Keertje meepakken dan.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja zeker, ik vind Zero echt niets vergeleken Max
Deze man weet.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:29 schreef Ethanolic het volgende:
Ik vind cola zonder suiker oprecht lekkerder dan regular.
Ethan alsjeblieft.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:29 schreef Ethanolic het volgende:
quote:
aspartaam nasmaak lekker hoorquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:29 schreef Ethanolic het volgende:
Zero is beter dan regular imho. Light is dan weer niet te zuipenquote:
Het (prachtwijk)volk in een hardcoregym traint/doet redelijk normaal, itt BF/F4F waar de echt compleet kansloze rukkers rondhangen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:57 schreef Sapstengel het volgende:
Wel beetje haten op prachtwijk tokkies van Basic Fit maar dan dit volk in je gym hebben lopen
[ afbeelding ]
incl. sterretje tattoos
Dat Ray gewoon een uit de kluiten gewassen zuigeling isquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
En melk is voor baby's, wat is je punt Cor?
BV is voor babies idd.quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
En melk is voor baby's, wat is je punt Cor?
quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat Ray gewoon een uit de kluiten gewassen zuigeling is
Bilvegerquote:
Het ging over colaquote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
On a serious note: ik hoorde dat babyvoeding ook goed voor de gains is. Ik zal de volgende keer eens een potje meenemen.
Zelf maken met een staafmixerquote:Op donderdag 1 mei 2014 15:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
On a serious note: ik hoorde dat babyvoeding ook goed voor de gains is. Ik zal de volgende keer eens een potje meenemen.
JB is zwanger?quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]drink gewoon die moedermelk
omnomnom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |