Dit dus.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:23 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar weer zwakker zonder Pelle, De Vrij en Janmaat.
Ik zou er geld op zetten als ik jou was. Heb je een glazen bol?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Afwachten, geen garanties etc. Dit seizoen was de grootste kans in minstens 3 om kampioen te worden voor 010. Met die begroting van 30 miljoen hoef je niet bang van ze te worden.
PSV en FC Twente en zelfs Vitesse zullen volgend seizoen in betere doen zijn.
Dus jij denkt dat Feyenoord volgend seizoen kampioen kan worden?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zou er geld op zetten als ik jou was. Heb je een glazen bol?
Waarom niet?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat Feyenoord volgend seizoen kampioen kan worden?
We zien het wel. Als ik me nog een seizoen moet ergeren aan deze middelmaat op vooral het midddenveld dan word ik daar heel verdrietig vanquote:Op woensdag 30 april 2014 13:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Afwachten, geen garanties etc. Dit seizoen was de grootste kans in minstens 3 om kampioen te worden voor 010. Met die begroting van 30 miljoen hoef je niet bang van ze te worden.
PSV en FC Twente en zelfs Vitesse zullen volgend seizoen in betere doen zijn.
Omdat Pelle, Janmaat, Indi en de Vrij, Clasi wss wel een keer iets anders willen en Fred Rutten niet de kampioenstrainer bij uitstek is?quote:
Nouja er moet gericht wat bijkomen, maar de spelers moeten vooral beter zijn volgend seizoen. Dat ben ik het met je eens.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We zien het wel. Als ik me nog een seizoen moet ergeren aan deze middelmaat op vooral het midddenveld dan word ik daar heel verdrietig van
Ik ben wel benieuwd wat er van Klaassen terecht gaat komen die had een fase waarin alles wat hij aanraakte in goud veranderde maar eigenlijk is dat ook gewoon een middenvelder zoals De Jong. Serero is al 23? Daar zal ook niet veel rek meer inzittenquote:Op woensdag 30 april 2014 13:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Omdat Pelle, Janmaat, Indi en de Vrij, Clasi wss wel een keer iets anders willen en Fred Rutten niet de kampioenstrainer bij uitstek is?
[..]
Nouja er moet gericht wat bijkomen, maar de spelers moeten vooral beter zijn volgend seizoen. Dat ben ik het met je eens.
Ja, en twee jaar geleden was daar ineens Pellč en het jaar daarvoor Guidetti + je hebt geen garantie dat die spelers weggaan, trainer zegt niks; Van Basten heeft ook gefaald bij Ajax maar deed het bij Heerenveen een stuk beter.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Omdat Pelle, Janmaat, Indi en de Vrij, Clasi wss wel een keer iets anders willen en Fred Rutten niet de kampioenstrainer bij uitstek is?
[..]
Nouja er moet gericht wat bijkomen, maar de spelers moeten vooral beter zijn volgend seizoen. Dat ben ik het met je eens.
Vergeet niet dat dit zowel Klaassen's als Serero's eerste seizoen in de basis was, hč. In beiden zit nog genoeg potentie volgens mij. Vooral Klaassen met zijn doelpunten, genoeg middenvelders die dat niet hebben gemaakt in het echte 'debuutseizoen'.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat er van Klaassen terecht gaat komen die had een fase waarin alles wat hij aanraakte in goud veranderde maar eigenlijk is dat ook gewoon een middenvelder zoals De Jong. Serero is al 23? Daar zal ook niet veel rek meer inzitten
quote:Tottenham Hotspur heeft alleen nog maar geīnformeerd naar de contractdetails van Frank de Boer, maar toch wordt er al druk gespeculeerd over een vertrek van de succestrainer van Ajax en wie hem dan zou moeten opvolgen. In Engeland doet men daar graag aan mee: de Daily Mail claimt dat Johan Cruijff Roberto Martínez naar voren wil schuiven, als De Boer vertrekt bij Ajax.
Martínez is bevriend met Cruijff en bezig aan zijn eerste seizoen bij Everton, waar hij een vierjarig contract heeft. The Toffees presteren dit jaar goed en staan vijfde, met vier punten minder dan nummer vier Arsenal. Martínez staat in Engeland bekend om zijn uitstekende voetbalvisie en Cruijff zou in de coach van Everton een goede opvolger zien voor De Boer, mocht die vertrekken.
De Telegraaf en persbureau ANP zetten maandag al een aantal kandidaten op een rij en kwamen niet op de naam van Martínez: zij noemden coaches als Frank Rijkaard, Michael Laudrup, Dennis Bergkamp, Jaap Stam, John van den Brom, Morten Olsen en Clarence Seedorf. De Boer heeft aangegeven pas na de laatste competitiewedstrijd te zullen nadenken over de toekomst.
Ik zeg niet dat Serero nog veel beter kan worden, maar er per definitie uit gaan dat er geen rek meer in zit is ook onzin. 23 is nog helemaal niet oud. Middenvelders zijn in de leeftijdsperiode 27-30 op hun sterkst.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat er van Klaassen terecht gaat komen die had een fase waarin alles wat hij aanraakte in goud veranderde maar eigenlijk is dat ook gewoon een middenvelder zoals De Jong. Serero is al 23? Daar zal ook niet veel rek meer inzitten
Omdat resultaten uit het verleden geen garantie bieden voor de toekomst? Dat vind ik zo'n cliché. Jij verwacht dat Feyenoord met een redelijke trainer (maar lang niet van het statuur Koeman) en een uitgedunde selectie (bijna zeker) out of the blue kampioen wordt? Wanneer is dat nog meer gebeurd dan?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:31 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja, en twee jaar geleden was daar ineens Pellč en het jaar daarvoor Guidetti + je hebt geen garantie dat die spelers weggaan, trainer zegt niks; Van Basten heeft ook gefaald bij Ajax maar deed het bij Heerenveen een stuk beter.
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst, zoals we verwachtten dat PSV het dit seizoen fantastisch ging doen vielen ze ook ineens vies tegen. Waarom zou het bij Feyenoord niet andersom kunnen zijn?
Klopt, maar op je 23ste moet je toch wel een heel stuk verder zijn bij Ajax dan waar hij nu zit.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Serero nog veel beter kan worden, maar er per definitie uit gaan dat er geen rek meer in zit is ook onzin. 23 is nog helemaal niet oud. Middenvelders zijn in de leeftijdsperiode 27-30 op hun sterkst.
Je draait het alweer flink omquote:Op woensdag 30 april 2014 13:33 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Omdat resultaten uit het verleden geen garantie bieden voor de toekomst? Dat vind ik zo'n cliché. Jij verwacht dat Feyenoord met een redelijke trainer (maar lang niet van het statuur Koeman) en een uitgedunde selectie (bijna zeker) out of the blue kampioen wordt? Wanneer is dat nog meer gebeurd dan?
Mwah Schöne kwam ook op latere leeftijd. Weet zeker dat hij er niet stond op zijn 23e. Serero heeft het nou ook weer niet zo slecht gedaan als jij stelt.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt, maar op je 23ste moet je toch wel een heel stuk verder zijn bij Ajax dan waar hij nu zit.
Ja dat klopt en dat vind ik onrealistisch. Ze hebben feitelijk de afgelopen 3 jaar boven hun stand geleefd. En nu doen ze qua selectie en trainer even weer een stapje terug. Maar goed, alles kan. En ja wat is meedoen, wie heeft er dit jaar meegedaan? Ajax werd met betrekkelijke overmacht kampioen.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je draait het alweer flink omIk zeg niet dat ze kampioen worden, maar dat ze gewoon mee kunnen doen.
Ja maar Schöne gaat dit niveau toch ook nooit ontstijgen en dat moet wel het streven zijn voor elke speler bij Ajax. Beter maken en dan verkopen. Hij heeft het niet heel belabberd gedaan dit seizoen nee maar het is nog steeds treurig dat een speler van zijn niveau op een belangrijke positie staat.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mwah Schöne kwam ook op latere leeftijd. Weet zeker dat hij er niet stond op zijn 23e. Serero heeft het nou ook weer niet zo slecht gedaan als jij stelt.
Ik zou willen dat iedere basisspeler bij Ajax niveau Schöne/ Moisander in normale doen had.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja maar Schöne gaat dit niveau toch ook nooit ontstijgen en dat moet wel het streven zijn voor elke speler bij Ajax. Beter maken en dan verkopen. Hij heeft het niet heel belabberd gedaan dit seizoen nee maar het is nog steeds treurig dat een speler van zijn niveau op een belangrijke positie staat.
Op zijn 23e zat Zidane nog bij Bordeaux. Nedved nog bij Sparta Praag, Rivaldo nog bij Palmeiras.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt, maar op je 23ste moet je toch wel een heel stuk verder zijn bij Ajax dan waar hij nu zit.
En nu het hedendaagse voetbal.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:40 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Op zijn 23e zat Zidane nog bij Bordeaux. Nedved nog bij Sparta Praag, Rivaldo nog bij Palmeiras.
Die hebben ook nog allemaal prima carrieres gehad lijkt mij.
quote:Op woensdag 30 april 2014 13:29 schreef Chase_Utley het volgende:
Als we al van Sigthorsson af zijn dan is dat al een hele overwinning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |