Ja, gaat een lange revalidatie in maar zou weer de oude kunnen worden. Media berichten zouden er ook niet meer komen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Eet nog steeds uit een rietje..
Serieus, volgens mij las ik pas nog dat ie weer bijna helemaal opgeknapt is.
Ik vroeg dat laatst inderdaad, een user zei dat hij waarschijnlijk helemaal gaat opknappenquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Eet nog steeds uit een rietje..
Serieus, volgens mij las ik pas nog dat ie weer bijna helemaal opgeknapt is.
'Na de ingrijpende gebeurtenissen is zijn uithoudingsvermogen slecht, maar daar zit inmiddels al veel verbetering in. Met veel therapie kan hij op dat gebied, als het goed is, weer helemaal de oude worden', zegt een woordvoerder van de familie. 'Fysiek is zijn linkeroog het grootste probleem. Hij ziet er wel mee, maar wazig. Ook dit kan nog verbeteren als de druk volledig verdwijnt.'quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:54 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik vroeg dat laatst inderdaad, een user zei dat hij waarschijnlijk helemaal gaat opknappen
quote:
Euh, wat?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Ogararu vanavond ingevallen bij een oefenduel van Jong Ajax.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Ogararu vanavond ingevallen bij een oefenduel van Jong Ajax.
Met dezelfde voetballers?quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien fatsoenlijk voetbal dan
Dat klopt, hij loopt stage bij Jong Ajax.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:18 schreef RensAjacied het volgende:
Ik dacht dat die vent al twee jaar gestopt was.
Dat is toch anders. Daar hoorde je nadien nog genoeg over.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Yannis Anastasiou en Markus Rosenberg
Anastasiou ja?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is toch anders. Daar hoorde je nadien nog genoeg over.
Ik volg de Griekse competitie nietquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs nog jeugdtrainer bij Ajax geweest en inmiddels trainer bij Panathinaikos
5 miljoenquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:31 schreef RensAjacied het volgende:
Tom De Mul iemand? Scoorde nog tegen Feyenoord als ik me niet vergis.
Baba = Babangidaquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:33 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Zaakwaarnemer toch? Of bedoelde je niet Babangida
voor mij geen reden maar voor ander misschien weltwitter:ajaxlife twitterde op dinsdag 29-04-2014 om 22:52:47Mensen, @BlindDaley schuift aan bij Pauw & Witteman! Over een minuut of wat. Dat is wellicht reden om te gaan kijken! #penw #ajax reageer retweet
Toch maar even kijken, zag dat ze het gaan hebben over of hij bij Ajax blijftquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:57 schreef Tarado het volgende:
voor mij geen reden maar voor ander misschien weltwitter:ajaxlife twitterde op dinsdag 29-04-2014 om 22:52:47Mensen, @BlindDaley schuift aan bij Pauw & Witteman! Over een minuut of wat. Dat is wellicht reden om te gaan kijken! #penw #ajax reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |