dan leef je nog steeds.quote:Op woensdag 30 april 2014 23:25 schreef Jahr00n het volgende:
ik vind allene doodstraf bij pedos terecht
gewoon balle eraf hakke e n bij de honde gooie
ervaring mee?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:29 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
vechthonde wel te verstaan
bloeddorstige honde van 80kg de stuk
ik heb twee illegale vechthonde ik train ze en gebruik anabole met zequote:
lekker genieten om samen met je honden annabowlen te gebruikenquote:Op woensdag 30 april 2014 23:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik heb twee illegale vechthonde ik train ze en gebruik anabole met ze
iedere zondag gaan we met ze de bosse in om zwijne te vangen voor op de bbq
betaquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:04 schreef no1uknow het volgende:
Goddamn, van m'n werk hebben we een FB groep, gaat m'n manager posts verwijderen die hem niet aanstaan, wat grappige reacties waren op een onredelijk verzoek 3 kwartier voor een deadline
Beetje ain't nobody got time fo that plaatjes enzo
ja is true story gebaseerd op mijn biologische vaderquote:
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja is true story gebaseerd van mijn biologische vader
wat een lullo en erg onzakelijk om daar FB voor te gebruikenquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:04 schreef no1uknow het volgende:
Goddamn, van m'n werk hebben we een FB groep, gaat m'n manager posts verwijderen die hem niet aanstaan, wat grappige reacties waren op een onredelijk verzoek 3 kwartier voor een deadline
Beetje ain't nobody got time fo that plaatjes enzo
neuh dat valt wel mee, het is makkelijke manier van ff wat mededelingen plaatsen en wat gedol als personeel onder elkaar. Dat is ook schering en inslag, en dan ineens posts gaan verwijderen als dat voor de zoveelste keer gebeurtquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat een lullo en erg onzakelijk om daar FB voor te gebruiken
spartacusquote:Op donderdag 1 mei 2014 00:19 schreef Xa1pt het volgende:
Nog tips voor goeie series? Is dat Fargo wat? Of Banshee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Ik kreeg laatst een mailtje toen ik iets op m'n Facebook had gezet of ik dat wel in m'n pauze deed. Stelletje nazi's.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:21 schreef no1uknow het volgende:
[..]
neuh dat valt wel mee, het is makkelijke manier van ff wat mededelingen plaatsen en wat gedol als personeel onder elkaar. Dat is ook schering en inslag, en dan ineens posts gaan verwijderen als dat voor de zoveelste keer gebeurt
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
LOL, she mad. Rood ben ik.lmaoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stuur door naar mij ze mag op me rebounden
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2014 00:23:08 ]
wat een stasi'squote:Op donderdag 1 mei 2014 00:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een mailtje toen ik iets op m'n Facebook had gezet of ik dat wel in m'n pauze deed. Stelletje nazi's._!
Daarom moet je ook je facebook dicht timmeren.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een mailtje toen ik iets op m'n Facebook had gezet of ik dat wel in m'n pauze deed. Stelletje nazi's._!
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
lmao
stuur door naar mij ze mag op me rebounden
Waar ken ik die gasten toch van?quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:28 schreef no1uknow het volgende:
dit is zo'n bazennummer
'ik kom binnen als een ramkraak, kijk hoe ik deze kankerharde liedje buitmaak'
mod disclaimer: het is een citaat gvd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |