Je mag gerust vaker spammen van mij hoor, ik word hier hartstikke vrolijk van.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:05 schreef Brighteyes het volgende:
Speaking of band, mag ik nog een keertje spammen?
En dan hou ik op hoor.
Topvintage idd, en ook 5cm eraf gehaald wegens hoog tuttigheids gehalte.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:25 schreef Ruby88 het volgende:
[..]
Je mag gerust vaker spammen van mij hoor, ik word hier hartstikke vrolijk van.(Leuk jurkje trouwens, TopVintage? Ik heb er laatst ook een gekocht, net iets anders, maar ik moet hem nog inkorten, want hij staat nu nog een beetje truttig. Maar in potentie is hij heel gaaf.)
Hier is dit de planning:
O: Havermout
T: Banaan
L: Linzensoep en drie boterhammen met iets (kaas of achterham of een ei of zo; ik werk thuis dus dat hoef ik straks pas te kiezen)
T: Appel
D: Grote wrap met een berg sla, tomaat en zalm
Eten.quote:
Ja inderdaad.. dat is ook zo. Helemaal niet aan gedacht.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:02 schreef appelsap het volgende:
Als je twijfelt zou ik niet verlengen. Je kan toch altijd opnieuw afsluiten? Lijkt me beter dan misschien geld weggooien omdat je niet zeker weet of je wel echt gaat.
Nee voor dit seizoen niet. Maar ik denk dat ik in de winter misschien wel weer ga twijfelen. Maar dat zien we dan wel weer.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:18 schreef Ruby88 het volgende:
Het klinkt ook niet echt alsof je nog twijfelt.
Dat ziet er wel heel machtig uit!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eten.Al denk ik niet dat dat lukt want ik heb last van mijn mond.
http://www.shutterbean.com/2014/banana-walnut-baked-oatmeal/
Ik heb er 8 cm vanaf gehaald. Helpt een hoopquote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Topvintage idd, en ook 5cm eraf gehaald wegens hoog tuttigheids gehalte.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 08:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat is die blijheid en geluk over je nieuwe baan.![]()
(Ik kan me je schrik voorstellen.Van de ene op de andere dag, of heb je een paar dagen niet gestaan?)
Na twee dagen, de weegschaal staat onder de kast, dus schuift altijd een beetje, maar is normaal gesproken heel consequent. Schrok me de tering. Was gisteren en vanochtend wel goede motivatie om de extraatjes te laten staan.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:50 schreef Ruby88 het volgende:
Of misschien is je weegschaal verschoven? Die van mij flikte dat laatst ook eens...
Ben ik een allergiegoeroe? Ik heb namelijk echt geen ideequote:Op zaterdag 3 mei 2014 09:37 schreef Barreltje het volgende:
ziet er lekker uit je lijstje tink!
hier gaathet ook weer prima..
gisteravond lekker gesport en ik voel me vandaag weer beter
ondertussen eet ik enorm veel eierengewoon omdat ik ze lekker vind, maar is dat wel goed allemaal?? vroegah mocht je 1 eitje per week ofzo vanwege de cholesterol, maar wat is de huidige theorie? ( ook ivm eiwit inname etc)
lijstje van vandaag:
O: porridge met een beetje stroop, gekookt eitje
t: gebakken eitje, gekookt eitje, 3 stukjes spek en een stukje wiegelketellapper ( en ik heb eigenlijk nog steeds trek)
L: vleesje, groenten en wsl aardappelen
t: fruitje, banaan en een kiwi
D: 2 bolletjes 1 met kaas 1 met vleesch
S: rondje gym
t: bakje kwark met een toefje bosvruchten jam
ohh.. en voor de allergie goeroe's , ik merk dat ik last van mijn buik krijg van rijst. nu is dat wel te vermijden, maar wat zijn rijst-gerelateerde producten? (rijst allergie googlen levert alleen honden problemen op) tnx!
Klinkt veel beter dan één banaan.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:45 schreef Tink89 het volgende:
Lunch wordt een dubbele volkoren bth met lv hazelnootpasta en banaan en een plak ontbijtkoek. Prima sportvoer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |