SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vind je de OP.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Ik zou in eerste instantie Luik of Apoel zeggen, maar heb mij nog niet echt in de teams verdiept. Is nog genoeg tijd voorquote:
Nee, vrijwel overal ligt t nog open. Volgens mij is lille de enige die je vrijwel zeker kan opschrijven.quote:Op zondag 27 april 2014 23:07 schreef ace_eleven het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit de definitieve en volledige lijst wat we kunnen loten?
TT
De bal is rondquote:Op zondag 27 april 2014 23:12 schreef PIETR het volgende:
Kunnen we allemaal hebben, als we thuis een goede dag hebben. Net zoals we door al die teams uitgeschakeld kunnen worden. Belangrijk is wel dat we voor die wedstrijden de selectie rond hebben.
twitter:BvNonTour twitterde op zondag 27-04-2014 om 23:19:03We spelen Champions League, tijd voor een bierprijzen update dus! #OnTour http://t.co/SZh8Y3AvIA reageer retweet
Ben benieuwd, sowieso of de plannen van beide nog in de openbaarheid komen (en het liefst alle BCs, maar die hoop heb ik inmiddels opgegeven)quote:Stadionverkenners hebben beslissing genomen
Donderdag weet Rotterdam hoe de toekomst van De Kuip eruit gaat zien. Momenteel zijn enkel nog BAM en Red de Kuip in de race om de voetbaltempel te mogen verbouwen. Het verkennerstrio heeft inmiddels haar beslissing genomen, weet journalist Jan-Dirk Stouten te melden in FC Rijnmond.
De finalisten hebben deze week hun vernieuwbouwplannen mogen presenteren aan de investeerdersgroep Vrienden van Feyenoord. Ook de trojka heeft uitvoerige gesprekken gevoerd met de vermogende groep die de ontwikkelingen rond het stadion kritisch volgde. De VvF zou inmiddels overtuigd zijn van het advies van het verkennerstrio, meent Stouten.
Wim van Sluis, Hans Vervat en Jos van der Vegt zullen deze week nog om tafel gaan met enkele andere stakeholders waarna op donderdag dus het definitieve advies kenbaar wordt gemaakt op een persconferentie in De Kuip. Die bijeenkomst staat om 10.30 uur gepland en zal vermoedelijk live te volgen zijn via RTV Rijnmond.
Idd. Met Pelle erbij hadden jullie vorig jaar een serieuze kans op CL-voetbal gehad. Niet dat je daar wat te zoeken had, maar toch. We zien wat het Ajax gebracht heeft qua ervarenheid en in financieel opzicht. Zelfs kansloos 6 wedstrijden in de eerste ronde van de CL zijn nog beter dan de halve finale van de EL halen. Zou stom zijn om weer het heft uit handen te geven en te laat te zijn met (vervangende) spelers halen.quote:Op zondag 27 april 2014 23:12 schreef PIETR het volgende:
Belangrijk is wel dat we voor die wedstrijden de selectie rond hebben.
Twee jaar terug bedoel je. En die tweede voorronde was je met Pelle ook nooit doorgekomen.quote:Op maandag 28 april 2014 00:05 schreef erik013 het volgende:
[..]
Idd. Met Pelle erbij hadden jullie vorig jaar een serieuze kans op CL-voetbal gehad. Niet dat je daar wat te zoeken had, maar toch. We zien wat het Ajax gebracht heeft qua ervarenheid en in financieel opzicht. Zelfs kansloos 6 wedstrijden in de eerste ronde van de CL zijn nog beter dan de halve finale van de EL halen. Zou stom zijn om weer het heft uit handen te geven en te laat te zijn met (vervangende) spelers halen.
Wat viel er te vieren dan? De tweede plaats weer?quote:Op maandag 28 april 2014 08:40 schreef ThePlaneteer het volgende:
Jammer dat ik direct na de wedstrijd al weg moest ivm bbq, is het nog lang een feestje gebleven?
Moeilijk inschatten nu elke eredivisieclub keihard wordt afgedroogd in Europa door oa Oostenrijkers, Roemenen en Bulgaren.quote:Op maandag 28 april 2014 08:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou echt heel hard hopen dat dat wat gepost is de uiteindelijke loting is, zo ben je eigenlijk alleen echt genaaid met Lille, en ontloop je tripjes naar Oekraine en Rusland.
Als we maar geen oostblokclub krijgenquote:Op zondag 27 april 2014 23:12 schreef PIETR het volgende:
Kunnen we allemaal hebben, als we thuis een goede dag hebben. Net zoals we door al die teams uitgeschakeld kunnen worden. Belangrijk is wel dat we voor die wedstrijden de selectie rond hebben.
Ja, maar België kent dezelfde tendens. PAOK had dit jaar moeite met AZ, en APOEL is kwalitatief niet beter. Besiktas is lastig en tegen Lille ben je vrijwel kansloosquote:Op maandag 28 april 2014 08:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Moeilijk inschatten nu elke eredivisieclub keihard wordt afgedroogd in Europa door oa Oostenrijkers, Roemenen en Bulgaren.
quote:Op maandag 28 april 2014 08:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat viel er te vieren dan? De tweede plaats weer?
quote:Ronald Koeman nam zondag met een glimlach voorlopig afscheid van De Kuip. Toch denkt de coach van Feyenoord dat de club pas echt terug is als de titel weer wordt binnengehaald.
"Ik wens Feyenoord succes en hoop dat de volgende stap gemaakt kan worden. Een titel zou de club pas helemaal terugbrengen", aldus Koeman na het veiligstellen van de tweede plaats. De geboren Zaandammer kwam als speler ook al uit voor Feyenoord en zou best nog eens kunnen terugkeren bij de Rotterdammers. "Ik sluit dat zeker niet uit. Ik ga op een dusdanig prettige wijze weg dat het zou kunnen."
Over zijn toekomst doet Koeman pas na het seizoen uitspraken. "Ik heb gezegd dat ik me eerst op Feyenoord wil focussen en dan pas met mijn manager ga praten. Als ik dat zeg, moet ik ook niet in gesprek gaan met clubs. Dan lul ik uit mijn nek en daar houd ik niet van."
En dus meer supporters die Koeman bedanken dan die op het kampioenschap afkomenquote:Op maandag 28 april 2014 08:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Niet echt iets gevierd, maar Koeman even bedankt. Dus iedereen bleef nog even na de wedstrijd.
Doelde meer op Koeman.quote:Op maandag 28 april 2014 08:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat viel er te vieren dan? De tweede plaats weer?
Joh, lekker een paar daagjes feesten in het warme zuidoost-Europa. Zo vervelend is dat niet in de zomer. Kans dat je afgaat is daarentegen wel redelijk aangezien die clubs inmiddels beter voetballen dan de gemiddelde Nederlandse clubsquote:
Buigen voor de kampioenquote:
Haha nou! Jij doet je UI wel waarmaken zeg!quote:
Ajax is Feyenoord tot drie keer toe in een rechtstreeks duel de baas geweest, zelfs in de Kuip, dus zo gek was die TT niet.quote:Op maandag 28 april 2014 08:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Haha nou! Jij doet je UI wel waarmaken zeg!
3x gewonnen ja. Niet echt de baas geweest.quote:Op maandag 28 april 2014 08:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax is Feyenoord tot drie keer toe in een rechtstreeks duel de baas geweest, zelfs in de Kuip, dus zo gek was die TT niet.
Als je drie keer achter komt te staan en toch drie keer weet te winnen zegt dat wel iets.quote:Op maandag 28 april 2014 08:49 schreef H.FR het volgende:
[..]
3x gewonnen ja. Niet echt de baas geweest.
Nee. Kutlanden.quote:Op maandag 28 april 2014 08:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Joh, lekker een paar daagjes feesten in het warme zuidoost-Europa. Zo vervelend is dat niet in de zomer. Kans dat je afgaat is daarentegen wel redelijk aangezien die clubs inmiddels beter voetballen dan de gemiddelde Nederlandse clubs
Ja, over Feyenoord.quote:Op maandag 28 april 2014 08:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je drie keer achter komt te staan en toch drie keer weet te winnen zegt dat wel iets.
Onmogelijk te zeggenquote:Op maandag 28 april 2014 08:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
volgend jaar kampioen onder de slis?
Onder andere jaquote:
Kan je niet gewoon wegblijven? Niemand zit te wachten op je opmerkingen.quote:Op maandag 28 april 2014 08:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax is Feyenoord tot drie keer toe in een rechtstreeks duel de baas geweest, zelfs in de Kuip, dus zo gek was die TT niet.
Ik beantwoordde een vraag van Dven en verder onderbouw ik mijn uitspraken, iets wat niet iedereen hier altijd doet.quote:Op maandag 28 april 2014 08:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon wegblijven? Niemand zit te wachten op je opmerkingen.
Griekenland is net zo Balkan als Serviequote:Op maandag 28 april 2014 08:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nee. Kutlanden.
Cyprus/Griekse club/Belgen is wel OK.
Dat volk jat alles wat los en vast zit, daar erger ik me inderdaad aan.quote:Op maandag 28 april 2014 08:53 schreef Dven het volgende:
H.FR is ooit gepest door een Roemeense zigeuner![]()
Wie niet in Nederland inmiddels. Kanjervolk die Oostblokkerts.quote:Op maandag 28 april 2014 08:53 schreef Dven het volgende:
H.FR is ooit gepest door een Roemeense zigeuner![]()
Toch schaar ik ze niet onder oostblok.quote:Op maandag 28 april 2014 08:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Griekenland is net zo Balkan als Servie
Inderdaad, tegen Twente ging het ook niet zo lekker dit seizoenquote:Op maandag 28 april 2014 08:53 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat volk jat alles wat los en vast zit, daar erger ik me inderdaad aan.
Maar het ging me met name om het feit dat Feyenoord het nooit goed doet tegen oostblok clubs.
Ging prima tot de scheids er tussendoor kwam fietsen.quote:Op maandag 28 april 2014 08:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad, tegen Twente ging het ook niet zo lekker dit seizoen
En die heeft ook nog een achtergrond die gedeeltelijk op de Balkan ligt. Nu snap ik hetquote:Op maandag 28 april 2014 08:56 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ging prima tot de scheids er tussendoor kwam fietsen.
Oostblok is sowieso een verouderde term. Beetje als spreken over West-Duitsland.quote:
Ja, fijn. Doe maar niet gewoon.quote:Op maandag 28 april 2014 08:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik beantwoordde een vraag van Dven en verder onderbouw ik mijn uitspraken, iets wat niet iedereen hier altijd doet.
Mensen die nog voor weinig een schuurtje willen laten bouwen of asperges willen laten plukken.quote:Op maandag 28 april 2014 08:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie niet in Nederland inmiddels. Kanjervolk die Oostblokkerts.
Als nou straks de aandeelhouders, VVF noem maar op achter dit plan gaan staan vraag ik me af hoe zo'n Van Merwijk bijvoorbeeld kan blijven zitten. Of ligt dat weer anders omdat er (nog steeds?) een verschil zit tussen de stadion en clubdirectie.quote:Op maandag 28 april 2014 00:04 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ben benieuwd, sowieso of de plannen van beide nog in de openbaarheid komen (en het liefst alle BCs, maar die hoop heb ik inmiddels opgegeven)
Nee, Joods.quote:Op maandag 28 april 2014 09:11 schreef Dven het volgende:
[..]
En die heeft ook nog een achtergrond die gedeeltelijk op de Balkan ligt. Nu snap ik het
Het is maar waar je je plezier uit haalt zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 28 april 2014 09:14 schreef Dven het volgende:
Enfin, van mij mag Feyenoord wel een club uit Servie, Roemenie, Griekenland, Bulgarije of Turkije loten. Zie ik weer eens een Nederlandse club live. Laatste was wel een mooie herinnering. Ludogorets - PSV
Gewoon een term om die kansloze ex-sovjet landen aan te wijzen.quote:Op maandag 28 april 2014 09:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Oostblok is sowieso een verouderde term. Beetje als spreken over West-Duitsland.
Een Turkse jood met Balkanachtergronden. Quelle horreurquote:
Er zijn in Oost Europa niet zo veel Sovjetlanden. De Baltische staten, Wit-Rusland, Oekraine en Moldavie. Dan heb je ze wel gehad. Mis je toch nog veel kansloze landenquote:Op maandag 28 april 2014 09:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
Gewoon een term om die kansloze ex-sovjet landen aan te wijzen.
Kan de landen wel afzonderlijk noemen, maar deze term dekt de lading.
Meid, ga je dan ook nog even janken over alle andere wedstrijden die zo zijn verlopenquote:Op maandag 28 april 2014 09:21 schreef RvLaak het volgende:
Niet onverwacht, maar toch triest: Blind: "Op een akkoordje gegooid". Pure competitievervalsing imo
Ik zeg toch helemaal niet dat dat de enige kansloze landen zijn?quote:Op maandag 28 april 2014 09:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Er zijn in Oost Europa niet zo veel Sovjetlanden. De Baltische staten, Wit-Rusland, Oekraine en Moldavie. Dan heb je ze wel gehad. Mis je toch nog veel kansloze landen
Ik kan inderdaad genieten wanneer mijn rivaal weggespeeld wordt. Ik kan me niet voorstellen dat jij niet met een glimlach de neusjes af ziet gaan tegen Real Madrid.quote:Op maandag 28 april 2014 09:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is maar waar je je plezier uit haalt zullen we maar zeggen.
In zoverre, ook pure competitievervalsing ja. Maw: daar dient ook tegen opgetreden te worden.quote:Op maandag 28 april 2014 09:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meid, ga je dan ook nog even janken over alle andere wedstrijden die zo zijn verlopen. Of in ieder geval dezelfde strekking hadden.
Hoe kan je het verbieden dan? Het gaat nergens tegen de regels in. Niemand maakt een overtreding.quote:Op maandag 28 april 2014 09:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In zoverre, ook pure competitievervalsing ja. Maw: daar dient ook tegen opgetreden te worden.
Gewoon rekenen. Het is zuur maar niet vreemd. Beide clubs hadden een puntje nodig. Dan gaan ze op den duur niet beide hun 'overwinning' op het spel zetten. PSV en Groningen deden het een jaar of 8 geleden ook al. Zuur, maar niet onbegrijpelijk.quote:Op maandag 28 april 2014 09:21 schreef RvLaak het volgende:
Niet onverwacht, maar toch triest: Blind: "Op een akkoordje gegooid". Pure competitievervalsing imo
Ik zou er alleen nooit van mijn levensdagen geld voor gaan betalen. Ik neem het ter kennisgeving aan en glimlach even. Toch wel een wezenlijk verschil.quote:Op maandag 28 april 2014 09:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kan inderdaad genieten wanneer mijn rivaal weggespeeld wordt. Ik kan me niet voorstellen dat jij niet met een glimlach de neusjes af ziet gaan tegen Real Madrid.
Niet tegen de regels in???quote:Op maandag 28 april 2014 09:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe kan je het verbieden dan? Het gaat nergens tegen de regels in. Niemand maakt een overtreding.
Ach, nog geen 5 euro moeten betalen, daarbij was ik er op uitnodiging. Sowieso laat ik geen kans liggen om een Nederlandse club te kunnen zien. Zo vaak is die kans er nu eenmaal niet.quote:Op maandag 28 april 2014 09:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou er alleen nooit van mijn levensdagen geld voor gaan betalen. Ik neem het ter kennisgeving aan en glimlach even. Toch wel een wezenlijk verschil.
Zoiets groeit toch gewoon in de wedstrijd, kan je niet zoveel tegen doen.quote:Op maandag 28 april 2014 09:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet tegen de regels in???... Competitievervalsing is natuurlijk verboden en dit is pure competitievervalsing. Deze deal heeft Feyenoord elke kans (hoe onrealistisch ook) op een kampioenschap ontnomen. Matchfixing heet dat.
Maar goed, jij als ajacied zou het wel beter weten
Waarom niet? Voor het voetbal hoef je het niet te doen.quote:Op maandag 28 april 2014 09:26 schreef Dven het volgende:
Sowieso laat ik geen kans liggen om een Nederlandse club te kunnen zien. Zo vaak is die kans er nu eenmaal niet.
Man, maak je niet zo druk. Dit gebeurt al sinds jaar en dag, lekker boeiend ook voor de rest. Als je als club om de titel mee doet moet je gewoon beter presteren ipv te miepen over een salonremise.quote:Op maandag 28 april 2014 09:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet tegen de regels in???... Competitievervalsing is natuurlijk verboden en dit is pure competitievervalsing. Deze deal heeft Feyenoord elke kans (hoe onrealistisch ook) op een kampioenschap ontnomen. Matchfixing heet dat.
Wat lul je? Als je van het resultaat van een andere wedstrijd afhankelijk bent en in de positie terecht komt dat je het niet meer zelf in handen hebt, dan heb je dat sowieso aan je zelf te danken.quote:Op maandag 28 april 2014 09:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Met als kanttekening dat de Boer vooraf zei dat na als het nog gelijk stond na 75 minuten er wel een mooie salonremise mocht komen.quote:Op maandag 28 april 2014 09:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoiets groeit toch gewoon in de wedstrijd, kan je niet zoveel tegen doen.
Ik zou me daar vooral druk over maken en niet druk maken over het feit dat je zelf het kampioenschap verneukt hebt met kut wedstrijden en 2 verliespotjes tegen de kampioen.quote:Op maandag 28 april 2014 09:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In zoverre, ook pure competitievervalsing ja. Maw: daar dient ook tegen opgetreden te worden.
Als je er toch niet zoveel tegen kan doen, waarom dan überhaupt nog regels? De frustratie groeit toch gewoon in een wedstrijd, dat ze elkaar dan gaan schoppen kun je niet zoveel tegen doen.quote:Op maandag 28 april 2014 09:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoiets groeit toch gewoon in de wedstrijd, kan je niet zoveel tegen doen.
Ach, ik vind het verder niet zo heel boeiend. Al gaf het wellicht het kampioenschap van Ajax nog minder glans dan dat het al had, maar dat is niet echt iets waar ik me dan druk om maak.quote:Op maandag 28 april 2014 09:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met als kanttekening dat de Boer vooraf zei dat na als het nog gelijk stond na 75 minuten er wel een mooie salonremise mocht komen.
Lekker belangrijk, je eigen club had gewoon moeten zorgen dat Ajax nooit in die positie terecht had kunnen komen. Doe nou niet de hypocriete zak hooi uithangen, elke club zou dit doen, en ja, ook Feyenoord mochten ze ooooooooooit nog in die luxe positie gaan verkeren.quote:Op maandag 28 april 2014 09:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoezo zou beiden niet kunnen? Lekker kortzichtig van je...quote:Op maandag 28 april 2014 09:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zou me daar vooral druk over maken en niet druk maken over het feit dat je zelf het kampioenschap verneukt hebt met kut wedstrijden en 2 verliespotjes tegen de kampioen.
Tekenend voor dit hele Eredivisieseizoen en het niveau.quote:Op maandag 28 april 2014 09:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, ik vind het verder niet zo heel boeiend. Al gaf het wellicht het kampioenschap van Ajax nog minder glans dan dat het al had, maar dat is niet echt iets waar ik me dan druk om maak.
Vertel, op welke grond zou je een of meerdere ploegen die niet willen scoren gaan bestraffen?quote:Op maandag 28 april 2014 09:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als je er toch niet zoveel tegen kan doen, waarom dan überhaupt nog regels? De frustratie groeit toch gewoon in een wedstrijd, dat ze elkaar dan gaan schoppen kun je niet zoveel tegen doen.
Of zullen we de regels wel gewoon handhaven?
Ik kan me nog wel een salonremise herinneren van Feyenoord. de 0-0 tegen WII vlak voor de UEFA Cup finale. Zwakste elftal opstellen, geen centimeter te veel lopen op het veld. Dat mag wel?quote:Op maandag 28 april 2014 09:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik zie je hier alleen maar huilen over een 1-1 van Ajax tegen Heracles terwijl jullie gisteren afscheid hebben genomen van de meest succesvolle trainer in 15 jaar, concentreer je daar gewoon lekker op joh in plaats van een verloren seizoen nog verder in mineur te willen trekken.quote:Op maandag 28 april 2014 09:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoezo zou beiden niet kunnen? Lekker kortzichtig van je...
Had je dezelfde mening bij Heerenveen-Feyenoord 2 jaar geleden?quote:Op maandag 28 april 2014 09:21 schreef RvLaak het volgende:
Dit hebben ze op het veld zo afgesproken, zo zeiden ze na de wedstrijd.quote:Op maandag 28 april 2014 09:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom niet? Voor het voetbal hoef je het niet te doen.
Stukje herkenning denk ik.quote:Op maandag 28 april 2014 09:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom niet? Voor het voetbal hoef je het niet te doen.
Yepquote:Op maandag 28 april 2014 09:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Had je dezelfde mening bij Heerenveen-Feyenoord 2 jaar geleden?
Die wedstrijd wonnen wij op eigen kracht.quote:Op maandag 28 april 2014 09:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik zal het even opzoeken.quote:Op maandag 28 april 2014 09:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Niemand die een punt nodig heeft zal ooit iets anders zeggenquote:Op maandag 28 april 2014 09:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met als kanttekening dat de Boer vooraf zei dat na als het nog gelijk stond na 75 minuten er wel een mooie salonremise mocht komen.
Door naar PSV en Vitesse te gaan kijken ja. Aparte gozer ben je.quote:
Gewoon gewonnen hoor.quote:Op maandag 28 april 2014 09:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
que?quote:Op maandag 28 april 2014 09:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Door naar PSV en Vitesse te gaan kijken ja. Aparte gozer ben je.
Nog recenter voorbeeld ja.quote:Op maandag 28 april 2014 09:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Janken.quote:Op maandag 28 april 2014 09:21 schreef RvLaak het volgende:
quote:Op maandag 28 april 2014 09:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik quote de verkeerde sorry kusje erop.
Dat was toch verder ook gewoon een schijnvertoning. Sibon die letterlijk aan Koeman vraagt hoeveel ruimte meer hij nog wil hebben, Manu die nog even zijn veters kon strikken voordat hij die bal erin schoot Over dat soort dingen moet je niet eens willen janken.quote:
Deze past er mooi bij. Wel jammer dat die salonremises nooit 5-5 zijn ofzoquote:SC Heerenveen kan zondag beter verliezen van Feyenoord dan gelijkspelen. Pakken de Friezen een punt tegen de Rotterdammers, dan is de kans groot dat de club zich in plaats van rechtstreeks plaatst voor Europees voetbal nog play-offs moet spelen. Geen salonremise dus in het Abe Lenstra-stadion, weer eens wat nieuws. Want er zijn wel een paar opvallende gelijke spelen te vinden in de voetbalhistorie.
1. West-Duitsland-Oostenrijk 1-0 (WK 1982)
Officieel is een salonremise natuurlijk een gelijkspel, maar deze 1-0 valt zeker ook onder deze categorie. Bij die stand mochten West-Duitsland en Oostenrijk naar de volgende ronde. Na de vroege 1-0 bleven de twee teams de bal rondtikken op het middenveld. De Schande van Gijon luidden de striemende krantencommentaren. Zelfs de Duitse televisiecommentator van dienst schaamde zich hoorbaar.
2. Denemarken-Zweden 2-2 (EK 2004)
Een gelijkspel, met voor elk teams minstens twee doelpunten: dan zouden Denemarken en Zweden samen een ronde verder gaan ten koste van Italië. Alle insinuaties over een akkoordje werden vooraf weggelachen. Maar wat was de eindstand na een flater in de laatste minuut van de Deense keeper? Jawel: 2-2. De Italianen waren razend.
3. Nederland-Ierland 1-1 (WK 1990)
Het Nederlands elftal speelde op het WK in 1990 in de laatste poulewedstrijd tegen Ierland (1-1) een kwartier lang de bal rond na het horen van de tussenstand bij de andere poulewedstrijd tussen Engeland en Egypte. Dat was een salonremise waarmee het elftal zich zou plaatsen voor de volgende ronde.
4. FC Groningen-PSV 0-0 (eredivisie 2003)
Op de slotdag van de competitie had FC Groningen nog één puntje nodig om zich na een heel moeizaam seizoen toch te handhaven. PSV kwam op bezoek in het Oosterpark en had aan een punt genoeg om zich kampioen te mogen noemen. Heel even was er de schijn van een echte wedstrijd, maar al snel verzandde het duel in oeverloos ballen overspelen. Typerend was dat invaller Martin Drent bijna een kwartier lang helemaal klaar stond bij de middellijn omdat de bal maar niet uit het spel ging of er een overtreding werd gemaakt.
5. Nederland-België 2-2 (EK onder 23, 2007)
Met een gelijkspel zouden Jong Oranje en België naar de halve finale van het EK mogen. Er speelden destijds nogal wat Belgen in de Nederlandse competitie, dus was er vooraf wel enig contact tussen ploeggenoten. Nederland kwam op 2-1, maar een niet geheel onhoudbaar schot van Pocognoli (AZ) ging toch binnen waardoor beide landen door waren en Portugal furieus achterbleef. Nederland prolongeerde uiteindelijk de titel.
Heerenveen moest winnen of verliezen om zeker te zijn van Europees voetbal. Gelijkspelen mocht niet.quote:
Ah, ik was al even kwijt wat Heerenveen er nou bij te winnen had.quote:Op maandag 28 april 2014 09:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Deze past er mooi bij. Wel jammer dat die salonremises nooit 5-5 zijn ofzo
Ik meen me anders menig verontwaardigde reacties te herinneren van zowel Ajax als PSV supporters na dat akkefietje met Heerenveen...quote:
Wat had Ajax er destijds mee te makenquote:Op maandag 28 april 2014 09:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik meen me anders menig verontwaardigde reacties te herinneren van zowel Ajax als PSV supporters na dat akkefietje met Heerenveen...
Het lijkt mij dat een directeur geen stadion kan leiden waar hij totaal niet achterstaat. Ze zullen wel weer zeggen dat ze over hun eigen schaduw moeten stappen, maar directeur zijn van een plan die je eerder als amateuristisch hebt bestempeld is behoorlijk vreemd.quote:Op maandag 28 april 2014 09:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Als nou straks de aandeelhouders, VVF noem maar op achter dit plan gaan staan vraag ik me af hoe zo'n Van Merwijk bijvoorbeeld kan blijven zitten. Of ligt dat weer anders omdat er (nog steeds?) een verschil zit tussen de stadion en clubdirectie.
Geen idee waarom, zal wel iets te maken hebben met het feit dat het om Feyenoord ging...quote:Op maandag 28 april 2014 09:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat had Ajax er destijds mee te maken? Die waren al kampioen toen.
Bron?quote:Op maandag 28 april 2014 09:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen idee waarom, zal wel iets te maken hebben met het feit dat het om Feyenoord ging...
Alsof Jan van Merwijk zelfstandig terug gaat treden. Veel te machtsgeil joh, die vent.quote:Op maandag 28 april 2014 09:44 schreef Muto het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat een directeur geen stadion kan leiden waar hij totaal niet achterstaat. Ze zullen wel weer zeggen dat ze over hun eigen schaduw moeten stappen, maar directeur zijn van een plan die je eerder als amateuristisch hebt bestempeld is behoorlijk vreemd.
Balen dit. Goud geld mee kunnen verdienen. Was allang bekend dat ze beide aan een gelijkspel genoeg hadden.quote:Op maandag 28 april 2014 09:21 schreef RvLaak het volgende:
Zelfde geldt voor Gudde. Men heeft 100% ingezet op HNS/nieuwbouw, die kunnen nooit meer een ander plan met drogen ogen verkopen en uitvoeren.quote:Op maandag 28 april 2014 09:44 schreef Muto het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat een directeur geen stadion kan leiden waar hij totaal niet achterstaat. Ze zullen wel weer zeggen dat ze over hun eigen schaduw moeten stappen, maar directeur zijn van een plan die je eerder als amateuristisch hebt bestempeld is behoorlijk vreemd.
quote:Deal met Opel grootste sponsorcontract in 2013
Geschreven op 2014-04-28 om 09:55:43 | Bekeken: 1217 | Reacties: 5 | Foto: Pro Shots |
Feyenoord heeft in 2013 het grootste sponsorcontract in de categorie sport afgesloten. Het automotivebedrijf Opel staat minstens tot en met het seizoen 2016/2017 als hoofdsponsor op het shirt van de Rotterdamse voetbalclub. Dat levert Feyenoord een geschatte twintig miljoen euro op in totaal, meldt SportNext.
Voetbal is, net als vorig jaar, het meest populair met in totaal 55 van de 184 sponsordeals in het vorige kalenderjaar. Feyenoord is ook lijstaanvoerder in de top tien meest succesvolle rechtenhouders. Vijf in 2013 afgesloten contracten brengen het totale bedrag op van 33,7 miljoen.
Lijkt heel veel, maar is inderdaad maar 5mln per jaar. Wel meer dan Twente, dat 3mln per jaar krijgt. Adidas lijkt wel goed, met 2,5mln per jaar.quote:Op maandag 28 april 2014 10:15 schreef Tomasso het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
5 miljoen per jaar dus.
Had beter voor Belkin kunnen gaan dusquote:Op maandag 28 april 2014 10:15 schreef Tomasso het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
5 miljoen per jaar dus.
Hij heeft toch allemaal briljante en goede contacten vanuit het tennis?quote:
Volgens mij betaalt Adidas minder dan Puma, maar krijgt Feyenoord veel meer per verkocht shirtje.quote:Op maandag 28 april 2014 10:17 schreef H.FR het volgende:
[..]
Lijkt heel veel, maar is inderdaad maar 5mln per jaar. Wel meer dan Twente, dat 3mln per jaar krijgt. Adidas lijkt wel goed, met 2,5mln per jaar.
Nee, ik vond dat echt lachen. Zeker omdat PSV 'benadeeld' werd.quote:Op maandag 28 april 2014 09:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik meen me anders menig verontwaardigde reacties te herinneren van zowel Ajax als PSV supporters na dat akkefietje met Heerenveen...
Klopt, maar er werd toch een hoop geschreeuwd (en terecht) over competitievervalsingquote:Op maandag 28 april 2014 10:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik vond dat echt lachen. Zeker omdat PSV 'benadeeld' werd.![]()
Beide klopt. De rest had beter moeten presteren && dit is niet geoorloofd imo. Ik zie niet in waarom beide meningen onverenigbaar zouden zijn.quote:Dit soort gejank hou ik nooit zo van. Had je zelf maar beter moeten presteren.
Door PSVers wellicht, de "benadeelde" club jankt altijd.quote:Op maandag 28 april 2014 10:32 schreef RvLaak het volgende:
Klopt, maar er werd toch een hoop geschreeuwd (en terecht) over competitievervalsing
Dat mag, ik vind het meer dan logisch dat als je geen risico neemt als je maar een punt nodig hebt.quote:Op maandag 28 april 2014 10:32 schreef RvLaak het volgende:
Beide klopt. De rest had beter moeten presteren && dit is niet geoorloofd imo.
Stimmtquote:Op maandag 28 april 2014 10:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door PSVers wellicht, de "benadeelde" club jankt altijd.![]()
Geen risico nemen != een akkoordje maken met de tegenstander. En dan al helemaal de enige speler die nog wat wilde forceren overhalen ook... Dat gaat te ver.quote:[..]
Dat mag, ik vind het meer dan logisch dat als je geen risico neemt als je maar een punt nodig hebt.
Mja, ik ben heel benieuwd hoe dat straks gaat lopen. Kan nou niet zeggen dat ik ontevreden ben over Puma. Sterker nog, denk dat Puma ook wel in de buidel had willen tasten voor nog 5 seizoen ofzo.quote:Op maandag 28 april 2014 10:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Volgens mij betaalt Adidas minder dan Puma, maar krijgt Feyenoord veel meer per verkocht shirtje.
twitter:JosEngelkes twitterde op maandag 28-04-2014 om 09:09:42Na aankomst op Utrecht CS welkom geheten door 'United Against Jews'. Walgelijk. cc @NS_online @Esther_Voet http://t.co/DOlToOvPM7 reageer retweet
quote:Op maandag 28 april 2014 10:37 schreef Happel het volgende:
Wat is dit nu weer voor een kansloze sticker
[ afbeelding ]twitter:JosEngelkes twitterde op maandag 28-04-2014 om 09:09:42Na aankomst op Utrecht CS welkom geheten door 'United Against Jews'. Walgelijk. cc @NS_online @Esther_Voet http://t.co/DOlToOvPM7 reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:JosEngelkes twitterde op maandag 28-04-2014 om 09:09:42Na aankomst op Utrecht CS welkom geheten door 'United Against Jews'. Walgelijk. cc @NS_online @Esther_Voet http://t.co/DOlToOvPM7 reageer retweet
Wel sneu ja. Ajax bevestigen dat ze Kishna hebbenquote:Op maandag 28 april 2014 10:37 schreef Happel het volgende:
Gebazel van die Valentijn Driessen, die loopt al weken allerlei dingen te verkondigen in de hoop dat hij ooit serieus wordt genomen.quote:Op maandag 28 april 2014 10:39 schreef RvLaak het volgende:
Ik las op de Televaag site dat Pelle zou vertrekken... Kon er nergens anders iets over vinden. Gerucht, of waarheid?
Dat hij wss gaat lijkt me duidelijk. Hopen dat vGeel er een mooi prijsje voor kan krijgen.quote:Op maandag 28 april 2014 10:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gebazel van die Valentijn Driessen, die loopt al weken allerlei dingen te verkondigen in de hoop dat hij ooit serieus wordt genomen.
Maar dat Pelle waarschijnlijk vertrekt is geen geheim meer.
Tja, ik vind het echt totaal niet boeiend.quote:Op maandag 28 april 2014 10:37 schreef RvLaak het volgende:
Geen risico nemen != een akkoordje maken met de tegenstander. En dan al helemaal de enige speler die nog wat wilde forceren overhalen ook... Dat gaat te ver.Goed, doorgaans zal dit nooit uitkomen en zou het bij vermoedens blijven. Blind is alleen zo stom geweest om het vermoeden wat er bij een aantal mensen bestond te bevestigen. Mooi dom, aangezien hij de club nu kwetsbaar maakt voor eventuele sancties (die er toch niet gaan komen).
Boze tongen beweren een ruildeal met Sigthorssonquote:Op maandag 28 april 2014 10:39 schreef RvLaak het volgende:
Ik las op de Televaag site dat Pelle zou vertrekken... Kon er nergens anders iets over vinden. Gerucht, of waarheid?
Ben erg benieuwd naar hoe jij gereageerd zou hebben als het andersom geweest zou zijn...quote:Op maandag 28 april 2014 10:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, ik vind het echt totaal niet boeiend.Maar goed, blijf je er vooral druk om maken.
En dan afglijden naar het niveau Roda... Nee dank je...quote:Op maandag 28 april 2014 10:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Boze tongen beweren een ruildeal met Sigthorsson
Kan me er ook niet druk om maken. Heerenveen - Feyenoord was niet anders.quote:Op maandag 28 april 2014 10:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd naar hoe jij gereageerd zou hebben als het andersom geweest zou zijn...
Dit dus.quote:Op maandag 28 april 2014 10:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan me er ook niet druk om maken. Heerenveen - Feyenoord was niet anders.
Boos kan ik me maken om het feit dat ik er niks op heb gezet.
Dat komt omdat je de onderbewuste angst had dat voetbal geen logisch spel is en dat Ajax gewoon met 0-3 zou gaan winnen.quote:Op maandag 28 april 2014 10:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Blijf het wel schandalig vinden dat er buiten de fanshop om geen Feyenoord-shirt in het land meer is te vinden vanaf volgend seizoen. Toch een flink stuk uitstraling wat je in één klap weggooit. Maar Feyenoord zou er uiteindelijk beter van moeten worden, we gaan het zien.quote:Op maandag 28 april 2014 10:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Volgens mij betaalt Adidas minder dan Puma, maar krijgt Feyenoord veel meer per verkocht shirtje.
Is dit echt zo? Dat zou mooi debiel zijn.quote:Op maandag 28 april 2014 10:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijf het wel schandalig vinden dat er buiten de fanshop om geen Feyenoord-shirt in het land meer is te vinden vanaf volgend seizoen. Toch een flink stuk uitstraling wat je in één klap weggooit. Maar Feyenoord zou er uiteindelijk beter van moeten worden, we gaan het zien.
Ik bestel hem lekker online voor ¤ 63,-quote:Op maandag 28 april 2014 10:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijf het wel schandalig vinden dat er buiten de fanshop om geen Feyenoord-shirt in het land meer is te vinden vanaf volgend seizoen. Toch een flink stuk uitstraling wat je in één klap weggooit. Maar Feyenoord zou er uiteindelijk beter van moeten worden, we gaan het zien.
Ja, Feyenoord neemt het in eigen beheer. Dus al die tussenkanalen gaan eruit. Schijnt financieel aantrekkelijk te zijn.quote:Op maandag 28 april 2014 10:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Is dit echt zo? Dat zou mooi debiel zijn.
hehe, 4x je inzet!quote:Op maandag 28 april 2014 10:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het heeft altijd wel wat als je in andere steden komt en je ziet gewoon een heel rek met Feyenoord shirts.quote:Op maandag 28 april 2014 10:54 schreef PIETR het volgende:
Tjah, als Feyenoord er zo meer aan kan verdienen, prima toch?
Ja. Alle Feyenoord-artikelen gaan vanaf volgend seizoen via de fanshops en online. Dat is zo onderhandeld met Adidas, krijgt Feyenoord ook een groter bedrag van het shirtje zelf. Moet wel echt een topdeal zijn (zelfs volgens bijvoorbeeld FRFC/LN)quote:Op maandag 28 april 2014 10:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Is dit echt zo? Dat zou mooi debiel zijn.
Alleen met lange mouwen.quote:Op maandag 28 april 2014 10:55 schreef Fuszy het volgende:
Weet iemand of in de fysieke fanshops er nog wel wedstrijdshirts beschikbaar zijn in de maat M? Webshop was volgens mij al uitverkocht toen de sale begon.
Leuk voor die lokale ondernemers; 'Sorry, we hebben alleen shirts van Ajax en PSV'.quote:Op maandag 28 april 2014 10:54 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, Feyenoord neemt het in eigen beheer. Dus al die tussenkanalen gaan eruit. Schijnt financieel aantrekkelijk te zijn.
quote:Op maandag 28 april 2014 10:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Alle Feyenoord-artikelen gaan vanaf volgend seizoen via de fanshops en online. Dat is zo onderhandeld met Adidas, krijgt Feyenoord ook een groter bedrag van het shirtje zelf. Moet wel echt een topdeal zijn (zelfs volgens bijvoorbeeld FRFC/LN)
Maar ik vind het juist altijd wel wat hebben dat als je in Schubbekutteveen ergens diep in Limburg of Friesland een sportwinkel binnen loopt je altijd een Feyenoord (en Ajax) shirtje ziet hangen, samen met de plaatselijke club en heel soms een verdwaald PSV shirtje. Daar verdient Feyenoord dan wel nagenoeg geen reet aan (de winkels in kwestie ook niet trouwens), maar het is toch die uitstraling waar ik het over had.
En ik mis natuurlijk zo de kinderachtige pret om voor en achter het Ajax-rek een Feyenoord-shirtje neer te hangen. Ook niet geheel onbelangrijk.
Dat is wel jammer inderdaad. Gelukkig zijn er altijd nog de agenda's.quote:Op maandag 28 april 2014 10:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Alle Feyenoord-artikelen gaan vanaf volgend seizoen via de fanshops en online. Dat is zo onderhandeld met Adidas, krijgt Feyenoord ook een groter bedrag van het shirtje zelf. Moet wel echt een topdeal zijn (zelfs volgens bijvoorbeeld FRFC/LN)
Maar ik vind het juist altijd wel wat hebben dat als je in Schubbekutteveen ergens diep in Limburg of Friesland een sportwinkel binnen loopt je altijd een Feyenoord (en Ajax) shirtje ziet hangen, samen met de plaatselijke club en heel soms een verdwaald PSV shirtje. Daar verdient Feyenoord dan wel nagenoeg geen reet aan (de winkels in kwestie ook niet trouwens), maar het is toch die uitstraling waar ik het over had.
En ik mis natuurlijk zo de kinderachtige pret om voor en achter het Ajax-rek een Feyenoord-shirtje neer te hangen. Ook niet geheel onbelangrijk.
Volgens mij betaalde Puma rond de 5 miljoen per jaar (Lijkt mij wel erg veel) en gaat Adidas dus rond de 3 miljoen. Die 2 miljoen zou je dus via de shirtjes terug moeten verdienen.quote:Op maandag 28 april 2014 10:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Geloof ik niet in. Helemaal niet omdat ik denk dat er gewoon minder shirtjes verkocht gaan worden.quote:Op maandag 28 april 2014 10:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Volgens mij betaalde Puma rond de 5 miljoen per jaar (Lijkt mij wel erg veel) en gaat Adidas dus rond de 3 miljoen. Die 2 miljoen zou je dus via de shirtjes terug moeten verdienen.
5mln per jaarquote:Op maandag 28 april 2014 10:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Volgens mij betaalde Puma rond de 5 miljoen per jaar (Lijkt mij wel erg veel) en gaat Adidas dus rond de 3 miljoen. Die 2 miljoen zou je dus via de shirtjes terug moeten verdienen.
Dan zou het me geen reet boeien.quote:Op maandag 28 april 2014 10:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd naar hoe jij gereageerd zou hebben als het andersom geweest zou zijn...
Schoonmaakmiddelen omdraaien in de supermarkt blijft ook een klassiekertje.quote:Op maandag 28 april 2014 10:59 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is wel jammer inderdaad. Gelukkig zijn er altijd nog de agenda's.
Meh, vind ik niet zo.quote:Op maandag 28 april 2014 11:11 schreef ThePlaneteer het volgende:
Van mij mag het nieuwe uitshirt wel een beetje in deze stijl:
[ afbeelding ]
En dan groen-wit
Dat kan Van Merwijk en Gudde vrij weinig schelen denk, die zouden hun eigen kinderen/vrouw nog verkopen als ze daardoor konden blijven zitten waar ze zitten. Alles natuurlijk in het belang van Feyenoord hèquote:Op maandag 28 april 2014 09:44 schreef Muto het volgende:
[..]
Nog niet bekend, heeft nog nergens getekend. Ik gok Barcelona en dat hij dan Immers ophaalt voor 15 miljoen, zodat je een middenveld Xavi - Iniesta - Immers krijgtquote:Op maandag 28 april 2014 11:08 schreef WhateverWhatever het volgende:
Waar gaat Koeman trouwens heen?
Mag niet van Puma. Ik denk gewoon in de week na AZ-uit.quote:Op maandag 28 april 2014 11:14 schreef Caland het volgende:
Wanneer worden die nieuwe (uit)shirts eigenlijk bekend gemaakt, volgende week in Alkmaar?
Bazenmiddenveld wel. Al is Xavi wel een beetje over de top.quote:Op maandag 28 april 2014 11:14 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nog niet bekend, heeft nog nergens getekend. Ik gok Barcelona en dat hij dan Immers ophaalt voor 15 miljoen, zodat je een middenveld Xavi - Iniesta - Immers krijgt
Nee, want Puma heeft contract tot 1 juli en die wordt gerespecteerd. Grote kans dat de eerste training dus ook gewoon in oude shirts gedaan wordt (alhoewel mij dat behoorlijk kansloos lijkt)quote:Op maandag 28 april 2014 11:14 schreef Caland het volgende:
Wanneer worden die nieuwe (uit)shirts eigenlijk bekend gemaakt, volgende week in Alkmaar?
Volgens mij pas NA de 1e training (per 01-07 gaat contract pas in volgens mij).quote:Op maandag 28 april 2014 11:15 schreef Muto het volgende:
[..]
Mag niet van Puma. Ik denk gewoon in de week na AZ-uit.
Lekker goedkoop in Oekraïne.quote:Op maandag 28 april 2014 11:04 schreef SjaakBauer het volgende:
Even wat belangrijkers, de bierprijzen voor komende zomer.
[ afbeelding ]
Tja, dan zal Adidas dat moeten afkopen..quote:Op maandag 28 april 2014 11:15 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, want Puma heeft contract tot 1 juli en die wordt gerespecteerd. Grote kans dat de eerste training dus ook gewoon in oude shirts gedaan wordt (alhoewel mij dat behoorlijk kansloos lijkt)
Tiki-taka 2.0 dit. Xavi vervangen ze maar door een illegale jeugdspeler, doen ze daar niet zo moeilijk overquote:Op maandag 28 april 2014 11:15 schreef H.FR het volgende:
[..]
Bazenmiddenveld wel. Al is Xavi wel een beetje over de top.
Als je het reisje verrekend met de prijzen van bestemmingen dichterbij dan is dichtbij 9/10 keer goedkoper.quote:
Misschien kunnen ze Clasie dan voor 20 mln kopen, en dan Clasie - Iniesta - Immers.quote:Op maandag 28 april 2014 11:16 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Tiki-taka 2.0 dit. Xavi vervangen ze maar door een illegale jeugdspeler, doen ze daar niet zo moeilijk over
En dat zal Adidas, gok ik, niet doenquote:Op maandag 28 april 2014 11:15 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tja, dan zal Adidas dat moeten afkopen..
Dat denk ik ook niet. En als Puma zijnde geef je zo'n voordeeltje ook niet gratis aan je concurrent..quote:Op maandag 28 april 2014 11:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
En dat zal Adidas, gok ik, niet doen
Ze moeten natuurlijk wel deze zomer inkopen vanwege dat dreigende transferverbod, dus zie het wel gebeuren ja. Pellè dan als pinchhitter voor 35 miljoen, Janmaat als vervanger voor Dani Alves voor 20 miljoenquote:Op maandag 28 april 2014 11:17 schreef H.FR het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze Clasie dan voor 20 mln kopen, en dan Clasie - Iniesta - Immers.
Eerste training zullen die shirts toch wel al te koop zijn. Anders loopt Feyenoord direct flink wat knaken mis.quote:Op maandag 28 april 2014 11:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. En als Puma zijnde geef je zo'n voordeeltje ook niet gratis aan je concurrent..
Waren broers toch?quote:Op maandag 28 april 2014 11:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. En als Puma zijnde geef je zo'n voordeeltje ook niet gratis aan je concurrent..
Tja, dat zullen ze goed moeten regelen. Zoals het er nu naar uit ziet is dat dus niet het geval.quote:Op maandag 28 april 2014 11:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerste training zullen die shirts toch wel al te koop zijn. Anders loopt Feyenoord direct flink wat knaken mis.
Maand april is nog niet voorbij.quote:Op maandag 28 april 2014 11:21 schreef Muto het volgende:
Die nieuwe shirtsponsor was ook een hoax toch?
quote:Immers nu gedeeld bovenaan in strijd om Gouden Schoen
Lex Immers is zonder zelf te spelen, hij was geschorst, nu gedeeld koploper geworden in de strijd om de Gouden Schoen, de verkiezing voor Voetballer van het Jaar van o.a. DE Telegraaf, de VVCS en de KNVB. Een wedstrijd voor het einde heeft hij 188,5 punten verzameld, exact net zoveel als Blind, Leeuwin en Van der Laan. Beerens en Nienhuis hebben met slechts een half puntje minder ook nog kans op Gouden, Zilveren of Bronzen Schoen.
Dus een goede pot van Immers en hij pakt hem!quote:
Op basis van de gouden schoen een transfer naar Barça verdienen, genot.quote:Op maandag 28 april 2014 11:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dus een goede pot van Immers en hij pakt hem!
Denk dat het eerder andersom werktquote:Op maandag 28 april 2014 11:52 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dit verhoogt z'n waarde met minimaal 5 miljoen.
Blind zou met alle respect voor Immers beter in dat rijtje passen natuurlijk.quote:Op maandag 28 april 2014 11:52 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dit verhoogt z'n waarde met minimaal 5 miljoen.
2005/06 Dirk Kuijt [21] Feyenoord
2006/07 Afonso Alves [22] SC Heerenveen
2007/08 John Heitinga [23] Ajax
2008/09 Mounir El Hamdaoui [24] AZ
2009/10 Uruguay Luis Suarez [25] Ajax
2010/11 Theo Janssen [26] FC Twente
2011/12 Jan Vertonghen [27] Ajax
2012/13 Wilfried Bony [28] Vitesse
Dit zijn aardig wat miljoenen qua transfergelden
Want?quote:Op maandag 28 april 2014 11:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Blind zou met alle respect voor Immers beter in dat rijtje passen natuurlijk.
Meer kwaliteit.quote:
Liever de Guzman en Fer.quote:Op maandag 28 april 2014 12:00 schreef Muto het volgende:
Van Gaal kan niet anders dan Immers mee te nemen naar Brazilië.
en 1 ster!quote:Op maandag 28 april 2014 11:11 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
En dan groen-wit
Kan je nagaan hoeveel punten hij had gehad als hij nog minder gespeeld had.quote:Op maandag 28 april 2014 11:53 schreef Caland het volgende:
Door niet te spelen bovenaan komen. Zo rolt onze Lex.
Gewoon niet spelen.quote:Op maandag 28 april 2014 11:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dus een goede pot van Immers en hij pakt hem!
Klopt, ik vind het sterrenstelsel super boeiend!quote:Op maandag 28 april 2014 12:14 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje geobsedeerd door sterretjes...
Dat "het" veel vaker gebeurt is inderdaad een feit. Dat iemand expliciet gaat uitleggen dat en hoe de uitslag van een wedstrijd met de tegenstander is afgesproken, is toch heel wat anders.quote:Op maandag 28 april 2014 09:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon rekenen. Het is zuur maar niet vreemd. Beide clubs hadden een puntje nodig. Dan gaan ze op den duur niet beide hun 'overwinning' op het spel zetten. PSV en Groningen deden het een jaar of 8 geleden ook al. Zuur, maar niet onbegrijpelijk.
Nee.quote:Op maandag 28 april 2014 11:11 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
En dan groen-wit
Godverdommequote:Op maandag 28 april 2014 10:37 schreef Happel het volgende:
De afspraak was er niet. Beide clubs wilde voor de winst gaan. Wanneer je in de tweede helft gelijkstaat wat voor beide exact genoeg is om het doel te bereiken, ga je liever met wat minder risico spelen om te voorkomen dat je straks alsnog met lege handen staat. Ergens gewoon heel logisch.quote:Op maandag 28 april 2014 12:24 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Dat "het" veel vaker gebeurt is inderdaad een feit. Dat iemand expliciet gaat uitleggen dat en hoe de uitslag van een wedstrijd met de tegenstander is afgesproken, is toch heel wat anders.
Feit is dat het afspreken van uitslagen van wedstrijden met tegenstanders tegen de regels is. Het is iets dat aangepakt moet worden wanneer er (overtuigend) bewijs voor is. Dat andere clubs het ook ooit gedaan hebben en ermee weggekomen zijn, doet hier niets aan af.
(extreem voorbeeld ter illustratie: Het feit dat er iedere dag een paar duizend mensen straffeloos vermoord worden, maakt nog niet dat je dan ook maar gewoon op tv kan gaan toegegeven dat je gisterenavond iemand te grazen hebt genomen. "Oh, heb je liever dat ik het stiekem doe, net als de rest?" is daarvoor geen rechtvaardiging. Iedere moordenaar die we pakken is 'meegenomen'.)
Wat een onzin. Er werden meerdere spelers op aangesproken toen ze nog wat probeerden te forceren (Bel hassani en Bojan). Nota bene door de tegenstander. Dit had niks met proberen te winnen te maken.quote:Op maandag 28 april 2014 12:32 schreef Dven het volgende:
[..]
De afspraak was er niet. Beide clubs wilde voor de winst gaan. Wanneer je in de tweede helft gelijkstaat wat voor beide exact genoeg is om het doel te bereiken, ga je liever met wat minder risico spelen om te voorkomen dat je straks alsnog met lege handen staat. Ergens gewoon heel logisch.
Dat het een belachelijke vertoning is staat vast. In de tweede helft schakelde ik pas in de 85e minuut weer in om het einde te zien. Dit kon je natuurlijk mijlenver zien aankomen.quote:Op maandag 28 april 2014 12:40 schreef portie het volgende:
[..]
Wat een onzin. Er werden meerdere spelers op aangesproken toen ze nog wat probeerden te forceren (Bel hassani en Bojan). Nota bene door de tegenstander. Dit had niks met proberen te winnen te maken.
Overigens maakt het me niet zoveel uit. Tegen dit Heracles en/of NEC werden ze alsnog wel kampioen. Maar het was een belachelijke vertoning.
Die Esther Voet wordt wel aan het werk gezet door Rick Engelkes.. wat een held door die sticker aan te geven bij het CIDI. De wereld wordt mooier door mensen als Engelkes.quote:
twitter:Esther_Voet twitterde op maandag 28-04-2014 om 09:31:26#Cidi zal uitzoeken wie of wat JHK is. @NS_online @ThE_ED @JosEngelkes reageer retweet
Klopt, maar dat is niet wat hier gebeurd is (althans, lijkt te zijn, ik weet niet hoe betrouwbaar de berichten zijn). Afspraken hoeven niet perse vooraf te zijn gemaakt. Ook afspraken tijdens het verloop van een wedstrijd zijn in beginsel onreglementair.quote:Op maandag 28 april 2014 12:32 schreef Dven het volgende:
[..]
De afspraak was er niet. Beide clubs wilde voor de winst gaan. Wanneer je in de tweede helft gelijkstaat wat voor beide exact genoeg is om het doel te bereiken, ga je liever met wat minder risico spelen om te voorkomen dat je straks alsnog met lege handen staat. Ergens gewoon heel logisch.
Cidi, toe maar.quote:Op maandag 28 april 2014 12:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
twitter:Esther_Voet twitterde op maandag 28-04-2014 om 09:31:26#Cidi zal uitzoeken wie of wat JHK is. @NS_online @ThE_ED @JosEngelkes reageer retweet
Daar was even een pittig onderzoek voor nodig!quote:JHK!! | FR12.nl
www.fr12.nl/dump/1910-jhk!!.html
24 nov. 2009 - die weten nog niet eens dat JHK voor joden hebben kanker staat ... Je bent voor feyenoord maar je weat niet wat JHK betekent ? dat weet me ...
quote:Op maandag 28 april 2014 12:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb het al even grondig onderzocht netquote:Op maandag 28 april 2014 12:54 schreef Happel het volgende:
[..]![]()
Ik kan nu al niet wachten op de uitkomst.
quote:Op maandag 28 april 2014 12:54 schreef Happel het volgende:
[..]![]()
Ik kan nu al niet wachten op de uitkomst.
Jammer, had gehoopt op een lange speurtocht van detective Esthertwitter:CIDI_nieuws twitterde op maandag 28-04-2014 om 10:46:38@Esther_Voet Heel goed dat @NS_online hierop let & actie neemt! JHK=geen wie: afkorting v Joden hebben K @ThE_ED @JosEngelkes reageer retweet
Dit is wel teleurstellend. Ik had op een paginalang onderzoeksrapport gerekend.quote:Op maandag 28 april 2014 12:58 schreef Grifte het volgende:
[..]Jammer, had gehoopt op een lange speurtocht van detective Esthertwitter:CIDI_nieuws twitterde op maandag 28-04-2014 om 10:46:38@Esther_Voet Heel goed dat @NS_online hierop let & actie neemt! JHK=geen wie: afkorting v Joden hebben K @ThE_ED @JosEngelkes reageer retweet
Die hele pagina met allemaal lovende quotes over zichzelf, tering dan heb je het hoog in je bol.quote:Op maandag 28 april 2014 13:06 schreef Happel het volgende:
Die The_Ed is een FOK user hier. Die zou dat allang moeten weten. Fotoboek van ThE_ED
Vraag me af of de totale afzet niet heel erg zal krimpen. Ik weet dat ik vroeger als kind mijn Feyenoord shirtjes bietste door er om te vragen als ik ze zag hangen op het winkelcentrum. Als ik ze niet had zien hangen, was het niet eens in mij opgekomen er één te willen denk ik.quote:Op maandag 28 april 2014 10:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat niet alleen, ook de conversaties op losse reacties van die conversatie, ongelofelijk.. Esther Voet is trouwens wel een beetje onwetend als "Director CIDI", dacht dat ze dan toch wel vaker van JHK gehoord had moeten hebbenquote:Op maandag 28 april 2014 13:29 schreef Maastoren het volgende:
Die hele conversatie van al die mensen onder die tweet
Ik vond ze er op wijzen dat het een stickertje was al weer genoeg, eigenlijk.quote:Op maandag 28 april 2014 13:06 schreef Happel het volgende:
Die The_Ed is een FOK user hier. Die zou dat allang moeten weten. Fotoboek van ThE_ED
Ja.quote:Op maandag 28 april 2014 13:08 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die hele pagina met allemaal lovende quotes over zichzelf, tering dan heb je het hoog in je bol.
Ieder club heeft er baat bij dat het goed gaat en punten worden binnengesleept in Europa. Als we geen punten pakken moet dadelijk de nummer 1 voorronde Champions Leauge spelen wordt jij ook niet vrolijk van of wel. Ik hoop dat ieder Nederlandse club zo ver mogelijk komt of het nou ajax is of Fc Zwolle maakt me niet uit. Jij was zeker ook teleurgesteld dat Feyenoord in 2002 de Eufa Cup won.quote:Op maandag 28 april 2014 09:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Ach, nog geen 5 euro moeten betalen, daarbij was ik er op uitnodiging. Sowieso laat ik geen kans liggen om een Nederlandse club te kunnen zien. Zo vaak is die kans er nu eenmaal niet.
Ook genoten toen Vitesse met 0-6 oid van Lokomotiv Plovdiv won
Dat hele CIDI moeten ze gewoon opdoeken. Maar volgens mij zijn ze bij het CIDI sowieso niet zo dol op alles wat maar ook iets met Feyenoord te maken heeft.quote:Op maandag 28 april 2014 13:59 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat niet alleen, ook de conversaties op losse reacties van die conversatie, ongelofelijk.. Esther Voet is trouwens wel een beetje onwetend als "Director CIDI", dacht dat ze dan toch wel vaker van JHK gehoord had moeten hebben
Ik gun PSV weinig inderdaad. Feyenoord daarentegen weer wel. Due UEFA Cup in eigen stad was dan ook prachtig. Helaas heeft Volkert het flink verziekt.quote:Op maandag 28 april 2014 14:12 schreef degroen1985 het volgende:
[..]
Ieder club heeft er baat bij dat het goed gaat en punten worden binnengesleept in Europa. Als we geen punten pakken moet dadelijk de nummer 1 voorronde Champions Leauge spelen wordt jij ook niet vrolijk van of wel. Ik hoop dat ieder Nederlandse club zo ver mogelijk komt of het nou ajax is of Fc Zwolle maakt me niet uit. Jij was zeker ook teleurgesteld dat Feyenoord in 2002 de Eufa Cup won.
Beetje een treurige instantie. Zo zie je maar weer dat die Duitsers soms ook best wel een punt hadden.quote:Op maandag 28 april 2014 14:13 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat hele CIDI moeten ze gewoon opdoeken. Maar volgens mij zijn ze bij het CIDI sowieso niet zo dol op alles wat maar ook iets met Feyenoord te maken heeft.
quote:Op maandag 28 april 2014 14:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje een treurige instantie. Zo zie je maar weer dat die Duitsers soms ook best wel een punt hadden.
Jimbo Heeft Koekjesquote:Op maandag 28 april 2014 12:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Alleen zielig dat dit 2 wedstrijden voor het einde gebeurt, blijkbaar had Ajax geen vertrouwen dat ze in 2 wedstrijden op eigen kracht een punt zouden halen.quote:Op maandag 28 april 2014 12:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat het een belachelijke vertoning is staat vast. In de tweede helft schakelde ik pas in de 85e minuut weer in om het einde te zien. Dit kon je natuurlijk mijlenver zien aankomen.
Enige salonremise die dit wist te overtreffen was PSV - Groningen. Dat was vanaf minuut 1 al zo
Dat zal het zijn ja. Je verliest immers zomaar drie keer met 5-1 in 3 weken tijd.quote:Op maandag 28 april 2014 14:32 schreef macca728 het volgende:
[..]
Alleen zielig dat dit 2 wedstrijden voor het einde gebeurt, blijkbaar had Ajax geen vertrouwen dat ze in 2 wedstrijden op eigen kracht een punt zouden halen.
Precies, anders speel je wel volle bak tegen Heracles, revanche nemen voor die 5-1.quote:Op maandag 28 april 2014 14:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat zal het zijn ja. Je verliest immers zomaar drie keer met 5-1 in 3 weken tijd.
Ze moet niet te betweterig overkomen, voordat ze het weet wordt haar achternaam in Voetin veranderd.quote:Op maandag 28 april 2014 13:59 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat niet alleen, ook de conversaties op losse reacties van die conversatie, ongelofelijk.. Esther Voet is trouwens wel een beetje onwetend als "Director CIDI", dacht dat ze dan toch wel vaker van JHK gehoord had moeten hebben
Wat een gelul. Elke andere club zou precies het zelfde doen.quote:Op maandag 28 april 2014 14:32 schreef macca728 het volgende:
[..]
Alleen zielig dat dit 2 wedstrijden voor het einde gebeurt, blijkbaar had Ajax geen vertrouwen dat ze in 2 wedstrijden op eigen kracht een punt zouden halen.
Ja in de laatste wedstrijd. Niet 2 voor het einde.quote:Op maandag 28 april 2014 14:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat een gelul. Elke andere club zou precies het zelfde doen.
Als dit jouw pijn wat verzacht, dan mag jij je dat gerust inbeelden.quote:Op maandag 28 april 2014 14:36 schreef macca728 het volgende:
[..]
Precies, anders speel je wel volle bak tegen Heracles, revanche nemen voor die 5-1.
Want? Behalve dan dat het niet Feyenoord is.quote:Op maandag 28 april 2014 14:38 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja in de laatste wedstrijd. Niet 2 voor het einde.
Dat maakt uit ja.quote:Op maandag 28 april 2014 14:38 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja in de laatste wedstrijd. Niet 2 voor het einde.
Prima joh, ze zullen het best vinden, maar niet zo opzichtig als gisteren.quote:Op maandag 28 april 2014 14:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat maakt uit ja.
Het gaat er gewoon om dat twee clubs zich op hetzelfde moment veilig kunnen stellen met een bepaald resultaat. Als dat resultaat dan op het scorebord staat, dan zullen ze het beide wel best vinden. Al was het 10 wedstrijden voor het einde.
Speelden bijzonder laf, kampioen van de armoede wat dat betreft zelfs de eigen achterban is ontevreden over het vertoonde spel.quote:Op maandag 28 april 2014 14:36 schreef macca728 het volgende:
[..]
Precies, anders speel je wel volle bak tegen Heracles, revanche nemen voor die 5-1.
Geen probleem hoor. Schandelijke sticker natuurlijk. Hoe ze er af en toe opkomen...quote:Op maandag 28 april 2014 14:07 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik vond ze er op wijzen dat het een stickertje was al weer genoeg, eigenlijk.
Godverquote:Op maandag 28 april 2014 14:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje een treurige instantie. Zo zie je maar weer dat die Duitsers soms ook best wel een punt hadden.
Ajax heeft volgende week geen punt nodig dus een akkoordje is nergens voor nodig.quote:Op maandag 28 april 2014 14:41 schreef macca728 het volgende:
[..]
Prima joh, ze zullen het best vinden, maar niet zo opzichtig als gisteren.
Volgende week zeker akkoordje met NEC gesloten ? Die hebben ook 1 punt genoeg.
Heerenveen - Feyenoord 2 seizoenen geledenquote:Op maandag 28 april 2014 14:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Ajax heeft volgende week geen punt nodig dus een akkoordje is nergens voor nodig.
Niet zo opzichtig als gisteren? Heb jij Feyenoord - Willem II gezien? 2002? PSV-Groningen?
Ik zag 't toevallig voorbij komen en op die foto leek het net een poster, alsof dat op Utrecht CS zo hangt.quote:Op maandag 28 april 2014 14:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Geen probleem hoor. Schandelijke sticker natuurlijk. Hoe ze er af en toe opkomen...
Gast, ik weet niet wat jij lult over Feyenoord-Willem 2 in 2002? Feyenoord speelde voorronde CL veilig door thuis van H'veen te winnen. DIe wedstrijden daarna (oa tegen Willem 2) gingen dus nergens meer over. Plus het feit dat Feyenoord toen nog ff die Uefa Cup ging ophalen in eigen Kuip dat seizoenquote:Op maandag 28 april 2014 14:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Ajax heeft volgende week geen punt nodig dus een akkoordje is nergens voor nodig.
Niet zo opzichtig als gisteren? Heb jij Feyenoord - Willem II gezien? 2002? PSV-Groningen?
Heel goed gezien. B-elftal, geen centimeter te veel lopen want drie dagen later staat er iets groters op het spel.quote:Op maandag 28 april 2014 14:46 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Gast, ik weet niet wat jij lult over Feyenoord-Willem 2 in 2002? Feyenoord speelde voorronde CL veilig door thuis van H'veen te winnen. DIe wedstrijden daarna (oa tegen Willem 2) gingen dus nergens meer over. Plus het feit dat Feyenoord toen nog ff die Uefa Cup ging ophalen in eigen Kuip dat seizoen. Dus je praat poep.
Precies en Heerenveen speelden we gewoon volle bak, dat Heerenveen er niets meer aan deed, kunnen wij niets aan doen, Heerenveen had er baat bij te verliezen.quote:Op maandag 28 april 2014 14:46 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Gast, ik weet niet wat jij lult over Feyenoord-Willem 2 in 2002? Feyenoord speelde voorronde CL veilig door thuis van H'veen te winnen. DIe wedstrijden daarna (oa tegen Willem 2) gingen dus nergens meer over. Plus het feit dat Feyenoord toen nog ff die Uefa Cup ging ophalen in eigen Kuip dat seizoen. Dus je praat poep.
3 dagen na die wedstrijd was de Uefa Cup finale ja. Waarom zou je dan op volle sterkte aantreden als je voorronde CL al hebt veiliggesteld?quote:Op maandag 28 april 2014 14:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Heel goed gezien. B-elftal, geen centimeter te veel lopen want drie dagen later staat er iets groters op het spel.
Ajax : 1-1 is binnen. Geen risico lopen. Want er staat iets groters op het spel.
Je maakt jezelf wel een beetje belachelijk nu, dat begrijp je zelf ook wel denk ik?quote:Op maandag 28 april 2014 14:48 schreef macca728 het volgende:
[..]
Precies en Heerenveen speelden we gewoon volle bak, dat Heerenveen er niets meer aan deed, kunnen wij niets aan doen, Heerenveen had er baat bij te verliezen.
Sarcasme is je vreemd ?quote:Op maandag 28 april 2014 14:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je maakt jezelf wel een beetje belachelijk nu, dat begrijp je zelf ook wel denk ik?
Ze hadden beide een punt nodig om hun doel te bereiken. Dus neemt men geen risico meer. Want voor beide staat er na de wedstrijd van gister iets heel groots op het spel. Het feest van een kampioenschap en directe handhavingquote:Op maandag 28 april 2014 14:49 schreef Maastoren het volgende:
[..]
3 dagen na die wedstrijd was de Uefa Cup finale ja. Waarom zou je dan op volle sterkte aantreden als je voorronde CL al hebt veiliggesteld?
En jouw vergelijking gaat niet op. Ajax en Heracles speelden gister wel degelijk ergens voor. Wat voor groters stond er voor beide teams na de wedstrijd van gister op het spel dan?
Feyenoord had er net zoveel baat bij om te winnen dus het kwam voor beide clubs wel prima uit eigenlijk die stand en dat was gisteren niet anders let's face it.quote:Op maandag 28 april 2014 14:48 schreef macca728 het volgende:
[..]
Precies en Heerenveen speelden we gewoon volle bak, dat Heerenveen er niets meer aan deed, kunnen wij niets aan doen, Heerenveen had er baat bij te verliezen.
quote:Op maandag 28 april 2014 14:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Ze hadden beide een punt nodig om hun doel te bereiken. Dus neemt men geen risico meer. Want voor beide staat er na de wedstrijd van gister iets heel groots op het spel. Het feest van een kampioenschap en directe handhaving
Tieft alsjeblieft op hier. Je praat enkel onzin en je hebt hier niks te zoeken. Dagquote:Op maandag 28 april 2014 14:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Ze hadden beide een punt nodig om hun doel te bereiken. Dus neemt men geen risico meer. Want voor beide staat er na de wedstrijd van gister iets heel groots op het spel. Het feest van een kampioenschap en directe handhaving
Beetje dimmen jijquote:Op maandag 28 april 2014 14:51 schreef Maastoren het volgende:
[..]
[..]
Tieft alsjeblieft op hier. Je praat enkel onzin en je hebt hier niks te zoeken. Dag
Nou dan boft Roda nog misschien, anders had het volgende week een gelijkspel geworden.quote:Op maandag 28 april 2014 14:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Alsof zo'n boerenpiemel als jij Spaans spreektquote:
Dat sowieso. Al wint Roda niet van Go Ahead hoorquote:Op maandag 28 april 2014 14:51 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nou dan boft Roda nog misschien, anders had het volgende week een gelijkspel geworden.
Ajax, Vitesse, PSV en Twente zullen wel een grotere begroting hebben ja.quote:Op maandag 28 april 2014 14:53 schreef Elan het volgende:
Hoeveelste begroting van de Eredivisie heeft Feyenoord dit seizoen eigenlijk ik hoorde bij Studio Ajax iemand zeggen de vijfde begroting klopt dit?
Dus je ontkent niet dat je moeder een slet is?quote:Op maandag 28 april 2014 14:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Alsof zo'n boerenpiemel als jij Spaans spreekt
Volgens mij vierde. Na Ajax, PSV en Twente.quote:Op maandag 28 april 2014 14:53 schreef Elan het volgende:
Hoeveelste begroting van de Eredivisie heeft Feyenoord dit seizoen eigenlijk ik hoorde bij Studio Ajax iemand zeggen de vijfde begroting klopt dit?
Ik hoef alleen te glimlachen en te quiero te zeggen en dan begint ze als te soppen in haar onderbroekje.quote:Op maandag 28 april 2014 14:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Alsof zo'n boerenpiemel als jij Spaans spreekt
geloof dat de discussie is over het uitspreken en moeten overtuigen van eigen spelers , van iets wat normaal gesproken stilzwijgend word uitgevoerd.quote:Op maandag 28 april 2014 14:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad geen dingen waar ik mijzelf druk over maak. Maar als je goed leest dan zie je dat het de onmogelijkheid van zijn uitspraak gelijk al aangeeft.quote:Op maandag 28 april 2014 14:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus je ontkent niet dat je moeder een slet is?
Zal wel schakelprogramma worden.quote:Op maandag 28 april 2014 14:55 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik hoef alleen te glimlachen en te quiero te zeggen en dan begint ze als te soppen in haar onderbroekje.
En nu weer over Feyenoord. De wedstrijd tegen AZ zal wel niet in z'n geheel live worden uitgezonden aangezien het nergens meer om gaat?
4e inderdaad.quote:Op maandag 28 april 2014 14:55 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Volgens mij vierde. Na Ajax, PSV en Twente.
Nee dat bedoel ik. Ajax had tegen NEC best een gelijkspel kunnen halen, hadden ze gisteren gas kennen geven.quote:Op maandag 28 april 2014 14:56 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
geloof dat de discussie is over het uitspreken en moeten overtuigen van eigen spelers , van iets wat normaal gesproken stilzwijgend word uitgevoerd.
doordat je er nu zo opzichtig over praat kan ik me voorstellen dat er een onderzoek naar word gestart , wat bij de eerste de beste betrokkene spaak loopt omdat geen van de partijen er baat bij heeft eerlijk te praten.
maar het is wel zoals de engelsen zouden zeggen unsportsman like conduct....
vind het derhalve ook niet overtuigen van de amsterdamse wij zijn de beste mentaliteit..
de angsthazen hadden duidelijk geen vertrouwen in hun eigen kwaliteit , na de wraak van de kuip een week ervoor
Al blijven het natuurlijk wat vertekenende cijfers.quote:
Hoezo?quote:Op maandag 28 april 2014 14:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Al blijven het natuurlijk wat vertekenende cijfers.
Spelersbudget doet er uiteindelijk meer toe. En die ligt bij Vitesse bijvoorbeeld weer hoger dan bij Feyenoord.quote:
Een salonremisequote:Op maandag 28 april 2014 15:02 schreef Caland het volgende:
Ik vind het echt totaal niet boeiend wat er gisteren in Almelo gebeurde. Dus.
Leerdam schijnt daar bijvoorbeeld een tonnetje of 8 te pakken las ik eens. Geen idee of het waar is tho, maar dat is dus het dubbele van wat Feyenoord hem bood.quote:Op maandag 28 april 2014 15:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Spelersbudget doet er uiteindelijk meer toe. En die ligt bij Vitesse bijvoorbeeld weer hoger dan bij Feyenoord.
Dat is toch gekoppeld aan de begroting van clubs?quote:Op maandag 28 april 2014 15:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Spelersbudget doet er uiteindelijk meer toe. En die ligt bij Vitesse bijvoorbeeld weer hoger dan bij Feyenoord.
Volgend jaar kampioen worden én Ajax laten degraderen door een salonremise tegen FC Utrechtquote:Op maandag 28 april 2014 15:04 schreef Dven het volgende:
maarja, volgend jaar met een salonremise tegen willem II kampioen worden. Zal die joodjes leren joh.
En toen werd je wakker.quote:Op maandag 28 april 2014 15:05 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Volgend jaar kampioen worden én Ajax laten degraderen door een salonremise tegen FC Utrecht![]()
Nee natuurlijk niet. Althans, niet volledig.quote:Op maandag 28 april 2014 15:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is toch gekoppeld aan de begroting van clubs?
Beetje meer hart voor je eeuwige concurrent. Salonremise tegen Ajax waardoor PSV degradeert.quote:Op maandag 28 april 2014 15:05 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Volgend jaar kampioen worden én Ajax laten degraderen door een salonremise tegen FC Utrecht![]()
Ajax begint volgend seizoen gewoon met 60 punten in mindering wegens competitievervalsing en vuurwerk gooienquote:
En alsnog kampioen wordenquote:Op maandag 28 april 2014 15:08 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ajax begint volgend seizoen gewoon met 60 punten in mindering wegens competitievervalsing en vuurwerk gooien
Niet onmogelijk want KNJB, die verzinnen wel wat.quote:
Ik zie ze wel potten breken in de CLquote:Op maandag 28 april 2014 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord volgend jaar:
Lamprou
van Beek - Leeuwin - Kongolo - Nelom
Vormer - Immers - Vilhena
Schaken - Barto - Boetius
Jupiler League, here we comequote:Op maandag 28 april 2014 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord volgend jaar:
Lamprou
Aan het begin van dit seizoen maakte iemand een opstelling met beide broertjes Kongolo en Slabbekorn er inquote:Op maandag 28 april 2014 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord volgend jaar:
Lamprou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |