Ik faal de laatste tijd in het doorzetten. Dus dan misschien hier ook maar wat meer de moeilijke momenten delen.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik merk het nu vooral aan mijn klereneerste tijd werd ik vooral zwaarder, nu is er een beetje af maar zitten mij broeken wel veel losser. Je gaat het vanzelf merken. Het is frustrerend maar is een punt waar je doorheen moet
Juist dat doorzetten is de enige manier om uiteindelijk de weegschaal omlaag te zien gaan. Je schetste net een aardig sportief beeld, maar wel slechts van enkele dagen. Als je datzelfde gedurende drie weken zou doen, moet dat getal op de weegschaal heus dalen.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:10 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Ik faal de laatste tijd in het doorzetten. Dus dan misschien hier ook maar wat meer de moeilijke momenten delen.
Valkuil is nu vooral "alleen" thuis zijn met de kinderen. Als ik niet oppas blijf ik maar dingen pakken en eten.
Ik heb wel een waterflesje aangeschaft een paar weken geleden, en ik drink nu eigenlijk alleen maar water en thee, en ook nog genoeg op een dag.
Ik heb nu vakantie, en dat was een mooi moment om het op te pakken. Het zal de komende weken wel weer lastiger worden, daar ben ik mij van bewust. Maar ik merk ook gewoon dat ik mij er beter door ga voelen, en ik hoop dat dat genoeg motivatie zal zijn om door te gaan zetten.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:13 schreef Ruby88 het volgende:
[..]
Juist dat doorzetten is de enige manier om uiteindelijk de weegschaal omlaag te zien gaan. Je schetste net een aardig sportief beeld, maar wel slechts van enkele dagen. Als je datzelfde gedurende drie weken zou doen, moet dat getal op de weegschaal heus dalen.![]()
Ik heb min of meer hetzelfde trouwens: geen kinderen, maar thuiswerkdagen zijn veel lastiger dan kantoordagen.
Het werkt hoor. Had afgelopen week ook even een moment dat het niet lukte.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:10 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Ik faal de laatste tijd in het doorzetten. Dus dan misschien hier ook maar wat meer de moeilijke momenten delen.
Valkuil is nu vooral "alleen" thuis zijn met de kinderen. Als ik niet oppas blijf ik maar dingen pakken en eten.
Ik heb wel een waterflesje aangeschaft een paar weken geleden, en ik drink nu eigenlijk alleen maar water en thee, en ook nog genoeg op een dag.
Bij mij ook. Ik ben zichtbaar dunner geworden, pas weer kleding die ik voorheen niet paste (quote:Op maandag 5 mei 2014 10:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Bij mij was/is dat te wijten aan spieropbouw
Zo herkenbaarquote:Op maandag 5 mei 2014 11:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik merk het nu vooral aan mijn klereneerste tijd werd ik vooral zwaarder, nu is er een beetje af maar zitten mij broeken wel veel losser. Je gaat het vanzelf merken. Het is frustrerend maar is een punt waar je doorheen moet
En wat ga je deze week anders doen?quote:Op maandag 5 mei 2014 14:13 schreef Ruby88 het volgende:
Ik niet.Maar dat is ook wel terecht na afgelopen week eigenlijk.
In elk geval meer werken, dat zorgt al voor een ritme. En eigenlijk was mijn lunch de afgelopen tijd wel een beetje karig, dus die breid ik wat uit, zodat ik voller zit.quote:
ik ben ook heeel slecht in hardlopen, daarom zwem ik.. en ik ben slecht in basketbal, daarom volleybal ik ..quote:Op maandag 5 mei 2014 18:37 schreef Eerin het volgende:
Hoi allemaalIk meld me ook maar eens hier, zou eens tijd worden.
Ik ben nu 22 en heb sinds mijn 14 boulimia. Ik at nooit op maandag, woensdag en vrijdag. Tot afgelopen winter had ik eigenlijk niet door dat dat zo was, maar toen ging ik naar een diëtiste en moest ik eetdagboeken maken. Ik zei elke keer: "Ik heb weer veel te veel gegeten" en dan zei de diëtiste: "je hebt niks gegeten gisteren...?". Het was een mindset dat ik altijd minder wilde eten. Probleem is dat ik dan op dinsdag en op donderdag zoveel mocht eten als ik wilde, dus daarom weeg ik nu 117 kg. Wat absurd veel is.
Ik heb vier jaar op mezelf gewoond, maar ga nu terug naar mijn moeder in de hoop mijn gewicht onder controle te krijgen. Alleen ga ik het niet redden. Mede daarom meld ik me nu hier in het topicIk heb erg moeite met motivatie, ik stel altijd alles uit. Daarbij eet mijn moeder heel erg weinig en ben ik bang dat dat ervoor gaat zorgen dat ik weer in eetstoornis patronen verval. Mijn moeder is goed in rantsoenen, maar ik sla altijd door.
In ieder geval: ik zal hier mijn belevenissen opschrijven, ik hoop dat jullie feedback me er nu een keer echt doorheen gaat slaan. Ben er een beetje zat van om me altijd maar lelijk te voelen, en ik wil heel graag weer gaan sporten. Ik hou van sporten, maar ik ben er nu zo slecht in dat ik het niet durf.
Oh ja, hier is m'n ticker. Als iemand me in de OP wil zetten, graag!
http://swlf.lilyslim.com/ohpLp2.png
Welkom :-)quote:Op maandag 5 mei 2014 18:37 schreef Eerin het volgende:
Ik ben nu 22 en heb sinds mijn 14 boulimia. Ik at nooit op maandag, woensdag en vrijdag. Tot afgelopen winter had ik eigenlijk niet door dat dat zo was, maar toen ging ik naar een diëtiste en moest ik eetdagboeken maken. Ik zei elke keer: "Ik heb weer veel te veel gegeten" en dan zei de diëtiste: "je hebt niks gegeten gisteren...?". Het was een mindset dat ik altijd minder wilde eten. Probleem is dat ik dan op dinsdag en op donderdag zoveel mocht eten als ik wilde, dus daarom weeg ik nu 117 kg. Wat absurd veel is.
Ik heb vier jaar op mezelf gewoond, maar ga nu terug naar mijn moeder in de hoop mijn gewicht onder controle te krijgen. Alleen ga ik het niet redden. Mede daarom meld ik me nu hier in het topicIk heb erg moeite met motivatie, ik stel altijd alles uit. Daarbij eet mijn moeder heel erg weinig en ben ik bang dat dat ervoor gaat zorgen dat ik weer in eetstoornis patronen verval. Mijn moeder is goed in rantsoenen, maar ik sla altijd door.
In ieder geval: ik zal hier mijn belevenissen opschrijven, ik hoop dat jullie feedback me er nu een keer echt doorheen gaat slaan. Ben er een beetje zat van om me altijd maar lelijk te voelen, en ik wil heel graag weer gaan sporten. Ik hou van sporten, maar ik ben er nu zo slecht in dat ik het niet durf.
Oh ja, hier is m'n ticker. Als iemand me in de OP wil zetten, graag!
http://swlf.lilyslim.com/ohpLp2.png
ik heb briljante jurkjes op succubus gezien.. helemaal verliefd.. tot ik er achter kwam dat XL eigenlijk maar 42 isquote:Op maandag 5 mei 2014 19:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Dudes, ik heb m'n zwarte kersjes-jurk inmiddels ook binnen, dus hoor weer bij de kliek.
en er is weer 3 kilo af gelukkig, het gaat weer beter.
Die jurkjesquote:Op maandag 5 mei 2014 19:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Dudes, ik heb m'n zwarte kersjes-jurk inmiddels ook binnen, dus hoor weer bij de kliek.
Jeeeeej! Welke heb je? Ik deze: http://topvintage.nl/nl/v(...)rry-swing-dress-jurk. Hij ziet er niet zo heftig uit als op het eerste plaatje hoor, en ik ga 'm binnenkort inkorten.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Bijzonder dat je niet door had dat je op die dagen niets at. Ik kan me voorstellen dat je (door druk bezig zijn o.i.d.) per ongeluk één maaltijd mist, maar ging je dan echt 's avonds slapen zonder het te weten? Nou ja, misschien stomme vragen, in elk geval van harte welkom hier, en veel succes!quote:Op maandag 5 mei 2014 18:37 schreef Eerin het volgende:
[...]
Die heb ik ookquote:Op maandag 5 mei 2014 19:38 schreef Ruby88 het volgende:
[..]
Jeeeeej! Welke heb je? Ik deze: http://topvintage.nl/nl/v(...)rry-swing-dress-jurk. Hij ziet er niet zo heftig uit als op het eerste plaatje hoor, en ik ga 'm binnenkort inkorten.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |