Oeeh dat is met die tshirts he? En het echte blind blind daten. Heb ik onlangs gezien op tvquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:38 schreef SilentChaos het volgende:
Wie heeft er wel eens aan "feromoon-daten" gedaan?
Ik zag't ook bij spuiten en slikkenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oeeh dat is met die tshirts he? En het echte blind blind daten. Heb ik onlangs gezien op tv
(antw op vraag: Nee dus)
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:41 schreef SilentChaos het volgende:
Ik zag't ook bij spuiten en slikkendat lijkt me nou wel eens lachen om te doen
Omdat vrouw?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:04 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Spiraaltjes zelf kun je ook niet voelenDat is dat koordje van een Mirena, als ie niet goed zit. (waarom weet ik dit
)
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zopww.. hebben we duidelijkheidWil je dat niet meer doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die opende in een heel groot scherm op mijn pc op mijn werk
![]()
Ik vond het wel fijn, maar ik denk dan ook in plaatjesquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:36 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wil je dat niet meer doen?Die opende in een heel groot scherm op mijn pc op mijn werk
Ha ha ja da's waar maar zit midden in de kantoortuin dus iedereen kijkt erop.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:47 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Ik vond het wel fijn, maar ik denk dan ook in plaatjes
En moet je niet werken ipv te fokken?
Net als Slagharen of Walibi, ga ik niet vrijwillig heenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Mocht iemand nog een effectief anticonceptiemiddel zoeken, raad ik een dagje dierentuin aan. Godverdomme, wat lopen daar een hoop stelletjes met schreeuwende koters die de wil om te leven allang zijn verloren.
Te mooi weer? Lucky youquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:11 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha ja da's waar maar zit midden in de kantoortuin dus iedereen kijkt erop.
Het is te mooi weer, heel rustig vandaag
Maar goed: rookpauze gehouden met de leuke collegaNiet op zijn mond gevallen zullen we maar zeggen
Oudere vrouwen gaan daten, heb je dat hele probleem van anticonceptie niet meerquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:14 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Kinderen alleen zijn sowieso al goede anticonceptie. Maar die stelletjes die ja
Die vind je ook in de supermarkt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Mocht iemand nog een effectief anticonceptiemiddel zoeken, raad ik een dagje dierentuin aan. Godverdomme, wat lopen daar een hoop stelletjes met schreeuwende koters die de wil om te leven allang zijn verloren.
Been there.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:16 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Oudere vrouwen gaan daten, heb je dat hele probleem van anticonceptie niet meer
De laatste keer dat ik in een dierentuin was leverde me dat bijna een date op met de ijsverkoopster. Het is dat ik toen geen vrijgezel was. Reminder voor de volgende keer, weer mijn kleine neefje en nichtje meenemen naar de dierentuinquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Te mooi weer? Ik heb vanmorgen in de regen staan blauwbekken. Blijkbaar is het weer zuidelijker niet altijd beterquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:11 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha ja da's waar maar zit midden in de kantoortuin dus iedereen kijkt erop.
Het is te mooi weer, heel rustig vandaag
Maar goed: rookpauze gehouden met de leuke collegaNiet op zijn mond gevallen zullen we maar zeggen
Ik heb me ook maar weer eens vertoond op OKC. Eens zien of er nog een leuke date te vinden is ergens in de komende periode.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:13 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Te mooi weer? Lucky you
Hier nog een goede week vrij voor ik weer moet gaan werken maar veel te koud vandaag vond ik om iets leuks buiten te doen.
Vermaak me dus maar met badoo en OKC
Neuken met een gouden strikje om?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:47 schreef kurk_droog het volgende:
Hebben jullie nog tips voor een chique date ( gaat de 10e date worden in 2 maanden ) ?
Etentje?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:47 schreef kurk_droog het volgende:
Hebben jullie nog tips voor een chique date ( gaat de 10e date worden in 2 maanden ) ?
Wijn ipv breezer?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:47 schreef kurk_droog het volgende:
Tja chique ik heb geen idee wat jij chique vindt. Etentje had je zelf vast ook wel aan gedacht. Theater? Musical? Concert? Ballet voorstelling? Museum?quote:
Wat is er mis met een goed etentje, al dan niet zelfgekookt, daarna iets wat jullie beide leuk vinden? Het is allemaal niet zo moeilijk.quote:
Ehm, bootje huren? En dan niet zo'n ding waarbij je zelf moet peddelen, kan niet elke dame waarderenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:47 schreef kurk_droog het volgende:
Ik zou er een gat in boren en een soort "Titanic-momentje" er van maken...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:57 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ehm, bootje huren? En dan niet zo'n ding waarbij je zelf moet peddelen, kan niet elke dame waarderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |