Zo duurquote:Op donderdag 1 mei 2014 07:45 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik vind bootcamp zo verschrikkelijk duur
hier heb je 8 weken voor 225 eur..
Wow, bij mij zit het bij het fitnessabonnement inbegrepen!quote:Op donderdag 1 mei 2014 07:45 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Wow, dat is zeker duurquote:Op donderdag 1 mei 2014 07:45 schreef Barreltje het volgende:
[..]
juist.. via jou had ik die gevonden..quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:34 schreef douche-eendje het volgende:
Hier 8 weken special voor 225euro. Heb nu een onbeperkt jaarabonnement voor 400, via kortingsactie van mn zorgverzekering. *verslaafd*
* douche-eendje gaat weer snel naar slank.
wow! 8 keer personal training met fysio is ongeveer net zoveelquote:
Je kunt daar ook via strippenkaart/abonnement, de specials zijn gewoon duur. Ik dm je vanavond wel ffquote:Op donderdag 1 mei 2014 09:53 schreef Barreltje het volgende:
[..]
juist.. via jou had ik die gevonden..ik vind het errug veel
![]()
nu een andere gevonden 225 eur voor 30 "strippen"
maarwil niet mee.. hij voelt zich "te dik"( daarom wil ie ook niet mee zwemmen
)
hopelijk binnenkort wel
Dat mag gevierd wordenquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:25 schreef appelsap het volgende:
Hier hebben ze waterbootcamp in het zwembad. Iemand daar ervaring mee?
Ik heb ontbeten met een gebakje.![]()
Ik ben zojuist aangenomen voor een heel toffe baan!![]()
Da's meteen de reden dat ik het ga houden bij af en toe een lesje a tien euro.quote:Op donderdag 1 mei 2014 07:45 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Hier heb je 10 lessen voor 50 euro. Dus 5 euro per les. En stel je gaat maar 1 keer in de week dan valt dat reuze mee..quote:Op donderdag 1 mei 2014 07:45 schreef Barreltje het volgende:
[..]
is dat ook in de omgeving van den haag??quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:42 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Hier heb je 10 lessen voor 50 euro. Dus 5 euro per les. En stel je gaat maar 1 keer in de week dan valt dat reuze mee..
Ja inderdaad, dat vond ik ook. De lessen zijn op di-wo-za. Om di-wo allebei te doen vind ik te kort op elkaar en zaterdag moet ik werken dus ik kan maar 1 keer per week. En dan kun je bijna 2,5 maand met 1 strippenkaart doen. Ideaal en niet prijzig vind ik.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:43 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is heel schappelijk zeg!
Appelsap! Gefeliciteerd!
Nee dit is in Drenthe. Maar heb je niet meerdere mensen die bootcamp geven of alleen die dure?quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:45 schreef Barreltje het volgende:
[..]
is dat ook in de omgeving van den haag??
quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:25 schreef appelsap het volgende:
Hier hebben ze waterbootcamp in het zwembad. Iemand daar ervaring mee?
Ik heb ontbeten met een gebakje.![]()
Ik ben zojuist aangenomen voor een heel toffe baan!![]()
Vanavond naar de sportschool om dat gebakje eraf te werken. De rest van de dag eet ik gewoon normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |