Ja, gaat een lange revalidatie in maar zou weer de oude kunnen worden. Media berichten zouden er ook niet meer komen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Eet nog steeds uit een rietje..
Serieus, volgens mij las ik pas nog dat ie weer bijna helemaal opgeknapt is.
Ik vroeg dat laatst inderdaad, een user zei dat hij waarschijnlijk helemaal gaat opknappenquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Eet nog steeds uit een rietje..
Serieus, volgens mij las ik pas nog dat ie weer bijna helemaal opgeknapt is.
'Na de ingrijpende gebeurtenissen is zijn uithoudingsvermogen slecht, maar daar zit inmiddels al veel verbetering in. Met veel therapie kan hij op dat gebied, als het goed is, weer helemaal de oude worden', zegt een woordvoerder van de familie. 'Fysiek is zijn linkeroog het grootste probleem. Hij ziet er wel mee, maar wazig. Ook dit kan nog verbeteren als de druk volledig verdwijnt.'quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:54 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik vroeg dat laatst inderdaad, een user zei dat hij waarschijnlijk helemaal gaat opknappen
quote:
Euh, wat?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Ogararu vanavond ingevallen bij een oefenduel van Jong Ajax.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Ogararu vanavond ingevallen bij een oefenduel van Jong Ajax.
Met dezelfde voetballers?quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien fatsoenlijk voetbal dan
Dat klopt, hij loopt stage bij Jong Ajax.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:18 schreef RensAjacied het volgende:
Ik dacht dat die vent al twee jaar gestopt was.
Dat is toch anders. Daar hoorde je nadien nog genoeg over.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Yannis Anastasiou en Markus Rosenberg
Anastasiou ja?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is toch anders. Daar hoorde je nadien nog genoeg over.
Ik volg de Griekse competitie nietquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs nog jeugdtrainer bij Ajax geweest en inmiddels trainer bij Panathinaikos
5 miljoenquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:31 schreef RensAjacied het volgende:
Tom De Mul iemand? Scoorde nog tegen Feyenoord als ik me niet vergis.
Baba = Babangidaquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:33 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Zaakwaarnemer toch? Of bedoelde je niet Babangida
voor mij geen reden maar voor ander misschien weltwitter:ajaxlife twitterde op dinsdag 29-04-2014 om 22:52:47Mensen, @BlindDaley schuift aan bij Pauw & Witteman! Over een minuut of wat. Dat is wellicht reden om te gaan kijken! #penw #ajax reageer retweet
Toch maar even kijken, zag dat ze het gaan hebben over of hij bij Ajax blijftquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:57 schreef Tarado het volgende:
voor mij geen reden maar voor ander misschien weltwitter:ajaxlife twitterde op dinsdag 29-04-2014 om 22:52:47Mensen, @BlindDaley schuift aan bij Pauw & Witteman! Over een minuut of wat. Dat is wellicht reden om te gaan kijken! #penw #ajax reageer retweet
We zullen het zeer boeiende gesprek bij Pauw en Wittemans goed samenvatten.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:57 schreef Tarado het volgende:
Daley blijft wel daar maak ik me geen zorgen overquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Toch maar even kijken, zag dat ze het gaan hebben over of hij bij Ajax blijft
Antwoord :'' ik hoop dat die blijft maar ik weet van niks hoorquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:01 schreef Heeinz het volgende:
Ze zullen hem vast ook wel naar Frank vragen
Je kwam goed in de buurtquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Antwoord :'' ik hoop dat die blijft maar ik weet van niks hoor
toch een voordeel van de dramatische pot tegen Salzburg.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Lijkt me niet dat er veel clubs zitten te wachten op Daley
Gelukkig maar, snel verlengen.quote:Op woensdag 30 april 2014 01:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Lijkt me niet dat er veel clubs zitten te wachten op Daley
PSV is het nieuwe spitsenkerkhof man. Laatste goede spits was Van Nistelrooyquote:Op woensdag 30 april 2014 09:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Berg is echt heel goed, daar weet ik alles van.
Halen die man
Met die goeie buitenspelers van jullie zal ie wel goede aanvoer krijgen.quote:Op woensdag 30 april 2014 09:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
PSV is het nieuwe spitsenkerkhof man. Laatste goede spits was Van Nistelrooy
Berg is nu veel beter in vorm, veel meer een Ajax- spits.
Kerstman zuigt dikke ballen.quote:Op woensdag 30 april 2014 09:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met die goeie buitenspelers van jullie zal ie wel goede aanvoer krijgen.
Ik herinner me overigens nog een zekere homofobe Serviër die er in zijn laatste 2 seizoenen meer dan 60 in legde. Die daarna verder juist niets meer heeft gepresteerd. Daarna inderdaad geen topspits meer gehad.
Ik verwachte geen 30 goals, maar hij miste wel heel veel opgelegde kansen hoor.quote:Op woensdag 30 april 2014 09:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Kerstman zuigt dikke ballen.
Als je de youtube filmpjes kijkt zie je dat hij veel alleen doet. Maar met Djoedzak en lens destijds kreeg hij niet eens de bal. En dan verwachten van een gehuurde spits met 0% vertrouwen dat hij er wel even 10/15 inlegt
Ja ik weet. Maar ik zie nu dat hij die ballen er wèl weer inlegt. Ook een kwestie van right time, right moment. Berg had het lastig bij HSV en rugproblemen en genoot niet het volle vertrouwen. Nu is het een andere tijd, andere situatie. Zie daarvoor ook Pelle die bekendstond om het missen van 100% kansen.quote:Op woensdag 30 april 2014 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verwachte geen 30 goals, maar hij miste wel heel veel opgelegde kansen hoor.
Mwah slecht is overtrokken. Maar zag ook niet de 'wereldklasse', ondanks dat hij veel scoorde.quote:Op woensdag 30 april 2014 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
En dat jij Kezman slecht vindt is jouw mening, feit is dat hij PSV zo ongeveer in zijn eentje in de race heeft gehouden in 2001 waarna Feyenoord faalde door 20 blessures, en dat hij in zijn laatste 2 seizoenen meer scoorde dan RvN. In Europa kwam hij inderdaad tekort, maar jij snapt ook dat Kezman in die vorm beter is dan Sigi, Locadia of ook Pelle
Ronaldo en van Basten waren beter ja.quote:Op woensdag 30 april 2014 09:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mwah slecht is overtrokken. Maar zag ook niet de 'wereldklasse', ondanks dat hij veel scoorde.
Neemt niet weg dat Kezman af en toe weergaloos was voor PSV, hoor.
quote:Oproep spelers weegt mee bij beslissing Ajax-trainer
De Boer: 'Spurs is een leuke club'
„Tottenham Hotspur moet met een fraai toekomstperspectief en een goede aanbieding komen om me tot een vertrek bij Ajax te verleiden”, maakt succestrainer Frank de Boer duidelijk dat een transfer naar Engeland allerminst een uitgemaakte zaak is. „Spurs heeft bij Ajax aangegeven dat er eventueel interesse is, maar zich nog niet bij mijn zaakwaarnemer Guido Albers of mij gemeld. Als ze komen, luister ik wat ze te zeggen hebben.”
Directeur voetbalzaken Marc Overmars ontkracht de berichtgeving dat Tottenham Hotspur zich officieel in Amsterdam zou hebben gemeld. „Ze hebben een week of vier geleden informeel gevraagd hoe Franks contractsituatie was en gezegd dat hij op een lijst met meerdere trainers staat.”
Oriënteren
Volgens de Engelse media zou de Argentijn Mauricio Pochettino van Southampton op dit moment de beste papieren hebben om na dit seizoen Tim Sherwood op te volgen. „Bij Liverpool waren er ook meer kandidaten”, weet De Boer. „Tottenham is zich gewoon aan het oriënteren welke trainers haalbaar zijn. En uiteindelijk zullen ze beslissen voor wie ze gaan.”
Liverpool & Monaco
De trainer van Ajax noemt Spurs in elk geval een ’leuke en interessante club’. „Zoals ik dat ook van Liverpool vond. Dat was een club met uitdagingen en je ziet dat Brendan Rodgers het nu geweldig doet. Zoals ik het van de buitenkant zie, denk ik dat Tottenham die potentie ook heeft. Er werd gesuggereerd dat Monaco belangstelling zou hebben, maar dat zie ik sowieso niet zitten, terwijl daar een goede groep staat en veel mogelijk is. Mijn gevoel moet goed zijn.”
Oproep Klaassen & Veltman
Toch is het – zelfs als Spurs officieel bij Ajax en Albers aanklopt – dus nog lang niet zeker dat de viervoudig kampioenenmaker zijn jeugdige selectie de rug toekeert. „Ik heb een contract tot de zomer van 2017 en weet niet hoe Ajax zich opstelt. En dat Davy Klaassen en Joël Veltman (in De Telegraaf, red.) een dringend verzoek aan me deden om niet te vertrekken, is het mooiste wat er is. Dat spelers graag willen dat je blijft. Natuurlijk is dat medebepalend in de beslissing die je neemt. Op een gegeven moment leg je beide clubs naast elkaar, ga je plussen en minnen en dan is dit soort details heel belangrijk. Uiteindelijk ga ik op de aanbieding in of niet.”
Spijkerman
Mocht recordhouder De Boer na vier schalen op rij de deur wel achter zich dichttrekken, dan is de kans groot dat ook een van zijn assistenten vertrekt. „Het is een optie dat Hennie Spijkerman meegaat. En hij zit er net zo in, denk ik.”
Goede groep
Hoe groot de kans is dat hij Ajax verlaat, kan hij niet aangeven. „Ik weet het niet. Het moet echt precies passen en er moet in elk geval heel veel perspectief zijn, want Ajax geef ik natuurlijk niet zomaar op. We hebben een uitstekende kern, die we met twee of drie aankopen verder kunnen uitbouwen. We zijn met een goede groep met iets moois bezig. Zo zie ik het – net als Davy en Joël – ook.”
http://www.telegraaf.nl/t(...)s_leuke_club___.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |