op de eerste
Da's serieus wel iets dat in je voordeel kan werken denk ik. Zat mensen die nog nooit op een motor hebben gezeten en dat wel eens zouden willen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die zijn wel leuk ja
Ik heb nog het voordeel dat ik een motor heb, dus kan een motordate doen als ze wil (en durft).
Klopt ook wel. Ik heb hier wel eens een keer gepost over iemand die het totaal niks vond, maar die ga ik niet meer zoekenquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:51 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Da's serieus wel iets dat in je voordeel kan werken denk ik. Zat mensen die nog nooit op een motor hebben gezeten en dat wel eens zouden willen.
Wel gedaanquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:48 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Over het algemeen word je als forsere vrouw ook niet aangesproken door mannen die dat niks vinden hoorGelukkig maar.
Jij internetdate helemaal niet!
Anders blokkeer je hem alvast. Dan blokkeert hij jou in ieder geval niet. Word je in ieder geval niet afgewezen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:58 schreef clumsy_clown het volgende:
.
Zegt wie? Je haalt mensen door elkaar.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:04 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Anders blokkeer je hem alvast. Dan blokkeert hij jou in ieder geval niet. Word je in ieder geval niet afgewezen.
Oh nee je deed niet aan blokkeren
Goed verhaal. Sterk ook.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:04 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Anders blokkeer je hem alvast. Dan blokkeert hij jou in ieder geval niet. Word je in ieder geval niet afgewezen.
Oh nee je deed niet aan blokkeren
Erg he, mensen die een leuk gesprek en daarbij behorende vent verwachten :| wat is het toch oneerlijk allemaal.quote:
Inbe4 de skinny vs chubby discussiequote:Op donderdag 1 mei 2014 17:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, gewoon gezelligquote:
Nee, dit keer echt een drankje. Eendjes voeren of samen naar de kinderboerderij gaan stel ik ook wel eens voor. Mijn punt is dat het uiteindelijk geen fuck uitmaakt wat je zegt tegen een vrouw, online of IRL.quote:
Bellen en tegelijk douchen is me nog niet gelukt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:13 schreef habitue het volgende:
Geen tijd om te bellen is natuurlijk dikke onzin. Bellen kun je zowat overal mee combineren.
Wat was je laatste reactie?quote:
Dat denk ik.quote:
Foto's zeggen niet alles inderdaad. Ik zie ze vooral als een 'eerste indicatie'. Mensen kunnen immers veranderd zijn nadat een foto genomen is (zowel positief als negatief). Nu ben ik overigens wel benieuwd naar een foto van jouquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Smooth yats, smooth.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:57 schreef yats het volgende:
[..]
Foto's zeggen niet alles inderdaad. Ik zie ze vooral als een 'eerste indicatie'. Mensen kunnen immers veranderd zijn nadat een foto genomen is (zowel positief als negatief). Nu ben ik overigens wel benieuwd naar een foto van jou
Dude, zeg nou.quote:
Amateur dat doet je toch via dm/pm met foto van je penis. Met als onderschrift deze kan van jou zijnquote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Amateur dat doet je toch via dm/pm met foto van je penis. Met als onderschrift deze kan van jou zijn
Ik vroeg wat zo'n leuke vrouw op Tinder deedquote:
Ik heb zo mijn momentenquote:
Het maakt niet uit wat wij zeggen wat wij kennen je toch niet, we weten niet hoe het zit en IRL ben je zo anders dan op Fok!. Toch?quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vroeg wat zo'n leuke vrouw op Tinder deed
Jaja blabla, het maakt toch geen fuck uit. 't Is toch nooit goed.
In 1 keer goedquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat wij zeggen wat wij kennen je toch niet, we weten niet hoe het zit en IRL ben je zo anders dan op Fok!. Toch?
quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Amateur dat doet je toch via dm/pm met foto van je penis. Met als onderschrift deze kan van jou zijn
Verkeerde zin fax. Ik ben geen expert, maar ik had je vooraf kunnen zeggen dat dat niet werkt omdat ze dat van tig andere matches ook horen. Ik vraag meestal gewoon of ze zin hebben in alle clishes of dat we meteen met het leukere deel beginnen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vroeg wat zo'n leuke vrouw op Tinder deed
Jaja blabla, het maakt toch geen fuck uit. 't Is toch nooit goed.
Zij toch niet johquote:
Ja die is lekker origineelquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:02 schreef yats het volgende:
[..]Maar alle fokkers hebben toch 30+ cm, hoe moet ik me daar nu tussen onderscheiden?
[..]
Verkeerde zin fax. Ik ben geen expert, maar ik had je vooraf kunnen zeggen dat dat niet werkt omdat ze dat van tig andere matches ook horen. Ik vraag meestal gewoon of ze zin hebben in alle clishes of dat we meteen met het leukere deel beginnen.
Door geen foto van je penis te sturenquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:02 schreef yats het volgende:
[..]Maar alle fokkers hebben toch 30+ cm, hoe moet ik me daar nu tussen onderscheiden?
[..]
Verkeerde zin fax. Ik ben geen expert, maar ik had je vooraf kunnen zeggen dat dat niet werkt omdat ze dat van tig andere matches ook horen. Ik vraag meestal gewoon of ze zin hebben in alle clishes of dat we meteen met het leukere deel beginnen.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:02 schreef yats het volgende:
Misschien niet, maar het werkt wel. 20-25% blokkeert je dan, en met de rest is het daarna meestal een leuk gesprek.quote:
Dus doe ik dat ook niet. Sowieso, als een vrouw daarin interesse heeft merk ik het vanzelf wel.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Door geen foto van je penis te sturen
I know, je schrijft het anders. De spellingscontrole op de telefoon herkent het woord niet.quote:
Ik ben toevallig nu op OkCupid met een Aziatische dame aan het kletsen en ik heb haar verteld dat ik een alien ben.quote:
Dat dus! Ik had er ook moeite mee om het te geloven, maar ik ben er inmiddels achter dat het echt niet uit maakt wat voor onzin je stuurt, mits je het maar geloofwaardig en met een humoristische ondertoon brengt. En natuurlijk loop je dan nog steeds sommige vrouwen mis die dat maar niets vinden, maar zo werkte het in het pre-internet-tijdperk toch ook?quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ben toevallig nu op OkCupid met een Aziatische dame aan het kletsen en ik heb haar verteld dat ik een alien ben.
Vraag of ze een paarse paraplu heeft thuis, zin heeft om samen een bank met je te beroven, of wanneer ze voor het laatst naar de Ikea is geweest. Man, verzin iets![]()
Zo moeilijk is het allemaal niet Fax, echt niet
Iets verzinnen is niet zo heel moeilijk, het moet alleen niet te gemaakt overkomen, het moet nog wel spontaan gebeurenquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ben toevallig nu op OkCupid met een Aziatische dame aan het kletsen en ik heb haar verteld dat ik een alien ben.
Vraag of ze een paarse paraplu heeft thuis, zin heeft om samen een bank met je te beroven, of wanneer ze voor het laatst naar de Ikea is geweest. Man, verzin iets![]()
Zo moeilijk is het allemaal niet Fax, echt niet
Dat werkt natuurlijk alleen als je zelf ook echt dat soort humor in je hebt zitten.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:12 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus! Ik had er ook moeite mee om het te geloven, maar ik ben er inmiddels achter dat het echt niet uit maakt wat voor onzin je stuurt, mits je het maar geloofwaardig en met een humoristische ondertoon brengt. En natuurlijk loop je dan nog steeds sommige vrouwen mis die dat maar niets vinden, maar zo werkte het in het pre-internet-tijdperk toch ook?
Juist, maar als je al binnenkomt met ''vind je hobbies ook zo leuk'' kan ze je nog zo leuk vindenquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:22 schreef Fascination het volgende:
Maar zou het echt aan die zin liggen? Als ze je leuk leek, zou ze wrs toch wel antwoorden. Of niet?
quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:17 schreef Weissman het volgende:
Bedankt voor de back-up bevestiging, tijn en yats! Geeft me weer een beetje extra zelfvertrouwen.
Als je zegt dat je hobbies leuk vindt en veel van puzelen houdt en dat zij misschien het laatste stukje is... kan dat ook best leuk overkomenquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Juist, maar als je al binnenkomt met ''vind je hobbies ook zo leuk'' kan ze je nog zo leuk vinden
Wat ben jij toch een zuurtje soms zeg. Kun je echt zo weinig met feedback? Waarom meld je het hier dan? Moeten we je allemaal knuffelen? Het is kut dat ze je verwijdert maar kom op, zo ga je in ieder geval niet leuk daten als je zo snel op je tenen getrapt bent.quote:
Benauwend hequote:Op donderdag 1 mei 2014 19:34 schreef Buffell het volgende:
Morgen komt de meid waar ik al tijdje mee date langs. Gaan we even lunchen in de stad. Ik krijg opeens een 'ik zit best wel in een semi-relatie alweer'-gevoel.
Die mannen bestaan en verdienen het om alleen te blijvenquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Maarehm. Zijn er echt mannen die dus hun pener over de PM sturen in de hoop daar reactie op te krijgen? Zeg maar ook onder de semiweldenkende fok!kers? Met de hoop dat daar dan een positieve reactie op komt?
*houdt PM in de gaten*
Geen idee eigenlijk, ik doe liever eerst een drankje voordat ik met intieme delen ga smijten. Maar de verhalen zullen toch ergens vandaan komen?quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Maarehm. Zijn er echt mannen die dus hun pener over de PM sturen in de hoop daar reactie op te krijgen? Zeg maar ook onder de semiweldenkende fok!kers? Met de hoop dat daar dan een positieve reactie op komt?
*houdt PM in de gaten*
Dat is meer in een ander onderdeel van fok waarvoor je toegang moet vragen en zulks.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:44 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, ik doe liever eerst een drankje voordat ik met intieme delen ga smijten. Maar de verhalen zullen toch ergens vandaan komen?
Naar het schijnt. Ik heb geen toegang, maar ik mis ook niet veel geloof ik.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat is meer in een ander onderdeel van fok waarvoor je toegang moet vragen en zulks.
Mevrouw in kwestie heeft ook een zelfbenoemde 'bindingsangst', dus het zal wel niet in een hoge vaart lopen. Benauwend wil ik het dan ook niet echt noemen. Maar het neemt wel serieuze vormen aan inmiddels en dat is nog wel even rustig bekijken of ik daar wel op zitten te wachten weer. Tot nu toe voelt het goed, ook bij haar.quote:
Het klopt. Ligt eraan. Maar dat is niet voor dit topic.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:46 schreef yats het volgende:
[..]
Naar het schijnt. Ik heb geen toegang, maar ik mis ook niet veel geloof ik.
Mooi zo'n succesverhaalquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:47 schreef Buffell het volgende:
[..]
Mevrouw in kwestie heeft ook een zelfbenoemde 'bindingsangst', dus het zal wel niet in een hoge vaart lopen. Benauwend wil ik het dan ook niet echt noemen. Maar het neemt wel serieuze vormen aan inmiddels en dat is nog wel even rustig bekijken of ik daar wel op zitten te wachten weer. Tot nu toe voelt het goed, ook bij haar.
Bovendien weet je niet of ze leuk is, alleen of ze er goed uitziet of niet als je een foto ziet. Kan alsnog een kutwijf zijn.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:45 schreef Cue_ het volgende:
Sowieso 'wat doet een leuke meid als jou hier'.. je weet niet eens of ze leuk is. Je kent er nog lang niet. Miss is ze wel net zo anders online als dat fax is...
Ik heb in het verleden daar wel eens wat van mezelf gepost en kreeg toen best een aantal complimenten via PM's van vrouwen. Dus je hoeft niet zelf PM's te sturenquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat is meer in een ander onderdeel van fok waarvoor je toegang moet vragen en zulks.
Goed bezig, lekker rustig aandoen is idd het beste bij zo iemand.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:47 schreef Buffell het volgende:
[..]
Mevrouw in kwestie heeft ook een zelfbenoemde 'bindingsangst', dus het zal wel niet in een hoge vaart lopen. Benauwend wil ik het dan ook niet echt noemen. Maar het neemt wel serieuze vormen aan inmiddels en dat is nog wel even rustig bekijken of ik daar wel op zitten te wachten weer. Tot nu toe voelt het goed, ook bij haar.
Toch even een beetje afwisseling van de 'dates from hell'-stories hier die echt schering en inslag zijn blijkbaar. Enige nadeel is dat ik me dus dadelijk niet meer kan melden in dit topicquote:
Idd. Dus dergelijke 'complimenten' vind ikzelf eerder een afknapper.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Bovendien weet je niet of ze leuk is, alleen of ze er goed uitziet of niet als je een foto ziet. Kan alsnog een kutwijf zijn.
Eef weetquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:32 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een zuurtje soms zeg. Kun je echt zo weinig met feedback? Waarom meld je het hier dan? Moeten we je allemaal knuffelen? Het is kut dat ze je verwijdert maar kom op, zo ga je in ieder geval niet leuk daten als je zo snel op je tenen getrapt bent.
Je kunt niet zeggen wat wel of niet werkt. Als ik drie keer zo'n zin krijg dan denk ik ookMaar soms heb je ook een bui dat je een compliment wel okee vindt en dan is het juist leuk. Daarom moet je je ook niet afvragen waarom iemand je verwijdert. Dat je soms wat moedeloos ervan wordt snap ik wel maar denk dat je zelf ook niet op een meisje zit te wachten dat zo'n houding heeft van: niemand vindt mij leuk
Dus ja, verbeter de wereld: begin bij jezelf. Echt hoor.
Jup. Geen haast bij. Ik moet er nog niet aan denken om geïntroduceerd te moeten worden bij familie en vrienden.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:53 schreef Metro2005 het volgende:
Goed bezig, lekker rustig aandoen is idd het beste bij zo iemand.
Zou wat zijn jaquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:56 schreef Buffell het volgende:
[..]
Jup. Geen haast bij. Ik moet er nog niet aan denken om geïntroduceerd te moeten worden bij familie en vrienden.
Thanks, ik ben er ook wel tevreden mee. Eerste gesprek dat ik met d'r aanknoopte was eerste indruk; fuck, way out of my league.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zou wat zijn ja
Maar nice te horen man!
Toch iets van: de aanhouder wint in dit geval. Op een rustige manier kan het ook werken.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:01 schreef Buffell het volgende:
[..]
Thanks, ik ben er ook wel tevreden mee. Eerste gesprek dat ik met d'r aanknoopte was eerste indruk; fuck, way out of my league.
Nouja, dat rustige was niet echt waardoor ik dacht dat ze out of my league was. Meer het geval dat ze erg mooi, slim is en weet wat ze wil.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Toch iets van: de aanhouder wint in dit geval. Op een rustige manier kan het ook werken.
Ik doelde ook meer op de rustigere manier van aanpakken zeg maar. En zulke vrouwen kunnen snel buiten je bereik zijn. Des te zoeter is het als het wel lukt ineensquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:04 schreef Buffell het volgende:
[..]
Nouja, dat rustige was niet echt waardoor ik dacht dat ze out of my league was. Meer het geval dat ze erg mooi, slim is en weet wat ze wil.
Egoboost ++ dat soort vrouwenquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:04 schreef Buffell het volgende:
[..]
Nouja, dat rustige was niet echt waardoor ik dacht dat ze out of my league was. Meer het geval dat ze erg mooi, slim is en weet wat ze wil.
True that.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:09 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Egoboost ++ dat soort vrouwen![]()
Stelt wel je eisen omhoog bij bij een eventuele opvolger
beetje raar, misschien wil Piet wel Truus: een lieve, rustige, beetje onzekere vrouw en wordt hij smoorverliefd op haar, terwijl Bets: ontzettend knap, intelligent, zelfverzekerd, hem ook wil. Dan is Truus voor hem toch niet omlaag?quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:09 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Egoboost ++ dat soort vrouwen![]()
Stelt wel je eisen omhoog bij bij een eventuele opvolger
Niet smooth Fax. Niet smooth.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:12 schreef Faxie het volgende:
Whatever, ik heb d'r al uit m'n lijst gepleurd.
Als ik vaak dingen lees van mensen waar ik contact mee heb.....quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:44 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, ik doe liever eerst een drankje voordat ik met intieme delen ga smijten. Maar de verhalen zullen toch ergens vandaan komen?
Gewoon zeggen van wel. Dan vatten ze het op als een geintje en dan heb je d'rquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:16 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Als ik vaak dingen lees van mensen waar ik contact mee heb.....
"Ben jij niet op seks uit zoals heeeeeel veel anderen?
Arme jongenquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:12 schreef Faxie het volgende:
Als beide vrouwen in beeld zijn kies je degene waar je je het best bij voelt natuurlijk maar op straat, op datingsites en in de kroeg zal je aandacht meer uitgaan naar de knappere vrouwen daar dan de minder knappe vrouwen als je in het verleden geleerd hebt dat knappe vrouwen jou ook willen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
beetje raar, misschien wil Piet wel Truus: een lieve, rustige, beetje onzekere vrouw en wordt hij smoorverliefd op haar, terwijl Bets: ontzettend knap, intelligent, zelfverzekerd, hem ook wil. Dan is Truus voor hem toch niet omlaag?
Of werkt dat niet zo?
Dat zal dr leren!quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:12 schreef Faxie het volgende:
Die tagjes hoeven in dit geval niet. Snappy reply trouwens.quote:
Ik vond hem ook wel goed jaquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:47 schreef habitue het volgende:
[ [url= http://i.imgur.com/M28Hktn.jpg]afbeelding[/url] ]
Deze vrouw
Gelijk heeft ze...quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:47 schreef habitue het volgende:
[ [url= http://i.imgur.com/M28Hktn.jpg]afbeelding[/url] ]
Deze vrouw
Precies. Soms moet de hint worden aangebracht zoals je met een sloophamer op een betonnen muur ramt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gelijk heeft ze...
Gelukkig zit de wereld vol met dit soort kneuzen, jammer voor de vrouwen, goed voor de fatsoenlijke man
Thuis gaat het ook wel wat makkelijker dan staand in een volle coupe met 50 graden.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Die tagjes hoeven in dit geval niet. Snappy reply trouwens.
Staan er geen leuke vrouwen om je heen, kan je beter je aandacht op richten dan op fok mobile lijkt mequote:Op donderdag 1 mei 2014 21:04 schreef habitue het volgende:
[..]
Thuis gaat het ook wel wat makkelijker dan staand in een volle coupe met 50 graden.
2 negerinnen. Not my thing. Een vrouw van een jaar of 50 een gozer met een euroshopper biertje en een hipster die game of thrones ah kijken is. Lang leve de smartphonequote:Op donderdag 1 mei 2014 21:14 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Staan er geen leuke vrouwen om je heen, kan je beter je aandacht op richten dan op fok mobile lijkt me![]()
Sowieso een groot nadeel van mobieltjes. Sociale interactie is bijna gelijk down the drain.
Je hebt gelijk. My badquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zegt wie? Je haalt mensen door elkaar.
Ach, dat had ik net ook. Even een kort gesprek met iemand op PaiQ, en we kwamen er al snel achter dat het niet ging werken. Te verschillend en we waren elkaars type niet. Elkaar succes gewenst en dat was het.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:11 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Om even in te haken op out of my league, kreeg een tijd geleden en fotobewonderaarster (leuk woord voor galgje) en dat was een 9/10 a 10/10. Eerste indruk was, wtf, gaat hem niet worden.
Na precies het juiste verwoord te hebben in een Oneliner, werden we een match en uiteindelijk een date.
Vervolgens was het klaar, maar de egoboost was erg lekker.
Sindsdien lijkt niemand meer out of my league en is het graag of niet, de /care mentaliteit
Die ga ik ook gebruikenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:30 schreef clumsy_clown het volgende:
"Wat betekent Jezus voor jou?" als eerste vraag.
Hoef je iig niet al teveel tijd aan te verspillenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:30 schreef clumsy_clown het volgende:
"Wat betekent Jezus voor jou?" als eerste vraag.
Z'n eerste interesse was 'geloof' dus ik denk dat zijn insteek angstvallig serieus wasquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Die ga ik ook gebruiken
edit; zojuist gedaan![]()
Gewoon zeggen dat zijn zus niet veel voor je betekent omdat je haar niet kentquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Z'n eerste interesse was 'geloof' dus ik denk dat zijn insteek angstvallig serieus was.
Laat even weten hoe dat afloopt.
OMG hilarischen garp deze hihi xDquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat zijn zus niet veel voor je betekent omdat je haar niet kent
Klopt ook geeneens.quote:
Ik denk dat het nu al is afgelopenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Z'n eerste interesse was 'geloof' dus ik denk dat zijn insteek angstvallig serieus was.
Laat even weten hoe dat afloopt.
Maar je ging toch al met Peter trouwen en kinderen krijgen enzo.quote:
Nee dat gaat wonderbaarlijk goed, eigenlijk. Ik ben al aan het overwegen m'n spiraaltje eruit te jassen zodat ik me de eerste date zwanger kan laten schoppen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:47 schreef habitue het volgende:
[..]
Maar je ging toch al met Peter trouwen en kinderen krijgen enzo.Of is peter alweer uit de picture.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee dat gaat wonderbaarlijk goed, eigenlijk. Ik ben al aan het overwegen m'n spiraaltje eruit te jassen zodat ik me de eerste date zwanger kan laten schoppen.
Zowaar eensquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:54 schreef SilentChaos het volgende:
Je begint nog irritanter te worden dan ik
Spiraaltje eruit jassen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee dat gaat wonderbaarlijk goed, eigenlijk. Ik ben al aan het overwegen m'n spiraaltje eruit te jassen zodat ik me de eerste date zwanger kan laten schoppen.
Is dat de ultieme vorm van 'meisjes plagen, kusjes vragen'?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
"He fucked up and I got knocked up."quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:26 schreef MissGump het volgende:
[..]
Is dat de ultieme vorm van 'meisjes plagen, kusjes vragen'?
Ik voel me een beetje beledigd, ik ben namelijk echt een feestnummer jaquote:
Het straalt van je afquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:35 schreef SilentChaos het volgende:
Ik voel me een beetje beledigd, ik ben namelijk echt een feestnummer ja
Laat het geloof bij je binnen!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:02 schreef Weissman het volgende:
Even een update; ben in gesprek met Jezus-meisje.
hoe antwoordde ze in godsnaam?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:02 schreef Weissman het volgende:
Even een update; ben in gesprek met Jezus-meisje.
Bedankt c_c, voor je geweldige openingszin!
Als zij hem binnenlaat. Goeie deal toch?quote:
Vrouwen die niet meer ongesteld wordenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:17 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Hoe vervelend is dat.. Regelmatig de spiraaltjes gevoeld (niet prettig![]()
![]()
)
Oh dat is ook weer niet goed.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:17 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
![]()
)
Hij heeft een ander. Vuile hoer dat hij isquote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:28 schreef Cue_ het volgende:
Quizmaster heeft nog niet eens m'n bericht gelezenEcht vindt hij me nu niet leuk? Is ie dood? Moet ik de politie bellen? Wat is er aan de hand?
![]()
Damn... Hij heeft een leven. Buiten z'n telefoon.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:28 schreef Cue_ het volgende:
Quizmaster heeft nog niet eens m'n bericht gelezenEcht vindt hij me nu niet leuk? Is ie dood? Moet ik de politie bellen? Wat is er aan de hand?
![]()
Hij speelt gew spelletjes met haar. Lijkt mij een labiel figuur.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:32 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Damn... Hij heeft een leven. Buiten z'n telefoon.
Vasthouden deze. Is een goeie![]()
![]()
Ik heb z'n nummer niet eens.. bericht als in sort of PMquote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:32 schreef Clicks_nl het volgende:
Damn... Hij heeft een leven. Buiten z'n telefoon.
Vasthouden deze. Is een goeie![]()
![]()
Inderdaad, die dingen voel je soms inderdaad, best irritant.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:17 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
![]()
)
Maandelijks je binnenvoering verliezen ook.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Inderdaad, die dingen voel je soms inderdaad, best irritant.
Doe mij de thigh gap maar <3. Lol @ spiraaltjes, wees blij dat ze iets rockt daar binnen in, scheelt ons weer kopzorgen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:59 schreef Cue_ het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)m_campaign=E2ma_lead
Thigh gapsquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:39 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Doe mij de thigh gap maar <3. Lol @ spiraaltjes, wees blij dat ze iets rockt daar binnen in, scheelt ons weer kopzorgen.
Ik betwijfel of het zo werkt SCquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gelijk heeft ze...
Gelukkig zit de wereld vol met dit soort kneuzen, jammer voor de vrouwen, goed voor de fatsoenlijke man
Mensen die er niet zo over denken zou je niet eens moeten willenquote:
Maar daar heb ik dan weer geen last van.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maandelijks je binnenvoering verliezen ook.
Haha jij bent zeau boefjequote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:57 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Maar daar heb ik dan weer geen last van.
Dan doe je iets verkeerd.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:57 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Maar daar heb ik dan weer geen last van.
Spiraaltjes zelf kun je ook niet voelenquote:
Iets van vrouw zijnquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:04 schreef eefje801 het volgende:
Spiraaltjes zelf kun je ook niet voelenDat is dat koordje van een Mirena, als ie niet goed zit. (waarom weet ik dit
)
Ik geloof je zo. Geen van mijn ex'en had een spiraaltje dus kan ik me er ook geen beeld bij vormen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:04 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Spiraaltjes zelf kun je ook niet voelenDat is dat koordje van een Mirena, als ie niet goed zit. (waarom weet ik dit
)
En dan over haar gezicht heen zingen zeker ?quote:
Mensen die verstand hebben van seksquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:13 schreef Weissman het volgende:
Verkapte kijk-mij-verstand-van-sex-hebben-posts allemaal
Verkapte "kijk mij eens een grote lul hebben"-postquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:16 schreef ook_gek het volgende:
Een spiraaltje zit toch in de baarmoeder en de draadjes komen uit de baarmoedermond. Dar heb ik altijd begrepen. De kans dat ze je bewusteloos slaat wegens vol tegen haar baarmoeder aan te tikken en helse pijn doet is veel groter dan het spiraaltje aanraken
betaaltquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:17 schreef Weissman het volgende:
Kunnen we pls terug gaan naar de "wie betaald" discussie
Ok, ik ben geen fan van rubbertjes, maar in het begin van een relatie gebruik ik ze toch standaard.quote:
Zopww.. hebben we duidelijkheidquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:16 schreef ook_gek het volgende:
Een spiraaltje zit toch in de baarmoeder en de draadjes komen uit de baarmoedermond. Dar heb ik altijd begrepen. De kans dat ze je bewusteloos slaat wegens vol tegen haar baarmoeder aan te tikken en helse pijn doet is veel groter dan het spiraaltje aanraken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verkapte "kijk mij eens een grote lul hebben diep fisten"-post![]()
Nee nee, nergens zeg ik dat ik iets aan tikquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verkapte "kijk mij eens een grote lul hebben"-post![]()
Fijn voor je.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:18 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, ik ben geen fan van rubbertjes, maar in het begin van een relatie gebruik ik ze toch standaard.
Een voordeel: er bestaat geen beter voorbehoedsmiddel dan onthoudingquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Fijn voor je.
Je vroeg wat er mis mee was. Dat weet je dus blijkbaar zelf ook. Daarbij trok je de pil erbij, en daar zitten natuurlijk ook genoeg nadelen aan
Maar niet belangrijk voor dit topic. En ook niet voor mij, want mijn mogelijke date laat toch niets van zich horen
Peper het er nog maar eens inquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:23 schreef ook_gek het volgende:
kunnen de meeste hier beter zich druk maken over een date scoren
verkapte 'ik-weet-er-zoveel-van-dat-ik-er-niet-over-hoef-te-posten-maar-jullie-er-wel-op-aanspreek' post.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:22 schreef Weissman het volgende:
Nou goed van jullie hoor dat jullie zoveel over sex weten!
Ow, was dat de intentie van dit topic? Ik dacht al dat ik stiekem weer afgedwaald was naar het sexualiteit-deel van fok.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:23 schreef ook_gek het volgende:
Ipv over voorbehoedmiddelen druk te maken, kunnen de meeste hier beter zich druk maken over een date scoren
quote:
Jij bent ZELF dit onderwerp gestart he. Of heb je een geheugen van een goudvis en dus ben je het alweer vergeten?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:25 schreef yats het volgende:
[..]
Ow, was dat de intentie van dit topic? Ik dacht al dat ik stiekem weer afgedwaald was naar het sexualiteit-deel van fok.
Heb je geen leuke kennissen?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:26 schreef ook_gek het volgende:
als het iemand is die ik het gun... Dan ben jij 1 van de mensen
Wel de beste manier om aan een (leuke) date te komen vaakquote:
Alleen kennen we elkaar niet.. dan gaat dat principe volgens mij niet echt opquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
Wel de beste manier om aan een (leuke) date te komen vaakvia via
Ohquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alleen kennen we elkaar niet.. dan gaat dat principe volgens mij niet echt op
Eh, wat? Ik ben hier over seks en spiraaltjes begonnen? Ik zou toch eens teruglezen en goed naar de usernamen kijken. Wat mij betreft gaan we gewoon weer terug naar praten over zinloze/mislukte dates.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij bent ZELF dit onderwerp gestart he. Of heb je een geheugen van een goudvis en dus ben je het alweer vergeten?
Ga je eerst samen daten. Ken je elkaar. Is het niks, stel je dan wat kennissen aan elkaar voor.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alleen kennen we elkaar niet.. dan gaat dat principe volgens mij niet echt op
Oeeh dat is met die tshirts he? En het echte blind blind daten. Heb ik onlangs gezien op tvquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:38 schreef SilentChaos het volgende:
Wie heeft er wel eens aan "feromoon-daten" gedaan?
Ik zag't ook bij spuiten en slikkenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oeeh dat is met die tshirts he? En het echte blind blind daten. Heb ik onlangs gezien op tv
(antw op vraag: Nee dus)
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:41 schreef SilentChaos het volgende:
Ik zag't ook bij spuiten en slikkendat lijkt me nou wel eens lachen om te doen
Omdat vrouw?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:04 schreef eefje801 het volgende:
[..]
)
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zopww.. hebben we duidelijkheidWil je dat niet meer doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die opende in een heel groot scherm op mijn pc op mijn werk
![]()
Ik vond het wel fijn, maar ik denk dan ook in plaatjesquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:36 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wil je dat niet meer doen?Die opende in een heel groot scherm op mijn pc op mijn werk
Ha ha ja da's waar maar zit midden in de kantoortuin dus iedereen kijkt erop.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:47 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Ik vond het wel fijn, maar ik denk dan ook in plaatjes
En moet je niet werken ipv te fokken?
Net als Slagharen of Walibi, ga ik niet vrijwillig heenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Mocht iemand nog een effectief anticonceptiemiddel zoeken, raad ik een dagje dierentuin aan. Godverdomme, wat lopen daar een hoop stelletjes met schreeuwende koters die de wil om te leven allang zijn verloren.
Te mooi weer? Lucky youquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:11 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha ja da's waar maar zit midden in de kantoortuin dus iedereen kijkt erop.
Het is te mooi weer, heel rustig vandaag
Maar goed: rookpauze gehouden met de leuke collegaNiet op zijn mond gevallen zullen we maar zeggen
Oudere vrouwen gaan daten, heb je dat hele probleem van anticonceptie niet meerquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:14 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Kinderen alleen zijn sowieso al goede anticonceptie. Maar die stelletjes die ja
Die vind je ook in de supermarkt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Mocht iemand nog een effectief anticonceptiemiddel zoeken, raad ik een dagje dierentuin aan. Godverdomme, wat lopen daar een hoop stelletjes met schreeuwende koters die de wil om te leven allang zijn verloren.
Been there.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:16 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Oudere vrouwen gaan daten, heb je dat hele probleem van anticonceptie niet meer
De laatste keer dat ik in een dierentuin was leverde me dat bijna een date op met de ijsverkoopster. Het is dat ik toen geen vrijgezel was. Reminder voor de volgende keer, weer mijn kleine neefje en nichtje meenemen naar de dierentuinquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Te mooi weer? Ik heb vanmorgen in de regen staan blauwbekken. Blijkbaar is het weer zuidelijker niet altijd beterquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:11 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha ja da's waar maar zit midden in de kantoortuin dus iedereen kijkt erop.
Het is te mooi weer, heel rustig vandaag
Maar goed: rookpauze gehouden met de leuke collegaNiet op zijn mond gevallen zullen we maar zeggen
Ik heb me ook maar weer eens vertoond op OKC. Eens zien of er nog een leuke date te vinden is ergens in de komende periode.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:13 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Te mooi weer? Lucky you
Hier nog een goede week vrij voor ik weer moet gaan werken maar veel te koud vandaag vond ik om iets leuks buiten te doen.
Vermaak me dus maar met badoo en OKC
Neuken met een gouden strikje om?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:47 schreef kurk_droog het volgende:
Hebben jullie nog tips voor een chique date ( gaat de 10e date worden in 2 maanden ) ?
Etentje?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:47 schreef kurk_droog het volgende:
Hebben jullie nog tips voor een chique date ( gaat de 10e date worden in 2 maanden ) ?
Wijn ipv breezer?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:47 schreef kurk_droog het volgende:
Tja chique ik heb geen idee wat jij chique vindt. Etentje had je zelf vast ook wel aan gedacht. Theater? Musical? Concert? Ballet voorstelling? Museum?quote:
Wat is er mis met een goed etentje, al dan niet zelfgekookt, daarna iets wat jullie beide leuk vinden? Het is allemaal niet zo moeilijk.quote:
Ehm, bootje huren? En dan niet zo'n ding waarbij je zelf moet peddelen, kan niet elke dame waarderenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:47 schreef kurk_droog het volgende:
Ik zou er een gat in boren en een soort "Titanic-momentje" er van maken...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:57 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ehm, bootje huren? En dan niet zo'n ding waarbij je zelf moet peddelen, kan niet elke dame waarderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |