SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.![]()
ik zou hun lolly's afpakkenquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alleen als je ze in gareel kan houdenGroot fan van User Wotte![]()
Kan me nog herinneren dat Tarik Oulida in 1995 een prachtige partij tegen Athene speelde in de groepsfase Champions Leaguequote:Op dinsdag 29 april 2014 20:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zou best
maar zo kan je nog 500 andere talenten noemen maar ach![]()
Daar valt geen speld tussen te krijgen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik zelf
het was namelijk
wat een kut seizoenOh.![]()
Hoe kom je bij die namen ?quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:14 schreef Syntix het volgende:
Dus, Laudrup of Martinez in
Frank out
&
Daley Blind bij P&W.
U bent weer op de hoogte!RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het een verstandige keus zou vinden van Frank om weg te gaan.
De rek is volledig uit de groep. En de jongens die er nu rond lopen is gewoon niks meer te leren. In Europa schaam je je elk jaar kapot. En zonder Frank word je volgend jaar ook wel kampioen.Groot fan van User Wotte![]()
Ja Martinez die gaat van Everton naar Ajax inderdaadquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:14 schreef Syntix het volgende:
Dus, Laudrup of Martinez in
Frank out
&
Daley Blind bij P&W.
U bent weer op de hoogte!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:16 schreef Tjacka het volgende:
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het een verstandige keus zou vinden van Frank om weg te gaan.
De rek is volledig uit de groep. En de jongens die er nu rond lopen is gewoon niks meer te leren. In Europa schaam je je elk jaar kapot. En zonder Frank word je volgend jaar ook wel kampioen.![]()
![]()
Frank heeft nog genoeg uitdaging bij Ajax. Beker moet hij ook eens winnen en Europees iets presteren. CL overwintering of keer halve finale EL.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:16 schreef Tjacka het volgende:
De rek is volledig uit de groep. En de jongens die er nu rond lopen is gewoon niks meer te leren. In Europa schaam je je elk jaar kapot. En zonder Frank word je volgend jaar ook wel kampioen.Oh.![]()
Frank blijft gewoon hoor. Ik sprak z'n vrouw net. Uit beleefdheid luistert hij even naar Tottenham, maar gaat na de zomer gewoon weer verlengen bij Ajax.![]()
Olsen met Michael en Brian Laudrup als assistenten.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
Frank blijft gewoon hoor. Ik sprak z'n vrouw net. Uit beleefdheid luistert hij even naar Tottenham, maar gaat na de zomer gewoon weer verlengen bij Ajax.Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: