Zou dan inderdaad lekker extra hard sporten en toch je gewone aantal calorieën eten. Bij mij gaat m´n gewicht dan meestal de dag erna of 2 dagen erna naar beneden.quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik baal van mijn plateau.Sta al heel lang stil. Weet precies op het komt. Dan zit ik op 1500 kcal en denk ik dat ik nog prima wat kan eten. Dat wordt dan toch te veel, waardoor ik op gewicht blijf. Met sporten precies zo, dan eet ik ook meer omdat het kan.
Moet maar wat strenger zijn voor mezelf.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:27 schreef Tink89 het volgende:
Mijn baan is leeeeeuk!
Dus fokken is minder interessant. Eet- en gewichtswise gaat het goed. Vandaag allerlei gezonde tussendoortjes gescoord en lekker gelunchwandeld. Zit veel lekkerder in m'n vel, waardoor ook goed eten makkelijker gaat.
Super Tink!! Doe mij ook zo'n baan!quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:27 schreef Tink89 het volgende:
Mijn baan is leeeeeuk!
Dus fokken is minder interessant. Eet- en gewichtswise gaat het goed. Vandaag allerlei gezonde tussendoortjes gescoord en lekker gelunchwandeld. Zit veel lekkerder in m'n vel, waardoor ook goed eten makkelijker gaat.
Moeilijk is dat he. Ik had dat bij mijn auto.. Kreeg toen een schop onder tafel van mijn schoonvaderquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:02 schreef BananaPancake het volgende:
Aaah maandag gaan we een appartement bezichtigen en ik vind ´m zooo mooi!![]()
Moet mezelf echt een beetje inhouden om niet al te enthousiast te worden
Hehe ja echt moeilijk. Was dat omdat je nog moest onderhandelen? Hier staan wat foto's online, maar er zijn een paar dingen onduidelijk met name de indeling, dus het zou nog wel eens kunnen tegenvallen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Moeilijk is dat he. Ik had dat bij mijn auto.. Kreeg toen een schop onder tafel van mijn schoonvader
Zaten midden in de onderhandeling. En ik maar stuiter stuiter lolquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:11 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Hehe ja echt moeilijk. Was dat omdat je nog moest onderhandelen? Hier staan wat foto's online, maar er zijn een paar dingen onduidelijk met name de indeling, dus het zou nog wel eens kunnen tegenvallen.
Maar we zien het maandag.
Tijd voor eten dus.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Stress
5 beschuitjes, 1 banaan en een salade.
Mjah.. die salade net pas gegeten. En geen trek. Maar ik neem zo nog even wat kwark en fruit denk ik.quote:
Strak planquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mjah.. die salade net pas gegeten. En geen trek. Maar ik neem zo nog even wat kwark en fruit denk ik.
Dat is die blijheid en geluk over je nieuwe baan.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 07:55 schreef Tink89 het volgende:
Waah, kan iemand me uitleggen waar die +3,4 kilo ineens vandaan komt?
Supergaaf BE! Ik had jullie nog nooit gehoord, maar wat een feestje!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:05 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb net besloten wat we vanavond gaan eten en ik heb er NU al zin in
[ afbeelding ]
http://www.kayotic.nl/blog/sweet-potato-pepper-soup
Lijkt me precies goed voor deze grauwe grijze dag.
Lijstje:
O: Brinta
T: weetiknogniet
L: 3 boterhammen, iig 1 eitje erbij
T: appeltje
D: Sweet potato pepper soup
T: Niks want band
Speaking of band, mag ik nog een keertje spammen?
En dan hou ik op hoor.
En ik wil bewegen, liefst hardlopen, maar moet dagje rust volgens schema. Zo mijn arme kinders maar eens naar buiten jagen voor een stuk lopen dan maar.Ik zit nu nog in bed, oh luxe!, dus nog niet veel gedaan vandaag.
/dagboek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |