Tjah Borrussia dortmund wilde Siggy ook destijds. Wie weet hoe het dan was gelopenquote:Op woensdag 30 april 2014 14:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen hadden we nog vertrouwen in Kolbeinngod.
Zeker. Maar doordat hij te zwaar is is hij lang niet zo bewegelijk als dat hij vroeger was. Bij Sparta was het echt nog een frivole technische speler. Nu is het een homp kaas.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook maar dat kan net zo goed spier massa zijn als vet
Alles ziet er beter uit dan die manke IJslandse spits.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:47 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat ziet er 100x beter uit dan Sigthorsson
Hadden ze vorig jaar de CL gewonnen. Op zeker.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tjah Borrussia dortmund wilde Siggy ook destijds. Wie weet hoe het dan was gelopen
Ja dat ben ik met je eensquote:Op woensdag 30 april 2014 14:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zeker. Maar doordat hij te zwaar is is hij lang niet zo bewegelijk als dat hij vroeger was. Bij Sparta was het echt nog een frivole technische speler. Nu is het een homp kaas.
Klopt, mogen ze van mij wel een keer 10 miljoen voor riskeren. Lukt het niet, gaan we gewoon weer een paar jaar bezuinigen en miskopen doen zoals V/D Hoornzeus.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:47 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat ziet er 100x beter uit dan Sigthorsson
Al heb ik Duarte nog steeds niet afgeschreven hoor. Blijf het in potentie een leuke voetballer vinden. Maar ja, ook al 23 jaar he dus zal wel niet beter wordenquote:
Achja, of Julian Schieber nou zoveel beter isquote:Op woensdag 30 april 2014 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hadden ze vorig jaar de CL gewonnen. Op zeker.
quote:Op woensdag 30 april 2014 14:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Al heb ik Duarte nog steeds niet afgeschreven hoor. Blijf het in potentie een leuke voetballer vinden. Maar ja, ook al 23 jaar he dus zal wel niet beter worden.
Ik zie hem een matige club als Spurs ook niet halen neequote:Op woensdag 30 april 2014 14:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Al heb ik Duarte nog steeds niet afgeschreven hoor. Blijf het in potentie een leuke voetballer vinden. Maar ja, ook al 23 jaar he dus zal wel niet beter worden.
Of Liverpool. Ook zo'n matige club.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zie hem een matige club als Spurs ook niet halen nee
Zonder Suarez is dat middelmaat. Maar die hebben dan nog een grote achterban + prijzenkastquote:Op woensdag 30 april 2014 14:52 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Of Liverpool. Ook zo'n matige club.
Toch mooi dat Eriksen en Suarez de uitblinkers zijn van hun ploegen. Goed voor het merk Ajax.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zonder Suarez is dat middelmaat
Gaan ze misschien in de toekomst weer naar fatsoenlijke clubsquote:Op woensdag 30 april 2014 14:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Toch mooi dat Eriksen en Suarez de uitblinkers zijn van hun ploegen. Goed voor het merk Ajax.
Je moet toch kijken naar wat je club er aan kan hebben, niet naar welke clubs je hem wel of niet ziet gaan in de toekomst?quote:Op woensdag 30 april 2014 14:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zie hem een matige club als Spurs ook niet halen nee
Mwuahh die Coutinho is toch best een goede speler hoor. En Sterling en Sturridge kunnen ook wel iets daar. Vergeet je Gerrard nog bijna,quote:Op woensdag 30 april 2014 14:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zonder Suarez is dat middelmaat. Maar die hebben dan nog een grote achterban + prijzenkast
Wacht maar tot we de spelers gaan verkopen die nu in het eerste staan. Dan is het merk Ajax meteen weer kaput.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gaan ze misschien in de toekomst weer naar fatsoenlijke clubs
Sturridge is wel een uitblinker ja. Een Sterling. Coutinho of Gerrad hebben alle top club in de BPL wel. Van Coutinho ben ik ook niet echt gecharmeerd maar dat weet je.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mwuahh die Coutinho is toch best een goede speler hoor. En Sterling en Sturridge kunnen ook wel iets daar. Vergeet je Gerrard nog bijna,
Die gaan gewoon naar de topclubs van Engeland hoorquote:Op woensdag 30 april 2014 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wacht maar tot we de spelers gaan verkopen die nu in het eerste staan. Dan is het merk Ajax meteen weer kaput.
We zitten nu op een punt dat Ajax niet hoeft te verkopen. Guess what, zijn alle goede spelers verdwenenquote:Op woensdag 30 april 2014 14:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die gaan gewoon naar de topclubs van Engeland hoor
(championship misschien)
Daarom maar hopen op 2 á 3 echte versterkingen deze zomer en een paar spelers uit deze selectie die zich echt goed ontwikkelen.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
We zitten nu op een punt dat Ajax niet hoeft te verkopen. Guess what, zijn alle goede spelers verdwenen
Jij hebt weinig verstand van voetbal. Het scheelt dat je voor ons aller Ajax bent.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sturridge is wel een uitblinker ja. Een Sterling. Coutinho of Gerrad hebben alle top club in de BPL wel. Van Coutinho ben ik ook niet echt gecharmeerd maar dat weet je.
Oh en vertel me eens wat verstand van voetbal inhoudt ik ben oprecht benieuwd.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:01 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jij hebt weinig verstand van voetbal. Het scheelt dat je voor ons aller Ajax bent.
Als jij zegt dat elke topclub in de BPL wel een Gerrard heeft, heb je heel erg weinig verstand van voetbal. Sterling is ook echt een groeibriljant, is pas 19 die gast.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh en vertel me eens wat verstand van voetbal inhoudt ik ben oprecht benieuwd.
City en Chelsea hebben toch ook gewoon hele goede middenvelders. Je moet niet doen alsof Gerrard nog steeds een wereldspeler is. Sterling wil ik wel eens zien waar die over 3 jaar staat kan goed voetballen maar geen makkelijk ventjequote:Op woensdag 30 april 2014 15:05 schreef Syntix het volgende:
[..]
Als jij zegt dat elke topclub in de BPL wel een Gerrard heeft, heb je heel erg weinig verstand van voetbal. Sterling is ook echt een groeibriljant, is pas 19 die gast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |