The Hobbit?quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:55 schreef SilentChaos het volgende:
Je kan beter een horrorfilm kijken met enge beesten
Jaaa, leuke filmquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jean Claude is briljant in Expendables 2
Maar Jean Claude en Jason Statdinges filmsquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:55 schreef SilentChaos het volgende:
Je kan beter een horrorfilm kijken met enge beesten
Oh, ben jij dat?!quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Oe, m'n paiq gesprek is nu zo ver dat hij m'n foto's kan zien. Kijken wanneer het doodloopt
.
Doe eens niet zo Faxie dan.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Oe, m'n paiq gesprek is nu zo ver dat hij m'n foto's kan zien. Kijken wanneer het doodloopt
.
Gewoon voor de gezelligheid zeker.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:47 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja, leuk. Gekletst en afspraak gemaakt voor volgende week.
Eendjes voeren?quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:47 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja, leuk. Gekletst en afspraak gemaakt voor volgende week.
Dat is lief en romantischquote:
Oh, ik vind mezelf cute as a button hoor. Ben geen solid 10, maar ook bepaald niet lelijk. Ja, ik post niet voor niets mee in het dieettopic, maar dat is wb uiterlijk mijn enige manco, verder ben ik een sexy mofo. Ik geloof alleen niet dat je op basis van foto's de liefde van je leven gaat vinden.quote:
Wat mij betreft zijn foto's ook geen goede indicatie hoor, leukste dates gehad met mannen die in het echt veel leuker bleken qua uiterlijk. Liever wat gemakkelijker in de omgang en communicatie dan een droge druif met een modellenhoofd wmb.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh, ik vind mezelf cute as a button hoor. Ben geen solid 10, maar ook bepaald niet lelijk. Ja, ik post niet voor niets mee in het dieettopic, maar dat is wb uiterlijk mijn enige manco, verder ben ik een sexy mofo. Ik geloof alleen niet dat je op basis van foto's de liefde van je leven gaat vinden.
Maar hey, ik heb nu al vaak genoeg geroepen dat ik niet geloof in internetdaten, dus ik hou m'n mond.
Och, soms is een 'actieve' date veel leuker. Niks mis met een terrasje pakken of ergens samen iets eten, maar eens een keer wat anders doen is ook erg leuk.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
ja toch
Weiss schermde er altijd mee, benieuwd of ie het ook als "move" gebruikt.
Voor een eerste date vind ik het wel wat risicovol, als het niet blijkt te klikken en je nog een uitgebreide activiteit voor de boeg hebt.. ik weet niet. Maar ja heb ook wel een abonnement op maffe of mislukte datesquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Och, soms is een 'actieve' date veel leuker. Niks mis met een terrasje pakken of ergens samen iets eten, maar eens een keer wat anders doen is ook erg leuk.
Voor sommigen is dat misschien wel de ergste manco die er is hequote:Op donderdag 1 mei 2014 17:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh, ik vind mezelf cute as a button hoor. Ben geen solid 10, maar ook bepaald niet lelijk. Ja, ik post niet voor niets mee in het dieettopic, maar dat is wb uiterlijk mijn enige manco, verder ben ik een sexy mofo. Ik geloof alleen niet dat je op basis van foto's de liefde van je leven gaat vinden.
Maar hey, ik heb nu al vaak genoeg geroepen dat ik niet geloof in internetdaten, dus ik hou m'n mond.
Ach, ik ben op een eerste date gaan midgetgolfen. Was hartstikke leuk ook. Een kleine activiteit is dan wellicht beter voordat je met een wat grotere verder gaatquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:41 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Voor een eerste date vind ik het wel wat risicovol, als het niet blijkt te klikken en je nog een uitgebreide activiteit voor de boeg hebt.. ik weet niet. Maar ja heb ook wel een abonnement op maffe of mislukte dates
Zonder risico's nemen is het leven ook zo saai he. Daarbij achteraf kun je om mislukte dates ook wel lachen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:41 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Voor een eerste date vind ik het wel wat risicovol, als het niet blijkt te klikken en je nog een uitgebreide activiteit voor de boeg hebt.. ik weet niet. Maar ja heb ook wel een abonnement op maffe of mislukte dates
Jaa zeker. Maar je hebt een keer je tax gehaald en dan zoek je die risico's wat meer in activiteiten buiten dates, dat bevalt me beter eerlijk gezegdquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:44 schreef habitue het volgende:
[..]
Zonder risico's nemen is het leven ook zo saai he. Daarbij achteraf kun je om mislukte dates ook wel lachen.
Oh ik ben helemaal voor kneuterige dingen op dates. Hoe burgerlijker hoe beter, kun je nog ergens om lachen samen tenminste. Klompjesgolfquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach, ik ben op een eerste date gaan midgetgolfen. Was hartstikke leuk ook. Een kleine activiteit is dan wellicht beter voordat je met een wat grotere verder gaat
Over het algemeen word je als forsere vrouw ook niet aangesproken door mannen die dat niks vinden hoorquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Voor sommigen is dat misschien wel de ergste manco die er is he
Ach internetdaten, leuk tijdverdrijf
Die zijn wel leuk jaquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Oh ik ben helemaal voor kneuterige dingen op dates. Hoe burgerlijker hoe beter, kun je nog ergens om lachen samen tenminste. KlompjesgolfOf Klootschieten. Of pottenbakken. Alleen niet op de eerste
Da's serieus wel iets dat in je voordeel kan werken denk ik. Zat mensen die nog nooit op een motor hebben gezeten en dat wel eens zouden willen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die zijn wel leuk ja
Ik heb nog het voordeel dat ik een motor heb, dus kan een motordate doen als ze wil (en durft).
Klopt ook wel. Ik heb hier wel eens een keer gepost over iemand die het totaal niks vond, maar die ga ik niet meer zoekenquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:51 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Da's serieus wel iets dat in je voordeel kan werken denk ik. Zat mensen die nog nooit op een motor hebben gezeten en dat wel eens zouden willen.
Wel gedaanquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:48 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Over het algemeen word je als forsere vrouw ook niet aangesproken door mannen die dat niks vinden hoorGelukkig maar.
Jij internetdate helemaal niet!
Anders blokkeer je hem alvast. Dan blokkeert hij jou in ieder geval niet. Word je in ieder geval niet afgewezen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:58 schreef clumsy_clown het volgende:
.
Zegt wie? Je haalt mensen door elkaar.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:04 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Anders blokkeer je hem alvast. Dan blokkeert hij jou in ieder geval niet. Word je in ieder geval niet afgewezen.
Oh nee je deed niet aan blokkeren
Goed verhaal. Sterk ook.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:04 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Anders blokkeer je hem alvast. Dan blokkeert hij jou in ieder geval niet. Word je in ieder geval niet afgewezen.
Oh nee je deed niet aan blokkeren
Erg he, mensen die een leuk gesprek en daarbij behorende vent verwachten :| wat is het toch oneerlijk allemaal.quote:
Inbe4 de skinny vs chubby discussiequote:Op donderdag 1 mei 2014 17:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, gewoon gezelligquote:
Nee, dit keer echt een drankje. Eendjes voeren of samen naar de kinderboerderij gaan stel ik ook wel eens voor. Mijn punt is dat het uiteindelijk geen fuck uitmaakt wat je zegt tegen een vrouw, online of IRL.quote:
Bellen en tegelijk douchen is me nog niet gelukt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:13 schreef habitue het volgende:
Geen tijd om te bellen is natuurlijk dikke onzin. Bellen kun je zowat overal mee combineren.
Wat was je laatste reactie?quote:
Dat denk ik.quote:
Foto's zeggen niet alles inderdaad. Ik zie ze vooral als een 'eerste indicatie'. Mensen kunnen immers veranderd zijn nadat een foto genomen is (zowel positief als negatief). Nu ben ik overigens wel benieuwd naar een foto van jouquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |