abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139404805
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 10:31 schreef Brighteyes het volgende:
Appelsap! Wat goed zeg! Mooie mijlpaal hoor!

[..]

:Y Ik zat vanmorgen op -2 tov het diepte/hoogtepunt ('t Is maar hoe je het interpreteert ;) ) op 13 maart. *O*
Eindelijk eens iets echt 'noemenswaardigs', of nou ja... it's a start! En nu verder! *O*

(Echt... Het is nog heel vroeg, ik slik het pas 3 weken, de eerste cyclus, maar ik ben echt zo blij dat Sjeen dit vond! :Y Normaal zou ik nu, dag 21-22 van mijn cyclus, mezelf aan het volproppen zijn en ik taal nu niet eens naar de chocola en koekjes die in de kast liggen. _O_ )
Dat is wel heel fijn. Ik moet ondertussen al een week ongesteld worden ofzo.. ben het nog steeds niet en ben volgens de test waarvan ik er vanochtend nog maar een gebruikt heb ook mid. Zwanger. Maar daar komt de vreet waanzin misschien ook wel vandaan.

Wat voor spulletje is dat?

En goed bezig met je -2 hoor :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_139404879
Ik kom me hier ook weer melden :)

Na een paar weken echt slecht eten is het tijd om mijn eetpatroon eens onder de loep te leggen.. Merk dat ik door een te vol avondprogramma wat 'makkelijk' ben met het avondeten, meestal iets makkelijks of halen. Dat is bij mij de boosdoener dus moet toch een beetje hierop letten.

Lijstje van gisteren:
O: 2 hardgekookte eitjes
T: broodje pindakaas
L: appel in een bak magere yoghurt met kaneel
T: niks, lang overleg op het werk
D: asperges met aspergesaus, een paar kipblokjes in soja, wat wokgroentes
T: stukje kwarktaart en 2 glazen wijn

Vandaag:
O: broodje pindakaas
T: broodje pindakaas (verslapen vanochtend dus erg eenzijdig vandaag :') )
D: bij mijn schoonmoeder, meestal stukje vlees/aardappelen/groentes
T: ook bij mijn schoonmoeder, meestal bolletje ijs/kommetje pudding

Ziet er nog niet echt uit als een 'dieet' lijstje, maar mijn eerste stap is nu om echt avondeten te koken (ga normaal 2-3 x per week uit eten..)
  woensdag 30 april 2014 @ 10:42:35 #128
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_139405007
:W Welcome back!
En bij mij is de eerste stap meestal ook 'normaal doen' dat is soms al moeilijk genoeg. Hoeveelheden terugschroeven en slimmere keuzes volgen dan bij stap 2. :Y

TP, you have DM. :s)
pi_139405087
quote:
17s.gif Op woensdag 30 april 2014 10:38 schreef Audreyoot het volgende:
Ik kom me hier ook weer melden :)

Na een paar weken echt slecht eten is het tijd om mijn eetpatroon eens onder de loep te leggen.. Merk dat ik door een te vol avondprogramma wat 'makkelijk' ben met het avondeten, meestal iets makkelijks of halen. Dat is bij mij de boosdoener dus moet toch een beetje hierop letten.

Lijstje van gisteren:
O: 2 hardgekookte eitjes
T: niks, lang overleg op het werk
D: asperges met aspergesaus, een paar kipblokjes in soja, wat wokgroentes
T: stukje kwarktaart en 2 glazen wijn

Vandaag:
O: broodje pindakaas
T: broodje pindakaas (verslapen vanochtend dus erg eenzijdig vandaag :') )
D: bij mijn schoonmoeder, meestal stukje vlees/aardappelen/groentes
T: ook bij mijn schoonmoeder, meestal bolletje ijs/kommetje pudding

Ziet er nog niet echt uit als een 'dieet' lijstje, maar mijn eerste stap is nu om echt avondeten te koken (ga normaal 2-3 x per week uit eten..)
Hoi in periodes dat ik het druk heb kook ik in het weekend alvast vooruit weet niet of dat een optie is?
pi_139405103
Lijstje

O: yoghurt
T: 3 koffie met magere melk
L: omelet van 3 eieren met tomaat
T: babybel, tomaat, komkommer
D: kip curry (kruiden + olijfolie + creme fraiche) en i.p.v. rijst eet ik met heel veel sperziebonen
+ komkommer salade (komkommer azijn, olie, zout, peper)
T: eiwit shake chocolade (gewoon omdat ik het lekker vind)
Life is what happens while you are busy making other plans...
  woensdag 30 april 2014 @ 10:49:31 #131
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_139405176
Hmmm... Klinkt als een lekker lijstje! :Y :9

Mijn lijstje van vandaag:

O: kwark m blauwe bessen en wat granola
T: gekookt eitje
L: 3 boterhammen, iig 2 rookvlees en de laatste wrsch m appelstroop
T: weet ik nog niet, paprika mss
D: veldsla stamppot m cherrytomaatjes, uitgebakken spekjes een lik boursin kookmeuk light
T: 3 biscuitjes
pi_139405607
Lijstje van vandaag :)

O: all bran in de auto (was ontbijt glad vergeten door verslapen + vroege afspraak = stress)
L: amandelmeel - havermout pannekoekjes met scheutje stroop
T: roerei met verse kruiden
D: Pasta met wortel en geitenkaas
S: uurtje fietsen of 3 pallets uit elkaar halen
T: beetje kwark
pi_139405801
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 10:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hoi in periodes dat ik het druk heb kook ik in het weekend alvast vooruit weet niet of dat een optie is?
Ja denk ook dat ik dit nu ook ga doen!
pi_139405826
Gisteren niet zo'n mooi lijstje.
Toch lastig om in de vakanties netjes te eten.
Maar vandaag is een redelijk normale dag dus vandaag moet lukken :) en ook nog 1,5 uur sporten.
pi_139406742
quote:
17s.gif Op woensdag 30 april 2014 11:12 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Ja denk ook dat ik dit nu ook ga doen!
Gaat vast goedkomen dan :)
pi_139411201
lunch & diner zijn gewijzigd :D

Die verplaatsen naar morgen.
Ik had nog wortelsalade dus die heb ik als lunch gegeten en 2 zacht gekookte eitjes.
De kipfilet was op, dus morgen ff nieuwe halen. En nu eten we baked feta met komkommer salade.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_139419024
Straks om 19.00 begint m'n eerste bootcamp les. Ik heb er zin in! :D

Wel hoop ik dat het droog blijft want ik heb nog geen waterdicht vest etc dus dan blijf je zo lang koud/nat.
  woensdag 30 april 2014 @ 18:00:55 #138
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_139419535
Had deze post ook al in een ander topic geplaatst, maar denk dat ie hier beter past?

Zo, ik ben ook maar eens begonnen met afvallen. Relatie voorbij, tijd voor een nieuwe start ^O^
Niet dat ik echt dik was, maar een paar kilo's mochten er wel af. Ik zat op 88-89 kilo en op dit moment (2,5 week later) op 85.

Grootste veranderingen:

- Geen bier meer in de avond doordeweeks. Alleen zwarte koffie, water en aanmaaklimonade.
- Geen snacks als nootjes en chips meer. Deed ik al niet zo veel, maar nu helemaal niet meer.
- Eerder naar bed gaan dus een betere nachtrust.
- Meer sporten.

Eten:

O: Muesli met lijnzaad en magere melk
T: 1 of 2 stukken fruit
L: 2 - 3 boterhammen met vleeswaren of een keer kaas
D: Variërend maar wel gezond. Stukje vis of kip met groenten en rijst. Af en toe krieltjes (zonder mayo!) of een gezonde pasta ofzo.
S: Minimaal 4 dagen per week ca. 45 min hardlopen (500-700 kcal per keer volgens de loopband) en 30 min krachttraining. Begin morgen met bootcampen 1x per week.

Streefgewicht ligt rond 78-80 kilo. Moet zeggen dat ik de smaak wel aardig te pakken heb na het eerste resultaat :P Wat vinden jullie van mijn 'schema'?
pi_139421884
Hoi Leolinedance, welkom!

Je bent al goed bezig zie ik! Ik vind je schema op zich prima (genoeg fruit en groente), maar het lijkt wat weinig voor een man en misschien kan je ook wat meer eiwitten gebruiken aangezien je ook krachttraining doet. Heb je al eens gekeken met hoeveel kcal je zou afvallen en hoeveel je nu binnenkrijgt?
My salvation lies in your love..
  woensdag 30 april 2014 @ 19:22:24 #140
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_139422636
Ja hai! Ik verloor mezelf een beetje vanmiddag dus ik ga zo even een goed uur wandelen ofzo! :Y Morgen weer hardlopen! *O*
pi_139426942
Zo. Weer fris na de bootcamp training. Dat was pittig maar zeker erg leuk. Leuke trainer en zeker een leuk groepje. Ze let goed op hoe je alles doet, heeft genoeg aandacht voor beide 'groepen' (beginner/gevorderde) en past daar alles goed op aan.

Dit is voor herhaling vatbaar! ;D
  woensdag 30 april 2014 @ 21:10:46 #142
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_139428347
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:49 schreef Patoshik het volgende:
Zo. Weer fris na de bootcamp training. Dat was pittig maar zeker erg leuk. Leuke trainer en zeker een leuk groepje. Ze let goed op hoe je alles doet, heeft genoeg aandacht voor beide 'groepen' (beginner/gevorderde) en past daar alles goed op aan.

Leuk! Ik durf nog steeds niet. :@ Mss over 10 kilo.

Ik heb als zelfkastijding voor mijn snaaibuitje vanmiddag mezelf net naar buiten geschopt en 6,67km gewandeld in 1.06. Volgens mijn Garmin heb ik daar ruim 450kcals mee verbrand. *) Dan heb ik het er wel weer uitgelopen denk ik zo. :D
pi_139429261
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 21:10 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Leuk! Ik durf nog steeds niet. :@ Mss over 10 kilo.

Ik heb als zelfkastijding voor mijn snaaibuitje vanmiddag mezelf net naar buiten geschopt en 6,67km gewandeld in 1.06. Volgens mijn Garmin heb ik daar ruim 450kcals mee verbrand. *) Dan heb ik het er wel weer uitgelopen denk ik zo. :D
Waarom niet? :o
Des te eerder die 10 kilo eraf is hoor! ;D
  woensdag 30 april 2014 @ 21:30:45 #144
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_139429549
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 21:25 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Waarom niet? :o
Des te eerder die 10 kilo eraf is hoor! ;D
:D Goed punt, dat wel, maar nee... ik kan niet goed beschrijven waarom niet, maar dan moet ik echt nog iets verder in shape zijn vind ik.
pi_139429710
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 21:30 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

:D Goed punt, dat wel, maar nee... ik kan niet goed beschrijven waarom niet, maar dan moet ik echt nog iets verder in shape zijn vind ik.
Probeer eens een proefles.. echt! Je zult zien dat het erg leuk is. En... jij hebt tenminste een conditie! Ik hou nog amper les 2 van Evy vol.
  woensdag 30 april 2014 @ 21:54:12 #146
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_139431172
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 19:05 schreef BananaPancake het volgende:
Hoi Leolinedance, welkom!

Je bent al goed bezig zie ik! Ik vind je schema op zich prima (genoeg fruit en groente), maar het lijkt wat weinig voor een man en misschien kan je ook wat meer eiwitten gebruiken aangezien je ook krachttraining doet. Heb je al eens gekeken met hoeveel kcal je zou afvallen en hoeveel je nu binnenkrijgt?
Dank! Ja ik hoorde elders ook al dat het wat weinig zou kunnen zijn. Ik heb niet echt een hongergevoel, maar denk ook dat ik dat deels onderdruk door veel te drinken. Ik heb nog niet echt bekeken hoeveel ik binnen krijg en wat ik 'verbruik' op een dag. Ik heb een kantoorbaan en zit veel in de auto, tijdens werktijd beweeg ik weinig.

Heb een testje gemaakt en kom op een verbranding van ca. 21.000 kcal per week.
En er komt, inclusief bier in het weekend :P , zo'n 14.000 kcal binnen per week.
Maar het kan ook best zijn dat ik er wat naast zit, heb het maar even snel gedaan.

Maar dat is dus per dag een tekort van 1000 kcal, dat is volgens mij iets te veel. Dus dan op het werk maar een mueslireep snacken?
  woensdag 30 april 2014 @ 21:55:05 #147
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_139431223
quote:

Ik ga morgen voor het eerst, ben ook benieuwd! De damesgroep was in ieder geval enthousiast afgelopen maandag :)
pi_139431340
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 21:54 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dank! Ja ik hoorde elders ook al dat het wat weinig zou kunnen zijn. Ik heb niet echt een hongergevoel, maar denk ook dat ik dat deels onderdruk door veel te drinken. Ik heb nog niet echt bekeken hoeveel ik binnen krijg en wat ik 'verbruik' op een dag. Ik heb een kantoorbaan en zit veel in de auto, tijdens werktijd beweeg ik weinig.

Heb een testje gemaakt en kom op een verbranding van ca. 21.000 kcal per week.
En er komt, inclusief bier in het weekend :P , zo'n 14.000 kcal binnen per week.

Dat is dus per dag een tekort van 1000 kcal, dat is volgens mij iets te veel. Dus dan op het werk maar een mueslireep snacken?
1000 is wat veel inderdaad, en 2-3 boterhammen voor een man tussen de middag weer wat weinig. Misschien daar eentje extra bij doen?
  woensdag 30 april 2014 @ 21:57:32 #149
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_139431383
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 21:56 schreef Ruby88 het volgende:

[..]

1000 is wat veel inderdaad, en 2-3 boterhammen voor een man tussen de middag weer wat weinig. Misschien daar eentje extra bij doen?
Dat kan ook inderdaad. 2 met sandwichspread dan :P
  donderdag 1 mei 2014 @ 07:45:45 #150
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_139442442
quote:

ik vind bootcamp zo verschrikkelijk duur :@
hier heb je 8 weken voor 225 eur.. :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')