Als Guidetti nou nog een paar kilo's afvalt en terug komt naar Feyenoord dan zitten we echt in de problemenquote:
Nou, ik lach er echt niet om hoor, ik moet soms eerder huilen.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doe ik elke keer als ik het middenveld en de aanval van ons zie
Maar pas iets kopen als er spelers weg gaanquote:Op woensdag 30 april 2014 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, ik lach er echt niet om hoor, ik moet soms eerder huilen.
Ben je gek joh. Feyenoord dreigt juist veel sterkhouders te gaan verliezen en kunnen dan nog steeds maar minimaal investeren.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als Guidetti nou nog een paar kilo's afvalt en terug komt naar Feyenoord dan zitten we echt in de problemen
Ik snap niet dat jij nog supporter van Ajax bent.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doe ik elke keer als ik het middenveld en de aanval van ons zie
Net als dit jaarquote:Op woensdag 30 april 2014 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgend jaar wordt Chelsea II kampioen
Alleen Pelle zal wel weg gaanquote:Op woensdag 30 april 2014 13:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ben je gek joh. Feyenoord dreigt juist veel sterkhouders te gaan verliezen en kunnen dan nog steeds maar minimaal investeren.
Omdat ik kritiek heb op dit zooitje matige spelers?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij nog supporter van Ajax bent.
quote:Op woensdag 30 april 2014 12:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Feyenoord met Ziyech is kampioen volgend jaar
Janmaat en De Vrij ook. En BMI en Clasie zie ik ook best wel een volgende stap maken.quote:
Ben benieuwd of Clasie een grote stap kan zetten met die kleine beentjes van hemquote:Op woensdag 30 april 2014 13:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Janmaat en De Vrij ook. En BMI en Clasie zie ik ook best wel een volgende stap maken.
Zal er toch veel van afhangen of die een redelijk WK spelen en that ain't gonna happenquote:Op woensdag 30 april 2014 13:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Janmaat en De Vrij ook. En BMI en Clasie zie ik ook best wel een volgende stap maken.
Die eerste 2 niet hoor. Want die hebben hierna nog maar een 1 jarig contract en Feyenoord wil ze dan ook verkopen.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zal er toch veel van afhangen of die een redelijk WK spelen en that ain't gonna happen
Je mag best kritiek hebben maar jij begint te bashen op Ajax en andere clubs op te hemelenquote:Op woensdag 30 april 2014 13:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zal er toch veel van afhangen of die een redelijk WK spelen en that ain't gonna happen
Andere clubs ophemelen? Ik zeg alleen dat ze sterker zijn met Ziyech dan nuquote:Op woensdag 30 april 2014 13:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je mag best kritiek hebben maar jij begint te bashen op Ajax en andere clubs op te hemelenOverdreven dus.
Maar weer zwakker zonder Pelle, De Vrij en Janmaat.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Andere clubs ophemelen? Ik zeg alleen dat ze sterker zijn met Ziyech dan nu
En ze kunnen maar een héél klein deel investeren.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:23 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar weer zwakker zonder Pelle, De Vrij en Janmaat.
Afwachten, geen garanties etc. Dit seizoen was de grootste kans in minstens 3 om kampioen te worden voor 010. Met die begroting van 30 miljoen hoef je niet bang van ze te worden.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Andere clubs ophemelen? Ik zeg alleen dat ze sterker zijn met Ziyech dan nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |