Misschien kunnen ze Clasie dan voor 20 mln kopen, en dan Clasie - Iniesta - Immers.quote:Op maandag 28 april 2014 11:16 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Tiki-taka 2.0 dit. Xavi vervangen ze maar door een illegale jeugdspeler, doen ze daar niet zo moeilijk over
En dat zal Adidas, gok ik, niet doenquote:Op maandag 28 april 2014 11:15 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tja, dan zal Adidas dat moeten afkopen..
Dat denk ik ook niet. En als Puma zijnde geef je zo'n voordeeltje ook niet gratis aan je concurrent..quote:Op maandag 28 april 2014 11:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
En dat zal Adidas, gok ik, niet doen
Ze moeten natuurlijk wel deze zomer inkopen vanwege dat dreigende transferverbod, dus zie het wel gebeuren ja. Pellè dan als pinchhitter voor 35 miljoen, Janmaat als vervanger voor Dani Alves voor 20 miljoenquote:Op maandag 28 april 2014 11:17 schreef H.FR het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze Clasie dan voor 20 mln kopen, en dan Clasie - Iniesta - Immers.
Eerste training zullen die shirts toch wel al te koop zijn. Anders loopt Feyenoord direct flink wat knaken mis.quote:Op maandag 28 april 2014 11:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. En als Puma zijnde geef je zo'n voordeeltje ook niet gratis aan je concurrent..
Waren broers toch?quote:Op maandag 28 april 2014 11:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. En als Puma zijnde geef je zo'n voordeeltje ook niet gratis aan je concurrent..
Tja, dat zullen ze goed moeten regelen. Zoals het er nu naar uit ziet is dat dus niet het geval.quote:Op maandag 28 april 2014 11:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerste training zullen die shirts toch wel al te koop zijn. Anders loopt Feyenoord direct flink wat knaken mis.
Maand april is nog niet voorbij.quote:Op maandag 28 april 2014 11:21 schreef Muto het volgende:
Die nieuwe shirtsponsor was ook een hoax toch?
quote:Immers nu gedeeld bovenaan in strijd om Gouden Schoen
Lex Immers is zonder zelf te spelen, hij was geschorst, nu gedeeld koploper geworden in de strijd om de Gouden Schoen, de verkiezing voor Voetballer van het Jaar van o.a. DE Telegraaf, de VVCS en de KNVB. Een wedstrijd voor het einde heeft hij 188,5 punten verzameld, exact net zoveel als Blind, Leeuwin en Van der Laan. Beerens en Nienhuis hebben met slechts een half puntje minder ook nog kans op Gouden, Zilveren of Bronzen Schoen.
Dus een goede pot van Immers en hij pakt hem!quote:
Op basis van de gouden schoen een transfer naar Barça verdienen, genot.quote:Op maandag 28 april 2014 11:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dus een goede pot van Immers en hij pakt hem!
Denk dat het eerder andersom werktquote:Op maandag 28 april 2014 11:52 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dit verhoogt z'n waarde met minimaal 5 miljoen.
Blind zou met alle respect voor Immers beter in dat rijtje passen natuurlijk.quote:Op maandag 28 april 2014 11:52 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dit verhoogt z'n waarde met minimaal 5 miljoen.
2005/06 Dirk Kuijt [21] Feyenoord
2006/07 Afonso Alves [22] SC Heerenveen
2007/08 John Heitinga [23] Ajax
2008/09 Mounir El Hamdaoui [24] AZ
2009/10 Uruguay Luis Suarez [25] Ajax
2010/11 Theo Janssen [26] FC Twente
2011/12 Jan Vertonghen [27] Ajax
2012/13 Wilfried Bony [28] Vitesse
Dit zijn aardig wat miljoenen qua transfergelden
Want?quote:Op maandag 28 april 2014 11:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Blind zou met alle respect voor Immers beter in dat rijtje passen natuurlijk.
Meer kwaliteit.quote:
Liever de Guzman en Fer.quote:Op maandag 28 april 2014 12:00 schreef Muto het volgende:
Van Gaal kan niet anders dan Immers mee te nemen naar Brazilië.
en 1 ster!quote:Op maandag 28 april 2014 11:11 schreef ThePlaneteer het volgende:
Van mij mag het nieuwe uitshirt wel een beetje in deze stijl:
[ afbeelding ]
En dan groen-wit
Kan je nagaan hoeveel punten hij had gehad als hij nog minder gespeeld had.quote:Op maandag 28 april 2014 11:53 schreef Caland het volgende:
Door niet te spelen bovenaan komen. Zo rolt onze Lex.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |