Doelde meer op Koeman.quote:Op maandag 28 april 2014 08:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat viel er te vieren dan? De tweede plaats weer?
Joh, lekker een paar daagjes feesten in het warme zuidoost-Europa. Zo vervelend is dat niet in de zomer. Kans dat je afgaat is daarentegen wel redelijk aangezien die clubs inmiddels beter voetballen dan de gemiddelde Nederlandse clubsquote:
Buigen voor de kampioenquote:
Haha nou! Jij doet je UI wel waarmaken zeg!quote:
Ajax is Feyenoord tot drie keer toe in een rechtstreeks duel de baas geweest, zelfs in de Kuip, dus zo gek was die TT niet.quote:Op maandag 28 april 2014 08:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Haha nou! Jij doet je UI wel waarmaken zeg!
3x gewonnen ja. Niet echt de baas geweest.quote:Op maandag 28 april 2014 08:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax is Feyenoord tot drie keer toe in een rechtstreeks duel de baas geweest, zelfs in de Kuip, dus zo gek was die TT niet.
Als je drie keer achter komt te staan en toch drie keer weet te winnen zegt dat wel iets.quote:Op maandag 28 april 2014 08:49 schreef H.FR het volgende:
[..]
3x gewonnen ja. Niet echt de baas geweest.
Nee. Kutlanden.quote:Op maandag 28 april 2014 08:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Joh, lekker een paar daagjes feesten in het warme zuidoost-Europa. Zo vervelend is dat niet in de zomer. Kans dat je afgaat is daarentegen wel redelijk aangezien die clubs inmiddels beter voetballen dan de gemiddelde Nederlandse clubs
Ja, over Feyenoord.quote:Op maandag 28 april 2014 08:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je drie keer achter komt te staan en toch drie keer weet te winnen zegt dat wel iets.
Onmogelijk te zeggenquote:Op maandag 28 april 2014 08:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
volgend jaar kampioen onder de slis?
Onder andere jaquote:
Kan je niet gewoon wegblijven? Niemand zit te wachten op je opmerkingen.quote:Op maandag 28 april 2014 08:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax is Feyenoord tot drie keer toe in een rechtstreeks duel de baas geweest, zelfs in de Kuip, dus zo gek was die TT niet.
Ik beantwoordde een vraag van Dven en verder onderbouw ik mijn uitspraken, iets wat niet iedereen hier altijd doet.quote:Op maandag 28 april 2014 08:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon wegblijven? Niemand zit te wachten op je opmerkingen.
Griekenland is net zo Balkan als Serviequote:Op maandag 28 april 2014 08:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nee. Kutlanden.
Cyprus/Griekse club/Belgen is wel OK.
Dat volk jat alles wat los en vast zit, daar erger ik me inderdaad aan.quote:Op maandag 28 april 2014 08:53 schreef Dven het volgende:
H.FR is ooit gepest door een Roemeense zigeuner![]()
Wie niet in Nederland inmiddels. Kanjervolk die Oostblokkerts.quote:Op maandag 28 april 2014 08:53 schreef Dven het volgende:
H.FR is ooit gepest door een Roemeense zigeuner![]()
Toch schaar ik ze niet onder oostblok.quote:Op maandag 28 april 2014 08:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Griekenland is net zo Balkan als Servie
Inderdaad, tegen Twente ging het ook niet zo lekker dit seizoenquote:Op maandag 28 april 2014 08:53 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat volk jat alles wat los en vast zit, daar erger ik me inderdaad aan.
Maar het ging me met name om het feit dat Feyenoord het nooit goed doet tegen oostblok clubs.
Ging prima tot de scheids er tussendoor kwam fietsen.quote:Op maandag 28 april 2014 08:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad, tegen Twente ging het ook niet zo lekker dit seizoen
En die heeft ook nog een achtergrond die gedeeltelijk op de Balkan ligt. Nu snap ik hetquote:Op maandag 28 april 2014 08:56 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ging prima tot de scheids er tussendoor kwam fietsen.
Oostblok is sowieso een verouderde term. Beetje als spreken over West-Duitsland.quote:
Ja, fijn. Doe maar niet gewoon.quote:Op maandag 28 april 2014 08:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik beantwoordde een vraag van Dven en verder onderbouw ik mijn uitspraken, iets wat niet iedereen hier altijd doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |