Zo duurquote:Op donderdag 1 mei 2014 07:45 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik vind bootcamp zo verschrikkelijk duur
hier heb je 8 weken voor 225 eur..
Wow, bij mij zit het bij het fitnessabonnement inbegrepen!quote:Op donderdag 1 mei 2014 07:45 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Wow, dat is zeker duurquote:Op donderdag 1 mei 2014 07:45 schreef Barreltje het volgende:
[..]
juist.. via jou had ik die gevonden..quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:34 schreef douche-eendje het volgende:
Hier 8 weken special voor 225euro. Heb nu een onbeperkt jaarabonnement voor 400, via kortingsactie van mn zorgverzekering. *verslaafd*
* douche-eendje gaat weer snel naar slank.
wow! 8 keer personal training met fysio is ongeveer net zoveelquote:
Je kunt daar ook via strippenkaart/abonnement, de specials zijn gewoon duur. Ik dm je vanavond wel ffquote:Op donderdag 1 mei 2014 09:53 schreef Barreltje het volgende:
[..]
juist.. via jou had ik die gevonden..ik vind het errug veel
![]()
nu een andere gevonden 225 eur voor 30 "strippen"
maarwil niet mee.. hij voelt zich "te dik"( daarom wil ie ook niet mee zwemmen
)
hopelijk binnenkort wel
Dat mag gevierd wordenquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:25 schreef appelsap het volgende:
Hier hebben ze waterbootcamp in het zwembad. Iemand daar ervaring mee?
Ik heb ontbeten met een gebakje.![]()
Ik ben zojuist aangenomen voor een heel toffe baan!![]()
Da's meteen de reden dat ik het ga houden bij af en toe een lesje a tien euro.quote:Op donderdag 1 mei 2014 07:45 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Hier heb je 10 lessen voor 50 euro. Dus 5 euro per les. En stel je gaat maar 1 keer in de week dan valt dat reuze mee..quote:Op donderdag 1 mei 2014 07:45 schreef Barreltje het volgende:
[..]
is dat ook in de omgeving van den haag??quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:42 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Hier heb je 10 lessen voor 50 euro. Dus 5 euro per les. En stel je gaat maar 1 keer in de week dan valt dat reuze mee..
Ja inderdaad, dat vond ik ook. De lessen zijn op di-wo-za. Om di-wo allebei te doen vind ik te kort op elkaar en zaterdag moet ik werken dus ik kan maar 1 keer per week. En dan kun je bijna 2,5 maand met 1 strippenkaart doen. Ideaal en niet prijzig vind ik.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:43 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is heel schappelijk zeg!
Appelsap! Gefeliciteerd!
Nee dit is in Drenthe. Maar heb je niet meerdere mensen die bootcamp geven of alleen die dure?quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:45 schreef Barreltje het volgende:
[..]
is dat ook in de omgeving van den haag??
quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:25 schreef appelsap het volgende:
Hier hebben ze waterbootcamp in het zwembad. Iemand daar ervaring mee?
Ik heb ontbeten met een gebakje.![]()
Ik ben zojuist aangenomen voor een heel toffe baan!![]()
Vanavond naar de sportschool om dat gebakje eraf te werken. De rest van de dag eet ik gewoon normaal.
Zou dan inderdaad lekker extra hard sporten en toch je gewone aantal calorieën eten. Bij mij gaat m´n gewicht dan meestal de dag erna of 2 dagen erna naar beneden.quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik baal van mijn plateau.Sta al heel lang stil. Weet precies op het komt. Dan zit ik op 1500 kcal en denk ik dat ik nog prima wat kan eten. Dat wordt dan toch te veel, waardoor ik op gewicht blijf. Met sporten precies zo, dan eet ik ook meer omdat het kan.
Moet maar wat strenger zijn voor mezelf.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:27 schreef Tink89 het volgende:
Mijn baan is leeeeeuk!
Dus fokken is minder interessant. Eet- en gewichtswise gaat het goed. Vandaag allerlei gezonde tussendoortjes gescoord en lekker gelunchwandeld. Zit veel lekkerder in m'n vel, waardoor ook goed eten makkelijker gaat.
Super Tink!! Doe mij ook zo'n baan!quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:27 schreef Tink89 het volgende:
Mijn baan is leeeeeuk!
Dus fokken is minder interessant. Eet- en gewichtswise gaat het goed. Vandaag allerlei gezonde tussendoortjes gescoord en lekker gelunchwandeld. Zit veel lekkerder in m'n vel, waardoor ook goed eten makkelijker gaat.
Moeilijk is dat he. Ik had dat bij mijn auto.. Kreeg toen een schop onder tafel van mijn schoonvaderquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:02 schreef BananaPancake het volgende:
Aaah maandag gaan we een appartement bezichtigen en ik vind ´m zooo mooi!![]()
Moet mezelf echt een beetje inhouden om niet al te enthousiast te worden
Hehe ja echt moeilijk. Was dat omdat je nog moest onderhandelen? Hier staan wat foto's online, maar er zijn een paar dingen onduidelijk met name de indeling, dus het zou nog wel eens kunnen tegenvallen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Moeilijk is dat he. Ik had dat bij mijn auto.. Kreeg toen een schop onder tafel van mijn schoonvader
Zaten midden in de onderhandeling. En ik maar stuiter stuiter lolquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:11 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Hehe ja echt moeilijk. Was dat omdat je nog moest onderhandelen? Hier staan wat foto's online, maar er zijn een paar dingen onduidelijk met name de indeling, dus het zou nog wel eens kunnen tegenvallen.
Maar we zien het maandag.
Tijd voor eten dus.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Stress
5 beschuitjes, 1 banaan en een salade.
Mjah.. die salade net pas gegeten. En geen trek. Maar ik neem zo nog even wat kwark en fruit denk ik.quote:
Strak planquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mjah.. die salade net pas gegeten. En geen trek. Maar ik neem zo nog even wat kwark en fruit denk ik.
Dat is die blijheid en geluk over je nieuwe baan.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 07:55 schreef Tink89 het volgende:
Waah, kan iemand me uitleggen waar die +3,4 kilo ineens vandaan komt?
Supergaaf BE! Ik had jullie nog nooit gehoord, maar wat een feestje!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:05 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb net besloten wat we vanavond gaan eten en ik heb er NU al zin in
[ afbeelding ]
http://www.kayotic.nl/blog/sweet-potato-pepper-soup
Lijkt me precies goed voor deze grauwe grijze dag.
Lijstje:
O: Brinta
T: weetiknogniet
L: 3 boterhammen, iig 1 eitje erbij
T: appeltje
D: Sweet potato pepper soup
T: Niks want band
Speaking of band, mag ik nog een keertje spammen?
En dan hou ik op hoor.
En ik wil bewegen, liefst hardlopen, maar moet dagje rust volgens schema. Zo mijn arme kinders maar eens naar buiten jagen voor een stuk lopen dan maar.Ik zit nu nog in bed, oh luxe!, dus nog niet veel gedaan vandaag.
/dagboek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |