Je mag gerust vaker spammen van mij hoor, ik word hier hartstikke vrolijk van.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:05 schreef Brighteyes het volgende:
Speaking of band, mag ik nog een keertje spammen?
En dan hou ik op hoor.
Topvintage idd, en ook 5cm eraf gehaald wegens hoog tuttigheids gehalte.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:25 schreef Ruby88 het volgende:
[..]
Je mag gerust vaker spammen van mij hoor, ik word hier hartstikke vrolijk van.(Leuk jurkje trouwens, TopVintage? Ik heb er laatst ook een gekocht, net iets anders, maar ik moet hem nog inkorten, want hij staat nu nog een beetje truttig. Maar in potentie is hij heel gaaf.)
Hier is dit de planning:
O: Havermout
T: Banaan
L: Linzensoep en drie boterhammen met iets (kaas of achterham of een ei of zo; ik werk thuis dus dat hoef ik straks pas te kiezen)
T: Appel
D: Grote wrap met een berg sla, tomaat en zalm
Eten.quote:
Ja inderdaad.. dat is ook zo. Helemaal niet aan gedacht.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:02 schreef appelsap het volgende:
Als je twijfelt zou ik niet verlengen. Je kan toch altijd opnieuw afsluiten? Lijkt me beter dan misschien geld weggooien omdat je niet zeker weet of je wel echt gaat.
Nee voor dit seizoen niet. Maar ik denk dat ik in de winter misschien wel weer ga twijfelen. Maar dat zien we dan wel weer.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:18 schreef Ruby88 het volgende:
Het klinkt ook niet echt alsof je nog twijfelt.
Dat ziet er wel heel machtig uit!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eten.Al denk ik niet dat dat lukt want ik heb last van mijn mond.
http://www.shutterbean.com/2014/banana-walnut-baked-oatmeal/
Ik heb er 8 cm vanaf gehaald. Helpt een hoopquote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Topvintage idd, en ook 5cm eraf gehaald wegens hoog tuttigheids gehalte.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 08:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat is die blijheid en geluk over je nieuwe baan.![]()
(Ik kan me je schrik voorstellen.Van de ene op de andere dag, of heb je een paar dagen niet gestaan?)
Na twee dagen, de weegschaal staat onder de kast, dus schuift altijd een beetje, maar is normaal gesproken heel consequent. Schrok me de tering. Was gisteren en vanochtend wel goede motivatie om de extraatjes te laten staan.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:50 schreef Ruby88 het volgende:
Of misschien is je weegschaal verschoven? Die van mij flikte dat laatst ook eens...
Ben ik een allergiegoeroe? Ik heb namelijk echt geen ideequote:Op zaterdag 3 mei 2014 09:37 schreef Barreltje het volgende:
ziet er lekker uit je lijstje tink!
hier gaathet ook weer prima..
gisteravond lekker gesport en ik voel me vandaag weer beter
ondertussen eet ik enorm veel eierengewoon omdat ik ze lekker vind, maar is dat wel goed allemaal?? vroegah mocht je 1 eitje per week ofzo vanwege de cholesterol, maar wat is de huidige theorie? ( ook ivm eiwit inname etc)
lijstje van vandaag:
O: porridge met een beetje stroop, gekookt eitje
t: gebakken eitje, gekookt eitje, 3 stukjes spek en een stukje wiegelketellapper ( en ik heb eigenlijk nog steeds trek)
L: vleesje, groenten en wsl aardappelen
t: fruitje, banaan en een kiwi
D: 2 bolletjes 1 met kaas 1 met vleesch
S: rondje gym
t: bakje kwark met een toefje bosvruchten jam
ohh.. en voor de allergie goeroe's , ik merk dat ik last van mijn buik krijg van rijst. nu is dat wel te vermijden, maar wat zijn rijst-gerelateerde producten? (rijst allergie googlen levert alleen honden problemen op) tnx!
Klinkt veel beter dan één banaan.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:45 schreef Tink89 het volgende:
Lunch wordt een dubbele volkoren bth met lv hazelnootpasta en banaan en een plak ontbijtkoek. Prima sportvoer
Ik moest gisteren aan je denken toen ik Agave siroop door mijn granola stond te gieten, hoe is het met je 'geen toegevoegde suiker' challenge?quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:36 schreef Brighteyes het volgende:
Ik moest gisteren aan je denken toen ik Agave siroop door mijn granola stond te gieten, hoe is het met je 'geen toegevoegde suiker' challenge?
Irritant is dat! Dergelijk commentaar van mensen op wat je wel of niet eet. Als ik onverantwoord bezig zou zijn mogen ze het wel zeggen, maar een tijdje geen suiker of geen alcohol o.i.d. valt daar toch niet echt onder.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]gelukt!
Het is ontzettend moeilijk, ik ben denk ik gewoon verslaafdMijn craving was zo sterk dat ik zelfs coca cola zero heb gekocht
(en dat vind ik niet eens zo heel lekker) Maar ik ben er wčl al door afgevallen en voeg sowieso nergens meer suiker aan toe. Ik zeg nu wel heel vaak 'nee' tegen mensen die iets aanbieden en leg dan uit dat ik even geen suikers eet en krijg dan allemaal 'wat een onzin' etc naar mijn hoofd
Ach als ik ongezond eet vind ik dat mensen daar ook niks op hoeven te zeggen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:50 schreef Ruby88 het volgende:
[..]
Irritant is dat! Dergelijk commentaar van mensen op wat je wel of niet eet. Als ik onverantwoord bezig zou zijn mogen ze het wel zeggen, maar een tijdje geen suiker of geen alcohol o.i.d. valt daar toch niet echt onder.
Nee, oké, maar ik bedoel meer: als ik een enorm crashdieet zou volgen en andere mensen zich zorgen zouden maken o.i.d.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:29 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ach als ik ongezond eet vind ik dat mensen daar ook niks op hoeven te zeggen.
Ik denk dat mensen vooral zo reageren omdat ze er dan voor zichzelf niet over na hoeven te denken.
Ja dat is anders inderdaadquote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:16 schreef Ruby88 het volgende:
[..]
Nee, oké, maar ik bedoel meer: als ik een enorm crashdieet zou volgen en andere mensen zich zorgen zouden maken o.i.d.
Batterijen bijna leeg? Dan gaat mijne altijd gek doen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 07:55 schreef Tink89 het volgende:
Waah, kan iemand me uitleggen waar die +3,4 kilo ineens vandaan komt?
quote:Op zondag 4 mei 2014 01:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dit topic is steeds weg uit mijn MYAT![]()
Maar schop onder mijn kont heeft geholpen dank jullie wel. Vandaag op een verjaardag geweest alleen stukje taart op. De rest van de nootjes,chips,worst,kaas,bier en frisdrank genegeerd. Gewoon water en thee op. dus ben weer blij.
Er was monchou taartquote:Op zondag 4 mei 2014 10:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Mooi!
Ik liet juist de taart staan en heb een paar stukjes kaas en worst op.
Jup, enigzins begrijpelijk idd!quote:Op zondag 4 mei 2014 12:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Er was monchou taartde keuze was heel makkelijk haha.
Ze hadden wel zelf gebakken appeltaart ook nog. Dat was wel een lastige keuze haha. Maar moet kunnen. dat is ook mijn enige zonde van heel het weekend. Als het idd supermarkt taart was geweest had ik er ook niet zo'n behoefte aan gehad :-)quote:Op zondag 4 mei 2014 12:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jup, enigzins begrijpelijk idd!![]()
Ik kon kiezen tussen appel of slagroom, niet zelfgemaakt, dus not worth it.
misschien at je toch te weinig eerst?quote:Op zondag 4 mei 2014 14:28 schreef Puala het volgende:
Afgelopen week heb ik alle dagen gesnaaid wat ik kon en er is bijna 2 kg af nuTerwijl dat als ik gezond eet ik misschien 400 gram af was gevallen in zo'n week. Ik snap er niets van
![]()
B: Omelet met groente
T: 2 rijstwafels met pindakaas
D: Broccoli, rijst en pindasaus
T: schaaltje kwark
Geen idee, maar friet/snoep/chips laten je normaal aankomen en niet afvallen. Dus zelfs als ik te weinig eet snap ik dat nog nietquote:Op zondag 4 mei 2014 16:40 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
misschien at je toch te weinig eerst?
Die -2 kg is nog van voorgaande weken maar je hield vocht vast oid is mijn gok.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:28 schreef Puala het volgende:
Afgelopen week heb ik alle dagen gesnaaid wat ik kon en er is bijna 2 kg af nuTerwijl dat als ik gezond eet ik misschien 400 gram af was gevallen in zo'n week. Ik snap er niets van
![]()
B: Omelet met groente
T: 2 rijstwafels met pindakaas
D: Broccoli, rijst en pindasaus
T: schaaltje kwark
Tights zijn baas.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:08 schreef Patoshik het volgende:
Ik heb me net gewaagd aan een hardloop legging. Tenminste.. hij is onderweg.
Met de bootcamp had ik een joggingbroek aan maar dat schuurde zo (zweten,regen,benen die tegen elkaar komen) dus misschien is dit wat beter.
Nu maar hopen dat het er niet te.. erg uit ziet. Want het lijkt me wel dat je elk hobbeltje en bobbeltje ziet.
Ik ben er fan van.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:20 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ik hoop het. ;D
Al ziet het er altijd wel heel erg fijn uit om in te sporten.
Ghehe, ik las net je post in het hardloop topic. Ik heb nu nog maar 1149 stappen gezet.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:24 schreef Brighteyes het volgende:
Komt goed Pato! Schijt hebben aan hoe het er uit ziet, denk aan het resultaat!
F. staat nu te koken... D wordt tevens T dus...
Valt mee. Mijn tights zijn vrij stevig in ieder geval en mijn cellulitis zie je er niet doorheen.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:08 schreef Patoshik het volgende:
Ik heb me net gewaagd aan een hardloop legging. Tenminste.. hij is onderweg.
Met de bootcamp had ik een joggingbroek aan maar dat schuurde zo (zweten,regen,benen die tegen elkaar komen) dus misschien is dit wat beter.
Nu maar hopen dat het er niet te.. erg uit ziet. Want het lijkt me wel dat je elk hobbeltje en bobbeltje ziet.
Mag dat alleen op dinsdag?quote:Op maandag 5 mei 2014 10:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Jeej beweging in de weegschaal, zit nu weer een kilo lager in de achter de komma getallen.
Is het al dinsdag ik heb zin om lekker te gaan hardlopen.
Nee maar loop 3 keer in de week haha. dinsdag, donderdag en zaterdagquote:
Bij mij was/is dat te wijten aan spieropbouwquote:Op maandag 5 mei 2014 10:49 schreef laiveneertiekje het volgende:
Heeft iemand een idee hoe het kan dat als ik meer ga bewegen, ik ineens aankom, terwijl ik afvallen zou verwachten?
Gisteren 26 km geskate, en vanmorgen alweer zwaarder. De afgelopen dagen ook gefietst, soms met fietskar met kinderen erachter, dus nog wat extra training. Donderdag nog een uur gesport.
Ik heb het idee dat ik genoeg drink, en het eten zou wat beter kunnen, maar is niet superslecht. Beter dan de weken hiervoor.
En hoelang duurde het bij jou dan voordat je daarna weer ging afvallen?quote:Op maandag 5 mei 2014 10:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Bij mij was/is dat te wijten aan spieropbouw
en hoe zitten je kleren? minder krap??quote:Op maandag 5 mei 2014 10:49 schreef laiveneertiekje het volgende:
Heeft iemand een idee hoe het kan dat als ik meer ga bewegen, ik ineens aankom, terwijl ik afvallen zou verwachten?
Gisteren 26 km geskate, en vanmorgen alweer zwaarder. De afgelopen dagen ook gefietst, soms met fietskar met kinderen erachter, dus nog wat extra training. Donderdag nog een uur gesport.
Ik heb het idee dat ik genoeg drink, en het eten zou wat beter kunnen, maar is niet superslecht. Beter dan de weken hiervoor.
Is nog niet zoveel over te zeggen vrees ik. Niet krapper iig.quote:Op maandag 5 mei 2014 10:55 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en hoe zitten je kleren? minder krap??
Niet alleen de weegschaal is heilig he?
Ik merk dat ik na krachttraining zo goed als altijd zwaarder ben dan ervoor. En vreemd genoeg altjid als ik ook spierpijn heb. Ik denk dat het bij mij niet zoveel te maken heeft met spieropbouw/spieren die zwaarder zijn maar wel dat mijn spieren meer vocht vasthouden nadat ik ze flink getraind heb.quote:Op maandag 5 mei 2014 10:49 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik merk het nu vooral aan mijn klerenquote:Op maandag 5 mei 2014 10:55 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
En hoelang duurde het bij jou dan voordat je daarna weer ging afvallen?
Goed gedaan!quote:Op maandag 5 mei 2014 10:59 schreef appelsap het volgende:
Oh en ik had gisteravond een overwinningsmomentje. Ik had al heel de dag lekkere trek maar niet aan toegegeven. 's Avonds was ik er zo chagrijnig van dat ik een schaaltje gevuld had met koekjes om op te eten. Uiteindelijk toch de koekjes terug in de kast gelegd en een kop soep genomen met één koekje.
Ik faal de laatste tijd in het doorzetten. Dus dan misschien hier ook maar wat meer de moeilijke momenten delen.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik merk het nu vooral aan mijn klereneerste tijd werd ik vooral zwaarder, nu is er een beetje af maar zitten mij broeken wel veel losser. Je gaat het vanzelf merken. Het is frustrerend maar is een punt waar je doorheen moet
Juist dat doorzetten is de enige manier om uiteindelijk de weegschaal omlaag te zien gaan. Je schetste net een aardig sportief beeld, maar wel slechts van enkele dagen. Als je datzelfde gedurende drie weken zou doen, moet dat getal op de weegschaal heus dalen.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:10 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Ik faal de laatste tijd in het doorzetten. Dus dan misschien hier ook maar wat meer de moeilijke momenten delen.
Valkuil is nu vooral "alleen" thuis zijn met de kinderen. Als ik niet oppas blijf ik maar dingen pakken en eten.
Ik heb wel een waterflesje aangeschaft een paar weken geleden, en ik drink nu eigenlijk alleen maar water en thee, en ook nog genoeg op een dag.
Ik heb nu vakantie, en dat was een mooi moment om het op te pakken. Het zal de komende weken wel weer lastiger worden, daar ben ik mij van bewust. Maar ik merk ook gewoon dat ik mij er beter door ga voelen, en ik hoop dat dat genoeg motivatie zal zijn om door te gaan zetten.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:13 schreef Ruby88 het volgende:
[..]
Juist dat doorzetten is de enige manier om uiteindelijk de weegschaal omlaag te zien gaan. Je schetste net een aardig sportief beeld, maar wel slechts van enkele dagen. Als je datzelfde gedurende drie weken zou doen, moet dat getal op de weegschaal heus dalen.![]()
Ik heb min of meer hetzelfde trouwens: geen kinderen, maar thuiswerkdagen zijn veel lastiger dan kantoordagen.
Het werkt hoor. Had afgelopen week ook even een moment dat het niet lukte.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:10 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Ik faal de laatste tijd in het doorzetten. Dus dan misschien hier ook maar wat meer de moeilijke momenten delen.
Valkuil is nu vooral "alleen" thuis zijn met de kinderen. Als ik niet oppas blijf ik maar dingen pakken en eten.
Ik heb wel een waterflesje aangeschaft een paar weken geleden, en ik drink nu eigenlijk alleen maar water en thee, en ook nog genoeg op een dag.
Bij mij ook. Ik ben zichtbaar dunner geworden, pas weer kleding die ik voorheen niet paste (quote:Op maandag 5 mei 2014 10:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Bij mij was/is dat te wijten aan spieropbouw
Zo herkenbaarquote:Op maandag 5 mei 2014 11:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik merk het nu vooral aan mijn klereneerste tijd werd ik vooral zwaarder, nu is er een beetje af maar zitten mij broeken wel veel losser. Je gaat het vanzelf merken. Het is frustrerend maar is een punt waar je doorheen moet
En wat ga je deze week anders doen?quote:Op maandag 5 mei 2014 14:13 schreef Ruby88 het volgende:
Ik niet.Maar dat is ook wel terecht na afgelopen week eigenlijk.
In elk geval meer werken, dat zorgt al voor een ritme. En eigenlijk was mijn lunch de afgelopen tijd wel een beetje karig, dus die breid ik wat uit, zodat ik voller zit.quote:
ik ben ook heeel slecht in hardlopen, daarom zwem ik.. en ik ben slecht in basketbal, daarom volleybal ik ..quote:Op maandag 5 mei 2014 18:37 schreef Eerin het volgende:
Hoi allemaalIk meld me ook maar eens hier, zou eens tijd worden.
Ik ben nu 22 en heb sinds mijn 14 boulimia. Ik at nooit op maandag, woensdag en vrijdag. Tot afgelopen winter had ik eigenlijk niet door dat dat zo was, maar toen ging ik naar een diëtiste en moest ik eetdagboeken maken. Ik zei elke keer: "Ik heb weer veel te veel gegeten" en dan zei de diëtiste: "je hebt niks gegeten gisteren...?". Het was een mindset dat ik altijd minder wilde eten. Probleem is dat ik dan op dinsdag en op donderdag zoveel mocht eten als ik wilde, dus daarom weeg ik nu 117 kg. Wat absurd veel is.
Ik heb vier jaar op mezelf gewoond, maar ga nu terug naar mijn moeder in de hoop mijn gewicht onder controle te krijgen. Alleen ga ik het niet redden. Mede daarom meld ik me nu hier in het topicIk heb erg moeite met motivatie, ik stel altijd alles uit. Daarbij eet mijn moeder heel erg weinig en ben ik bang dat dat ervoor gaat zorgen dat ik weer in eetstoornis patronen verval. Mijn moeder is goed in rantsoenen, maar ik sla altijd door.
In ieder geval: ik zal hier mijn belevenissen opschrijven, ik hoop dat jullie feedback me er nu een keer echt doorheen gaat slaan. Ben er een beetje zat van om me altijd maar lelijk te voelen, en ik wil heel graag weer gaan sporten. Ik hou van sporten, maar ik ben er nu zo slecht in dat ik het niet durf.
Oh ja, hier is m'n ticker. Als iemand me in de OP wil zetten, graag!
http://swlf.lilyslim.com/ohpLp2.png
Welkom :-)quote:Op maandag 5 mei 2014 18:37 schreef Eerin het volgende:
Ik ben nu 22 en heb sinds mijn 14 boulimia. Ik at nooit op maandag, woensdag en vrijdag. Tot afgelopen winter had ik eigenlijk niet door dat dat zo was, maar toen ging ik naar een diëtiste en moest ik eetdagboeken maken. Ik zei elke keer: "Ik heb weer veel te veel gegeten" en dan zei de diëtiste: "je hebt niks gegeten gisteren...?". Het was een mindset dat ik altijd minder wilde eten. Probleem is dat ik dan op dinsdag en op donderdag zoveel mocht eten als ik wilde, dus daarom weeg ik nu 117 kg. Wat absurd veel is.
Ik heb vier jaar op mezelf gewoond, maar ga nu terug naar mijn moeder in de hoop mijn gewicht onder controle te krijgen. Alleen ga ik het niet redden. Mede daarom meld ik me nu hier in het topicIk heb erg moeite met motivatie, ik stel altijd alles uit. Daarbij eet mijn moeder heel erg weinig en ben ik bang dat dat ervoor gaat zorgen dat ik weer in eetstoornis patronen verval. Mijn moeder is goed in rantsoenen, maar ik sla altijd door.
In ieder geval: ik zal hier mijn belevenissen opschrijven, ik hoop dat jullie feedback me er nu een keer echt doorheen gaat slaan. Ben er een beetje zat van om me altijd maar lelijk te voelen, en ik wil heel graag weer gaan sporten. Ik hou van sporten, maar ik ben er nu zo slecht in dat ik het niet durf.
Oh ja, hier is m'n ticker. Als iemand me in de OP wil zetten, graag!
http://swlf.lilyslim.com/ohpLp2.png
ik heb briljante jurkjes op succubus gezien.. helemaal verliefd.. tot ik er achter kwam dat XL eigenlijk maar 42 isquote:Op maandag 5 mei 2014 19:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Dudes, ik heb m'n zwarte kersjes-jurk inmiddels ook binnen, dus hoor weer bij de kliek.
en er is weer 3 kilo af gelukkig, het gaat weer beter.
Die jurkjesquote:Op maandag 5 mei 2014 19:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Dudes, ik heb m'n zwarte kersjes-jurk inmiddels ook binnen, dus hoor weer bij de kliek.
Jeeeeej! Welke heb je? Ik deze: http://topvintage.nl/nl/v(...)rry-swing-dress-jurk. Hij ziet er niet zo heftig uit als op het eerste plaatje hoor, en ik ga 'm binnenkort inkorten.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Bijzonder dat je niet door had dat je op die dagen niets at. Ik kan me voorstellen dat je (door druk bezig zijn o.i.d.) per ongeluk één maaltijd mist, maar ging je dan echt 's avonds slapen zonder het te weten? Nou ja, misschien stomme vragen, in elk geval van harte welkom hier, en veel succes!quote:Op maandag 5 mei 2014 18:37 schreef Eerin het volgende:
[...]
Die heb ik ookquote:Op maandag 5 mei 2014 19:38 schreef Ruby88 het volgende:
[..]
Jeeeeej! Welke heb je? Ik deze: http://topvintage.nl/nl/v(...)rry-swing-dress-jurk. Hij ziet er niet zo heftig uit als op het eerste plaatje hoor, en ik ga 'm binnenkort inkorten.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |