He! Wees niet zo denigrerend over komkommersquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:56 schreef habitue het volgende:
Voor zover een komkommer duur kan zijn, het blijven komkommers he.
Niet alles hoeft duur te zijn om leuk te zijn. Komkommers eten op het strand bijvoorbeeldquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
He! Wees niet zo denigrerend over komkommers
\____/quote:
Sowieso komkommers, waar dan ookquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:06 schreef habitue het volgende:
Niet alles hoeft duur te zijn om leuk te zijn. Komkommers eten op het strand bijvoorbeeld
Zeker al is de komkommer wel een beetje een allemansvriend. De heineken onder de groenten. Ik ben dan meer een tomaten kinda guy. Maar niks mis met een koude heineken op een zonnige middag natuurlijk.quote:
In vrijwel alle salades zit tomaat EN komkommer hequote:
Ik bestel altijd zonder tomaatquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:51 schreef habitue het volgende:
In vrijwel alle salades zit tomaat EN komkommer he
Je loon komt iets later deze maand Weiss!quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:52 schreef Weissman het volgende:
#teamhabitue #thehunter #youknowwhattimeitis
Godsamme, vertel ik je in geheim dat ik op mannen val, ga jij het hier verkondigen, bedanktquote:
Scherpquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Godsamme, vertel ik je in geheim dat ik op mannen val, ga jij het hier verkondigen, bedankt
Bericht verwijderen en in een hoekje kruipen en huilen!quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:10 schreef Weissman het volgende:
OMG EEN CHICK OP OKCUPID HEEFT HAAR NUMMER GEGEVEN EN ZE WIL DAT IK HAAR BEL. WAT NU?!?!
Negeren. Wat denkt ze wel niet, dat jij de eerste stap gaat zetten?quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:10 schreef Weissman het volgende:
OMG EEN CHICK OP OKCUPID HEEFT HAAR NUMMER GEGEVEN EN ZE WIL DAT IK HAAR BEL. WAT NU?!?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |