Hey Ray, maak is een video van je cut nomsayyin'quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
voor het aantal hersencellen wat er nog in zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Laat gaan joh, ragen omdat mongolen bullshit posten op internet heeft geen zin. Dan kun je wel de hele dag boos blijvenquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik word altijd een beetje agressief van zulke topics: NWS / Dit doet cola met je lichaam
quote:
Schieten, is het al legaal in nederland?quote:
Haha. Ik kijk nooit in zulke topics, maar als ik dan toch eens klik, moet ik weer een beetje kotsen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Laat gaan joh, ragen omdat mongolen bullshit posten op internet heeft geen zin. Dan kun je wel de hele dag boos blijven
Gun.quote:
www.reddit.com/r/science wss.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:14 schreef McNulty het volgende:
[..]![]()
Waar haalde jij die science weekoverzicht van reddit btw?
Aldus dikke henk.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Laat gaan joh, ragen omdat mongolen bullshit posten op internet heeft geen zin. Dan kun je wel de hele dag boos blijven
SPT / Airsoft en jij!quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:15 schreef Champy het volgende:
[..]
Schieten, is het al legaal in nederland?
quote:
Lekker pepsi maxquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik word altijd een beetje agressief van zulke topics: NWS / Dit doet cola met je lichaam
Airsoft is wel een beetje raar als sport ja. Paintballen is een soort van hetzelfde, maar dat vind ik al meer een sport.quote:
Ja zeker, ik vind Zero echt niets vergeleken Maxquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Represent Coca Cola Zero in dis bilding. Pepsi Max beter?
Keertje meepakken dan.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja zeker, ik vind Zero echt niets vergeleken Max
Deze man weet.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:29 schreef Ethanolic het volgende:
Ik vind cola zonder suiker oprecht lekkerder dan regular.
Ethan alsjeblieft.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:29 schreef Ethanolic het volgende:
Ik vind cola zonder suiker oprecht lekkerder dan regular.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |