quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:31 schreef no1uknow het volgende:
[..]
dat zijn vaste stamgasten van dit topic, weissman, drinky, dima, zoveel mocro's en turken in dit topic
als sterren aan de hemel staan..quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ah, Gino Pietermaai en 101barz sessie ofc.
Thanks en goed om te weten. Nu nog even 10 maanden Basic Fit abonnement uitzitten. Maar woon voorlopig ook nog niet in A'dam.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gefeliciteerd met je inschrijving trouwens. Ik wist het niet, maar als je op de VU zit kan je blijkbaar ook met korting bij USC Universum liften.
Damn, wat lelijk zeg.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:45 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Thanks en goed om te weten. Nu nog even 10 maanden Basic Fit abonnement uitzitten. Maar woon voorlopig ook nog niet in A'dam.
Sja zo rollen zij natuurlijk. Ga ook niet twee abonnementen tegelijk nemen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Damn, wat lelijk zeg.Beter kom je z.s.m. liften met de ekte ekten.
Nee, dat sowieso niet. Nadeel is ook dat Basic-Fit bijna overal zit, dus je kan ook niet onder je contract uitkomen door te zeggen dat je gaat verhuizen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Sja zo rollen zij natuurlijk. Ga ook niet twee abonnementen tegelijk nemen.
Exact. Maar de Basic Fit is hier wel oke hoor, squatrek, 3 BP bankjes, iets van 5 losse bankjes, dumbbells tot 40 kg ofzo.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, dat sowieso niet. Nadeel is ook dat Basic-Fit bijna overal zit, dus je kan ook niet onder je contract uitkomen door te zeggen dat je gaat verhuizen.
Nice man, nice. Zolang je jouw lifts kan uitvoeren is het prima, right.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:59 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Exact. Maar de Basic Fit is hier wel oke hoor, squatrek, 3 BP bankjes, iets van 5 losse bankjes, dumbbells tot 40 kg ofzo.
ga je weer kip tandoori eten?quote:
Nah man. Ik wou pasta maken, maar ik ben echt zo gesloopt van de training/deads, dat ik maar een zooi eieren ga bakken en gelijk ga tukken.quote:
Dan maar geen 1,4 miljoenquote:Op woensdag 30 april 2014 22:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Die gasten zijn zo dedicated dat ze 10 uur per dag niets anders doen. In League of Legends ging of gaat volgens mij nog wel meer om.
quote:Op woensdag 30 april 2014 23:07 schreef no1uknow het volgende:
Bijna echti.t.t. de meet waarvan je wist dat 'ie uiteindelijk niet zou komen laatst
hou je in henk, hou je in
srs, ik ben al de hele week inde omgeving. Nu zu hause.quote:Op donderdag 1 mei 2014 08:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik ga Sap vanmiddag meeten bij MC Apeldoorn. Ga daar straks ff burgertje scoren. Grote kans dattie met z'n Golfje door de drive gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |