Zou wat zijn jaquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:56 schreef Buffell het volgende:
[..]
Jup. Geen haast bij. Ik moet er nog niet aan denken om geïntroduceerd te moeten worden bij familie en vrienden.
Thanks, ik ben er ook wel tevreden mee. Eerste gesprek dat ik met d'r aanknoopte was eerste indruk; fuck, way out of my league.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zou wat zijn ja
Maar nice te horen man!
Toch iets van: de aanhouder wint in dit geval. Op een rustige manier kan het ook werken.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:01 schreef Buffell het volgende:
[..]
Thanks, ik ben er ook wel tevreden mee. Eerste gesprek dat ik met d'r aanknoopte was eerste indruk; fuck, way out of my league.
Nouja, dat rustige was niet echt waardoor ik dacht dat ze out of my league was. Meer het geval dat ze erg mooi, slim is en weet wat ze wil.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Toch iets van: de aanhouder wint in dit geval. Op een rustige manier kan het ook werken.
Ik doelde ook meer op de rustigere manier van aanpakken zeg maar. En zulke vrouwen kunnen snel buiten je bereik zijn. Des te zoeter is het als het wel lukt ineensquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:04 schreef Buffell het volgende:
[..]
Nouja, dat rustige was niet echt waardoor ik dacht dat ze out of my league was. Meer het geval dat ze erg mooi, slim is en weet wat ze wil.
Egoboost ++ dat soort vrouwenquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:04 schreef Buffell het volgende:
[..]
Nouja, dat rustige was niet echt waardoor ik dacht dat ze out of my league was. Meer het geval dat ze erg mooi, slim is en weet wat ze wil.
True that.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:09 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Egoboost ++ dat soort vrouwen![]()
Stelt wel je eisen omhoog bij bij een eventuele opvolger
beetje raar, misschien wil Piet wel Truus: een lieve, rustige, beetje onzekere vrouw en wordt hij smoorverliefd op haar, terwijl Bets: ontzettend knap, intelligent, zelfverzekerd, hem ook wil. Dan is Truus voor hem toch niet omlaag?quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:09 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Egoboost ++ dat soort vrouwen![]()
Stelt wel je eisen omhoog bij bij een eventuele opvolger
Niet smooth Fax. Niet smooth.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:12 schreef Faxie het volgende:
Whatever, ik heb d'r al uit m'n lijst gepleurd.
Als ik vaak dingen lees van mensen waar ik contact mee heb.....quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:44 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, ik doe liever eerst een drankje voordat ik met intieme delen ga smijten. Maar de verhalen zullen toch ergens vandaan komen?
Gewoon zeggen van wel. Dan vatten ze het op als een geintje en dan heb je d'rquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:16 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Als ik vaak dingen lees van mensen waar ik contact mee heb.....
"Ben jij niet op seks uit zoals heeeeeel veel anderen?
Arme jongenquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:12 schreef Faxie het volgende:
Als beide vrouwen in beeld zijn kies je degene waar je je het best bij voelt natuurlijk maar op straat, op datingsites en in de kroeg zal je aandacht meer uitgaan naar de knappere vrouwen daar dan de minder knappe vrouwen als je in het verleden geleerd hebt dat knappe vrouwen jou ook willen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
beetje raar, misschien wil Piet wel Truus: een lieve, rustige, beetje onzekere vrouw en wordt hij smoorverliefd op haar, terwijl Bets: ontzettend knap, intelligent, zelfverzekerd, hem ook wil. Dan is Truus voor hem toch niet omlaag?
Of werkt dat niet zo?
Dat zal dr leren!quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:12 schreef Faxie het volgende:
Die tagjes hoeven in dit geval niet. Snappy reply trouwens.quote:
Ik vond hem ook wel goed jaquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:47 schreef habitue het volgende:
[ [url= http://i.imgur.com/M28Hktn.jpg]afbeelding[/url] ]
Deze vrouw
Gelijk heeft ze...quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:47 schreef habitue het volgende:
[ [url= http://i.imgur.com/M28Hktn.jpg]afbeelding[/url] ]
Deze vrouw
Precies. Soms moet de hint worden aangebracht zoals je met een sloophamer op een betonnen muur ramt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gelijk heeft ze...
Gelukkig zit de wereld vol met dit soort kneuzen, jammer voor de vrouwen, goed voor de fatsoenlijke man
Thuis gaat het ook wel wat makkelijker dan staand in een volle coupe met 50 graden.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Die tagjes hoeven in dit geval niet. Snappy reply trouwens.
Staan er geen leuke vrouwen om je heen, kan je beter je aandacht op richten dan op fok mobile lijkt mequote:Op donderdag 1 mei 2014 21:04 schreef habitue het volgende:
[..]
Thuis gaat het ook wel wat makkelijker dan staand in een volle coupe met 50 graden.
2 negerinnen. Not my thing. Een vrouw van een jaar of 50 een gozer met een euroshopper biertje en een hipster die game of thrones ah kijken is. Lang leve de smartphonequote:Op donderdag 1 mei 2014 21:14 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Staan er geen leuke vrouwen om je heen, kan je beter je aandacht op richten dan op fok mobile lijkt me![]()
Sowieso een groot nadeel van mobieltjes. Sociale interactie is bijna gelijk down the drain.
Je hebt gelijk. My badquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zegt wie? Je haalt mensen door elkaar.
Ach, dat had ik net ook. Even een kort gesprek met iemand op PaiQ, en we kwamen er al snel achter dat het niet ging werken. Te verschillend en we waren elkaars type niet. Elkaar succes gewenst en dat was het.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:11 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Om even in te haken op out of my league, kreeg een tijd geleden en fotobewonderaarster (leuk woord voor galgje) en dat was een 9/10 a 10/10. Eerste indruk was, wtf, gaat hem niet worden.
Na precies het juiste verwoord te hebben in een Oneliner, werden we een match en uiteindelijk een date.
Vervolgens was het klaar, maar de egoboost was erg lekker.
Sindsdien lijkt niemand meer out of my league en is het graag of niet, de /care mentaliteit
Die ga ik ook gebruikenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:30 schreef clumsy_clown het volgende:
"Wat betekent Jezus voor jou?" als eerste vraag.
Hoef je iig niet al teveel tijd aan te verspillenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:30 schreef clumsy_clown het volgende:
"Wat betekent Jezus voor jou?" als eerste vraag.
Z'n eerste interesse was 'geloof' dus ik denk dat zijn insteek angstvallig serieus wasquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Die ga ik ook gebruiken
edit; zojuist gedaan![]()
Gewoon zeggen dat zijn zus niet veel voor je betekent omdat je haar niet kentquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Z'n eerste interesse was 'geloof' dus ik denk dat zijn insteek angstvallig serieus was.
Laat even weten hoe dat afloopt.
OMG hilarischen garp deze hihi xDquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat zijn zus niet veel voor je betekent omdat je haar niet kent
Klopt ook geeneens.quote:
Ik denk dat het nu al is afgelopenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Z'n eerste interesse was 'geloof' dus ik denk dat zijn insteek angstvallig serieus was.
Laat even weten hoe dat afloopt.
Maar je ging toch al met Peter trouwen en kinderen krijgen enzo.quote:
Nee dat gaat wonderbaarlijk goed, eigenlijk. Ik ben al aan het overwegen m'n spiraaltje eruit te jassen zodat ik me de eerste date zwanger kan laten schoppen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:47 schreef habitue het volgende:
[..]
Maar je ging toch al met Peter trouwen en kinderen krijgen enzo.Of is peter alweer uit de picture.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee dat gaat wonderbaarlijk goed, eigenlijk. Ik ben al aan het overwegen m'n spiraaltje eruit te jassen zodat ik me de eerste date zwanger kan laten schoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |