Heerenveen moest winnen of verliezen om zeker te zijn van Europees voetbal. Gelijkspelen mocht niet.quote:
Ah, ik was al even kwijt wat Heerenveen er nou bij te winnen had.quote:Op maandag 28 april 2014 09:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Deze past er mooi bij. Wel jammer dat die salonremises nooit 5-5 zijn ofzo
Ik meen me anders menig verontwaardigde reacties te herinneren van zowel Ajax als PSV supporters na dat akkefietje met Heerenveen...quote:
Wat had Ajax er destijds mee te makenquote:Op maandag 28 april 2014 09:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik meen me anders menig verontwaardigde reacties te herinneren van zowel Ajax als PSV supporters na dat akkefietje met Heerenveen...
Het lijkt mij dat een directeur geen stadion kan leiden waar hij totaal niet achterstaat. Ze zullen wel weer zeggen dat ze over hun eigen schaduw moeten stappen, maar directeur zijn van een plan die je eerder als amateuristisch hebt bestempeld is behoorlijk vreemd.quote:Op maandag 28 april 2014 09:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Als nou straks de aandeelhouders, VVF noem maar op achter dit plan gaan staan vraag ik me af hoe zo'n Van Merwijk bijvoorbeeld kan blijven zitten. Of ligt dat weer anders omdat er (nog steeds?) een verschil zit tussen de stadion en clubdirectie.
Geen idee waarom, zal wel iets te maken hebben met het feit dat het om Feyenoord ging...quote:Op maandag 28 april 2014 09:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat had Ajax er destijds mee te maken? Die waren al kampioen toen.
Bron?quote:Op maandag 28 april 2014 09:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen idee waarom, zal wel iets te maken hebben met het feit dat het om Feyenoord ging...
Alsof Jan van Merwijk zelfstandig terug gaat treden. Veel te machtsgeil joh, die vent.quote:Op maandag 28 april 2014 09:44 schreef Muto het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat een directeur geen stadion kan leiden waar hij totaal niet achterstaat. Ze zullen wel weer zeggen dat ze over hun eigen schaduw moeten stappen, maar directeur zijn van een plan die je eerder als amateuristisch hebt bestempeld is behoorlijk vreemd.
Balen dit. Goud geld mee kunnen verdienen. Was allang bekend dat ze beide aan een gelijkspel genoeg hadden.quote:Op maandag 28 april 2014 09:21 schreef RvLaak het volgende:
Niet onverwacht, maar toch triest: Blind: "Op een akkoordje gegooid". Pure competitievervalsing imo
Zelfde geldt voor Gudde. Men heeft 100% ingezet op HNS/nieuwbouw, die kunnen nooit meer een ander plan met drogen ogen verkopen en uitvoeren.quote:Op maandag 28 april 2014 09:44 schreef Muto het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat een directeur geen stadion kan leiden waar hij totaal niet achterstaat. Ze zullen wel weer zeggen dat ze over hun eigen schaduw moeten stappen, maar directeur zijn van een plan die je eerder als amateuristisch hebt bestempeld is behoorlijk vreemd.
quote:Deal met Opel grootste sponsorcontract in 2013
Geschreven op 2014-04-28 om 09:55:43 | Bekeken: 1217 | Reacties: 5 | Foto: Pro Shots |
Feyenoord heeft in 2013 het grootste sponsorcontract in de categorie sport afgesloten. Het automotivebedrijf Opel staat minstens tot en met het seizoen 2016/2017 als hoofdsponsor op het shirt van de Rotterdamse voetbalclub. Dat levert Feyenoord een geschatte twintig miljoen euro op in totaal, meldt SportNext.
Voetbal is, net als vorig jaar, het meest populair met in totaal 55 van de 184 sponsordeals in het vorige kalenderjaar. Feyenoord is ook lijstaanvoerder in de top tien meest succesvolle rechtenhouders. Vijf in 2013 afgesloten contracten brengen het totale bedrag op van 33,7 miljoen.
Lijkt heel veel, maar is inderdaad maar 5mln per jaar. Wel meer dan Twente, dat 3mln per jaar krijgt. Adidas lijkt wel goed, met 2,5mln per jaar.quote:Op maandag 28 april 2014 10:15 schreef Tomasso het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
5 miljoen per jaar dus.
Had beter voor Belkin kunnen gaan dusquote:Op maandag 28 april 2014 10:15 schreef Tomasso het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
5 miljoen per jaar dus.
Hij heeft toch allemaal briljante en goede contacten vanuit het tennis?quote:
Volgens mij betaalt Adidas minder dan Puma, maar krijgt Feyenoord veel meer per verkocht shirtje.quote:Op maandag 28 april 2014 10:17 schreef H.FR het volgende:
[..]
Lijkt heel veel, maar is inderdaad maar 5mln per jaar. Wel meer dan Twente, dat 3mln per jaar krijgt. Adidas lijkt wel goed, met 2,5mln per jaar.
Nee, ik vond dat echt lachen. Zeker omdat PSV 'benadeeld' werd.quote:Op maandag 28 april 2014 09:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik meen me anders menig verontwaardigde reacties te herinneren van zowel Ajax als PSV supporters na dat akkefietje met Heerenveen...
Klopt, maar er werd toch een hoop geschreeuwd (en terecht) over competitievervalsingquote:Op maandag 28 april 2014 10:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik vond dat echt lachen. Zeker omdat PSV 'benadeeld' werd.![]()
Beide klopt. De rest had beter moeten presteren && dit is niet geoorloofd imo. Ik zie niet in waarom beide meningen onverenigbaar zouden zijn.quote:Dit soort gejank hou ik nooit zo van. Had je zelf maar beter moeten presteren.
Door PSVers wellicht, de "benadeelde" club jankt altijd.quote:Op maandag 28 april 2014 10:32 schreef RvLaak het volgende:
Klopt, maar er werd toch een hoop geschreeuwd (en terecht) over competitievervalsing
Dat mag, ik vind het meer dan logisch dat als je geen risico neemt als je maar een punt nodig hebt.quote:Op maandag 28 april 2014 10:32 schreef RvLaak het volgende:
Beide klopt. De rest had beter moeten presteren && dit is niet geoorloofd imo.
Stimmtquote:Op maandag 28 april 2014 10:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door PSVers wellicht, de "benadeelde" club jankt altijd.![]()
Geen risico nemen != een akkoordje maken met de tegenstander. En dan al helemaal de enige speler die nog wat wilde forceren overhalen ook... Dat gaat te ver.quote:[..]
Dat mag, ik vind het meer dan logisch dat als je geen risico neemt als je maar een punt nodig hebt.
Mja, ik ben heel benieuwd hoe dat straks gaat lopen. Kan nou niet zeggen dat ik ontevreden ben over Puma. Sterker nog, denk dat Puma ook wel in de buidel had willen tasten voor nog 5 seizoen ofzo.quote:Op maandag 28 april 2014 10:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Volgens mij betaalt Adidas minder dan Puma, maar krijgt Feyenoord veel meer per verkocht shirtje.
twitter:JosEngelkes twitterde op maandag 28-04-2014 om 09:09:42Na aankomst op Utrecht CS welkom geheten door 'United Against Jews'. Walgelijk. cc @NS_online @Esther_Voet http://t.co/DOlToOvPM7 reageer retweet
quote:Op maandag 28 april 2014 10:37 schreef Happel het volgende:
Wat is dit nu weer voor een kansloze sticker
[ afbeelding ]twitter:JosEngelkes twitterde op maandag 28-04-2014 om 09:09:42Na aankomst op Utrecht CS welkom geheten door 'United Against Jews'. Walgelijk. cc @NS_online @Esther_Voet http://t.co/DOlToOvPM7 reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:JosEngelkes twitterde op maandag 28-04-2014 om 09:09:42Na aankomst op Utrecht CS welkom geheten door 'United Against Jews'. Walgelijk. cc @NS_online @Esther_Voet http://t.co/DOlToOvPM7 reageer retweet
Wel sneu ja. Ajax bevestigen dat ze Kishna hebbenquote:Op maandag 28 april 2014 10:37 schreef Happel het volgende:
Gebazel van die Valentijn Driessen, die loopt al weken allerlei dingen te verkondigen in de hoop dat hij ooit serieus wordt genomen.quote:Op maandag 28 april 2014 10:39 schreef RvLaak het volgende:
Ik las op de Televaag site dat Pelle zou vertrekken... Kon er nergens anders iets over vinden. Gerucht, of waarheid?
Dat hij wss gaat lijkt me duidelijk. Hopen dat vGeel er een mooi prijsje voor kan krijgen.quote:Op maandag 28 april 2014 10:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gebazel van die Valentijn Driessen, die loopt al weken allerlei dingen te verkondigen in de hoop dat hij ooit serieus wordt genomen.
Maar dat Pelle waarschijnlijk vertrekt is geen geheim meer.
Tja, ik vind het echt totaal niet boeiend.quote:Op maandag 28 april 2014 10:37 schreef RvLaak het volgende:
Geen risico nemen != een akkoordje maken met de tegenstander. En dan al helemaal de enige speler die nog wat wilde forceren overhalen ook... Dat gaat te ver.Goed, doorgaans zal dit nooit uitkomen en zou het bij vermoedens blijven. Blind is alleen zo stom geweest om het vermoeden wat er bij een aantal mensen bestond te bevestigen. Mooi dom, aangezien hij de club nu kwetsbaar maakt voor eventuele sancties (die er toch niet gaan komen).
Boze tongen beweren een ruildeal met Sigthorssonquote:Op maandag 28 april 2014 10:39 schreef RvLaak het volgende:
Ik las op de Televaag site dat Pelle zou vertrekken... Kon er nergens anders iets over vinden. Gerucht, of waarheid?
Ben erg benieuwd naar hoe jij gereageerd zou hebben als het andersom geweest zou zijn...quote:Op maandag 28 april 2014 10:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, ik vind het echt totaal niet boeiend.Maar goed, blijf je er vooral druk om maken.
En dan afglijden naar het niveau Roda... Nee dank je...quote:Op maandag 28 april 2014 10:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Boze tongen beweren een ruildeal met Sigthorsson
Kan me er ook niet druk om maken. Heerenveen - Feyenoord was niet anders.quote:Op maandag 28 april 2014 10:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd naar hoe jij gereageerd zou hebben als het andersom geweest zou zijn...
Dit dus.quote:Op maandag 28 april 2014 10:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan me er ook niet druk om maken. Heerenveen - Feyenoord was niet anders.
Boos kan ik me maken om het feit dat ik er niks op heb gezet.
Dat komt omdat je de onderbewuste angst had dat voetbal geen logisch spel is en dat Ajax gewoon met 0-3 zou gaan winnen.quote:Op maandag 28 april 2014 10:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Blijf het wel schandalig vinden dat er buiten de fanshop om geen Feyenoord-shirt in het land meer is te vinden vanaf volgend seizoen. Toch een flink stuk uitstraling wat je in één klap weggooit. Maar Feyenoord zou er uiteindelijk beter van moeten worden, we gaan het zien.quote:Op maandag 28 april 2014 10:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Volgens mij betaalt Adidas minder dan Puma, maar krijgt Feyenoord veel meer per verkocht shirtje.
Is dit echt zo? Dat zou mooi debiel zijn.quote:Op maandag 28 april 2014 10:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijf het wel schandalig vinden dat er buiten de fanshop om geen Feyenoord-shirt in het land meer is te vinden vanaf volgend seizoen. Toch een flink stuk uitstraling wat je in één klap weggooit. Maar Feyenoord zou er uiteindelijk beter van moeten worden, we gaan het zien.
Ik bestel hem lekker online voor ¤ 63,-quote:Op maandag 28 april 2014 10:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijf het wel schandalig vinden dat er buiten de fanshop om geen Feyenoord-shirt in het land meer is te vinden vanaf volgend seizoen. Toch een flink stuk uitstraling wat je in één klap weggooit. Maar Feyenoord zou er uiteindelijk beter van moeten worden, we gaan het zien.
Ja, Feyenoord neemt het in eigen beheer. Dus al die tussenkanalen gaan eruit. Schijnt financieel aantrekkelijk te zijn.quote:Op maandag 28 april 2014 10:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Is dit echt zo? Dat zou mooi debiel zijn.
hehe, 4x je inzet!quote:Op maandag 28 april 2014 10:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het heeft altijd wel wat als je in andere steden komt en je ziet gewoon een heel rek met Feyenoord shirts.quote:Op maandag 28 april 2014 10:54 schreef PIETR het volgende:
Tjah, als Feyenoord er zo meer aan kan verdienen, prima toch?
Ja. Alle Feyenoord-artikelen gaan vanaf volgend seizoen via de fanshops en online. Dat is zo onderhandeld met Adidas, krijgt Feyenoord ook een groter bedrag van het shirtje zelf. Moet wel echt een topdeal zijn (zelfs volgens bijvoorbeeld FRFC/LN)quote:Op maandag 28 april 2014 10:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Is dit echt zo? Dat zou mooi debiel zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |