De Jong is gewoon onze beste spits als je die volgend seizoen kan houden dan is daar niks mis meequote:Op woensdag 30 april 2014 13:43 schreef Syntix het volgende:
[..]![]()
Dan nog De Jong en dravers zoals Lukoki/De Sa. Hopelijk gaan ze ook meer selecteren op atletisch vermogen, want als je Bayern en Real zo ziet dan weet je ook meteen dat Siggy/De Jong zwaar tekort komen.
Schöne vind ik wel een leuk voorbeeld, van hem heb ik niet het idee dat hij beter is geworden maar het niveau om hem heen is wat minder.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mwah Schöne kwam ook op latere leeftijd. Weet zeker dat hij er niet stond op zijn 23e. Serero heeft het nou ook weer niet zo slecht gedaan als jij stelt.
Mwah Schöne is aantoonbaar beter geworden vind ik. Handelt sneller, zakelijker, functioneler.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Schöne vind ik wel een leuk voorbeeld, van hem heb ik niet het idee dat hij beter is geworden maar het niveau om hem heen is wat minder.
Het gaat er meer om dat die spelers nog veel en veel beter zijn geworden toen ze eenmaal die overstap hadden gemaakt.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En nu het hedendaagse voetbal.
Vroeger toen euro's nog van hout waren enzo
Zegt dat wat over dit Ajax of over Lasse Schöne? Ik hoop dat we weer naar een niveau gaan waarin een Schöne lekker op de bank zit en zo nu en dan in mag vallenquote:Op woensdag 30 april 2014 13:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik zou willen dat iedere basisspeler bij Ajax niveau Schöne/ Moisander in normale doen had.
Schöne zit aan zijn top, maar MVP dit seizoen en over het algemeen prima niveau toch?
Blijft moeilijk, hij heeft wel meer zelfvertrouwen maar echt beter denk het nietquote:Op woensdag 30 april 2014 13:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mwah Schöne is aantoonbaar beter geworden vind ik. Handelt sneller, zakelijker, functioneler.
Dat snap ik. Maar dat waren wel echt andere tijden dat kun je nu toch niet meer vergelijken johquote:Op woensdag 30 april 2014 13:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat die spelers nog veel en veel beter zijn geworden toen ze eenmaal die overstap hadden gemaakt.
Want Ronaldo piekt niet nu die bijna 30 is maar toen hij 23 was?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En nu het hedendaagse voetbal.
Vroeger toen euro's nog van hout waren enzo
Zal nooit een dwingende speler worden die alles eist en het spel verdeelt. Maar Schöne op dit niveau maakt ook bij Schalke, Wolfsburg, Bremen zijn minuten.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijft moeilijk, hij heeft wel meer zelfvertrouwen maar echt beter denk het niet
Dat is de discussie nietquote:Op woensdag 30 april 2014 13:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Want Ronaldo piekt niet nu die bijna 30 is maar toen hij 23 was?
Wel nee johquote:Op woensdag 30 april 2014 13:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zal nooit een dwingende speler worden die alles eist en het spel verdeelt. Maar Schöne op dit niveau maakt ook bij Schalke, Wolfsburg, Bremen zijn minuten.
Jij rekent Serero af dat hij 'al' 23 is. En stelt dan heel eenvoudig dat daar geen rek meer in zit.quote:
Nee hoorquote:Op woensdag 30 april 2014 13:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zal nooit een dwingende speler worden die alles eist en het spel verdeelt. Maar Schöne op dit niveau maakt ook bij Schalke, Wolfsburg, Bremen zijn minuten.
quote:
Zonder twijfel.quote:
Zo werkt dat niet natuurlijk.quote:
Helemaal gelijk heb je, kunnen we dat aftikken.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:56 schreef bianconeri het volgende:
Waarom zou Frank de Boer blijven?
Als coach van Ajax wil je toch direct wegwezen als er een mooie club langskomt?
Beetje zelfrespecterende trainer zal echt niet in de Eredivisie willen blijven, daar valt geen eer te behalen (aangezien je Europees toch kansloos bent).
Dat hij nu bij de top van de eredivisie speelt zegt meer over de eredivisie dan over hem, nogmaals hele nuttige speler momenteel maar uiteindelijk niet van het niveau wat je moet nastreven.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet natuurlijk.
Ik weet niet of Frankie de Spurs ``mooi`` vindtquote:Op woensdag 30 april 2014 13:56 schreef bianconeri het volgende:
Beetje zelfrespecterende trainer zal echt niet in de Eredivisie willen blijven, daar valt geen eer te behalen (aangezien je Europees toch kansloos bent).
Ik vind het een beetje het AZ van engelandquote:Op woensdag 30 april 2014 14:00 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik weet niet of Frankie de Spurs ``mooi`` vindt
Jeetjequote:Op woensdag 30 april 2014 13:56 schreef bianconeri het volgende:
Inderdaad. Schöne zal nooit bij zo'n club terecht komenquote:Op woensdag 30 april 2014 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat hij nu bij de top van de eredivisie speelt zegt meer over de eredivisie dan over hem, nogmaals hele nuttige speler momenteel maar uiteindelijk niet van het niveau wat je moet nastreven.
Doe je Schöne echt tekort mee imo. Maar goed, laten we het hierbij houden.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat hij nu bij de top van de eredivisie speelt zegt meer over de eredivisie dan over hem, nogmaals hele nuttige speler momenteel maar uiteindelijk niet van het niveau wat je moet nastreven.
Dat zegt toch ook niemand? Ik stel alleen dat -als hij er zou zitten- hij ook zijn speelminuten aldaar zou pakken, soms invaller en soms basis. Betekent niet dat ze hem per ommegaande oppikken...quote:Op woensdag 30 april 2014 14:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad. Schöne zal nooit bij zo'n club terecht komen
Hoe doet Schöne het bij Denemarken?quote:Op woensdag 30 april 2014 14:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Doe je Schöne echt tekort mee imo. Maar goed, laten we het hierbij houden.
Dus omdat hij niet wordt opgeroepen -vanwege het feit dat Morten Olsen hem nu als buitenspeler ziet- zou hij zijn minuten niet pakken bij Duitse clubs?quote:Op woensdag 30 april 2014 14:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe doet Schöne het bij Denemarken?
Dat zeg ik niet. Wat ik wil zeggen is dat hij op een hoger niveau ( Denemarken ) ook niet uitblinkt.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dus omdat hij niet wordt opgeroepen -vanwege het feit dat Morten Olsen hem nu als buitenspeler ziet- zou hij zijn minuten niet pakken bij Duitse clubs?
Nee je hebt gelijk. Schöne speelt vrij anoniem, maakt geen beslissende acties of geeft geen spectaculaire balletjes. Maar heeft per saldo een heel aardig moyenne en heeft specifieke kwaliteiten mbt spelhervattingen.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Wat ik wil zeggen is dat hij op een hoger niveau ( Denemarken ) ook niet uitblinkt.
In de eredivisie doet hij dat ja. Ik kan me niet herinneren dat ik hem in de CL of EL heb zien uitblinkenquote:Op woensdag 30 april 2014 14:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk. Schöne speelt vrij anoniem, maakt geen beslissende acties of geeft geen spectaculaire balletjes. Maar heeft per saldo een heel aardig moyenne en heeft specifieke kwaliteiten mbt spelhervattingen.
Dit wordt veel meer gewaardeerd in Duitsland dan hier. Vandaar mijn bewering. En Denemarken is Nederland 2.0 als het om 'optisch leuke voetballers' gaat.
Ja als Champions league en Europa league je norm zijn dan zijn er wel 10 anderen die het minder gedaan hebben. En die dan wel weer in jouw plaatje zouden passen.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In de eredivisie doet hij dat ja. Ik kan me niet herinneren dat ik hem in de CL of EL heb zien uitblinken
Mijn god zegquote:Op woensdag 30 april 2014 14:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja als Champions league en Europa league je norm zijn dan zijn er wel 10 anderen die het minder gedaan hebben. En die dan wel weer in jouw plaatje zouden passen.
Maar van jou is bekend dat je alleen maar kunt bashen op Ajax- spelers. Noem eens een haalbare versterking die je liever ziet komen?quote:
Ronaldo haalde toch ook een niveau wat United ontsteeg en maakte een transfer naar Real waar hij nu nog verder is gegroeidquote:
Ziyechquote:Op woensdag 30 april 2014 14:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Maar van jou is bekend dat je alleen maar kunt bashen op Ajax- spelers. Noem eens een haalbare versterking die je liever ziet komen?
We moeten eens stoppen met blij zijn met middelmaat. En ik snap ook wel dat je niet ineens 5 toppers in je selectie kan hebben maar wat er nu staat is toch wel dieptriestquote:Op woensdag 30 april 2014 14:26 schreef StarGazer het volgende:
LitmanenAFCA moet eens wat meer van de azijn afblijven.
Zat jij van de zomer Maher ook niet te promoten?quote:
Nee, dat deed hij zeker niet.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zat jij van de zomer Maher ook niet te promoten?
Ik vind Schone geen middelmaat. En ja, ik vind ook dat dit Ajax een kwaliteitsinjectie kan gebruiken, maar om nou alles zo in het negatieve te trekken....quote:Op woensdag 30 april 2014 14:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We moeten eens stoppen met blij zijn met middelmaat
Neequote:Op woensdag 30 april 2014 14:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zat jij van de zomer Maher ook niet te promoten?
Toen Duarte een reeks mocht spelen op het middenveld deed hij het toch vrij aardig? Zijn laatste wedstrijden die hij heeft gespeeld waren of kansloze invalbeurten of stond hij linksbackquote:Op woensdag 30 april 2014 14:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, dat deed hij zeker niet.
Wel Duarte.
quote:Op woensdag 30 april 2014 12:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Feyenoord met Ziyech is kampioen volgend jaar
Oh dan is het goed.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, dat deed hij zeker niet.
Wel Duarte.
Vrij aardig maar ook niet heel best. Als je Serero middelmaat noemt dan mag je Duarte dat ook met recht noemen.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toen Duarte een reeks mocht spelen op het middenveld deed hij het toch vrij aardig? Zijn laatste wedstrijden die hij heeft gespeeld waren of kansloze invalbeurten of stond hij linksback
Ik wil Duarte een reeks zien spelen dan kun je hem imo pas echt goed beoordelen. Maar ik had er toch wel wat meer van verwachtquote:Op woensdag 30 april 2014 14:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vrij aardig maar ook niet heel best. Als je Serero middelmaat noemt dan mag je Duarte dat ook met recht noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |