SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierI just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Helemaal niet.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:16 schreef no1uknow het volgende:
Drinky is in z'n poeperdje genomen van de week!
nee sap dat waren we net niet overeengekomenquote:Op woensdag 30 april 2014 21:20 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou gewoon mee gaan, doesn't matter had sex. Voor en na de tijd wel ff nohomo zeggen, dan kan het best.
Ik snap alles Berend, maar gratis shit ga ik niet afslaan vanwege iemands sexuele voorkeur, ben geen racist. Gewoon cheap ass meeliften en dan op moment supreme ditchen.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:17 schreef no1uknow het volgende:
Je snapt het toch wel als een homo op je hit Drinky? Ik ben tijdje terug ook versierd door een homo, toen hij zei 'hey luister ik ga naar huis, paar vrienden gaan dus ik moet wel mee. Zin om mee te gaan?' deed ik:
[ afbeelding ]
De volgende keer pleurt zo'n gast GHB in je zuipen en daar ga je.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:23 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik snap alles Berend, maar gratis shit ga ik niet afslaan vanwege iemands sexuele voorkeur, ben geen racist. Gewoon cheap ass meeliften en dan op moment supreme ditchen.
Doe ik ook wel eens met chicks (nohomo) als ik ergens moet slapen, blijft het ook gewoon bij slapen, lekker lang uitslapen.
lol nee doe niet aan drugs man.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
De volgende keer pleurt zo'n gast GHB in je zuipen en daar ga je.
drinky's * is nu een oquote:Op woensdag 30 april 2014 21:16 schreef no1uknow het volgende:
Drinky is in z'n poeperdje genomen van de week!
hey IrCute, wat zou je vinden van een trio met mij en GRS?quote:Op woensdag 30 april 2014 21:26 schreef IrCute het volgende:
http://elitedaily.com/new(...)-raped-20-prisoners/
fotos van je piemelquote:Op woensdag 30 april 2014 21:28 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hey IrCute, wat zou je vinden van een trio met mij en GRS?
Dat proef je wel, hoe muf je ook bent.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
De volgende keer pleurt zo'n gast GHB in je zuipen en daar ga je.
Misschien wel maar het blijft beestachtig.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:26 schreef IrCute het volgende:
klopt, mAar ik denk dat die worden nog wat te moeilijk zijn voor dat stiefzoontjequote:Op woensdag 30 april 2014 21:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Misschien wel maar het blijft beestachtig.
dan pakken we rohypnol, merk je niks van.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat proef je wel, hoe muf je ook bent.
Urban legend.
Gymchick is Allison Stokke toch?
jackie plsquote:Op woensdag 30 april 2014 21:33 schreef JackieBrown het volgende:
Die mascotte is egt hoe drinkie eruit zou zien alstie dik zou zijn xD.
heb vandaag net 2 repen gekocht voor de hele maand.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:31 schreef JackieBrown het volgende:
Goede gymchick, had ik die discipline maar en was milka maar niet zo lekker en had ik maar zulke genetics.
#dimafeels
2 repen lol, net genoeg voor 2 dagenquote:Op woensdag 30 april 2014 21:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb vandaag net 2 repen gekocht voor de hele maand.
2 minuten bedoel jequote:Op woensdag 30 april 2014 21:35 schreef Drinky het volgende:
[..]
2 repen lol, net genoeg voor 2 dagen
Je mag alleen als je ongesteld bentquote:Op woensdag 30 april 2014 21:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb vandaag net 2 repen gekocht voor de hele maand.
We kunnen niet allemaal 32% BF zijn.quote:
32% op de juiste plekken, mattiequote:Op woensdag 30 april 2014 21:37 schreef Drinky het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal 32% BF zijn.
1 stukje per dag en niet als een dollo een hele reep achter elkaar opvreten.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Je mag alleen als je ongesteld bent
Haha die heb ik gisteren gegeten srs. Beetje weinig van dat vloeibaar karamel alleen, mocht wel meer op.quote:
Hmm gewoon zelf lekker maken, kilotje suiker in een pannetje lekker eroverheen gieten hmmmm.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha die heb ik gisteren gegeten srs. Beetje weinig van dat vloeibaar karamel alleen, mocht wel meer op.
Overratedquote:Op woensdag 30 april 2014 21:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Neem dan het beste van het beste dus B&J als je toch schijt hebt.
wat een boefje ben je tochquote:Op woensdag 30 april 2014 21:51 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Hmm gewoon zelf lekker maken, kilotje suiker in een pannetje lekker eroverheen gieten hmmmm.
Ja wel eens geprobeerd maar teveel moeite en heb geen geschikte pannen. En dan nog schoonmaken na de tijd.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:51 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Hmm gewoon zelf lekker maken, kilotje suiker in een pannetje lekker eroverheen gieten hmmmm.
Ik ken niemand die zo heetquote:Op woensdag 30 april 2014 20:58 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ken van al die namen ook echt minstens 1 iemand die zo heet
http://tweakers.net/nieuw(...)start-op-12-mei.htmlquote:Op woensdag 30 april 2014 21:26 schreef IrCute het volgende:
1,4 miljoen dollar cashen voor een potje gamenquote:Op woensdag 30 april 2014 22:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)start-op-12-mei.html
Ik was van plan om daarheen te gaan maar heb dan schoolquote:Op woensdag 30 april 2014 22:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)start-op-12-mei.html
lol schoolquote:Op woensdag 30 april 2014 22:18 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik was van plan om daarheen te gaan maar heb dan school
Die gasten zijn zo dedicated dat ze 10 uur per dag niets anders doen. In League of Legends ging of gaat volgens mij nog wel meer om.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:15 schreef Klokov het volgende:
[..]
1,4 miljoen dollar cashen voor een potje gamen
Runescape.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:22 schreef Awesome_ het volgende:
wat is nu zieke game om te zetten? heb pc
waarom gamen? ga gew op camsites zittenquote:Op woensdag 30 april 2014 22:22 schreef Awesome_ het volgende:
ja en als ze game over is in dat spelletje stopt ze een gigantische dildo in der kutquote:Op woensdag 30 april 2014 22:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze doet ook gamen voor geld met een sexy truitje
Ik dacht het wordt een zaadpot als vorige week dus ik ga niet kijken, is het inene 1-3quote:Op woensdag 30 april 2014 22:07 schreef no1uknow het volgende:
holy sheit wat een wedstrijd, veel leuker om naar te kijken dan gister
Ja supertof, veel strijd, Chelsea niet constant aan het verdedigen etc.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik dacht het wordt een zaadpot als vorige week dus ik ga niet kijken, is het inene 1-3
een zieke game? postal 2 xdquote:Op woensdag 30 april 2014 22:22 schreef Awesome_ het volgende:
niet hier wel in de sportschool.quote:
zit je als enige tussen de vrouwtjes dan?quote:
Probeer eens een hele zin te typen.quote:
Jaquote:Op woensdag 30 april 2014 22:37 schreef Beach het volgende:
[..]
zit je als enige tussen de vrouwtjes dan?
ik doe geen yoga wel bodybalance
zelfs na die master zal jij mij niet kunnen begrijpen #dimafeelsquote:Op woensdag 30 april 2014 22:41 schreef no1uknow het volgende:
Officieel ingeschreven voor (pre)master Sociologie aan de VU.
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:43 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja
Ben gelukkig niet de minst lenige, maar soms voel ik me er als een houten plank
Instructrice zegt altijd wel : dames EN heer hahaha
Gelijk de bijstand aangevraagd voor over 2 jaar?quote:Op woensdag 30 april 2014 22:41 schreef no1uknow het volgende:
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gelijk de bijstand aangevraagd voor over 2 jaar?
Geen idee man. Het klonk wel lekker lullig.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
messcherp altijd
p.s. waar kun je bijstand aanvragen
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:41 schreef no1uknow het volgende:
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
nee goeie ff doenquote:Op woensdag 30 april 2014 22:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
piece of wood hahaquote:Op woensdag 30 april 2014 22:43 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja
Ben gelukkig niet de minst lenige, maar soms voel ik me er als een houten plank
Instructrice zegt altijd wel : dames EN heer hahaha
Hij bedoelt 5 mattie. Maar 5 komt niet op PC. Prioriteiten liggen op PS4 en X1. Dus Awesome heeft voor niks zo'n dikke pc.quote:
Lol waarom, was niet gepland ofzo. Incidentje. Is geen meet te noemen.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:59 schreef no1uknow het volgende:
hey VMS heb je echt met etha gemeet? dan ben je echt een vuile hypocriet
idd man, zo meet je jarenlang niemand, zo meet je ineens 2x in 6 dagen lolquote:Op woensdag 30 april 2014 23:03 schreef Ethanolic het volgende:
Serieus die meet vrijdag gaat wel kneiterhard zijn als VMS en Jeroen er dit keer ook bij zijn
Sowieso dibs op die 3persoons naast die krabpaal.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:07 schreef JackieBrown het volgende:
Haha we hebben 2 banken, komt wel goed
ja ik kon toen niet vriendquote:Op woensdag 30 april 2014 23:07 schreef no1uknow het volgende:
Bijna echti.t.t. de meet waarvan je wist dat 'ie uiteindelijk niet zou komen laatst
hou je in henk, hou je in
Ik ga wel op de bank idc. Ik verwacht dat Jackie me instopt inclusief nachttongzoen.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:08 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Sowieso dibs op die 3persoons naast die krabpaal.
Whehe, pak aan VMS
hmm het wordt genieten vrijdag heb ik al wel doorquote:Op woensdag 30 april 2014 23:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ga wel op de bank idc. Ik verwacht dat Jackie me instopt inclusief nachttongzoen.
Net op tijd vriendquote:Op woensdag 30 april 2014 22:41 schreef no1uknow het volgende:
https://www.werk.nl/werk_(...)n/bijstandsuitkeringquote:Op woensdag 30 april 2014 22:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
messcherp altijd
p.s. waar kun je bijstand aanvragen
Nee inschrijfdatum voor premaster is t/m 31 mei maar voor de gemoedsrust toch maar even nu gedaanquote:
Spannend hoor ecto's ontmoeten.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:16 schreef VMSDKR het volgende:
Wel spannend, ik heb nog maar 1x iemand van fok echt gemeet en dat was Klokov tijdens hardlopen in het Noorderplantsoen.
is dat die hommo meeting plaats?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:16 schreef VMSDKR het volgende:
Wel spannend, ik heb nog maar 1x iemand van fok echt gemeet en dat was Klokov tijdens hardlopen in het Noorderplantsoen.
suck for foodquote:Op woensdag 30 april 2014 23:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Daar kun je zonder moeite de lekkerste studentjes vandaan plukken.
Hahaha ja klopt, ik was met VMS aan het lopen en die Griekse god werd van alle kanten nageroepen.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Daar kun je zonder moeite de lekkerste studentjes vandaan plukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
dan leef je nog steeds.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:25 schreef Jahr00n het volgende:
ik vind allene doodstraf bij pedos terecht
gewoon balle eraf hakke e n bij de honde gooie
ervaring mee?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:29 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
vechthonde wel te verstaan
bloeddorstige honde van 80kg de stuk
ik heb twee illegale vechthonde ik train ze en gebruik anabole met zequote:
lekker genieten om samen met je honden annabowlen te gebruikenquote:Op woensdag 30 april 2014 23:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik heb twee illegale vechthonde ik train ze en gebruik anabole met ze
iedere zondag gaan we met ze de bosse in om zwijne te vangen voor op de bbq
betaquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:04 schreef no1uknow het volgende:
Goddamn, van m'n werk hebben we een FB groep, gaat m'n manager posts verwijderen die hem niet aanstaan, wat grappige reacties waren op een onredelijk verzoek 3 kwartier voor een deadline
Beetje ain't nobody got time fo that plaatjes enzo
ja is true story gebaseerd op mijn biologische vaderquote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja is true story gebaseerd van mijn biologische vader
wat een lullo en erg onzakelijk om daar FB voor te gebruikenquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:04 schreef no1uknow het volgende:
Goddamn, van m'n werk hebben we een FB groep, gaat m'n manager posts verwijderen die hem niet aanstaan, wat grappige reacties waren op een onredelijk verzoek 3 kwartier voor een deadline
Beetje ain't nobody got time fo that plaatjes enzo
neuh dat valt wel mee, het is makkelijke manier van ff wat mededelingen plaatsen en wat gedol als personeel onder elkaar. Dat is ook schering en inslag, en dan ineens posts gaan verwijderen als dat voor de zoveelste keer gebeurtquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat een lullo en erg onzakelijk om daar FB voor te gebruiken
spartacusquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:19 schreef Xa1pt het volgende:
Nog tips voor goeie series? Is dat Fargo wat? Of Banshee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Ik kreeg laatst een mailtje toen ik iets op m'n Facebook had gezet of ik dat wel in m'n pauze deed. Stelletje nazi's.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:21 schreef no1uknow het volgende:
[..]
neuh dat valt wel mee, het is makkelijke manier van ff wat mededelingen plaatsen en wat gedol als personeel onder elkaar. Dat is ook schering en inslag, en dan ineens posts gaan verwijderen als dat voor de zoveelste keer gebeurt
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
LOL, she mad. Rood ben ik.lmaoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stuur door naar mij ze mag op me rebounden
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2014 00:23:08 ]
wat een stasi'squote:Op donderdag 1 mei 2014 00:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een mailtje toen ik iets op m'n Facebook had gezet of ik dat wel in m'n pauze deed. Stelletje nazi's._!
Daarom moet je ook je facebook dicht timmeren.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een mailtje toen ik iets op m'n Facebook had gezet of ik dat wel in m'n pauze deed. Stelletje nazi's._!
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
lmao
stuur door naar mij ze mag op me rebounden
Waar ken ik die gasten toch van?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:28 schreef no1uknow het volgende:
dit is zo'n bazennummer
'ik kom binnen als een ramkraak, kijk hoe ik deze kankerharde liedje buitmaak'
mod disclaimer: het is een citaat gvd
dat zijn vaste stamgasten van dit topic, weissman, drinky, dima, zoveel mocro's en turken in dit topicquote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:31 schreef no1uknow het volgende:
[..]
dat zijn vaste stamgasten van dit topic, weissman, drinky, dima, zoveel mocro's en turken in dit topic
als sterren aan de hemel staan..quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ah, Gino Pietermaai en 101barz sessie ofc.
Thanks en goed om te weten. Nu nog even 10 maanden Basic Fit abonnement uitzitten. Maar woon voorlopig ook nog niet in A'dam.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gefeliciteerd met je inschrijving trouwens. Ik wist het niet, maar als je op de VU zit kan je blijkbaar ook met korting bij USC Universum liften.
Damn, wat lelijk zeg.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:45 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Thanks en goed om te weten. Nu nog even 10 maanden Basic Fit abonnement uitzitten. Maar woon voorlopig ook nog niet in A'dam.
Sja zo rollen zij natuurlijk. Ga ook niet twee abonnementen tegelijk nemen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Damn, wat lelijk zeg.Beter kom je z.s.m. liften met de ekte ekten.
Nee, dat sowieso niet. Nadeel is ook dat Basic-Fit bijna overal zit, dus je kan ook niet onder je contract uitkomen door te zeggen dat je gaat verhuizen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Sja zo rollen zij natuurlijk. Ga ook niet twee abonnementen tegelijk nemen.
Exact. Maar de Basic Fit is hier wel oke hoor, squatrek, 3 BP bankjes, iets van 5 losse bankjes, dumbbells tot 40 kg ofzo.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, dat sowieso niet. Nadeel is ook dat Basic-Fit bijna overal zit, dus je kan ook niet onder je contract uitkomen door te zeggen dat je gaat verhuizen.
Nice man, nice. Zolang je jouw lifts kan uitvoeren is het prima, right.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:59 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Exact. Maar de Basic Fit is hier wel oke hoor, squatrek, 3 BP bankjes, iets van 5 losse bankjes, dumbbells tot 40 kg ofzo.
ga je weer kip tandoori eten?quote:
Nah man. Ik wou pasta maken, maar ik ben echt zo gesloopt van de training/deads, dat ik maar een zooi eieren ga bakken en gelijk ga tukken.quote:
Dan maar geen 1,4 miljoenquote:Op woensdag 30 april 2014 22:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Die gasten zijn zo dedicated dat ze 10 uur per dag niets anders doen. In League of Legends ging of gaat volgens mij nog wel meer om.
quote:Op woensdag 30 april 2014 23:07 schreef no1uknow het volgende:
Bijna echti.t.t. de meet waarvan je wist dat 'ie uiteindelijk niet zou komen laatst
hou je in henk, hou je in
srs, ik ben al de hele week inde omgeving. Nu zu hause.quote:Op donderdag 1 mei 2014 08:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik ga Sap vanmiddag meeten bij MC Apeldoorn. Ga daar straks ff burgertje scoren. Grote kans dattie met z'n Golfje door de drive gaat
wie heb jij eigenlijk niet gemeet in dit topic?quote:Op donderdag 1 mei 2014 08:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
srs, ik ben al de hele week inde omgeving. Nu zu hause.
lolquote:Op donderdag 1 mei 2014 08:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wie heb jij eigenlijk niet gemeet in dit topic?
lol 'kijk ons modern zijn met sosjal miedia'quote:Op donderdag 1 mei 2014 08:26 schreef fathank het volgende:
Al die facebook werkstruggles. Waarom je collega's überhaupt toevoegen danwel accepteren? En bedrijfsmededelingen via een Facebook groep?
@fanta van t weekend ook nog hier op stap?
Heb haar op cam gevonden wil je linkjequote:Op donderdag 1 mei 2014 08:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
overgrote deelquote:Op donderdag 1 mei 2014 08:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
humus is aarde lolquote:Op donderdag 1 mei 2014 09:21 schreef Ethanolic het volgende:
Lekker hoor ray wel blijven genieten he!!!
Lekker humus op je volkoren cracker
FYI: Ik heb mijn dochter nog nooit gezien.quote:Op donderdag 1 mei 2014 08:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
1x raden waar mijn gym staat.quote:
Je gaat er niet eens van zwetenquote:
dat is het mooie er vanquote:
weet je wat het verrotte is?quote:
we zouden natuurlijk een mailtje kunnen sturen.quote:
Ben eigenlijk wel benieuwd wat dit per 18 minuten kost.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:54 schreef RaymondK het volgende:
[..]
weet je wat het verrotte is?
Mensen die aartslui zijn ( en totaal geen beweging/conditie hebben) komen hier dus op af, en dan is 20 minuten redelijk werken misschien nog wel merkbaar ook.....
En dan is het bij de eerste de beste verjaardag een wereld tent die Gymnasium gezondheidscentrum![]()
lolquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:57 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd wat dit per 18 minuten kost.
paupertaal.quote:
Ja maar deze techniek maakt wel gebruik van SUPERCOMPENSATIE he??quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:56 schreef RaymondK het volgende:
[..]
we zouden natuurlijk een mailtje kunnen sturen.
Dat je al jaren Bodybuild, 110kg ripped bent, en zojuist online las van deze techniek en dat je wel geiniteresserd bent en of het ook wat voor jou is lol
quote:WAAROM MAAR 1 KEER PER WEEK?
Na de pittige training van hoogstens 20 minuten volgt herstel van je spieren. Dit duurt zo'n dag of 6. Op dag 7 is je trainingsniveau hoger uitgekomen dan waar je gestart bent. Het ideale moment om weer een training te gaan doen!
Te vroeg trainen betekent een achteruitgang van je trainingsniveau (je gaat trainen tijdens je herstel). Langer wachten en het effect is weggeëbd.
Daarom is maximaal 1 keer per week trainen genoeg om fitter te worden!
Hoezo gaat je trainingsniveau naar beneden als je traint?quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:39 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja maar deze techniek maakt wel gebruik van SUPERCOMPENSATIE he??
[..]
[ afbeelding ]
welke gym in Woensel train je Cor? Ga altijd in de basic fit trainen daar als ik bij m'n ouders ben.quote:
Sport Arena.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:23 schreef Drinky het volgende:
[..]
welke gym in Woensel train je Cor? Ga altijd in de basic fit trainen daar als ik bij m'n ouders ben.
Is die guytje rechts onderin op de homepage Scooby??quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:50 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Sport Arena.
Ga je naar de Basic-Fit omdat je daar thuis ook al traint?
Proeftraining bij Sport Arena kan altijd. Klein hok, maar wel veel zinnige spullen.
Knap kut, bro.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:07 schreef RaymondK het volgende:
crap.
van de week een 500watt xenon lamp opgestuurd naar de fabrikant. Eentje met lens en housing en starter unit en alles.
Aan diggelen aangekomen daar![]()
![]()
Cor gespotquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Is die guytje rechts onderin op de homepage Scooby??
Geen idee.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Is die guytje rechts onderin op de homepage Scooby??
Ja sorry, kon het niet latenquote:
Wat is er kut aan die openingstijden?quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:53 schreef Ethanolic het volgende:
Jezus wat een kut openingstijden die sportschoolEn dan 'old fashioned HARDCORE gym'
Foto's wel prima verder hoor.
Wat is er zo kut aan dan? Het kan iets beter, maar zo bagger is het niet.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:53 schreef Ethanolic het volgende:
Jezus wat een kut openingstijden die sportschoolEn dan 'old fashioned HARDCORE gym'
nee ga daarheen omdat mijn ouders daar zitten. Sport arena nooit van gehoord, mischien een keertje langsgaan als ik er weer ben.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:50 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Sport Arena.
Ga je naar de Basic-Fit omdat je daar thuis ook al traint?
Proeftraining bij Sport Arena kan altijd. Klein hok, maar wel veel zinnige spullen.
Wat?quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:53 schreef Ethanolic het volgende:
WAARVOOR STAAN DIE STERREN? VOOR DE LASTEN DIE JE OP JE SCHOUDERS DRAAGT?quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:57 schreef Sapstengel het volgende:
Wel beetje haten op prachtwijk tokkies van Basic Fit maar dan dit volk in je gym hebben lopen
[ afbeelding ]
incl. sterretje tattoos
dat sowieso. Minstens tot 23:00 doordeweeks, voor 21:00 kom ik gewoon niet op gangquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:58 schreef Ethanolic het volgende:
Tja, ik ben #randstadmasterrace openingstijden gewend.
voor het aantal hersencellen wat er nog in zitquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
WAARVOOR STAAN DIE STERREN? VOOR DE LASTEN DIE JE OP JE SCHOUDERS DRAAGT?
die gast heeft wel een dreamerbulk nek trouwens
Hey Ray, maak is een video van je cut nomsayyin'quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
voor het aantal hersencellen wat er nog in zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Laat gaan joh, ragen omdat mongolen bullshit posten op internet heeft geen zin. Dan kun je wel de hele dag boos blijvenquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik word altijd een beetje agressief van zulke topics: NWS / Dit doet cola met je lichaam
quote:
Schieten, is het al legaal in nederland?quote:
Haha. Ik kijk nooit in zulke topics, maar als ik dan toch eens klik, moet ik weer een beetje kotsen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Laat gaan joh, ragen omdat mongolen bullshit posten op internet heeft geen zin. Dan kun je wel de hele dag boos blijven
Gun.quote:
www.reddit.com/r/science wss.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:14 schreef McNulty het volgende:
[..]![]()
Waar haalde jij die science weekoverzicht van reddit btw?
Aldus dikke henk.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Laat gaan joh, ragen omdat mongolen bullshit posten op internet heeft geen zin. Dan kun je wel de hele dag boos blijven
SPT / Airsoft en jij!quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:15 schreef Champy het volgende:
[..]
Schieten, is het al legaal in nederland?
quote:
Lekker pepsi maxquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik word altijd een beetje agressief van zulke topics: NWS / Dit doet cola met je lichaam
Airsoft is wel een beetje raar als sport ja. Paintballen is een soort van hetzelfde, maar dat vind ik al meer een sport.quote:
Ja zeker, ik vind Zero echt niets vergeleken Maxquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Represent Coca Cola Zero in dis bilding. Pepsi Max beter?
Keertje meepakken dan.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja zeker, ik vind Zero echt niets vergeleken Max
Deze man weet.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:29 schreef Ethanolic het volgende:
Ik vind cola zonder suiker oprecht lekkerder dan regular.
Ethan alsjeblieft.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:29 schreef Ethanolic het volgende:
quote:
aspartaam nasmaak lekker hoorquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:29 schreef Ethanolic het volgende:
Zero is beter dan regular imho. Light is dan weer niet te zuipenquote:
Het (prachtwijk)volk in een hardcoregym traint/doet redelijk normaal, itt BF/F4F waar de echt compleet kansloze rukkers rondhangen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:57 schreef Sapstengel het volgende:
Wel beetje haten op prachtwijk tokkies van Basic Fit maar dan dit volk in je gym hebben lopen
[ afbeelding ]
incl. sterretje tattoos
Dat Ray gewoon een uit de kluiten gewassen zuigeling isquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
En melk is voor baby's, wat is je punt Cor?
BV is voor babies idd.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
En melk is voor baby's, wat is je punt Cor?
quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat Ray gewoon een uit de kluiten gewassen zuigeling is
Bilvegerquote:
Het ging over colaquote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
On a serious note: ik hoorde dat babyvoeding ook goed voor de gains is. Ik zal de volgende keer eens een potje meenemen.
Zelf maken met een staafmixerquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
On a serious note: ik hoorde dat babyvoeding ook goed voor de gains is. Ik zal de volgende keer eens een potje meenemen.
JB is zwanger?quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]drink gewoon die moedermelk
omnomnom
U bent warm.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |