weet je wat het verrotte is?quote:
we zouden natuurlijk een mailtje kunnen sturen.quote:
Ben eigenlijk wel benieuwd wat dit per 18 minuten kost.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:54 schreef RaymondK het volgende:
[..]
weet je wat het verrotte is?
Mensen die aartslui zijn ( en totaal geen beweging/conditie hebben) komen hier dus op af, en dan is 20 minuten redelijk werken misschien nog wel merkbaar ook.....
En dan is het bij de eerste de beste verjaardag een wereld tent die Gymnasium gezondheidscentrum![]()
lolquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:57 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd wat dit per 18 minuten kost.
paupertaal.quote:
Ja maar deze techniek maakt wel gebruik van SUPERCOMPENSATIE he??quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:56 schreef RaymondK het volgende:
[..]
we zouden natuurlijk een mailtje kunnen sturen.
Dat je al jaren Bodybuild, 110kg ripped bent, en zojuist online las van deze techniek en dat je wel geiniteresserd bent en of het ook wat voor jou is lol
quote:WAAROM MAAR 1 KEER PER WEEK?
Na de pittige training van hoogstens 20 minuten volgt herstel van je spieren. Dit duurt zo'n dag of 6. Op dag 7 is je trainingsniveau hoger uitgekomen dan waar je gestart bent. Het ideale moment om weer een training te gaan doen!
Te vroeg trainen betekent een achteruitgang van je trainingsniveau (je gaat trainen tijdens je herstel). Langer wachten en het effect is weggeëbd.
Daarom is maximaal 1 keer per week trainen genoeg om fitter te worden!
Hoezo gaat je trainingsniveau naar beneden als je traint?quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:39 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja maar deze techniek maakt wel gebruik van SUPERCOMPENSATIE he??
[..]
[ afbeelding ]
welke gym in Woensel train je Cor? Ga altijd in de basic fit trainen daar als ik bij m'n ouders ben.quote:
Sport Arena.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:23 schreef Drinky het volgende:
[..]
welke gym in Woensel train je Cor? Ga altijd in de basic fit trainen daar als ik bij m'n ouders ben.
Is die guytje rechts onderin op de homepage Scooby??quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:50 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Sport Arena.
Ga je naar de Basic-Fit omdat je daar thuis ook al traint?
Proeftraining bij Sport Arena kan altijd. Klein hok, maar wel veel zinnige spullen.
Knap kut, bro.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:07 schreef RaymondK het volgende:
crap.
van de week een 500watt xenon lamp opgestuurd naar de fabrikant. Eentje met lens en housing en starter unit en alles.
Aan diggelen aangekomen daar![]()
![]()
Cor gespotquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Is die guytje rechts onderin op de homepage Scooby??
Geen idee.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Is die guytje rechts onderin op de homepage Scooby??
Ja sorry, kon het niet latenquote:
Wat is er kut aan die openingstijden?quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:53 schreef Ethanolic het volgende:
Jezus wat een kut openingstijden die sportschoolEn dan 'old fashioned HARDCORE gym'
Foto's wel prima verder hoor.
Wat is er zo kut aan dan? Het kan iets beter, maar zo bagger is het niet.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:53 schreef Ethanolic het volgende:
Jezus wat een kut openingstijden die sportschoolEn dan 'old fashioned HARDCORE gym'
nee ga daarheen omdat mijn ouders daar zitten. Sport arena nooit van gehoord, mischien een keertje langsgaan als ik er weer ben.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:50 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Sport Arena.
Ga je naar de Basic-Fit omdat je daar thuis ook al traint?
Proeftraining bij Sport Arena kan altijd. Klein hok, maar wel veel zinnige spullen.
Wat?quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:53 schreef Ethanolic het volgende:
WAARVOOR STAAN DIE STERREN? VOOR DE LASTEN DIE JE OP JE SCHOUDERS DRAAGT?quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:57 schreef Sapstengel het volgende:
Wel beetje haten op prachtwijk tokkies van Basic Fit maar dan dit volk in je gym hebben lopen
[ afbeelding ]
incl. sterretje tattoos
dat sowieso. Minstens tot 23:00 doordeweeks, voor 21:00 kom ik gewoon niet op gangquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:58 schreef Ethanolic het volgende:
Tja, ik ben #randstadmasterrace openingstijden gewend.
voor het aantal hersencellen wat er nog in zitquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
WAARVOOR STAAN DIE STERREN? VOOR DE LASTEN DIE JE OP JE SCHOUDERS DRAAGT?
die gast heeft wel een dreamerbulk nek trouwens
Hey Ray, maak is een video van je cut nomsayyin'quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
voor het aantal hersencellen wat er nog in zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Laat gaan joh, ragen omdat mongolen bullshit posten op internet heeft geen zin. Dan kun je wel de hele dag boos blijvenquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik word altijd een beetje agressief van zulke topics: NWS / Dit doet cola met je lichaam
quote:
Schieten, is het al legaal in nederland?quote:
Haha. Ik kijk nooit in zulke topics, maar als ik dan toch eens klik, moet ik weer een beetje kotsen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Laat gaan joh, ragen omdat mongolen bullshit posten op internet heeft geen zin. Dan kun je wel de hele dag boos blijven
Gun.quote:
www.reddit.com/r/science wss.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:14 schreef McNulty het volgende:
[..]![]()
Waar haalde jij die science weekoverzicht van reddit btw?
Aldus dikke henk.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Laat gaan joh, ragen omdat mongolen bullshit posten op internet heeft geen zin. Dan kun je wel de hele dag boos blijven
SPT / Airsoft en jij!quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:15 schreef Champy het volgende:
[..]
Schieten, is het al legaal in nederland?
quote:
Lekker pepsi maxquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik word altijd een beetje agressief van zulke topics: NWS / Dit doet cola met je lichaam
Airsoft is wel een beetje raar als sport ja. Paintballen is een soort van hetzelfde, maar dat vind ik al meer een sport.quote:
Ja zeker, ik vind Zero echt niets vergeleken Maxquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Represent Coca Cola Zero in dis bilding. Pepsi Max beter?
Keertje meepakken dan.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja zeker, ik vind Zero echt niets vergeleken Max
Deze man weet.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:29 schreef Ethanolic het volgende:
Ik vind cola zonder suiker oprecht lekkerder dan regular.
Ethan alsjeblieft.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:29 schreef Ethanolic het volgende:
quote:
aspartaam nasmaak lekker hoorquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:29 schreef Ethanolic het volgende:
Zero is beter dan regular imho. Light is dan weer niet te zuipenquote:
Het (prachtwijk)volk in een hardcoregym traint/doet redelijk normaal, itt BF/F4F waar de echt compleet kansloze rukkers rondhangen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:57 schreef Sapstengel het volgende:
Wel beetje haten op prachtwijk tokkies van Basic Fit maar dan dit volk in je gym hebben lopen
[ afbeelding ]
incl. sterretje tattoos
Dat Ray gewoon een uit de kluiten gewassen zuigeling isquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
En melk is voor baby's, wat is je punt Cor?
BV is voor babies idd.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
En melk is voor baby's, wat is je punt Cor?
quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat Ray gewoon een uit de kluiten gewassen zuigeling is
Bilvegerquote:
Het ging over colaquote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
On a serious note: ik hoorde dat babyvoeding ook goed voor de gains is. Ik zal de volgende keer eens een potje meenemen.
Zelf maken met een staafmixerquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
On a serious note: ik hoorde dat babyvoeding ook goed voor de gains is. Ik zal de volgende keer eens een potje meenemen.
JB is zwanger?quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]drink gewoon die moedermelk
omnomnom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |