geloof dat de discussie is over het uitspreken en moeten overtuigen van eigen spelers , van iets wat normaal gesproken stilzwijgend word uitgevoerd.quote:Op maandag 28 april 2014 14:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Ze hadden beide een punt nodig om hun doel te bereiken. Dus neemt men geen risico meer. Want voor beide staat er na de wedstrijd van gister iets heel groots op het spel. Het feest van een kampioenschap en directe handhaving
Dat zijn inderdaad geen dingen waar ik mijzelf druk over maak. Maar als je goed leest dan zie je dat het de onmogelijkheid van zijn uitspraak gelijk al aangeeft.quote:Op maandag 28 april 2014 14:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus je ontkent niet dat je moeder een slet is?
Zal wel schakelprogramma worden.quote:Op maandag 28 april 2014 14:55 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik hoef alleen te glimlachen en te quiero te zeggen en dan begint ze als te soppen in haar onderbroekje.
En nu weer over Feyenoord. De wedstrijd tegen AZ zal wel niet in z'n geheel live worden uitgezonden aangezien het nergens meer om gaat?
4e inderdaad.quote:Op maandag 28 april 2014 14:55 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Volgens mij vierde. Na Ajax, PSV en Twente.
Nee dat bedoel ik. Ajax had tegen NEC best een gelijkspel kunnen halen, hadden ze gisteren gas kennen geven.quote:Op maandag 28 april 2014 14:56 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
geloof dat de discussie is over het uitspreken en moeten overtuigen van eigen spelers , van iets wat normaal gesproken stilzwijgend word uitgevoerd.
doordat je er nu zo opzichtig over praat kan ik me voorstellen dat er een onderzoek naar word gestart , wat bij de eerste de beste betrokkene spaak loopt omdat geen van de partijen er baat bij heeft eerlijk te praten.
maar het is wel zoals de engelsen zouden zeggen unsportsman like conduct....
vind het derhalve ook niet overtuigen van de amsterdamse wij zijn de beste mentaliteit..
de angsthazen hadden duidelijk geen vertrouwen in hun eigen kwaliteit , na de wraak van de kuip een week ervoor
Al blijven het natuurlijk wat vertekenende cijfers.quote:
Hoezo?quote:Op maandag 28 april 2014 14:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Al blijven het natuurlijk wat vertekenende cijfers.
Spelersbudget doet er uiteindelijk meer toe. En die ligt bij Vitesse bijvoorbeeld weer hoger dan bij Feyenoord.quote:
Een salonremisequote:Op maandag 28 april 2014 15:02 schreef Caland het volgende:
Ik vind het echt totaal niet boeiend wat er gisteren in Almelo gebeurde. Dus.
Leerdam schijnt daar bijvoorbeeld een tonnetje of 8 te pakken las ik eens. Geen idee of het waar is tho, maar dat is dus het dubbele van wat Feyenoord hem bood.quote:Op maandag 28 april 2014 15:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Spelersbudget doet er uiteindelijk meer toe. En die ligt bij Vitesse bijvoorbeeld weer hoger dan bij Feyenoord.
Dat is toch gekoppeld aan de begroting van clubs?quote:Op maandag 28 april 2014 15:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Spelersbudget doet er uiteindelijk meer toe. En die ligt bij Vitesse bijvoorbeeld weer hoger dan bij Feyenoord.
Volgend jaar kampioen worden én Ajax laten degraderen door een salonremise tegen FC Utrechtquote:Op maandag 28 april 2014 15:04 schreef Dven het volgende:
maarja, volgend jaar met een salonremise tegen willem II kampioen worden. Zal die joodjes leren joh.
En toen werd je wakker.quote:Op maandag 28 april 2014 15:05 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Volgend jaar kampioen worden én Ajax laten degraderen door een salonremise tegen FC Utrecht![]()
Nee natuurlijk niet. Althans, niet volledig.quote:Op maandag 28 april 2014 15:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is toch gekoppeld aan de begroting van clubs?
Beetje meer hart voor je eeuwige concurrent. Salonremise tegen Ajax waardoor PSV degradeert.quote:Op maandag 28 april 2014 15:05 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Volgend jaar kampioen worden én Ajax laten degraderen door een salonremise tegen FC Utrecht![]()
Ajax begint volgend seizoen gewoon met 60 punten in mindering wegens competitievervalsing en vuurwerk gooienquote:
En alsnog kampioen wordenquote:Op maandag 28 april 2014 15:08 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ajax begint volgend seizoen gewoon met 60 punten in mindering wegens competitievervalsing en vuurwerk gooien
Niet onmogelijk want KNJB, die verzinnen wel wat.quote:
Ik zie ze wel potten breken in de CLquote:Op maandag 28 april 2014 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord volgend jaar:
Lamprou
van Beek - Leeuwin - Kongolo - Nelom
Vormer - Immers - Vilhena
Schaken - Barto - Boetius
Jupiler League, here we comequote:Op maandag 28 april 2014 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord volgend jaar:
Lamprou
van Beek - Leeuwin - Kongolo - Nelom
Vormer - Immers - Vilhena
Schaken - Barto - Boetius
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |