"Weet je zeker dat je de speeddate wilt afbreken? Dit kan er toe leiden dat je volgende aanvraag voor een speeddate langer duurt."quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:27 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Leuke TT, *block* *block*. U heeft teveel mensen geblockt en wordt nu zelf van de site verwijderd, tot ziens![]()
Maak je ooit weleens een speeddate af?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
"Weet je zeker dat je de speeddate wilt afbreken? Dit kan er toe leiden dat je volgende aanvraag voor een speeddate langer duurt."
3 seconden later "Speeddate met Frik"
*block*
Dat doe ik niet. Het enige dat ik zeg is dat als je niet langere tijd met iemand gechat hebt het me sub optimaal voor het je kwaliteit des levens lijkt om ermee te zitten wanneer ze je blockt. En zelfs wanneer je wel een paar uur gechat hebt oid is het minders.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:24 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Je doet net alsof ik uren tegen iemand aan praat die halve antwoorden geeft. Dat doe ik niet.
Ja hoor. 4 minuten lukt me meestal nog welquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:30 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Maak je ooit weleens een speeddate af?![]()
Ik zit er helemaal niet mee wanneer iemand mij blockt? Vooral doen als ik je niet aansta. Ik block 90% als het niet meer is.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:31 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Het enige dat ik zeg is dat als je niet langere tijd met iemand gechat hebt het me sub optimaal voor het je kwaliteit des levens lijkt om ermee te zitten wanneer ze je blockt. En zelfs wanneer je wel een paar uur gechat hebt oid is het minders.
Je beantwoorde mijn vraag over hoe je er zoveel om kon geven positief dus is logisch als dat dan ook het geval is. En dat is mooi on topic. PaiQ is wel de shit hier zo te lezen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:32 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Ik zit er helemaal niet mee wanneer iemand mij blockt? Vooral doen als ik je niet aansta. Ik block 90% als het niet meer is.
Ik geef er niet om, wilde alleen aangeven dat ik het niet voor mijzelf doe, maar ook voor "een betere wereld".quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:36 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Je beantwoorde mijn vraag over hoe je er zoveel om kon geven positief dus is logisch als dat dan ook het geval is. En dat is mooi on topic. PaiQ is wel de shit hier zo te lezen.
Dat staat er dan weer zo tussen inquote:Op woensdag 30 april 2014 15:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja? je houdt er wel van als ze "wood" hebben?
Heerlijke dubbelzinnigheidquote:
Nieuw topic. Duurt altijd even, want handmatige actiequote:Op donderdag 1 mei 2014 10:31 schreef LesMiserables het volgende:
Waarom staat deze niet tussen de centrale topics dan.
Hoe spreek je jouw username eigenlijk uit.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nieuw topic. Duurt altijd even, want handmatige actie
Ik denk zoals je Cuecumber uitspreekt...quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:44 schreef habitue het volgende:
[..]
Hoe spreek je jouw username eigenlijk uit.
Kuuuu
Kjuw
Kjuwieee
Suueee
seeee uuuuu eeeee underscore
Jij bent als een komkommer?quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:48 schreef habitue het volgende:
Ah that makes sense. Ow nou dan heeft ze aan mij niks meer
Dat ken ik ja. Alcohol helptquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:51 schreef SilentChaos het volgende:
Godver, ik heb zin in zondagda's een slecht teken
Ik kan maar beter een apathische lul zijn, want dan ben ik veel leuker voor m'n gesprekspartner(sarcastisch/humoristisch, geïnteresseerd, vol verhalen)
Voor zover een komkommer duur kan zijn, het blijven komkommers he.quote:
Sowiesoquote:
He! Wees niet zo denigrerend over komkommersquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:56 schreef habitue het volgende:
Voor zover een komkommer duur kan zijn, het blijven komkommers he.
Niet alles hoeft duur te zijn om leuk te zijn. Komkommers eten op het strand bijvoorbeeldquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
He! Wees niet zo denigrerend over komkommers
\____/quote:
Sowieso komkommers, waar dan ookquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:06 schreef habitue het volgende:
Niet alles hoeft duur te zijn om leuk te zijn. Komkommers eten op het strand bijvoorbeeld
Zeker al is de komkommer wel een beetje een allemansvriend. De heineken onder de groenten. Ik ben dan meer een tomaten kinda guy. Maar niks mis met een koude heineken op een zonnige middag natuurlijk.quote:
In vrijwel alle salades zit tomaat EN komkommer hequote:
Ik bestel altijd zonder tomaatquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:51 schreef habitue het volgende:
In vrijwel alle salades zit tomaat EN komkommer he
Je loon komt iets later deze maand Weiss!quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:52 schreef Weissman het volgende:
#teamhabitue #thehunter #youknowwhattimeitis
Godsamme, vertel ik je in geheim dat ik op mannen val, ga jij het hier verkondigen, bedanktquote:
Scherpquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Godsamme, vertel ik je in geheim dat ik op mannen val, ga jij het hier verkondigen, bedankt
Bericht verwijderen en in een hoekje kruipen en huilen!quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:10 schreef Weissman het volgende:
OMG EEN CHICK OP OKCUPID HEEFT HAAR NUMMER GEGEVEN EN ZE WIL DAT IK HAAR BEL. WAT NU?!?!
Negeren. Wat denkt ze wel niet, dat jij de eerste stap gaat zetten?quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:10 schreef Weissman het volgende:
OMG EEN CHICK OP OKCUPID HEEFT HAAR NUMMER GEGEVEN EN ZE WIL DAT IK HAAR BEL. WAT NU?!?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |