SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.![]()
ik zou hun lolly's afpakkenquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alleen als je ze in gareel kan houdenGroot fan van User Wotte![]()
Kan me nog herinneren dat Tarik Oulida in 1995 een prachtige partij tegen Athene speelde in de groepsfase Champions Leaguequote:Op dinsdag 29 april 2014 20:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zou best
maar zo kan je nog 500 andere talenten noemen maar ach![]()
Daar valt geen speld tussen te krijgen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik zelf
het was namelijk
wat een kut seizoenOh.![]()
Hoe kom je bij die namen ?quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:14 schreef Syntix het volgende:
Dus, Laudrup of Martinez in
Frank out
&
Daley Blind bij P&W.
U bent weer op de hoogte!RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het een verstandige keus zou vinden van Frank om weg te gaan.
De rek is volledig uit de groep. En de jongens die er nu rond lopen is gewoon niks meer te leren. In Europa schaam je je elk jaar kapot. En zonder Frank word je volgend jaar ook wel kampioen.Groot fan van User Wotte![]()
Ja Martinez die gaat van Everton naar Ajax inderdaadquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:14 schreef Syntix het volgende:
Dus, Laudrup of Martinez in
Frank out
&
Daley Blind bij P&W.
U bent weer op de hoogte!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:16 schreef Tjacka het volgende:
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het een verstandige keus zou vinden van Frank om weg te gaan.
De rek is volledig uit de groep. En de jongens die er nu rond lopen is gewoon niks meer te leren. In Europa schaam je je elk jaar kapot. En zonder Frank word je volgend jaar ook wel kampioen.![]()
![]()
Frank heeft nog genoeg uitdaging bij Ajax. Beker moet hij ook eens winnen en Europees iets presteren. CL overwintering of keer halve finale EL.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:16 schreef Tjacka het volgende:
De rek is volledig uit de groep. En de jongens die er nu rond lopen is gewoon niks meer te leren. In Europa schaam je je elk jaar kapot. En zonder Frank word je volgend jaar ook wel kampioen.Oh.![]()
Frank blijft gewoon hoor. Ik sprak z'n vrouw net. Uit beleefdheid luistert hij even naar Tottenham, maar gaat na de zomer gewoon weer verlengen bij Ajax.![]()
Olsen met Michael en Brian Laudrup als assistenten.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
Frank blijft gewoon hoor. Ik sprak z'n vrouw net. Uit beleefdheid luistert hij even naar Tottenham, maar gaat na de zomer gewoon weer verlengen bij Ajax.Oh.![]()
Met deze selectie en de jeugd die er aan komt, zou je in de komende 5 jaar geen overwintering of halve finale gaan halen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frank heeft nog genoeg uitdaging bij Ajax. Beker moet hij ook eens winnen en Europees iets presteren. CL overwintering of keer halve finale EL.
Elk jaar hebben wij het erover dat het zo'n moeilijke loting is in de CL. Maar hebben in principe in de afgelopen drie jaar, twee keer de makkelijkste loting gehad van de hele poulefase. Als je dan niet door komt moet je wel schamen.Groot fan van User Wotte![]()
Daarom moet hij ook eens gaan doorselecteren. Misschien durft hij dat nog niet aan omdat hij het moeilijk vind om afscheid te nemen van bepaalde spelers.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Met deze selectie en de jeugd die er aan komt, zou je in de komende 5 jaar geen overwintering of halve finale gaan halen.
Elk jaar hebben wij het erover dat het zo'n moeilijke loting is in de CL. Maar hebben in principe in de afgelopen drie jaar, twee keer de makkelijkste loting gehad van de hele poulefase. Als je dan niet door komt moet je wel schamen.Oh.![]()
Stop de persenquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
Frank blijft gewoon hoor. Ik sprak z'n vrouw net. Uit beleefdheid luistert hij even naar Tottenham, maar gaat na de zomer gewoon weer verlengen bij Ajax.![]()
Dat kan ook met een nieuwe trainer.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom moet hij ook eens gaan doorselecteren. Misschien durft hij dat nog niet aan omdat hij het moeilijk vind om afscheid te nemen van bepaalde spelers.Groot fan van User Wotte![]()
Dan moet je altijd maar afwachten of het wel werkt met deze groep. Voor je het weet zit je weer in een vicieuze cirkel van elk jaar een andere trainer.quote:Oh.![]()
Dat is onzin.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet je altijd maar afwachten of het wel werkt met deze groep. Voor je het weet zit je weer in een vicieuze cirkel van elk jaar een andere trainer.
Het hele beleid verdwijnt niet als Frank verdwijnt.Groot fan van User Wotte![]()
Eensquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is onzin.
Het hele beleid verdwijnt niet als Frank verdwijnt.![]()
Het beleid rond het eerste elftal wel natuurlijk. De nieuwe trainer heeft natuurlijk weer een andere visie op hoe te spelen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is onzin.
Het hele beleid verdwijnt niet als Frank verdwijnt.Oh.![]()
Zie dat de naam Roberto Martinez ook rond gaat. Geweldige coach maar die gaat helaas niet komen.
Zal er wel één uit het rijtje Laudrup Rijkaard of Stam worden.
Kortom, komende 3 jaar kampioenschap 34, 35 en 36 zijn een feit.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Even een vraagje uit menselijke interesse.. weet iemand hoe het gaat met die supporter die toen plat op zijn gezicht is gevallen? Zag er niet best uit..![]()
Daar is niks mis mee.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het beleid rond het eerste elftal wel natuurlijk. De nieuwe trainer heeft natuurlijk weer een andere visie op hoe te spelen.
Wat er in de laatste 3,5 jaar door verschillende mensen (waaronder Frank) is opgebouwd. Laat zich niet door een passant verpesten.
Net wat ik al zei. Het spel is saai, de rek is uit de groep. Het is tijd voor vernieuwing. Door Frank of door een andere trainer.Groot fan van User Wotte![]()
Eet nog steeds uit een rietje..quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Even een vraagje uit menselijke interesse.. weet iemand hoe het gaat met die supporter die toen plat op zijn gezicht is gevallen? Zag er niet best uit..
Serieus, volgens mij las ik pas nog dat ie weer bijna helemaal opgeknapt is.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ligt eraan wie er voor terugkomt. Weinig goede trainers beschikbaar.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee.
Wat er in de laatste 3,5 jaar door verschillende mensen (waaronder Frank) is opgebouwd. Laat zich niet door een passant verpesten.
Net wat ik al zei. Het spel is saai, de rek is uit de groep. Het is tijd voor vernieuwing. Door Frank of door een andere trainer.Oh.![]()
Misschien fatsoenlijk voetbal danquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het beleid rond het eerste elftal wel natuurlijk. De nieuwe trainer heeft natuurlijk weer een andere visie op hoe te spelen.![]()
![]()
Ben ik het eigenlijk wel mee eens. Frank is een geweldige trainer maar misschien werkt het wel verfrissend om met een nieuwe trainer aan de slag te gaan. Moet het wel een goede zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee.
Net wat ik al zei. Het spel is saai, de rek is uit de groep. Het is tijd voor vernieuwing. Door Frank of door een andere trainer.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dan moet die trainer wel oog hebben voor goede aankopen, anders lukt het nog niet.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien fatsoenlijk voetbal danOh.![]()
Iedereen ziet deze berichten nou als het ergste wat Ajax kan overkomen. Maar het kan ook best een positieve werking gaan hebben.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:34 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ben ik het eigenlijk wel mee eens. Frank is een geweldige trainer maar misschien werkt het wel verfrissend om met een nieuwe trainer aan de slag te gaan. Moet het wel een goede zijn natuurlijk.
Groot fan van User Wotte![]()
Het voetbal onder de Boer is toch wel erg zakelijk gewordenquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet die trainer wel oog hebben voor goede aankopen, anders lukt het nog niet.![]()
Wanneer was nou echt de laatste kampioen in Nederland waar je elke wedstrijd van genoot? PSV die 4 jaar op rij kampioen werd was ook zakelijk, AZ speelde ook voornamelijk op de counter en met een solide basis en Twente was ook erg degelijk met Ruiz die hem er in de laatste minuut inschoot.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het voetbal onder de Boer is toch wel erg zakelijk geworden
Blijkbaar is dat hier gewoon nodig voor het kampioenschap.Oh.![]()
AZ speelde toen ook wel echt goed voetbal of was dat 1 jaar eerder met Dembele en El Ham?quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer was nou echt de laatste kampioen in Nederland waar je elke wedstrijd van genoot? PSV die 4 jaar op rij kampioen werd was ook zakelijk, AZ speelde ook voornamelijk op de counter en met een solide basis en Twente was ook erg degelijk met Ruiz die hem er in de laatste minuut inschoot.
Blijkbaar is dat hier gewoon nodig voor het kampioenschap.![]()
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Ja, gaat een lange revalidatie in maar zou weer de oude kunnen worden. Media berichten zouden er ook niet meer komen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Eet nog steeds uit een rietje..
Serieus, volgens mij las ik pas nog dat ie weer bijna helemaal opgeknapt is.![]()
Ik vroeg dat laatst inderdaad, een user zei dat hij waarschijnlijk helemaal gaat opknappenquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Eet nog steeds uit een rietje..
Serieus, volgens mij las ik pas nog dat ie weer bijna helemaal opgeknapt is.![]()
'Na de ingrijpende gebeurtenissen is zijn uithoudingsvermogen slecht, maar daar zit inmiddels al veel verbetering in. Met veel therapie kan hij op dat gebied, als het goed is, weer helemaal de oude worden', zegt een woordvoerder van de familie. 'Fysiek is zijn linkeroog het grootste probleem. Hij ziet er wel mee, maar wazig. Ook dit kan nog verbeteren als de druk volledig verdwijnt.'quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:54 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik vroeg dat laatst inderdaad, een user zei dat hij waarschijnlijk helemaal gaat opknappen
Uit februari.![]()
quote:
Dit was pas aidsRED ONS HENNIEGOD![]()
Euh, wat?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Ogararu vanavond ingevallen bij een oefenduel van Jong Ajax.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Ogararu vanavond ingevallen bij een oefenduel van Jong Ajax.
AFCA!![]()
Met dezelfde voetballers?quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien fatsoenlijk voetbal dan
Frankie heeft het maximale uit hun gehaald.![]()
Dat klopt, hij loopt stage bij Jong Ajax.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:18 schreef RensAjacied het volgende:
Ik dacht dat die vent al twee jaar gestopt was.![]()
Dat is toch anders. Daar hoorde je nadien nog genoeg over.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Yannis Anastasiou en Markus Rosenberg![]()
Anastasiou ja?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is toch anders. Daar hoorde je nadien nog genoeg over.AFCA!![]()
Ik volg de Griekse competitie nietquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs nog jeugdtrainer bij Ajax geweest en inmiddels trainer bij Panathinaikos
AFCA!![]()
5 miljoenquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:31 schreef RensAjacied het volgende:
Tom De Mul iemand? Scoorde nog tegen Feyenoord als ik me niet vergis.
Van Geel is toch wel geweldig geweest.![]()
Baba = Babangidaquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:33 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Zaakwaarnemer toch? Of bedoelde je niet Babangida
'Wish I was old and a little sentimental'
voor mij geen reden maar voor ander misschien weltwitter:ajaxlife twitterde op dinsdag 29-04-2014 om 22:52:47Mensen, @BlindDaley schuift aan bij Pauw & Witteman! Over een minuut of wat. Dat is wellicht reden om te gaan kijken! #penw #ajax reageer retweet
![]()
Toch maar even kijken, zag dat ze het gaan hebben over of hij bij Ajax blijftquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:57 schreef Tarado het volgende:
voor mij geen reden maar voor ander misschien weltwitter:ajaxlife twitterde op dinsdag 29-04-2014 om 22:52:47Mensen, @BlindDaley schuift aan bij Pauw & Witteman! Over een minuut of wat. Dat is wellicht reden om te gaan kijken! #penw #ajax reageer retweet
![]()
We zullen het zeer boeiende gesprek bij Pauw en Wittemans goed samenvatten.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:57 schreef Tarado het volgende:
![]()
Daley blijft wel daar maak ik me geen zorgen overquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Toch maar even kijken, zag dat ze het gaan hebben over of hij bij Ajax blijft"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Antwoord :'' ik hoop dat die blijft maar ik weet van niks hoorquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:01 schreef Heeinz het volgende:
Ze zullen hem vast ook wel naar Frank vragenRED ONS HENNIEGOD![]()
Je kwam goed in de buurtquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Antwoord :'' ik hoop dat die blijft maar ik weet van niks hoor
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Geef hem nog een jaar.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
toch een voordeel van de dramatische pot tegen Salzburg.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Lijkt me niet dat er veel clubs zitten te wachten op Daley![]()
Gelukkig maar, snel verlengen.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Lijkt me niet dat er veel clubs zitten te wachten op Daley![]()
Is Marcus Berg al binnen?Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
![]()
29 wedstrijden, 15 goals en 8 assists.
En hattrick tegen PAOK in de cupfinal:
Leeftijd: 27 jaar
Transferwaarde: 3.000.000 euro
Berg <-> Sigthorsson
![]()
[ Bericht 26% gewijzigd door inslagenreuring op 30-04-2014 09:02:29 ]Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Berg is echt heel goed, daar weet ik alles van.
Halen die man
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
PSV is het nieuwe spitsenkerkhof man. Laatste goede spits was Van Nistelrooyquote:Op woensdag 30 april 2014 09:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Berg is echt heel goed, daar weet ik alles van.
Halen die man
Berg is nu veel beter in vorm, veel meer een Ajax- spits.Charlie: How's it going in there?
Met die goeie buitenspelers van jullie zal ie wel goede aanvoer krijgen.quote:Op woensdag 30 april 2014 09:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
PSV is het nieuwe spitsenkerkhof man. Laatste goede spits was Van Nistelrooy
Berg is nu veel beter in vorm, veel meer een Ajax- spits.
Ik herinner me overigens nog een zekere homofobe Serviër die er in zijn laatste 2 seizoenen meer dan 60 in legde. Die daarna verder juist niets meer heeft gepresteerd. Daarna inderdaad geen topspits meer gehad.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kerstman zuigt dikke ballen.quote:Op woensdag 30 april 2014 09:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met die goeie buitenspelers van jullie zal ie wel goede aanvoer krijgen.
Ik herinner me overigens nog een zekere homofobe Serviër die er in zijn laatste 2 seizoenen meer dan 60 in legde. Die daarna verder juist niets meer heeft gepresteerd. Daarna inderdaad geen topspits meer gehad.
Als je de youtube filmpjes kijkt zie je dat hij veel alleen doet. Maar met Djoedzak en lens destijds kreeg hij niet eens de bal. En dan verwachten van een gehuurde spits met 0% vertrouwen dat hij er wel even 10/15 inlegt
Charlie: How's it going in there?
Ik verwachte geen 30 goals, maar hij miste wel heel veel opgelegde kansen hoor.quote:Op woensdag 30 april 2014 09:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Kerstman zuigt dikke ballen.
Als je de youtube filmpjes kijkt zie je dat hij veel alleen doet. Maar met Djoedzak en lens destijds kreeg hij niet eens de bal. En dan verwachten van een gehuurde spits met 0% vertrouwen dat hij er wel even 10/15 inlegt[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En dat jij Kezman slecht vindt is jouw mening, feit is dat hij PSV zo ongeveer in zijn eentje in de race heeft gehouden in 2001 waarna Feyenoord faalde door 20 blessures, en dat hij in zijn laatste 2 seizoenen meer scoorde dan RvN. In Europa kwam hij inderdaad tekort, maar jij snapt ook dat Kezman in die vorm beter is dan Sigi, Locadia of ook Pelle[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja ik weet. Maar ik zie nu dat hij die ballen er wèl weer inlegt. Ook een kwestie van right time, right moment. Berg had het lastig bij HSV en rugproblemen en genoot niet het volle vertrouwen. Nu is het een andere tijd, andere situatie. Zie daarvoor ook Pelle die bekendstond om het missen van 100% kansen.quote:Op woensdag 30 april 2014 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verwachte geen 30 goals, maar hij miste wel heel veel opgelegde kansen hoor.
Hij zou imo een ideale mentor zijn voor Zivkovic, omdat hij nu de nodige baggage heeft.Charlie: How's it going in there?
Mwah slecht is overtrokken. Maar zag ook niet de 'wereldklasse', ondanks dat hij veel scoorde.quote:Op woensdag 30 april 2014 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
En dat jij Kezman slecht vindt is jouw mening, feit is dat hij PSV zo ongeveer in zijn eentje in de race heeft gehouden in 2001 waarna Feyenoord faalde door 20 blessures, en dat hij in zijn laatste 2 seizoenen meer scoorde dan RvN. In Europa kwam hij inderdaad tekort, maar jij snapt ook dat Kezman in die vorm beter is dan Sigi, Locadia of ook Pelle
Neemt niet weg dat Kezman af en toe weergaloos was voor PSV, hoor.Charlie: How's it going in there?
Ronaldo en van Basten waren beter ja.quote:Op woensdag 30 april 2014 09:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mwah slecht is overtrokken. Maar zag ook niet de 'wereldklasse', ondanks dat hij veel scoorde.
Neemt niet weg dat Kezman af en toe weergaloos was voor PSV, hoor.
Neemt niet weg dat Kezman beter was dan alles wat er nu in de eredivisie rondloopt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Oproep spelers weegt mee bij beslissing Ajax-trainer
De Boer: 'Spurs is een leuke club'
„Tottenham Hotspur moet met een fraai toekomstperspectief en een goede aanbieding komen om me tot een vertrek bij Ajax te verleiden”, maakt succestrainer Frank de Boer duidelijk dat een transfer naar Engeland allerminst een uitgemaakte zaak is. „Spurs heeft bij Ajax aangegeven dat er eventueel interesse is, maar zich nog niet bij mijn zaakwaarnemer Guido Albers of mij gemeld. Als ze komen, luister ik wat ze te zeggen hebben.”
Directeur voetbalzaken Marc Overmars ontkracht de berichtgeving dat Tottenham Hotspur zich officieel in Amsterdam zou hebben gemeld. „Ze hebben een week of vier geleden informeel gevraagd hoe Franks contractsituatie was en gezegd dat hij op een lijst met meerdere trainers staat.”
Oriënteren
Volgens de Engelse media zou de Argentijn Mauricio Pochettino van Southampton op dit moment de beste papieren hebben om na dit seizoen Tim Sherwood op te volgen. „Bij Liverpool waren er ook meer kandidaten”, weet De Boer. „Tottenham is zich gewoon aan het oriënteren welke trainers haalbaar zijn. En uiteindelijk zullen ze beslissen voor wie ze gaan.”
Liverpool & Monaco
De trainer van Ajax noemt Spurs in elk geval een ’leuke en interessante club’. „Zoals ik dat ook van Liverpool vond. Dat was een club met uitdagingen en je ziet dat Brendan Rodgers het nu geweldig doet. Zoals ik het van de buitenkant zie, denk ik dat Tottenham die potentie ook heeft. Er werd gesuggereerd dat Monaco belangstelling zou hebben, maar dat zie ik sowieso niet zitten, terwijl daar een goede groep staat en veel mogelijk is. Mijn gevoel moet goed zijn.”
Oproep Klaassen & Veltman
Toch is het – zelfs als Spurs officieel bij Ajax en Albers aanklopt – dus nog lang niet zeker dat de viervoudig kampioenenmaker zijn jeugdige selectie de rug toekeert. „Ik heb een contract tot de zomer van 2017 en weet niet hoe Ajax zich opstelt. En dat Davy Klaassen en Joël Veltman (in De Telegraaf, red.) een dringend verzoek aan me deden om niet te vertrekken, is het mooiste wat er is. Dat spelers graag willen dat je blijft. Natuurlijk is dat medebepalend in de beslissing die je neemt. Op een gegeven moment leg je beide clubs naast elkaar, ga je plussen en minnen en dan is dit soort details heel belangrijk. Uiteindelijk ga ik op de aanbieding in of niet.”
Spijkerman
Mocht recordhouder De Boer na vier schalen op rij de deur wel achter zich dichttrekken, dan is de kans groot dat ook een van zijn assistenten vertrekt. „Het is een optie dat Hennie Spijkerman meegaat. En hij zit er net zo in, denk ik.”
Goede groep
Hoe groot de kans is dat hij Ajax verlaat, kan hij niet aangeven. „Ik weet het niet. Het moet echt precies passen en er moet in elk geval heel veel perspectief zijn, want Ajax geef ik natuurlijk niet zomaar op. We hebben een uitstekende kern, die we met twee of drie aankopen verder kunnen uitbouwen. We zijn met een goede groep met iets moois bezig. Zo zie ik het – net als Davy en Joël – ook.”
http://www.telegraaf.nl/t(...)s_leuke_club___.html![]()
Pèlle in deze vorm komt dichtbij. Als je deze pelle in dat team voorstelt dan was het ook wel aardig denk ik. Maar dat is speculatief allemaal.quote:Op woensdag 30 april 2014 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ronaldo en van Basten waren beter ja.
Neemt niet weg dat Kezman beter was dan alles wat er nu in de eredivisie rondloopt.Charlie: How's it going in there?
Kezmannetje z'n doelpunt tegen Manchester United in z'n eerste seizoen bij PSV was weergaloos.quote:Op woensdag 30 april 2014 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
En dat jij Kezman slecht vindt is jouw mening, feit is dat hij PSV zo ongeveer in zijn eentje in de race heeft gehouden in 2001 waarna Feyenoord faalde door 20 blessures, en dat hij in zijn laatste 2 seizoenen meer scoorde dan RvN. In Europa kwam hij inderdaad tekort, maar jij snapt ook dat Kezman in die vorm beter is dan Sigi, Locadia of ook Pelle'Wish I was old and a little sentimental'
1 van zijn 4? goals in de CL voor PSVquote:Op woensdag 30 april 2014 09:26 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Kezmannetje z'n doelpunt tegen Manchester United in z'n eerste seizoen bij PSV was weergaloos.
Zelfs Siempie heeft er meer gemaakt voor Ajax.Charlie: How's it going in there?
Daar heb ik het toch niet over manquote:Op woensdag 30 april 2014 09:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
1 van zijn 4? goals in de CL voor PSV
Zelfs Siempie heeft er meer gemaakt voor Ajax.
Zijn prestaties in het algemeen in de CL staan volledig los van de schoonheid van dat doelpunt.
Verder was het maar een irritant mannetje.'Wish I was old and a little sentimental'
Ja leuk zondagsgoaltje.quote:Op woensdag 30 april 2014 09:42 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Daar heb ik het toch niet over man
Zijn prestaties in het algemeen in de CL staan volledig los van de schoonheid van dat doelpunt.
Verder was het maar een irritant mannetje.
Helaas telde die niet dubbel.Charlie: How's it going in there?
Dat zijn teksten mensen.quote:Op woensdag 30 april 2014 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ronaldo en van Basten waren beter ja.
Neemt niet weg dat Kezman beter was dan alles wat er nu in de eredivisie rondloopt.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Het was inderdaad leuk voor de statistieken, aangezien ze destijds nooit verder dan de groepsfase kwamen.quote:Op woensdag 30 april 2014 10:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja leuk zondagsgoaltje.
Helaas telde die niet dubbel.'Wish I was old and a little sentimental'
Maar wel leuk dat er nu wordt gedaan alsof Frank weggaat. Het zweet gutst over de lichamen als nooit te voren. Het lijkt wel een grote waterval. Frank zegt alleen dat hij wil luisteren naar wat Tottenham te bieden heeft en iedereen vat dat op alsof hij gaat vertrekken.![]()
En een fragment wat door veel PSV-ers wordt aangehaald als een 'memoriam' aan Kezman, die in de gedachten 3 klassen beter is dan hij was.quote:Op woensdag 30 april 2014 10:08 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het was inderdaad leuk voor de statistieken, aangezien ze destijds nooit verder dan de groepsfase kwamen.
Niet zo geweldig was hij, maar goed hier gaat het over Ajaccio.
Natuurlijk gaat hij weg, zij gaan echt wel zijn wensen tegemoet komen en daarnaast zal er ook wel een mooie vergoeding zijn wat 3x meer is wat hij nu bij Ajax verdient.quote:Op woensdag 30 april 2014 10:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar wel leuk dat er nu wordt gedaan alsof Frank weggaat. Het zweet gutst over de lichamen als nooit te voren. Het lijkt wel een grote waterval. Frank zegt alleen dat hij wil luisteren naar wat Tottenham te bieden heeft en iedereen vat dat op alsof hij gaat vertrekken.![]()
Dat hadden de vorige clubs ook wel die bij hem aankloptenquote:Op woensdag 30 april 2014 10:20 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat hij weg, zij gaan echt wel zijn wensen tegemoet komen en daarnaast zal er ook wel een mooie vergoeding zijn wat 3x meer is wat hij nu bij Ajax verdient.![]()
4x op rij kampioen, hij zal zijn doelstelling nu wel gehaald hebben en op zoek zijn naar een nieuwe uitdaging en ook niet geheel onbelangrijk een behoorlijke zak met geld..quote:Op woensdag 30 april 2014 10:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat hadden de vorige clubs ook wel die bij hem aanklopten![]()
Geen top, niks voor hemquote:Op woensdag 30 april 2014 11:09 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Zal Frankie niet misstaan.![]()
Optyften met je kut Barca.quote:Op woensdag 30 april 2014 11:20 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, ik zie hem liever bij Barca!'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Denk niet dat Frank naar de top moet maar een ploeg met veel potentie, waar nog wat neer te zetten valt. En Tottenham is de uitgelezen ploeg daarvoor uiteraard.quote:
Barcelona glijdt alleen maar meer af.Charlie: How's it going in there?
Veel te wispelturig, hoeveel coaches hebben ze versleten de afgelopen 5 seizoenen? Is het gewoon net niet.quote:Op woensdag 30 april 2014 11:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Denk niet dat Frank naar de top moet maar een ploeg met veel potentie, waar nog wat neer te zetten valt. En Tottenham is de uitgelezen ploeg daarvoor uiteraard.
Barcelona glijdt alleen maar meer af.![]()
quote:Feyenoord en FC Twente liggen voor op Ajax in jacht op Ziyech’
Woensdag, 30 april 2014 om 09:46
Feyenoord en FC Twente lijken het voortouw te nemen in de jacht op Hakim Ziyech. Met negen doelpunten en acht assists heeft de middenvelder van sc Heerenveen een uitstekend seizoen doorgemaakt, dat nu bijna ten einde is. Voetbal International weet dat hij de aandacht heeft getrokken van Feyenoord, Ajax en FC Twente. In Rotterdam en Enschede is men al een stapje verder gegaan dan alleen geïnteresseerd zijn.
/
Het management van Ziyech heeft al gesproken met Feyenoord en FC Twente, stelt het weekblad. Ajax, dat voor het seizoen 2014/15 nog zoekt naar een aanvaller en een rechtsbuiten, heeft ook belangstelling. Naar verluidt verlangt sc Heerenveen een afkoopsom van circa 5 miljoen euro voor de 21-jarige Ziyech. Zijn contract loopt door tot volgend jaar zomer, omdat de club de optie in zijn verbintenis heeft gelicht.
Ziyech speelde tot zijn elfde voor ASV Dronten en sloot daarna aan bij de jeugdopleiding van sc Heerenveen. Aan het begin van het seizoen 2012/13 liet Marco van Basten hem debuteren in het eerste elftal. Inmiddels speelde de middenvelder 34 wedstrijden in de Eredivisie. Ziyech werd ook gelinkt aan AZ, waar Van Basten vanaf de zomer werkzaam zal zijn. In Alkmaar lijkt men echter nog geen actie te hebben ondernomen.![]()
Twente? Heeft Muntjesman nog ergens een pot met muntjes dan?'Wish I was old and a little sentimental'
externquote:Op woensdag 30 april 2014 11:28 schreef StarGazer het volgende:
Twente? Heeft Muntjesman nog ergens een pot met muntjes dan?![]()
![]()
Tjah het is gewoon overal hetzelfde: presteer je niet dan vlieg je eruit.quote:Op woensdag 30 april 2014 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Veel te wispelturig, hoeveel coaches hebben ze versleten de afgelopen 5 seizoenen? Is het gewoon net niet.
Alleen bij Ajax heeft hij genoeg krediet om een evt kloteseizoen te overleven.Charlie: How's it going in there?
Wat rechten verkopen, beetje liegen en draaien en zijn eigen kont verkopen en dan weet hij wel iets te regelenquote:Op woensdag 30 april 2014 11:28 schreef StarGazer het volgende:
Dat is niet zo, kijk naar Liverpool en ook Arsenalquote:Op woensdag 30 april 2014 11:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tjah het is gewoon overal hetzelfde: presteer je niet dan vlieg je eruit.
Alleen bij Ajax heeft hij genoeg krediet om een evt kloteseizoen te overleven.![]()
Doyen groepquote:Op woensdag 30 april 2014 11:28 schreef StarGazer het volgende:
Dat is wel zo. Frank heeft dat krediet niet in Engeland.quote:Op woensdag 30 april 2014 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is niet zo, kijk naar Liverpool en ook Arsenal![]()
Dan moet je vooral naar een club gaan die er bekend om staat bij de minste tegenslag de coach eruit te flikkerenquote:Op woensdag 30 april 2014 11:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Frank heeft dat krediet niet in Engeland.![]()
Welke club in Engeland doet dat niet? Ik had verwacht Man U, maar zelfs die ontslaan personen met een 6-jarig contract.quote:Op woensdag 30 april 2014 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan moet je vooral naar een club gaan die er bekend om staat bij de minste tegenslag de coach eruit te flikkeren![]()
Liverpool deed het dus niet, Arsenal doet het al jaren nietquote:Op woensdag 30 april 2014 11:36 schreef Syntix het volgende:
[..]
Welke club in Engeland doet dat niet? Ik had verwacht Man U, maar zelfs die ontslaan personen met een 6-jarig contract.![]()
Spreek je ook over clubs waar de coaches in bepaalde mate krediet hebben opgebouwd. Frank heeft dat niet, dat verdien je door te presteren.quote:Op woensdag 30 april 2014 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is niet zo, kijk naar Liverpool en ook Arsenal
Ik vind dat bijv. een Tottenham nog redelijk veel geduld heeft gehad met Villas Boas.
Perfecte club voor Frank om in te stappen en zijn strepen over de landsgrenzen mee proberen te verdienen. Budget, goede spelers waarmee hij bekend is en hij komt er als iemand binnen.Charlie: How's it going in there?
Rodgers is nu aan zijn 2e seizoen bezig dus klopt niet wat je zegt.quote:Op woensdag 30 april 2014 11:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Spreek je ook over clubs waar de coaches in bepaalde mate krediet hebben opgebouwd. Frank heeft dat niet, dat verdien je door te presteren.
Ik vind dat bijv. een Tottenham nog redelijk veel geduld heeft gehad met Villas Boas.
Perfecte club voor Frank om in te stappen en zijn strepen over de landsgrenzen mee proberen te verdienen. Budget, goede spelers waarmee hij bekend is en hij komt er als iemand binnen.![]()
Rodgers deed het uitzonderlijk goed bij Swansea en ook in zijn eerste seizoen bij Liverpool was het voetbal vaak gewoon goed. Dus ik zie je punt niet echt.quote:Op woensdag 30 april 2014 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rodgers is nu aan zijn 2e seizoen bezig dus klopt niet wat je zegt.
Die britten geven alleen neuk om je als trainer als je in Engeland presteert. Zie Villas Boas, EL met porto en kampioen maar zo weg bij Chelsea. Zo is het nou eenmaal dus als Frank gewoon presteert met Tottenham is er niets aan de knikker.Charlie: How's it going in there?
Liverpool vorig seizoen goedquote:Op woensdag 30 april 2014 11:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Rodgers deed het uitzonderlijk goed bij Swansea en ook in zijn eerste seizoen bij Liverpool was het voetbal vaak gewoon goed. Dus ik zie je punt niet echt.
Die britten geven alleen neuk om je als trainer als je in Engeland presteert. Zie Villas Boas, EL met porto en kampioen maar zo weg bij Chelsea. Zo is het nou eenmaal dus als Frank gewoon presteert met Tottenham is er niets aan de knikker.![]()
Ze hebben echt wel geduld met hem gehad en dat betaalt zich nu uit.
Maar goed we verschillen van mening, ik vind het geen club voor De Boer en ik hoop dat hij tot de zelfde conclusie komt.![]()
Het voetbal was vaak goed ja, hebben meermaals gelijkgespeeld waar ze ook makkelijk hadden kunnen winnen. Daarnaast was het een verademing t.o.v. Dalglish. Maar daar gaat het ook helemaal niet om.quote:Op woensdag 30 april 2014 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Liverpool vorig seizoen goed![]()
Ze hebben echt wel geduld met hem gehad en dat betaalt zich nu uit.
Maar goed we verschillen van mening, ik vind het geen club voor De Boer en ik hoop dat hij tot de zelfde conclusie komt.
Als Frank een stap wil maken is Tottenham gewoon een prima club. Slaag je daar niet kan je altijd nog terugkomen.Charlie: How's it going in there?
Ha-ha-ha-ha-ha-haquote:Op woensdag 30 april 2014 12:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Feyenoord met Ziyech is kampioen volgend jaar![]()
Is wel wat meer voor nodigquote:Op woensdag 30 april 2014 12:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
quote:Waar Bergkamp zich niet mee bemoeit, is het scouten en aantrekken van nieuwe spelers. Daar werkt een heel scoutingapparaat voor. 'Onze scouts moeten tegenwoordig op een andere manier rondspeuren. Ze hoeven niet aan te komen met de naam Michy Batshuayi van Standard Luik. Ja hallo, de topscorer van België; die koopt mijn zoontje óók op zijn PlayStation voor zestien miljoen euro.'![]()
Haha. Hahaha.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Feyenoord met Ziyech is kampioen volgend jaar'Wish I was old and a little sentimental'
Hardop gelachenquote:Op woensdag 30 april 2014 12:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dudequote:Op woensdag 30 april 2014 12:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Als Guidetti nou nog een paar kilo's afvalt en terug komt naar Feyenoord dan zitten we echt in de problemenquote:![]()
Nou, ik lach er echt niet om hoor, ik moet soms eerder huilen.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doe ik elke keer als ik het middenveld en de aanval van ons zieA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Maar pas iets kopen als er spelers weg gaanquote:Op woensdag 30 april 2014 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, ik lach er echt niet om hoor, ik moet soms eerder huilen.Net alsof er iemand zit te wachten op Serero daar lacht iedere tegenstander om als ze hem het veld op zien komen
![]()
Ben je gek joh. Feyenoord dreigt juist veel sterkhouders te gaan verliezen en kunnen dan nog steeds maar minimaal investeren.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als Guidetti nou nog een paar kilo's afvalt en terug komt naar Feyenoord dan zitten we echt in de problemenWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ik snap niet dat jij nog supporter van Ajax bent.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doe ik elke keer als ik het middenveld en de aanval van ons zie![]()
Volgend jaar wordt Chelsea II kampioen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Net als dit jaarquote:Op woensdag 30 april 2014 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgend jaar wordt Chelsea II kampioen![]()
Ik hoop toch ook echt dat Ziyech naar ons komt, maar aangezien wij in de afgelopen drie jaar geen één speler hebben gehaald die ons beter heeft gemaakt zie ik hem niet komen.![]()
Alleen Pelle zal wel weg gaanquote:Op woensdag 30 april 2014 13:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ben je gek joh. Feyenoord dreigt juist veel sterkhouders te gaan verliezen en kunnen dan nog steeds maar minimaal investeren.![]()
Omdat ik kritiek heb op dit zooitje matige spelers?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij nog supporter van Ajax bent.![]()
quote:Op woensdag 30 april 2014 12:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Feyenoord met Ziyech is kampioen volgend jaar
Janmaat en De Vrij ook. En BMI en Clasie zie ik ook best wel een volgende stap maken.quote:Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ben benieuwd of Clasie een grote stap kan zetten met die kleine beentjes van hemquote:Op woensdag 30 april 2014 13:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Janmaat en De Vrij ook. En BMI en Clasie zie ik ook best wel een volgende stap maken.
![]()
![]()
Zal er toch veel van afhangen of die een redelijk WK spelen en that ain't gonna happenquote:Op woensdag 30 april 2014 13:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Janmaat en De Vrij ook. En BMI en Clasie zie ik ook best wel een volgende stap maken.![]()
Die eerste 2 niet hoor. Want die hebben hierna nog maar een 1 jarig contract en Feyenoord wil ze dan ook verkopen.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zal er toch veel van afhangen of die een redelijk WK spelen en that ain't gonna happenWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Je mag best kritiek hebben maar jij begint te bashen op Ajax en andere clubs op te hemelenquote:Op woensdag 30 april 2014 13:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zal er toch veel van afhangen of die een redelijk WK spelen en that ain't gonna happenOverdreven dus.
Andere clubs ophemelen? Ik zeg alleen dat ze sterker zijn met Ziyech dan nuquote:Op woensdag 30 april 2014 13:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je mag best kritiek hebben maar jij begint te bashen op Ajax en andere clubs op te hemelenOverdreven dus.
![]()
Maar weer zwakker zonder Pelle, De Vrij en Janmaat.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Andere clubs ophemelen? Ik zeg alleen dat ze sterker zijn met Ziyech dan nuWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
En ze kunnen maar een héél klein deel investeren.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:23 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar weer zwakker zonder Pelle, De Vrij en Janmaat.![]()
Afwachten, geen garanties etc. Dit seizoen was de grootste kans in minstens 3 om kampioen te worden voor 010. Met die begroting van 30 miljoen hoef je niet bang van ze te worden.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Andere clubs ophemelen? Ik zeg alleen dat ze sterker zijn met Ziyech dan nu
PSV en FC Twente en zelfs Vitesse zullen volgend seizoen in betere doen zijn.Charlie: How's it going in there?
Dit dus.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:23 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar weer zwakker zonder Pelle, De Vrij en Janmaat.Charlie: How's it going in there?
Ik zou er geld op zetten als ik jou was. Heb je een glazen bol?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Afwachten, geen garanties etc. Dit seizoen was de grootste kans in minstens 3 om kampioen te worden voor 010. Met die begroting van 30 miljoen hoef je niet bang van ze te worden.
PSV en FC Twente en zelfs Vitesse zullen volgend seizoen in betere doen zijn.![]()
Dus jij denkt dat Feyenoord volgend seizoen kampioen kan worden?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zou er geld op zetten als ik jou was. Heb je een glazen bol?Charlie: How's it going in there?
PSV![]()
Nee. Die worden gewoon solide 6e.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Waarom niet?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat Feyenoord volgend seizoen kampioen kan worden?![]()
We zien het wel. Als ik me nog een seizoen moet ergeren aan deze middelmaat op vooral het midddenveld dan word ik daar heel verdrietig vanquote:Op woensdag 30 april 2014 13:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Afwachten, geen garanties etc. Dit seizoen was de grootste kans in minstens 3 om kampioen te worden voor 010. Met die begroting van 30 miljoen hoef je niet bang van ze te worden.
PSV en FC Twente en zelfs Vitesse zullen volgend seizoen in betere doen zijn.![]()
Omdat Pelle, Janmaat, Indi en de Vrij, Clasi wss wel een keer iets anders willen en Fred Rutten niet de kampioenstrainer bij uitstek is?quote:
Nouja er moet gericht wat bijkomen, maar de spelers moeten vooral beter zijn volgend seizoen. Dat ben ik het met je eens.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We zien het wel. Als ik me nog een seizoen moet ergeren aan deze middelmaat op vooral het midddenveld dan word ik daar heel verdrietig vanCharlie: How's it going in there?
Als we al van Sigthorsson af zijn dan is dat al een hele overwinning.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ik ben wel benieuwd wat er van Klaassen terecht gaat komen die had een fase waarin alles wat hij aanraakte in goud veranderde maar eigenlijk is dat ook gewoon een middenvelder zoals De Jong. Serero is al 23? Daar zal ook niet veel rek meer inzittenquote:Op woensdag 30 april 2014 13:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Omdat Pelle, Janmaat, Indi en de Vrij, Clasi wss wel een keer iets anders willen en Fred Rutten niet de kampioenstrainer bij uitstek is?
[..]
Nouja er moet gericht wat bijkomen, maar de spelers moeten vooral beter zijn volgend seizoen. Dat ben ik het met je eens.![]()
Ja, en twee jaar geleden was daar ineens Pellè en het jaar daarvoor Guidetti + je hebt geen garantie dat die spelers weggaan, trainer zegt niks; Van Basten heeft ook gefaald bij Ajax maar deed het bij Heerenveen een stuk beter.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Omdat Pelle, Janmaat, Indi en de Vrij, Clasi wss wel een keer iets anders willen en Fred Rutten niet de kampioenstrainer bij uitstek is?
[..]
Nouja er moet gericht wat bijkomen, maar de spelers moeten vooral beter zijn volgend seizoen. Dat ben ik het met je eens.
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst, zoals we verwachtten dat PSV het dit seizoen fantastisch ging doen vielen ze ook ineens vies tegen. Waarom zou het bij Feyenoord niet andersom kunnen zijn?![]()
Vergeet niet dat dit zowel Klaassen's als Serero's eerste seizoen in de basis was, hè. In beiden zit nog genoeg potentie volgens mij. Vooral Klaassen met zijn doelpunten, genoeg middenvelders die dat niet hebben gemaakt in het echte 'debuutseizoen'.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat er van Klaassen terecht gaat komen die had een fase waarin alles wat hij aanraakte in goud veranderde maar eigenlijk is dat ook gewoon een middenvelder zoals De Jong. Serero is al 23? Daar zal ook niet veel rek meer inzittenCharlie: How's it going in there?
quote:Tottenham Hotspur heeft alleen nog maar geïnformeerd naar de contractdetails van Frank de Boer, maar toch wordt er al druk gespeculeerd over een vertrek van de succestrainer van Ajax en wie hem dan zou moeten opvolgen. In Engeland doet men daar graag aan mee: de Daily Mail claimt dat Johan Cruijff Roberto Martínez naar voren wil schuiven, als De Boer vertrekt bij Ajax.
Martínez is bevriend met Cruijff en bezig aan zijn eerste seizoen bij Everton, waar hij een vierjarig contract heeft. The Toffees presteren dit jaar goed en staan vijfde, met vier punten minder dan nummer vier Arsenal. Martínez staat in Engeland bekend om zijn uitstekende voetbalvisie en Cruijff zou in de coach van Everton een goede opvolger zien voor De Boer, mocht die vertrekken.
De Telegraaf en persbureau ANP zetten maandag al een aantal kandidaten op een rij en kwamen niet op de naam van Martínez: zij noemden coaches als Frank Rijkaard, Michael Laudrup, Dennis Bergkamp, Jaap Stam, John van den Brom, Morten Olsen en Clarence Seedorf. De Boer heeft aangegeven pas na de laatste competitiewedstrijd te zullen nadenken over de toekomst.![]()
Ik zeg niet dat Serero nog veel beter kan worden, maar er per definitie uit gaan dat er geen rek meer in zit is ook onzin. 23 is nog helemaal niet oud. Middenvelders zijn in de leeftijdsperiode 27-30 op hun sterkst.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat er van Klaassen terecht gaat komen die had een fase waarin alles wat hij aanraakte in goud veranderde maar eigenlijk is dat ook gewoon een middenvelder zoals De Jong. Serero is al 23? Daar zal ook niet veel rek meer inzittenWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Omdat resultaten uit het verleden geen garantie bieden voor de toekomst? Dat vind ik zo'n cliché. Jij verwacht dat Feyenoord met een redelijke trainer (maar lang niet van het statuur Koeman) en een uitgedunde selectie (bijna zeker) out of the blue kampioen wordt? Wanneer is dat nog meer gebeurd dan?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:31 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja, en twee jaar geleden was daar ineens Pellè en het jaar daarvoor Guidetti + je hebt geen garantie dat die spelers weggaan, trainer zegt niks; Van Basten heeft ook gefaald bij Ajax maar deed het bij Heerenveen een stuk beter.
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst, zoals we verwachtten dat PSV het dit seizoen fantastisch ging doen vielen ze ook ineens vies tegen. Waarom zou het bij Feyenoord niet andersom kunnen zijn?Charlie: How's it going in there?
Klopt, maar op je 23ste moet je toch wel een heel stuk verder zijn bij Ajax dan waar hij nu zit.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Serero nog veel beter kan worden, maar er per definitie uit gaan dat er geen rek meer in zit is ook onzin. 23 is nog helemaal niet oud. Middenvelders zijn in de leeftijdsperiode 27-30 op hun sterkst.![]()
Je draait het alweer flink omquote:Op woensdag 30 april 2014 13:33 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Omdat resultaten uit het verleden geen garantie bieden voor de toekomst? Dat vind ik zo'n cliché. Jij verwacht dat Feyenoord met een redelijke trainer (maar lang niet van het statuur Koeman) en een uitgedunde selectie (bijna zeker) out of the blue kampioen wordt? Wanneer is dat nog meer gebeurd dan?Ik zeg niet dat ze kampioen worden, maar dat ze gewoon mee kunnen doen.
![]()
Mwah Schöne kwam ook op latere leeftijd. Weet zeker dat hij er niet stond op zijn 23e. Serero heeft het nou ook weer niet zo slecht gedaan als jij stelt.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt, maar op je 23ste moet je toch wel een heel stuk verder zijn bij Ajax dan waar hij nu zit.Charlie: How's it going in there?
Ja dat klopt en dat vind ik onrealistisch. Ze hebben feitelijk de afgelopen 3 jaar boven hun stand geleefd. En nu doen ze qua selectie en trainer even weer een stapje terug. Maar goed, alles kan. En ja wat is meedoen, wie heeft er dit jaar meegedaan? Ajax werd met betrekkelijke overmacht kampioen.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je draait het alweer flink omIk zeg niet dat ze kampioen worden, maar dat ze gewoon mee kunnen doen.
Ja maar Schöne gaat dit niveau toch ook nooit ontstijgen en dat moet wel het streven zijn voor elke speler bij Ajax. Beter maken en dan verkopen. Hij heeft het niet heel belabberd gedaan dit seizoen nee maar het is nog steeds treurig dat een speler van zijn niveau op een belangrijke positie staat.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mwah Schöne kwam ook op latere leeftijd. Weet zeker dat hij er niet stond op zijn 23e. Serero heeft het nou ook weer niet zo slecht gedaan als jij stelt.![]()
Ik zou willen dat iedere basisspeler bij Ajax niveau Schöne/ Moisander in normale doen had.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja maar Schöne gaat dit niveau toch ook nooit ontstijgen en dat moet wel het streven zijn voor elke speler bij Ajax. Beter maken en dan verkopen. Hij heeft het niet heel belabberd gedaan dit seizoen nee maar het is nog steeds treurig dat een speler van zijn niveau op een belangrijke positie staat.
Schöne zit aan zijn top, maar MVP dit seizoen en over het algemeen prima niveau toch?Charlie: How's it going in there?
Op zijn 23e zat Zidane nog bij Bordeaux. Nedved nog bij Sparta Praag, Rivaldo nog bij Palmeiras.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt, maar op je 23ste moet je toch wel een heel stuk verder zijn bij Ajax dan waar hij nu zit.
Die hebben ook nog allemaal prima carrieres gehad lijkt mij.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
En nu het hedendaagse voetbal.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:40 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Op zijn 23e zat Zidane nog bij Bordeaux. Nedved nog bij Sparta Praag, Rivaldo nog bij Palmeiras.
Die hebben ook nog allemaal prima carrieres gehad lijkt mij.
Vroeger toen euro's nog van hout waren enzo![]()
Zou overigens een stuk beter zijn als ze nu ook nog allemaal tot hun 23ste bij Ajax bleven maar dat gaat nooit meer gebeuren![]()
quote:Op woensdag 30 april 2014 13:29 schreef Chase_Utley het volgende:
Als we al van Sigthorsson af zijn dan is dat al een hele overwinning.![]()
Dan nog De Jong en dravers zoals Lukoki/De Sa. Hopelijk gaan ze ook meer selecteren op atletisch vermogen, want als je Bayern en Real zo ziet dan weet je ook meteen dat Siggy/De Jong zwaar tekort komen.![]()
De Jong is gewoon onze beste spits als je die volgend seizoen kan houden dan is daar niks mis meequote:Op woensdag 30 april 2014 13:43 schreef Syntix het volgende:
[..]![]()
Dan nog De Jong en dravers zoals Lukoki/De Sa. Hopelijk gaan ze ook meer selecteren op atletisch vermogen, want als je Bayern en Real zo ziet dan weet je ook meteen dat Siggy/De Jong zwaar tekort komen.![]()
Schöne vind ik wel een leuk voorbeeld, van hem heb ik niet het idee dat hij beter is geworden maar het niveau om hem heen is wat minder.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mwah Schöne kwam ook op latere leeftijd. Weet zeker dat hij er niet stond op zijn 23e. Serero heeft het nou ook weer niet zo slecht gedaan als jij stelt.![]()
Mwah Schöne is aantoonbaar beter geworden vind ik. Handelt sneller, zakelijker, functioneler.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Schöne vind ik wel een leuk voorbeeld, van hem heb ik niet het idee dat hij beter is geworden maar het niveau om hem heen is wat minder.Charlie: How's it going in there?
Het gaat er meer om dat die spelers nog veel en veel beter zijn geworden toen ze eenmaal die overstap hadden gemaakt.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En nu het hedendaagse voetbal.
Vroeger toen euro's nog van hout waren enzoWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Zegt dat wat over dit Ajax of over Lasse Schöne? Ik hoop dat we weer naar een niveau gaan waarin een Schöne lekker op de bank zit en zo nu en dan in mag vallenquote:Op woensdag 30 april 2014 13:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik zou willen dat iedere basisspeler bij Ajax niveau Schöne/ Moisander in normale doen had.
Schöne zit aan zijn top, maar MVP dit seizoen en over het algemeen prima niveau toch?![]()
Blijft moeilijk, hij heeft wel meer zelfvertrouwen maar echt beter denk het nietquote:Op woensdag 30 april 2014 13:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mwah Schöne is aantoonbaar beter geworden vind ik. Handelt sneller, zakelijker, functioneler.![]()
Dat snap ik. Maar dat waren wel echt andere tijden dat kun je nu toch niet meer vergelijken johquote:Op woensdag 30 april 2014 13:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat die spelers nog veel en veel beter zijn geworden toen ze eenmaal die overstap hadden gemaakt.![]()
Want Ronaldo piekt niet nu die bijna 30 is maar toen hij 23 was?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En nu het hedendaagse voetbal.
Vroeger toen euro's nog van hout waren enzoCharlie: How's it going in there?
Zal nooit een dwingende speler worden die alles eist en het spel verdeelt. Maar Schöne op dit niveau maakt ook bij Schalke, Wolfsburg, Bremen zijn minuten.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijft moeilijk, hij heeft wel meer zelfvertrouwen maar echt beter denk het nietCharlie: How's it going in there?
Dat is de discussie nietquote:Op woensdag 30 april 2014 13:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Want Ronaldo piekt niet nu die bijna 30 is maar toen hij 23 was?![]()
Wel nee johquote:Op woensdag 30 april 2014 13:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zal nooit een dwingende speler worden die alles eist en het spel verdeelt. Maar Schöne op dit niveau maakt ook bij Schalke, Wolfsburg, Bremen zijn minuten.![]()
![]()
Jij rekent Serero af dat hij 'al' 23 is. En stelt dan heel eenvoudig dat daar geen rek meer in zit.quote:Charlie: How's it going in there?
Nee hoorquote:Op woensdag 30 april 2014 13:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zal nooit een dwingende speler worden die alles eist en het spel verdeelt. Maar Schöne op dit niveau maakt ook bij Schalke, Wolfsburg, Bremen zijn minuten.![]()
quote:Zonder twijfel.quote:Charlie: How's it going in there?
Waarom zou Frank de Boer blijven?
Als coach van Ajax wil je toch direct wegwezen als er een mooie club langskomt?
Beetje zelfrespecterende trainer zal echt niet in de Eredivisie willen blijven, daar valt geen eer te behalen (aangezien je Europees toch kansloos bent).![]()
Zo werkt dat niet natuurlijk.quote:Charlie: How's it going in there?
Helemaal gelijk heb je, kunnen we dat aftikken.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:56 schreef bianconeri het volgende:
Beetje zelfrespecterende trainer zal echt niet in de Eredivisie willen blijven, daar valt geen eer te behalen (aangezien je Europees toch kansloos bent).Charlie: How's it going in there?
Dat hij nu bij de top van de eredivisie speelt zegt meer over de eredivisie dan over hem, nogmaals hele nuttige speler momenteel maar uiteindelijk niet van het niveau wat je moet nastreven.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet natuurlijk.![]()
Ik weet niet of Frankie de Spurs ``mooi`` vindtquote:Op woensdag 30 april 2014 13:56 schreef bianconeri het volgende:
Beetje zelfrespecterende trainer zal echt niet in de Eredivisie willen blijven, daar valt geen eer te behalen (aangezien je Europees toch kansloos bent).![]()
Ik vind het een beetje het AZ van engelandquote:Op woensdag 30 april 2014 14:00 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik weet niet of Frankie de Spurs ``mooi`` vindt.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Jeetjequote:Op woensdag 30 april 2014 13:56 schreef bianconeri het volgende:
Inderdaad. Schöne zal nooit bij zo'n club terecht komenquote:Op woensdag 30 april 2014 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat hij nu bij de top van de eredivisie speelt zegt meer over de eredivisie dan over hem, nogmaals hele nuttige speler momenteel maar uiteindelijk niet van het niveau wat je moet nastreven.![]()
Doe je Schöne echt tekort mee imo. Maar goed, laten we het hierbij houden.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat hij nu bij de top van de eredivisie speelt zegt meer over de eredivisie dan over hem, nogmaals hele nuttige speler momenteel maar uiteindelijk niet van het niveau wat je moet nastreven.Charlie: How's it going in there?
Dat zegt toch ook niemand? Ik stel alleen dat -als hij er zou zitten- hij ook zijn speelminuten aldaar zou pakken, soms invaller en soms basis. Betekent niet dat ze hem per ommegaande oppikken...quote:Op woensdag 30 april 2014 14:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad. Schöne zal nooit bij zo'n club terecht komenCharlie: How's it going in there?
Hoe doet Schöne het bij Denemarken?quote:Op woensdag 30 april 2014 14:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Doe je Schöne echt tekort mee imo. Maar goed, laten we het hierbij houden.![]()
Dus omdat hij niet wordt opgeroepen -vanwege het feit dat Morten Olsen hem nu als buitenspeler ziet- zou hij zijn minuten niet pakken bij Duitse clubs?quote:Op woensdag 30 april 2014 14:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe doet Schöne het bij Denemarken?Charlie: How's it going in there?
Dat zeg ik niet. Wat ik wil zeggen is dat hij op een hoger niveau ( Denemarken ) ook niet uitblinkt.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dus omdat hij niet wordt opgeroepen -vanwege het feit dat Morten Olsen hem nu als buitenspeler ziet- zou hij zijn minuten niet pakken bij Duitse clubs?![]()
Nee je hebt gelijk. Schöne speelt vrij anoniem, maakt geen beslissende acties of geeft geen spectaculaire balletjes. Maar heeft per saldo een heel aardig moyenne en heeft specifieke kwaliteiten mbt spelhervattingen.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Wat ik wil zeggen is dat hij op een hoger niveau ( Denemarken ) ook niet uitblinkt.
Dit wordt veel meer gewaardeerd in Duitsland dan hier. Vandaar mijn bewering. En Denemarken is Nederland 2.0 als het om 'optisch leuke voetballers' gaat.Charlie: How's it going in there?
In de eredivisie doet hij dat ja. Ik kan me niet herinneren dat ik hem in de CL of EL heb zien uitblinkenquote:Op woensdag 30 april 2014 14:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk. Schöne speelt vrij anoniem, maakt geen beslissende acties of geeft geen spectaculaire balletjes. Maar heeft per saldo een heel aardig moyenne en heeft specifieke kwaliteiten mbt spelhervattingen.
Dit wordt veel meer gewaardeerd in Duitsland dan hier. Vandaar mijn bewering. En Denemarken is Nederland 2.0 als het om 'optisch leuke voetballers' gaat.![]()
2 kaarten Ajax - NEC bij mij verkrijgbaar.
Vak 407.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Ja als Champions league en Europa league je norm zijn dan zijn er wel 10 anderen die het minder gedaan hebben. En die dan wel weer in jouw plaatje zouden passen.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In de eredivisie doet hij dat ja. Ik kan me niet herinneren dat ik hem in de CL of EL heb zien uitblinkenCharlie: How's it going in there?
Mijn god zegquote:Op woensdag 30 april 2014 14:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja als Champions league en Europa league je norm zijn dan zijn er wel 10 anderen die het minder gedaan hebben. En die dan wel weer in jouw plaatje zouden passen.![]()
![]()
Maar van jou is bekend dat je alleen maar kunt bashen op Ajax- spelers. Noem eens een haalbare versterking die je liever ziet komen?quote:Charlie: How's it going in there?
Ronaldo haalde toch ook een niveau wat United ontsteeg en maakte een transfer naar Real waar hij nu nog verder is gegroeidquote:![]()
LitmanenAFCA moet eens wat meer van de azijn afblijven.'Wish I was old and a little sentimental'
Ziyechquote:Op woensdag 30 april 2014 14:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Maar van jou is bekend dat je alleen maar kunt bashen op Ajax- spelers. Noem eens een haalbare versterking die je liever ziet komen?![]()
We moeten eens stoppen met blij zijn met middelmaat. En ik snap ook wel dat je niet ineens 5 toppers in je selectie kan hebben maar wat er nu staat is toch wel dieptriestquote:Op woensdag 30 april 2014 14:26 schreef StarGazer het volgende:
LitmanenAFCA moet eens wat meer van de azijn afblijven.![]()
Zat jij van de zomer Maher ook niet te promoten?quote:
Nee, dat deed hij zeker niet.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zat jij van de zomer Maher ook niet te promoten?
Wel Duarte.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ik vind Schone geen middelmaat. En ja, ik vind ook dat dit Ajax een kwaliteitsinjectie kan gebruiken, maar om nou alles zo in het negatieve te trekken....quote:Op woensdag 30 april 2014 14:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We moeten eens stoppen met blij zijn met middelmaat'Wish I was old and a little sentimental'
Neequote:Op woensdag 30 april 2014 14:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zat jij van de zomer Maher ook niet te promoten?![]()
Toen Duarte een reeks mocht spelen op het middenveld deed hij het toch vrij aardig? Zijn laatste wedstrijden die hij heeft gespeeld waren of kansloze invalbeurten of stond hij linksbackquote:Op woensdag 30 april 2014 14:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, dat deed hij zeker niet.
Wel Duarte.![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 april 2014 12:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Feyenoord met Ziyech is kampioen volgend jaar.
![]()
Oh dan is het goed.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, dat deed hij zeker niet.
Wel Duarte.
Vrij aardig maar ook niet heel best. Als je Serero middelmaat noemt dan mag je Duarte dat ook met recht noemen.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toen Duarte een reeks mocht spelen op het middenveld deed hij het toch vrij aardig? Zijn laatste wedstrijden die hij heeft gespeeld waren of kansloze invalbeurten of stond hij linksbackWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ik wil Duarte een reeks zien spelen dan kun je hem imo pas echt goed beoordelen. Maar ik had er toch wel wat meer van verwachtquote:Op woensdag 30 april 2014 14:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vrij aardig maar ook niet heel best. Als je Serero middelmaat noemt dan mag je Duarte dat ook met recht noemen.![]()
Ik had er zelf ook meer van verwacht hoor. Maar die jongen is gewoon te dik. Bizar dat hij gewoon na zijn blessure niet topfit is geworden. Stukje mentaliteit. Zeer terecht dat Serero boven hem wordt verkozen.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik wil Duarte een reeks zien spelen dan kun je hem imo pas echt goed beoordelen. Maar ik had er toch wel wat meer van verwachtWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ziyech doet het heel goed bij Heerenveen. Maar volgens berichtgeving zijn Feyenoord en FC Twente verder met hem. Daarnaast betwijfel ik of hij bij ajax past en of hij net zo dwingend is.quote:
Ik zou het niet doen. Kan haast alleen maar tegenvallen.Charlie: How's it going in there?
Ik weet niet of hij te dik is hij lijkt me gewoon te gespierd voor een voetballerquote:Op woensdag 30 april 2014 14:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik had er zelf ook meer van verwacht hoor. Maar die jongen is gewoon te dik. Bizar dat hij gewoon na zijn blessure niet topfit is geworden. Stukje mentaliteit. Zeer terecht dat Serero boven hem wordt verkozen.![]()
Ik zag het ook wel in hem zitten, maar uiteindelijk is hij ook geen speler die het team beter maakt.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik wil Duarte een reeks zien spelen dan kun je hem imo pas echt goed beoordelen. Maar ik had er toch wel wat meer van verwacht
Al heb ik ook nog mijn twijfels over Ziyech.Oh.![]()
Maar Feyenoord en Twente hebben toch helemaal niet het geld om Ziyech te kopen?quote:Op woensdag 30 april 2014 14:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ziyech doet het heel goed bij Heerenveen. Maar volgens berichtgeving zijn Feyenoord en FC Twente verder met hem. Daarnaast betwijfel ik of hij bij ajax past en of hij net zo dwingend is.
Ik zou het niet doen. Kan haast alleen maar tegenvallen.Oh.![]()
Dat valt pas te beoordelen als hij een reeks wedstrijden op het middenveld heeft gespeeld hij begon echt goed bij Ajaxquote:Op woensdag 30 april 2014 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag het ook wel in hem zitten, maar uiteindelijk is hij ook geen speler die het team beter maakt.
Al heb ik ook nog mijn twijfels over Ziyech.![]()
Ja, Zeefuik en Bakkal ook.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij te dik is hij lijkt me gewoon te gespierd voor een voetballerWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Nou nou goed valt ook weer mee hoor. Hij ging aardig mee, maar het is niet alsof hij net zo goed als Eriksen was al.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat valt pas te beoordelen als hij een reeks wedstrijden op het middenveld heeft gespeeld hij begon echt goed bij AjaxOh.![]()
Ajax Showtime:quote:Op woensdag 30 april 2014 14:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Feyenoord en Twente hebben toch helemaal niet het geld om Ziyech te kopen?Is ook teveel geld, sowiesoquote:AFGEHAAKT? - Ajax zou Hakim Ziyech al een tijdje op de korrel hebben, maar werd tot op heden niet concreet voor de spelmaker van Heerenveen. Ondertussen maken FC Twente en Feyenoord wel serieus werk van de komst van de middenvelder, meldt Voetbal International.
Heerenveen verlengde onlangs het aflopende contract met Ziyech en liet al weten dat het de speler deze zomer zal proberen te verkopen. Het management van Ziyech zou volgens VI al hebben gesproken met Feyenoord en Twente, maar nog niet met Ajax. Heerenveen zou zo'n 5 miljoen vragen voor de spelmaker.
Ik ben eerder benieuwd wie het TH als spits gaat halen. Vast een speler die niet bekend is bij de massa.Oh.![]()
Een gokje zoals Sanaquote:Op woensdag 30 april 2014 14:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben eerder benieuwd wie het TH als spits gaat halen. Vast een speler die niet bekend is bij de massa.![]()
Ziyech... Die zal wel zijn eerste paar wedstrijden met een trucje de bal verspelen en een lange bal op doel schieten en dan zie je hem nooit meer terug. Niet constant genoeg bla bla. Zo gaan ze er bij Ajax allemaal aan"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Iedereen heeft natuurlijk een andere bouw, maar ik weet zeker dat Duarte voor een voetballer een kilootje of 2 minimaal te zwaar is.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zeefuik heeft een pens dat heeft Duarte nietWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Overmars is erg gecharmeerd van Josip Drmic van Nurnberg. Ze zagen al potentie in hem toen Ajax 2 jaar terug had geoefend tegen Nurnberg.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben eerder benieuwd wie het TH als spits gaat halen. Vast een speler die niet bekend is bij de massa.
16 goals in de bundesliga:
Lijkt me onhaalbaar. Maar je weet nooit.Charlie: How's it going in there?
Ja die kostte 2 jaar terug 2 miljoen, en nu ongeveer 10 miljoen.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Overmars is erg gecharmeerd van Josip Drmic van Nurnberg. Ze zagen al potentie in hem toen Ajax 2 jaar terug had geoefend tegen Nurnberg.
Lijkt me onhaalbaar. Maar je weet nooit.
Maar van dit soort buitenkansjes moet Ajax het wel hebben.Oh.![]()
oooooooooooooooowquote:Op woensdag 30 april 2014 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent zelf een gokje zoals Sana.![]()
leuk topic dit[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tjah eigenlijk moet je ze dan meteen pakken.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die kostte 2 jaar terug 2 miljoen, en nu ongeveer 10 miljoen.
Maar van dit soort buitenkansjes moet Ajax het wel hebben.Charlie: How's it going in there?
Toen hadden we nog vertrouwen in Kolbeinngod.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tjah eigenlijk moet je ze dan meteen pakken.Oh.![]()
Dat lijkt mij ook maar dat kan net zo goed spier massa zijn als vetquote:Op woensdag 30 april 2014 14:39 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Iedereen heeft natuurlijk een andere bouw, maar ik weet zeker dat Duarte voor een voetballer een kilootje of 2 minimaal te zwaar is.![]()
Dat ziet er 100x beter uit dan Sigthorssonquote:Op woensdag 30 april 2014 14:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Overmars is erg gecharmeerd van Josip Drmic van Nurnberg. Ze zagen al potentie in hem toen Ajax 2 jaar terug had geoefend tegen Nurnberg.
Lijkt me onhaalbaar. Maar je weet nooit.![]()
![]()
Tjah Borrussia dortmund wilde Siggy ook destijds. Wie weet hoe het dan was gelopenquote:Op woensdag 30 april 2014 14:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen hadden we nog vertrouwen in Kolbeinngod.
Zeker. Maar doordat hij te zwaar is is hij lang niet zo bewegelijk als dat hij vroeger was. Bij Sparta was het echt nog een frivole technische speler. Nu is het een homp kaas.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook maar dat kan net zo goed spier massa zijn als vetWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Alles ziet er beter uit dan die manke IJslandse spits.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:47 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat ziet er 100x beter uit dan SigthorssonWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Hadden ze vorig jaar de CL gewonnen. Op zeker.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tjah Borrussia dortmund wilde Siggy ook destijds. Wie weet hoe het dan was gelopenOh.![]()
Ja dat ben ik met je eensquote:Op woensdag 30 april 2014 14:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zeker. Maar doordat hij te zwaar is is hij lang niet zo bewegelijk als dat hij vroeger was. Bij Sparta was het echt nog een frivole technische speler. Nu is het een homp kaas.![]()
Klopt, mogen ze van mij wel een keer 10 miljoen voor riskeren. Lukt het niet, gaan we gewoon weer een paar jaar bezuinigen en miskopen doen zoals V/D Hoornzeus.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:47 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat ziet er 100x beter uit dan SigthorssonCharlie: How's it going in there?
Al heb ik Duarte nog steeds niet afgeschreven hoor. Blijf het in potentie een leuke voetballer vinden. Maar ja, ook al 23 jaar he dus zal wel niet beter wordenquote:.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Achja, of Julian Schieber nou zoveel beter isquote:Op woensdag 30 april 2014 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hadden ze vorig jaar de CL gewonnen. Op zeker.
quote:Op woensdag 30 april 2014 14:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Al heb ik Duarte nog steeds niet afgeschreven hoor. Blijf het in potentie een leuke voetballer vinden. Maar ja, ook al 23 jaar he dus zal wel niet beter worden.
![]()
![]()
Hij heeft nog maar 7-9 jaar profvoetbal voor zich
Ik zie hem een matige club als Spurs ook niet halen neequote:Op woensdag 30 april 2014 14:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Al heb ik Duarte nog steeds niet afgeschreven hoor. Blijf het in potentie een leuke voetballer vinden. Maar ja, ook al 23 jaar he dus zal wel niet beter worden.
![]()
Of Liverpool. Ook zo'n matige club.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zie hem een matige club als Spurs ook niet halen neeWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Zonder Suarez is dat middelmaat. Maar die hebben dan nog een grote achterban + prijzenkastquote:Op woensdag 30 april 2014 14:52 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Of Liverpool. Ook zo'n matige club.![]()
Toch mooi dat Eriksen en Suarez de uitblinkers zijn van hun ploegen. Goed voor het merk Ajax.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zonder Suarez is dat middelmaatWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Gaan ze misschien in de toekomst weer naar fatsoenlijke clubsquote:Op woensdag 30 april 2014 14:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Toch mooi dat Eriksen en Suarez de uitblinkers zijn van hun ploegen. Goed voor het merk Ajax.![]()
Je moet toch kijken naar wat je club er aan kan hebben, niet naar welke clubs je hem wel of niet ziet gaan in de toekomst?quote:Op woensdag 30 april 2014 14:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zie hem een matige club als Spurs ook niet halen neeCharlie: How's it going in there?
Mwuahh die Coutinho is toch best een goede speler hoor. En Sterling en Sturridge kunnen ook wel iets daar. Vergeet je Gerrard nog bijna,quote:Op woensdag 30 april 2014 14:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zonder Suarez is dat middelmaat. Maar die hebben dan nog een grote achterban + prijzenkastOh.![]()
Wacht maar tot we de spelers gaan verkopen die nu in het eerste staan. Dan is het merk Ajax meteen weer kaput.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gaan ze misschien in de toekomst weer naar fatsoenlijke clubs
Oh.![]()
Sturridge is wel een uitblinker ja. Een Sterling. Coutinho of Gerrad hebben alle top club in de BPL wel. Van Coutinho ben ik ook niet echt gecharmeerd maar dat weet je.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mwuahh die Coutinho is toch best een goede speler hoor. En Sterling en Sturridge kunnen ook wel iets daar. Vergeet je Gerrard nog bijna,![]()
Die gaan gewoon naar de topclubs van Engeland hoorquote:Op woensdag 30 april 2014 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wacht maar tot we de spelers gaan verkopen die nu in het eerste staan. Dan is het merk Ajax meteen weer kaput.
(championship misschien)![]()
We zitten nu op een punt dat Ajax niet hoeft te verkopen. Guess what, zijn alle goede spelers verdwenenquote:Op woensdag 30 april 2014 14:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die gaan gewoon naar de topclubs van Engeland hoor
(championship misschien)
Daarom maar hopen op 2 á 3 echte versterkingen deze zomer en een paar spelers uit deze selectie die zich echt goed ontwikkelen.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
We zitten nu op een punt dat Ajax niet hoeft te verkopen. Guess what, zijn alle goede spelers verdwenenOh.![]()
Jij hebt weinig verstand van voetbal. Het scheelt dat je voor ons aller Ajax bent.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sturridge is wel een uitblinker ja. Een Sterling. Coutinho of Gerrad hebben alle top club in de BPL wel. Van Coutinho ben ik ook niet echt gecharmeerd maar dat weet je.![]()
Oh en vertel me eens wat verstand van voetbal inhoudt ik ben oprecht benieuwd.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:01 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jij hebt weinig verstand van voetbal. Het scheelt dat je voor ons aller Ajax bent.![]()
Als jij zegt dat elke topclub in de BPL wel een Gerrard heeft, heb je heel erg weinig verstand van voetbal. Sterling is ook echt een groeibriljant, is pas 19 die gast.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh en vertel me eens wat verstand van voetbal inhoudt ik ben oprecht benieuwd.![]()
City en Chelsea hebben toch ook gewoon hele goede middenvelders. Je moet niet doen alsof Gerrard nog steeds een wereldspeler is. Sterling wil ik wel eens zien waar die over 3 jaar staat kan goed voetballen maar geen makkelijk ventjequote:Op woensdag 30 april 2014 15:05 schreef Syntix het volgende:
[..]
Als jij zegt dat elke topclub in de BPL wel een Gerrard heeft, heb je heel erg weinig verstand van voetbal. Sterling is ook echt een groeibriljant, is pas 19 die gast.![]()
Je praat dus gewoon onzin en hebt weinig verstand van voetbal.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
City en Chelsea hebben toch ook gewoon hele goede middenvelders. Je moet niet doen alsof Gerrard nog steeds een wereldspeler is. Sterling wil ik wel eens zien waar die over 3 jaar staat kan goed voetballen maar geen makkelijk ventje
Forum Opties Forumhop: Hop naar: