Zowaar eensquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:54 schreef SilentChaos het volgende:
Je begint nog irritanter te worden dan ik
Spiraaltje eruit jassen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee dat gaat wonderbaarlijk goed, eigenlijk. Ik ben al aan het overwegen m'n spiraaltje eruit te jassen zodat ik me de eerste date zwanger kan laten schoppen.
Is dat de ultieme vorm van 'meisjes plagen, kusjes vragen'?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee dat gaat wonderbaarlijk goed, eigenlijk. Ik ben al aan het overwegen m'n spiraaltje eruit te jassen zodat ik me de eerste date zwanger kan laten schoppen.
"He fucked up and I got knocked up."quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:26 schreef MissGump het volgende:
[..]
Is dat de ultieme vorm van 'meisjes plagen, kusjes vragen'?
Ik voel me een beetje beledigd, ik ben namelijk echt een feestnummer jaquote:
Het straalt van je afquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:35 schreef SilentChaos het volgende:
Ik voel me een beetje beledigd, ik ben namelijk echt een feestnummer ja
Laat het geloof bij je binnen!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:02 schreef Weissman het volgende:
Even een update; ben in gesprek met Jezus-meisje.
hoe antwoordde ze in godsnaam?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:02 schreef Weissman het volgende:
Even een update; ben in gesprek met Jezus-meisje.
Bedankt c_c, voor je geweldige openingszin!
Als zij hem binnenlaat. Goeie deal toch?quote:
Vrouwen die niet meer ongesteld wordenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:17 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Hoe vervelend is dat.. Regelmatig de spiraaltjes gevoeld (niet prettig![]()
![]()
)
Oh dat is ook weer niet goed.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:17 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
![]()
)
Hij heeft een ander. Vuile hoer dat hij isquote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:28 schreef Cue_ het volgende:
Quizmaster heeft nog niet eens m'n bericht gelezenEcht vindt hij me nu niet leuk? Is ie dood? Moet ik de politie bellen? Wat is er aan de hand?
![]()
Damn... Hij heeft een leven. Buiten z'n telefoon.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:28 schreef Cue_ het volgende:
Quizmaster heeft nog niet eens m'n bericht gelezenEcht vindt hij me nu niet leuk? Is ie dood? Moet ik de politie bellen? Wat is er aan de hand?
![]()
Hij speelt gew spelletjes met haar. Lijkt mij een labiel figuur.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:32 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Damn... Hij heeft een leven. Buiten z'n telefoon.
Vasthouden deze. Is een goeie![]()
![]()
Ik heb z'n nummer niet eens.. bericht als in sort of PMquote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:32 schreef Clicks_nl het volgende:
Damn... Hij heeft een leven. Buiten z'n telefoon.
Vasthouden deze. Is een goeie![]()
![]()
Inderdaad, die dingen voel je soms inderdaad, best irritant.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:17 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
![]()
)
Maandelijks je binnenvoering verliezen ook.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Inderdaad, die dingen voel je soms inderdaad, best irritant.
Doe mij de thigh gap maar <3. Lol @ spiraaltjes, wees blij dat ze iets rockt daar binnen in, scheelt ons weer kopzorgen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:59 schreef Cue_ het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)m_campaign=E2ma_lead
Thigh gapsquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:39 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Doe mij de thigh gap maar <3. Lol @ spiraaltjes, wees blij dat ze iets rockt daar binnen in, scheelt ons weer kopzorgen.
Ik betwijfel of het zo werkt SCquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gelijk heeft ze...
Gelukkig zit de wereld vol met dit soort kneuzen, jammer voor de vrouwen, goed voor de fatsoenlijke man
Mensen die er niet zo over denken zou je niet eens moeten willenquote:
Maar daar heb ik dan weer geen last van.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maandelijks je binnenvoering verliezen ook.
Haha jij bent zeau boefjequote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:57 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Maar daar heb ik dan weer geen last van.
Dan doe je iets verkeerd.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:57 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Maar daar heb ik dan weer geen last van.
Spiraaltjes zelf kun je ook niet voelenquote:
Iets van vrouw zijnquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:04 schreef eefje801 het volgende:
Spiraaltjes zelf kun je ook niet voelenDat is dat koordje van een Mirena, als ie niet goed zit. (waarom weet ik dit
)
Ik geloof je zo. Geen van mijn ex'en had een spiraaltje dus kan ik me er ook geen beeld bij vormen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:04 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Spiraaltjes zelf kun je ook niet voelenDat is dat koordje van een Mirena, als ie niet goed zit. (waarom weet ik dit
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |