Mensen die verstand hebben van seksquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:13 schreef Weissman het volgende:
Verkapte kijk-mij-verstand-van-sex-hebben-posts allemaal
Verkapte "kijk mij eens een grote lul hebben"-postquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:16 schreef ook_gek het volgende:
Een spiraaltje zit toch in de baarmoeder en de draadjes komen uit de baarmoedermond. Dar heb ik altijd begrepen. De kans dat ze je bewusteloos slaat wegens vol tegen haar baarmoeder aan te tikken en helse pijn doet is veel groter dan het spiraaltje aanraken
betaaltquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:17 schreef Weissman het volgende:
Kunnen we pls terug gaan naar de "wie betaald" discussie
Ok, ik ben geen fan van rubbertjes, maar in het begin van een relatie gebruik ik ze toch standaard.quote:
Zopww.. hebben we duidelijkheidquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:16 schreef ook_gek het volgende:
Een spiraaltje zit toch in de baarmoeder en de draadjes komen uit de baarmoedermond. Dar heb ik altijd begrepen. De kans dat ze je bewusteloos slaat wegens vol tegen haar baarmoeder aan te tikken en helse pijn doet is veel groter dan het spiraaltje aanraken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verkapte "kijk mij eens een grote lul hebben diep fisten"-post![]()
Nee nee, nergens zeg ik dat ik iets aan tikquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verkapte "kijk mij eens een grote lul hebben"-post![]()
Fijn voor je.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:18 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, ik ben geen fan van rubbertjes, maar in het begin van een relatie gebruik ik ze toch standaard.
Een voordeel: er bestaat geen beter voorbehoedsmiddel dan onthoudingquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Fijn voor je.
Je vroeg wat er mis mee was. Dat weet je dus blijkbaar zelf ook. Daarbij trok je de pil erbij, en daar zitten natuurlijk ook genoeg nadelen aan
Maar niet belangrijk voor dit topic. En ook niet voor mij, want mijn mogelijke date laat toch niets van zich horen
Peper het er nog maar eens inquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:23 schreef ook_gek het volgende:
kunnen de meeste hier beter zich druk maken over een date scoren
verkapte 'ik-weet-er-zoveel-van-dat-ik-er-niet-over-hoef-te-posten-maar-jullie-er-wel-op-aanspreek' post.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:22 schreef Weissman het volgende:
Nou goed van jullie hoor dat jullie zoveel over sex weten!
Ow, was dat de intentie van dit topic? Ik dacht al dat ik stiekem weer afgedwaald was naar het sexualiteit-deel van fok.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:23 schreef ook_gek het volgende:
Ipv over voorbehoedmiddelen druk te maken, kunnen de meeste hier beter zich druk maken over een date scoren
quote:
Jij bent ZELF dit onderwerp gestart he. Of heb je een geheugen van een goudvis en dus ben je het alweer vergeten?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:25 schreef yats het volgende:
[..]
Ow, was dat de intentie van dit topic? Ik dacht al dat ik stiekem weer afgedwaald was naar het sexualiteit-deel van fok.
Heb je geen leuke kennissen?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:26 schreef ook_gek het volgende:
als het iemand is die ik het gun... Dan ben jij 1 van de mensen
Wel de beste manier om aan een (leuke) date te komen vaakquote:
Alleen kennen we elkaar niet.. dan gaat dat principe volgens mij niet echt opquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
Wel de beste manier om aan een (leuke) date te komen vaakvia via
Ohquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alleen kennen we elkaar niet.. dan gaat dat principe volgens mij niet echt op
Eh, wat? Ik ben hier over seks en spiraaltjes begonnen? Ik zou toch eens teruglezen en goed naar de usernamen kijken. Wat mij betreft gaan we gewoon weer terug naar praten over zinloze/mislukte dates.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij bent ZELF dit onderwerp gestart he. Of heb je een geheugen van een goudvis en dus ben je het alweer vergeten?
Ga je eerst samen daten. Ken je elkaar. Is het niks, stel je dan wat kennissen aan elkaar voor.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alleen kennen we elkaar niet.. dan gaat dat principe volgens mij niet echt op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |