Tights zijn baas.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:08 schreef Patoshik het volgende:
Ik heb me net gewaagd aan een hardloop legging. Tenminste.. hij is onderweg.
Met de bootcamp had ik een joggingbroek aan maar dat schuurde zo (zweten,regen,benen die tegen elkaar komen) dus misschien is dit wat beter.
Nu maar hopen dat het er niet te.. erg uit ziet. Want het lijkt me wel dat je elk hobbeltje en bobbeltje ziet.
Ik ben er fan van.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:20 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ik hoop het. ;D
Al ziet het er altijd wel heel erg fijn uit om in te sporten.
Ghehe, ik las net je post in het hardloop topic. Ik heb nu nog maar 1149 stappen gezet.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:24 schreef Brighteyes het volgende:
Komt goed Pato! Schijt hebben aan hoe het er uit ziet, denk aan het resultaat!
F. staat nu te koken... D wordt tevens T dus...
Valt mee. Mijn tights zijn vrij stevig in ieder geval en mijn cellulitis zie je er niet doorheen.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:08 schreef Patoshik het volgende:
Ik heb me net gewaagd aan een hardloop legging. Tenminste.. hij is onderweg.
Met de bootcamp had ik een joggingbroek aan maar dat schuurde zo (zweten,regen,benen die tegen elkaar komen) dus misschien is dit wat beter.
Nu maar hopen dat het er niet te.. erg uit ziet. Want het lijkt me wel dat je elk hobbeltje en bobbeltje ziet.
Mag dat alleen op dinsdag?quote:Op maandag 5 mei 2014 10:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Jeej beweging in de weegschaal, zit nu weer een kilo lager in de achter de komma getallen.
Is het al dinsdag ik heb zin om lekker te gaan hardlopen.
Nee maar loop 3 keer in de week haha. dinsdag, donderdag en zaterdagquote:
Bij mij was/is dat te wijten aan spieropbouwquote:Op maandag 5 mei 2014 10:49 schreef laiveneertiekje het volgende:
Heeft iemand een idee hoe het kan dat als ik meer ga bewegen, ik ineens aankom, terwijl ik afvallen zou verwachten?
Gisteren 26 km geskate, en vanmorgen alweer zwaarder. De afgelopen dagen ook gefietst, soms met fietskar met kinderen erachter, dus nog wat extra training. Donderdag nog een uur gesport.
Ik heb het idee dat ik genoeg drink, en het eten zou wat beter kunnen, maar is niet superslecht. Beter dan de weken hiervoor.
En hoelang duurde het bij jou dan voordat je daarna weer ging afvallen?quote:Op maandag 5 mei 2014 10:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Bij mij was/is dat te wijten aan spieropbouw
en hoe zitten je kleren? minder krap??quote:Op maandag 5 mei 2014 10:49 schreef laiveneertiekje het volgende:
Heeft iemand een idee hoe het kan dat als ik meer ga bewegen, ik ineens aankom, terwijl ik afvallen zou verwachten?
Gisteren 26 km geskate, en vanmorgen alweer zwaarder. De afgelopen dagen ook gefietst, soms met fietskar met kinderen erachter, dus nog wat extra training. Donderdag nog een uur gesport.
Ik heb het idee dat ik genoeg drink, en het eten zou wat beter kunnen, maar is niet superslecht. Beter dan de weken hiervoor.
Is nog niet zoveel over te zeggen vrees ik. Niet krapper iig.quote:Op maandag 5 mei 2014 10:55 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en hoe zitten je kleren? minder krap??
Niet alleen de weegschaal is heilig he?
Ik merk dat ik na krachttraining zo goed als altijd zwaarder ben dan ervoor. En vreemd genoeg altjid als ik ook spierpijn heb. Ik denk dat het bij mij niet zoveel te maken heeft met spieropbouw/spieren die zwaarder zijn maar wel dat mijn spieren meer vocht vasthouden nadat ik ze flink getraind heb.quote:Op maandag 5 mei 2014 10:49 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik merk het nu vooral aan mijn klerenquote:Op maandag 5 mei 2014 10:55 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
En hoelang duurde het bij jou dan voordat je daarna weer ging afvallen?
Goed gedaan!quote:Op maandag 5 mei 2014 10:59 schreef appelsap het volgende:
Oh en ik had gisteravond een overwinningsmomentje. Ik had al heel de dag lekkere trek maar niet aan toegegeven. 's Avonds was ik er zo chagrijnig van dat ik een schaaltje gevuld had met koekjes om op te eten. Uiteindelijk toch de koekjes terug in de kast gelegd en een kop soep genomen met één koekje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |