SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierI just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Helemaal niet.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:16 schreef no1uknow het volgende:
Drinky is in z'n poeperdje genomen van de week!
nee sap dat waren we net niet overeengekomenquote:Op woensdag 30 april 2014 21:20 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou gewoon mee gaan, doesn't matter had sex. Voor en na de tijd wel ff nohomo zeggen, dan kan het best.
Ik snap alles Berend, maar gratis shit ga ik niet afslaan vanwege iemands sexuele voorkeur, ben geen racist. Gewoon cheap ass meeliften en dan op moment supreme ditchen.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:17 schreef no1uknow het volgende:
Je snapt het toch wel als een homo op je hit Drinky? Ik ben tijdje terug ook versierd door een homo, toen hij zei 'hey luister ik ga naar huis, paar vrienden gaan dus ik moet wel mee. Zin om mee te gaan?' deed ik:
[ afbeelding ]
De volgende keer pleurt zo'n gast GHB in je zuipen en daar ga je.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:23 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik snap alles Berend, maar gratis shit ga ik niet afslaan vanwege iemands sexuele voorkeur, ben geen racist. Gewoon cheap ass meeliften en dan op moment supreme ditchen.
Doe ik ook wel eens met chicks (nohomo) als ik ergens moet slapen, blijft het ook gewoon bij slapen, lekker lang uitslapen.
lol nee doe niet aan drugs man.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
De volgende keer pleurt zo'n gast GHB in je zuipen en daar ga je.
drinky's * is nu een oquote:Op woensdag 30 april 2014 21:16 schreef no1uknow het volgende:
Drinky is in z'n poeperdje genomen van de week!
hey IrCute, wat zou je vinden van een trio met mij en GRS?quote:Op woensdag 30 april 2014 21:26 schreef IrCute het volgende:
http://elitedaily.com/new(...)-raped-20-prisoners/
fotos van je piemelquote:Op woensdag 30 april 2014 21:28 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hey IrCute, wat zou je vinden van een trio met mij en GRS?
Dat proef je wel, hoe muf je ook bent.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
De volgende keer pleurt zo'n gast GHB in je zuipen en daar ga je.
Misschien wel maar het blijft beestachtig.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:26 schreef IrCute het volgende:
http://elitedaily.com/new(...)-raped-20-prisoners/
klopt, mAar ik denk dat die worden nog wat te moeilijk zijn voor dat stiefzoontjequote:Op woensdag 30 april 2014 21:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Misschien wel maar het blijft beestachtig.
dan pakken we rohypnol, merk je niks van.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat proef je wel, hoe muf je ook bent.
Urban legend.
Gymchick is Allison Stokke toch?
jackie plsquote:Op woensdag 30 april 2014 21:33 schreef JackieBrown het volgende:
Die mascotte is egt hoe drinkie eruit zou zien alstie dik zou zijn xD.
heb vandaag net 2 repen gekocht voor de hele maand.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:31 schreef JackieBrown het volgende:
Goede gymchick, had ik die discipline maar en was milka maar niet zo lekker en had ik maar zulke genetics.
#dimafeels
2 repen lol, net genoeg voor 2 dagenquote:Op woensdag 30 april 2014 21:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb vandaag net 2 repen gekocht voor de hele maand.
2 minuten bedoel jequote:Op woensdag 30 april 2014 21:35 schreef Drinky het volgende:
[..]
2 repen lol, net genoeg voor 2 dagen
Je mag alleen als je ongesteld bentquote:Op woensdag 30 april 2014 21:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb vandaag net 2 repen gekocht voor de hele maand.
We kunnen niet allemaal 32% BF zijn.quote:
32% op de juiste plekken, mattiequote:Op woensdag 30 april 2014 21:37 schreef Drinky het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal 32% BF zijn.
1 stukje per dag en niet als een dollo een hele reep achter elkaar opvreten.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Je mag alleen als je ongesteld bent
Haha die heb ik gisteren gegeten srs. Beetje weinig van dat vloeibaar karamel alleen, mocht wel meer op.quote:
Hmm gewoon zelf lekker maken, kilotje suiker in een pannetje lekker eroverheen gieten hmmmm.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha die heb ik gisteren gegeten srs. Beetje weinig van dat vloeibaar karamel alleen, mocht wel meer op.
Overratedquote:Op woensdag 30 april 2014 21:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Neem dan het beste van het beste dus B&J als je toch schijt hebt.
wat een boefje ben je tochquote:Op woensdag 30 april 2014 21:51 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Hmm gewoon zelf lekker maken, kilotje suiker in een pannetje lekker eroverheen gieten hmmmm.
Ja wel eens geprobeerd maar teveel moeite en heb geen geschikte pannen. En dan nog schoonmaken na de tijd.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:51 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Hmm gewoon zelf lekker maken, kilotje suiker in een pannetje lekker eroverheen gieten hmmmm.
Ik ken niemand die zo heetquote:Op woensdag 30 april 2014 20:58 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ken van al die namen ook echt minstens 1 iemand die zo heet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |