Gewoon niet spelen.quote:Op maandag 28 april 2014 11:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dus een goede pot van Immers en hij pakt hem!
Klopt, ik vind het sterrenstelsel super boeiend!quote:Op maandag 28 april 2014 12:14 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje geobsedeerd door sterretjes...
quote:Op maandag 28 april 2014 10:37 schreef Happel het volgende:
Wat is dit nu weer voor een kansloze sticker
[ afbeelding ]twitter:JosEngelkes twitterde op maandag 28-04-2014 om 09:09:42Na aankomst op Utrecht CS welkom geheten door 'United Against Jews'. Walgelijk. cc @NS_online @Esther_Voet http://t.co/DOlToOvPM7 reageer retweet
Dat "het" veel vaker gebeurt is inderdaad een feit. Dat iemand expliciet gaat uitleggen dat en hoe de uitslag van een wedstrijd met de tegenstander is afgesproken, is toch heel wat anders.quote:Op maandag 28 april 2014 09:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon rekenen. Het is zuur maar niet vreemd. Beide clubs hadden een puntje nodig. Dan gaan ze op den duur niet beide hun 'overwinning' op het spel zetten. PSV en Groningen deden het een jaar of 8 geleden ook al. Zuur, maar niet onbegrijpelijk.
Nee.quote:Op maandag 28 april 2014 11:11 schreef ThePlaneteer het volgende:
Van mij mag het nieuwe uitshirt wel een beetje in deze stijl:
[ afbeelding ]
En dan groen-wit
Godverdommequote:Op maandag 28 april 2014 10:37 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]twitter:JosEngelkes twitterde op maandag 28-04-2014 om 09:09:42Na aankomst op Utrecht CS welkom geheten door 'United Against Jews'. Walgelijk. cc @NS_online @Esther_Voet http://t.co/DOlToOvPM7 reageer retweet
De afspraak was er niet. Beide clubs wilde voor de winst gaan. Wanneer je in de tweede helft gelijkstaat wat voor beide exact genoeg is om het doel te bereiken, ga je liever met wat minder risico spelen om te voorkomen dat je straks alsnog met lege handen staat. Ergens gewoon heel logisch.quote:Op maandag 28 april 2014 12:24 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Dat "het" veel vaker gebeurt is inderdaad een feit. Dat iemand expliciet gaat uitleggen dat en hoe de uitslag van een wedstrijd met de tegenstander is afgesproken, is toch heel wat anders.
Feit is dat het afspreken van uitslagen van wedstrijden met tegenstanders tegen de regels is. Het is iets dat aangepakt moet worden wanneer er (overtuigend) bewijs voor is. Dat andere clubs het ook ooit gedaan hebben en ermee weggekomen zijn, doet hier niets aan af.
(extreem voorbeeld ter illustratie: Het feit dat er iedere dag een paar duizend mensen straffeloos vermoord worden, maakt nog niet dat je dan ook maar gewoon op tv kan gaan toegegeven dat je gisterenavond iemand te grazen hebt genomen. "Oh, heb je liever dat ik het stiekem doe, net als de rest?" is daarvoor geen rechtvaardiging. Iedere moordenaar die we pakken is 'meegenomen'.)
Wat een onzin. Er werden meerdere spelers op aangesproken toen ze nog wat probeerden te forceren (Bel hassani en Bojan). Nota bene door de tegenstander. Dit had niks met proberen te winnen te maken.quote:Op maandag 28 april 2014 12:32 schreef Dven het volgende:
[..]
De afspraak was er niet. Beide clubs wilde voor de winst gaan. Wanneer je in de tweede helft gelijkstaat wat voor beide exact genoeg is om het doel te bereiken, ga je liever met wat minder risico spelen om te voorkomen dat je straks alsnog met lege handen staat. Ergens gewoon heel logisch.
Dat het een belachelijke vertoning is staat vast. In de tweede helft schakelde ik pas in de 85e minuut weer in om het einde te zien. Dit kon je natuurlijk mijlenver zien aankomen.quote:Op maandag 28 april 2014 12:40 schreef portie het volgende:
[..]
Wat een onzin. Er werden meerdere spelers op aangesproken toen ze nog wat probeerden te forceren (Bel hassani en Bojan). Nota bene door de tegenstander. Dit had niks met proberen te winnen te maken.
Overigens maakt het me niet zoveel uit. Tegen dit Heracles en/of NEC werden ze alsnog wel kampioen. Maar het was een belachelijke vertoning.
Die Esther Voet wordt wel aan het werk gezet door Rick Engelkes.. wat een held door die sticker aan te geven bij het CIDI. De wereld wordt mooier door mensen als Engelkes.quote:
twitter:Esther_Voet twitterde op maandag 28-04-2014 om 09:31:26#Cidi zal uitzoeken wie of wat JHK is. @NS_online @ThE_ED @JosEngelkes reageer retweet
Klopt, maar dat is niet wat hier gebeurd is (althans, lijkt te zijn, ik weet niet hoe betrouwbaar de berichten zijn). Afspraken hoeven niet perse vooraf te zijn gemaakt. Ook afspraken tijdens het verloop van een wedstrijd zijn in beginsel onreglementair.quote:Op maandag 28 april 2014 12:32 schreef Dven het volgende:
[..]
De afspraak was er niet. Beide clubs wilde voor de winst gaan. Wanneer je in de tweede helft gelijkstaat wat voor beide exact genoeg is om het doel te bereiken, ga je liever met wat minder risico spelen om te voorkomen dat je straks alsnog met lege handen staat. Ergens gewoon heel logisch.
Cidi, toe maar.quote:Op maandag 28 april 2014 12:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
twitter:Esther_Voet twitterde op maandag 28-04-2014 om 09:31:26#Cidi zal uitzoeken wie of wat JHK is. @NS_online @ThE_ED @JosEngelkes reageer retweet
Daar was even een pittig onderzoek voor nodig!quote:JHK!! | FR12.nl
www.fr12.nl/dump/1910-jhk!!.html
24 nov. 2009 - die weten nog niet eens dat JHK voor joden hebben kanker staat ... Je bent voor feyenoord maar je weat niet wat JHK betekent ? dat weet me ...
quote:Op maandag 28 april 2014 12:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb het al even grondig onderzocht netquote:Op maandag 28 april 2014 12:54 schreef Happel het volgende:
[..]![]()
Ik kan nu al niet wachten op de uitkomst.
quote:Op maandag 28 april 2014 12:54 schreef Happel het volgende:
[..]![]()
Ik kan nu al niet wachten op de uitkomst.
Jammer, had gehoopt op een lange speurtocht van detective Esthertwitter:CIDI_nieuws twitterde op maandag 28-04-2014 om 10:46:38@Esther_Voet Heel goed dat @NS_online hierop let & actie neemt! JHK=geen wie: afkorting v Joden hebben K @ThE_ED @JosEngelkes reageer retweet
Dit is wel teleurstellend. Ik had op een paginalang onderzoeksrapport gerekend.quote:Op maandag 28 april 2014 12:58 schreef Grifte het volgende:
[..]Jammer, had gehoopt op een lange speurtocht van detective Esthertwitter:CIDI_nieuws twitterde op maandag 28-04-2014 om 10:46:38@Esther_Voet Heel goed dat @NS_online hierop let & actie neemt! JHK=geen wie: afkorting v Joden hebben K @ThE_ED @JosEngelkes reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |