quote:Op zondag 27 april 2014 16:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Sowieso, met FOK!kers neuken.Daar is heul niks mis mee….SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet altijd tenminste
Dit account is niet meer in gebruik.
[..]
Sowieso, met FOK!kers neuken.Nooit gedaan, ben nieuwsgierigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
een vriend van me heeft in mexico een seksshop gehad. dildo's van 30cm omtrek 20 of zo. ding woog 500 gram, en was de bestverkochte dildo volgens hem.quote:
Ik was sarcastisch.quote:Op zondag 27 april 2014 16:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daar is heul niks mis mee….![]()
Niet altijd tenminste
Dat dus, altijd die excuusjesquote:Op zondag 27 april 2014 16:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met een normale condoom kan je een heel matras inpakken joh
Ik kon niks leuks bedenken.quote:
"Kijk eens hoeveel ik kan hebben".quote:Op zondag 27 april 2014 16:56 schreef perro. het volgende:
[..]
een vriend van me heeft in mexico een seksshop gehad. dildo's van 30cm omtrek 20 of zo. ding woog 500 gram, en was de bestverkochte dildo volgens hem.
echt huge. groter dan zo'n glazen colaflesje en net zo dik.
Pik piemols leuters lullenquote:
quote:Op zondag 27 april 2014 16:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pik piemols leuters lullen
Het was allemaal goed geweest.....
nou ik weet niet waarom die dingen zo goed verkochten.quote:Op zondag 27 april 2014 16:57 schreef Fera het volgende:
[..]
"Kijk eens hoeveel ik kan hebben".
Lijkt me helemaal niks. Grootste wat ik had was 21 cm. Was eigenlijk al te groot.
Met een meetlat erbij gestaan?quote:Op zondag 27 april 2014 16:57 schreef Fera het volgende:
[..]
"Kijk eens hoeveel ik kan hebben".
Lijkt me helemaal niks. Grootste wat ik had was 21 cm. Was eigenlijk al te groot.
Als je een erectie krijgt val je flauw.quote:Op zondag 27 april 2014 16:58 schreef perro. het volgende:
[..]
nou ik weet niet waarom die dingen zo goed verkochten.
maar je zou maar zo'n enorm gevaarte in je broek hebben hangen.
Ikke wel hoorquote:Op zondag 27 april 2014 16:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zie je...zelfs spezza wordt er blij van.
quote:Op zondag 27 april 2014 16:58 schreef perro. het volgende:
[..]
nou ik weet niu maar zo'n enorm gevaarte in je broek hebben hangen.
It's tough to be a niggerquote:Op zondag 27 april 2014 16:58 schreef perro. het volgende:
[..]
nou ik weet niet waarom die dingen zo goed verkochten.
maar je zou maar zo'n enorm gevaarte in je broek hebben hangen.
Wel opgemeten ja. Ik was nieuwsgierig.quote:
Was het maar kut ...quote:Op zondag 27 april 2014 16:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whehehe dat lijkt me echt een kutaandoening![]()
Ouch.quote:Op zondag 27 april 2014 16:59 schreef perro. het volgende:
[..]
ja, en een hernia als je weer bijkomt.
Maar het is een lulaandoeningquote:Op zondag 27 april 2014 16:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whehehe dat lijkt me echt een kutaandoening![]()
Wat een crap weer. Zat vrouwen die het wel kunnen en zat mannen die er niks van bakken.quote:Op zondag 27 april 2014 16:59 schreef Faxie het volgende:
Vrouwen kunnen niet klussen, maar ze hebben wel een timmermansoog
Is me één keer gebeurd. Ik lag krom van de pijn.quote:Op zondag 27 april 2014 17:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar is ook gewoon kut ja, niet door kunnen stoten
Hulp nodig hebben als een lampje gewisseld moet wordenquote:Op zondag 27 april 2014 17:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat een crap weer. Zat vrouwen die het wel kunnen en zat mannen die er niks van bakken.
andersoortige stokslagen?quote:Op zondag 27 april 2014 17:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Is me één keer gebeurd. Ik lag krom van de pijn.
Daar ga je bij mij geen last van hebbenquote:Op zondag 27 april 2014 17:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Voelt als een mes in je buik.quote:
[..]
Sowieso, met FOK!kers neuken.fok is één sodom en gomorraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Je hebt een micropenis?quote:Op zondag 27 april 2014 17:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daar ga je bij mij geen last van hebben
Slechte reclame VA.quote:Op zondag 27 april 2014 17:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daar ga je bij mij geen last van hebben
van die mannen die hun lippen zo hard op de jouwe persen dat je de tanden voeltquote:Op zondag 27 april 2014 17:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat een crap weer. Zat vrouwen die het wel kunnen en zat mannen die er niks van bakken.
quote:Op zondag 27 april 2014 17:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Interne stokslagen
Dan raak je de baarmoeder
Het ging over klussen, toch?quote:Op zondag 27 april 2014 17:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
van die mannen die hun lippen zo hard op de jouwe persen dat je de tanden voelt
quote:Op zondag 27 april 2014 17:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hulp nodig hebben als een lampje gewisseld moet worden
Neen. Dat is kleiner dan 7cm zie ikquote:
godver, echt?quote:
Dat gemiddelde is overal anders.quote:Op zondag 27 april 2014 17:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Neen. Dat is kleiner dan 7cm zie ikEr staat ook bij dat het gemiddelde 12.5 cm is. Dacht dat dat meer wat
Waar moet ik dan over adverteren?quote:
Zwoel zoenenquote:Op zondag 27 april 2014 17:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je was wel van de pijn toch?quote:Op zondag 27 april 2014 17:01 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:
ik dacht 14 in nederland?quote:Op zondag 27 april 2014 17:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Neen. Dat is kleiner dan 7cm zie ikEr staat ook bij dat het gemiddelde 12.5 cm is. Dacht dat dat meer wat
quote:Op zondag 27 april 2014 17:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit dus.quote:
Haha.quote:Op zondag 27 april 2014 17:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
godver, echt?
ik heb mijn bril niet op want ik doe mn make-up
/blindheid
Je leuke persoonlijkheid.quote:Op zondag 27 april 2014 17:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waar moet ik dan over adverteren?
quote:Op zondag 27 april 2014 17:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
godver, echt?
ik heb mijn bril niet op want ik doe mn make-up
/blindheid
?quote:Op zondag 27 april 2014 17:02 schreef perro. het volgende:
artelligence zal wel geil achter zijn schermpje zitten nu fera zo meepost trouwens.
Tanden stoten of wasmachinequote:Op zondag 27 april 2014 17:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zulke pijn niet.quote:Op zondag 27 april 2014 17:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je was wel van de pijn toch?
[..]
Niet iedereen weet dat
"Je bent heel leuk om mee te praten en je hebt een prima gezicht enzo, maar het lijkt me eng om met je een tent in te duiken" Dat hoorde ik gisteren. I am confusequote:
Eensquote:
Ik zal jou eens trekken.quote:
omdat je sexier bent met bril.quote:Op zondag 27 april 2014 17:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eens![]()
waarom zijn mijn ogen zo slecht
oke, wij gaan dus niet zoenenquote:Op zondag 27 april 2014 17:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hatelijk. Net zoals wanneer je beiden een bril hebt, dat gaat ook nooit goed![]()
Waarom een tent? Een bed is toch chiller.quote:Op zondag 27 april 2014 17:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"Je bent heel leuk om mee te praten en je hebt een prima gezicht enzo, maar het lijkt me eng om met je een tent in te duiken" Dat hoorde ik gisteren. I am confuse
Faxie, wat doe jij op Fera's account?quote:
Mijn eerste vriendin was een wasmachine. Ik dacht dat dat zo hoorde. Helaasquote:
Dat is echt kutquote:Op zondag 27 april 2014 17:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hatelijk. Net zoals wanneer je beiden een bril hebt, dat gaat ook nooit goed![]()
nouquote:
Ah, heb ik overheen gelezen, denk ik.quote:Op zondag 27 april 2014 17:06 schreef perro. het volgende:
[..]
zei hij gister geloof ik. dat hij geil wordt als ferachick over seks aan het praten is of zo.
Ja, omdat hij mijn schattigheid op cam gezien had.quote:Op zondag 27 april 2014 17:06 schreef perro. het volgende:
[..]
zei hij gister geloof ik. dat hij geil wordt als ferachick over seks aan het praten is of zo.
Gaat om het idee.quote:Op zondag 27 april 2014 17:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom een tent? Een bed is toch chiller.
Ik ben een echte Faxist.quote:Op zondag 27 april 2014 17:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Faxie, wat doe jij op Fera's account?
Een pizza.quote:Op zondag 27 april 2014 17:07 schreef Moeraskat het volgende:
Wat zal ik straks bestellen bij de italiaan, behalve de italiaanse ober![]()
![]()
![]()
En jij had geen libidoquote:Op zondag 27 april 2014 17:07 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
![]()
Valt toch wel mee? Meer chubby.quote:Op zondag 27 april 2014 17:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaat om het idee.
Komt er op neer dat ik dik ben volgens mij
Lijkt me ook niet prettig neequote:Op zondag 27 april 2014 17:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Zulke pijn niet.Trouwens m'n teen stoten tegen een tafelpoot vind ik ook niet fijn.
Zelfs als 1 maar een bril heeft is het nog vervelend. Gewoon af dat ding.quote:Op zondag 27 april 2014 17:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
hallo, er zijn grenzen hoor. dan fake ik mijn libido wel.quote:
geen pasta?quote:
Pasta met pesto, kip en parmezaanse kaas. Of pizza met garnalen, gerookte zalm en rucola.quote:Op zondag 27 april 2014 17:07 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
![]()
Sowieso pastaquote:Op zondag 27 april 2014 17:07 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
![]()
Wil je het mij leren?quote:
pertectly.quote:
Kling klink kling... auw...quote:Op zondag 27 april 2014 17:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja. Zelfs bij 3 zoenen op de wang gaat dat al mis
quote:Op zondag 27 april 2014 17:07 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
![]()
quote:
garnalenquote:Op zondag 27 april 2014 17:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Pasta met pesto, kip en parmezaanse kaas. Of pizza met garnalen, gerookte zalm en rucola.
Mwoa, dan stoot je tenminste niet met je brillen tegen elkaar.quote:Op zondag 27 april 2014 17:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet prettig nee
[..]
Zelfs als 1 maar een bril heeft is het nog vervelend. Gewoon af dat ding.
quote:Op zondag 27 april 2014 17:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hallo, er zijn grenzen hoor. dan fake ik mijn libido wel.
[..]
geen pasta?
Wordt men ook niet vrolijk vanquote:
Zo danquote:Op zondag 27 april 2014 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik laatst nog een autolamp vervangen
heb ik nog nooit gehad.quote:Op zondag 27 april 2014 17:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mwoa, dan stoot je tenminste niet met je brillen tegen elkaar.
Pasta moet je bij La Bardies eten.quote:Op zondag 27 april 2014 17:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Pasta met pesto, kip en parmezaanse kaas. Of pizza met garnalen, gerookte zalm en rucola.
roep de ober.quote:Op zondag 27 april 2014 17:09 schreef S95Sedan het volgende:
Ik wacht nog steeds tot iemand mij eten komt brengen, helaas denk ik dat dat niet gaat gebeuren
Pasta laten bezorgen vind ik naast dat het nooit lekker is, ook nog eens onzin. Je hebt toch altijd wel pasta in huis, is geen moeite om te maken en lekkerder dan het laten bezorgen.quote:
Graag zelfs.quote:
dan weet ik meteen hoelaat het isquote:
Vandaag nietquote:Op zondag 27 april 2014 17:09 schreef S95Sedan het volgende:
Ik wacht nog steeds tot iemand mij eten komt brengen, helaas denk ik dat dat niet gaat gebeuren
quote:
Je moet ook eerst bellen…quote:Op zondag 27 april 2014 17:09 schreef S95Sedan het volgende:
maar ik ga in een restaurant etenquote:Op zondag 27 april 2014 17:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Pasta laten bezorgen vind ik naast dat het nooit lekker is, ook nog eens onzin. Je hebt toch altijd wel pasta in huis, is geen moeite om te maken en lekkerder dan het laten bezorgen.
Pizza kun je ook zelf maken, maar is meer werk en is van een goede italiaan toch wel anders.
Dan zie ik je morgen.quote:
Ik heb er nooit problemen mee gehad.quote:Op zondag 27 april 2014 17:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
[..]
Wordt men ook niet vrolijk van
Weet niet, ik had dan zelfs nog als je dichtbij zit dat het in de weg zat met zoenen. Vooral als je haar hoofd wat draait.quote:Op zondag 27 april 2014 17:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mwoa, dan stoot je tenminste niet met je brillen tegen elkaar.
Ik was het niet hoorquote:Op zondag 27 april 2014 17:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Faxie, wat doe jij op Fera's account?
Ik had het in Arnhem gegeten. Was heerlijk. Weet niet meer hoe die tent heet, hoewel ik er wel naartoe zou kunnen lopen.quote:Op zondag 27 april 2014 17:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pasta moet je bij La Bardies eten.
Goddelijk
quote:
Sowieso.quote:
ik heb geen horlogequote:
Hij reageert nietquote:
Dat is een optie jaquote:Op zondag 27 april 2014 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vandaag niet
Dus www.thuisbezorgd.nl
Is dat het?quote:
Hoe wil je anders zoenen? Eerst je neus eraf hakken?quote:Op zondag 27 april 2014 17:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weet niet, ik had dan zelfs nog als je dichtbij zit dat het in de weg zat met zoenen. Vooral als je haar hoofd wat draait.
Dus zij maakt zelf dat soort opmerkingen?quote:
volgens mij bedoelt ze dat ze chubby bij mannen niet erg vindtquote:
quote:Op zondag 27 april 2014 17:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dus zij maakt zelf dat soort opmerkingen?Ware meesteres
![]()
Ah.quote:Op zondag 27 april 2014 17:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
volgens mij bedoelt ze dat ze chubby bij mannen niet erg vindt
plank ertussen met een gat voor de tongen.quote:Op zondag 27 april 2014 17:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe wil je anders zoenen? Eerst je neus eraf hakken?
Zou wel makkelijk zijn soms ja.quote:Op zondag 27 april 2014 17:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe wil je anders zoenen? Eerst je neus eraf hakken?
Dat is toch geen zoenen?quote:Op zondag 27 april 2014 17:13 schreef perro. het volgende:
[..]
plank ertussen met een gat voor de tongen.
juist. dus niet zo moeilijk doen met brillen. gewoon zoenen, gaan met die banaan en afzetten na een tijdje. of niet. struggles, toch?quote:
Ik bedoel dat ik een chubby man niet per definitie af zou wijzen.quote:
Ja goh, dat weet ik ook welquote:Op zondag 27 april 2014 17:15 schreef perro. het volgende:
[..]
juist. dus niet zo moeilijk doen met brillen. gewoon zoenen, gaan met die banaan en afzetten na een tijdje. of niet. struggles, toch?
Ja, straks of zo. Wraps zijn ook lekkerquote:
Zuurvlees?quote:Op zondag 27 april 2014 17:17 schreef Fera het volgende:
Straks Limburgs zuurvlees met friet, alles zelfgemaakt door mijn lieve mama.
Zuurvlees?quote:Op zondag 27 april 2014 17:17 schreef Fera het volgende:
Straks Limburgs zuurvlees met friet, alles zelfgemaakt door mijn lieve mama.
Is dat van Ik heb het nog nooit gedaan?quote:Op zondag 27 april 2014 17:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
"Straks wacht Marc Esmeralda op om een groot compliment te maken"
"Ja, ging goed"
quote:Op zondag 27 april 2014 17:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is dat van Ik heb het nog nooit gedaan?
Smakelijkquote:
Als je daar zelfvertrouwen uit moet halen, is het wel heel erg met je gesteldquote:Op zondag 27 april 2014 17:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
als je zelfvertrouwen wil, kijk het
eh, thanksquote:Op zondag 27 april 2014 17:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Smakelijk
[..]
Als je daar zelfvertrouwen uit moet halen, is het wel heel erg met je gesteld
sup?quote:Op zondag 27 april 2014 17:33 schreef yats het volgende:
Zo weer thuis. Helaas chagrijnig nu, dus bij deze, voel je niet aangesproken als ik kortaf ben.
quote:Op zondag 27 april 2014 17:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik een chubby man niet per definitie af zou wijzen.
Meer om van te houden.quote:
Sup? Gewoon een enorme baaldag met teveel emoties die door elkaar heen knallen.quote:
komt wel goed, schatjequote:Op zondag 27 april 2014 17:45 schreef yats het volgende:
[..]
Sup? Gewoon een enorme baaldag met teveel emoties die door elkaar heen knallen.
Oh dat heb ik ook wel eens...vaak moet ik dan ongesteld worden.quote:Op zondag 27 april 2014 17:45 schreef yats het volgende:
[..]
*proest*quote:Op zondag 27 april 2014 17:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook wel eens...vaak moet ik dan ongesteld worden.
Vandaar dat ik niet weet hoe ik het op kan lossen. Het word gewoon mijn eerste menstruatie ooit.quote:Op zondag 27 april 2014 17:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook wel eens...vaak moet ik dan ongesteld worden.
Ik hoop het, ben er wel klaar mee. Maar thxs voor de supp!quote:
Schroom niet, je bent niet de enige/ste.quote:Op zondag 27 april 2014 17:45 schreef yats het volgende:
[..]
Bij jou ook?quote:Op zondag 27 april 2014 17:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Schroom niet, je bent niet de enige/ste.
Gecondoleerdquote:Op zondag 27 april 2014 17:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet zozeer een baaldag aangezien het eraan zat te komen maar oma is overleden vanmorgen.
Enige. Enigste is nooit correct.quote:Op zondag 27 april 2014 17:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Schroom niet, je bent niet de enige/ste.
Thanks, hoewel het wel beter is zo. Blijft een kut ziekte kanker.quote:
quote:
quote:Op zondag 27 april 2014 18:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Thanks, hoewel het wel beter is zo. Blijft een kut ziekte kanker.
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/262/enigste_enige/
quote:Omdat enigst 'onlogisch' zou zijn ('eniger dan enig is niet mogelijk'), wordt het veelal afgekeurd. Om kritiek te vermijden kunt u zeker in geschreven taal beter voor enig kiezen; enig is altijd mogelijk in plaats van enigst.
Dat blijft het zekerquote:Op zondag 27 april 2014 18:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Thanks, hoewel het wel beter is zo. Blijft een kut ziekte kanker.
Gecondoleerd manquote:Op zondag 27 april 2014 17:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet zozeer een baaldag aangezien het eraan zat te komen maar oma is overleden vanmorgen.
quote:Op zondag 27 april 2014 18:06 schreef Myraela het volgende:
Roti was onwijs lekker.![]()
Altijd weer een verrassing, want met al die kruiden gooi ik altijd maar wat.
Kruiden gooien.quote:Op zondag 27 april 2014 18:06 schreef Myraela het volgende:
Roti was onwijs lekker.![]()
Altijd weer een verrassing, want met al die kruiden gooi ik altijd maar wat.
Gecondoleerdquote:Op zondag 27 april 2014 17:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Aaahwquote:Op zondag 27 april 2014 18:33 schreef twi het volgende:
Ik heb ook een baaldag. Ik had mijn tweede kippenpootje al op toen ik nog een derde wrap met roti mocht eten. Dus die moest zonder kippenpootje
Je mocht gewoon de helft van mijn 2de kippenpootje hoor.quote:Op zondag 27 april 2014 18:33 schreef twi het volgende:
Ik heb ook een baaldag. Ik had mijn tweede kippenpootje al op toen ik nog een derde wrap met roti mocht eten. Dus die moest zonder kippenpootje
Ik mocht van jou niet flirten met andere kippetjes.quote:Op zondag 27 april 2014 18:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je mocht gewoon de helft van mijn 2de kippenpootje hoor.
quote:Op zondag 27 april 2014 18:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je mocht gewoon de helft van mijn 2de kippenpootje hoor.
strugglesquote:Op zondag 27 april 2014 18:41 schreef twi het volgende:
[..]
Ik mocht van jou niet flirten met andere kippetjes.
yats houdt van de gemakkelijke opties. Vind je het erg dat 'ie al een crush heeft?quote:Op zondag 27 april 2014 18:41 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben enorm geil maar echt zo ontzettend ongesteld. Mijn kut is 1 groot gapend gat waar bloed uit golft...![]()
Balen joh
Zo'n seks tampon halen.quote:Op zondag 27 april 2014 18:41 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben enorm geil maar echt zo ontzettend ongesteld. Mijn kut is 1 groot gapend gat waar bloed uit golft...![]()
Balen joh
Een echte kapitein bevaart de rode zeequote:Op zondag 27 april 2014 18:41 schreef LovelyLady het volgende:
Balen joh
Noem je mij nou makkelijkquote:Op zondag 27 april 2014 18:42 schreef twi het volgende:
[..]
yats houdt van de gemakkelijke opties. Vind je het erg dat 'ie al een crush heeft?
Je bent geil en je vent wil niet omdat je ongesteld bent. Tsja, dan ben je een gemakkelijke optie.quote:
Hmmm lekker.quote:Op zondag 27 april 2014 18:41 schreef LovelyLady het volgende:
Balen joh
Waar staat dat mijn vent niet wil?quote:Op zondag 27 april 2014 18:43 schreef twi het volgende:
[..]
Je bent geil en je vent wil niet omdat je ongesteld bent. Tsja, dan ben je een gemakkelijke optie.
En het probleem is?quote:Op zondag 27 april 2014 18:41 schreef LovelyLady het volgende:
Balen joh
Anders zou je hier niet zo klagen.quote:Op zondag 27 april 2014 18:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waar staat dat mijn vent niet wil?
En bedankt twi...quote:Op zondag 27 april 2014 18:42 schreef twi het volgende:
[..]
yats houdt van de gemakkelijke opties. Vind je het erg dat 'ie al een crush heeft?
Altijd weer die kinderen die dwars zittenquote:Op zondag 27 april 2014 18:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De kinderen liggen nog niet op bed?
twi komt met een korrel zout.quote:
Het moet wel leuk blijven.quote:
Klopt.quote:Op zondag 27 april 2014 18:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh ja uiteraard, niet iedereen kan zon eindbaas als twi zijn.
Alles gaat hier snel opquote:Op zondag 27 april 2014 18:49 schreef Myraela het volgende:
Oh, daarom gaat die bus zout hier zo snel op.
Dat vraag ik me afquote:Op zondag 27 april 2014 18:46 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, jouw dag kan in elk geval nog opgefleurd worden!
Dat is weer eens wat anders dan in liquide vorm.quote:
Ik kan er wel om lachen altijd.quote:
Vreetzakjes.quote:
quote:Op zondag 27 april 2014 18:41 schreef twi het volgende:
[..]
Ik mocht van jou niet flirten met andere kippetjes.
quote:Op zondag 27 april 2014 18:41 schreef LovelyLady het volgende:
Balen joh
Wie nietquote:Op zondag 27 april 2014 18:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jongen, als ik vrijgezel was geweest had je al lang al op me gelegen
ik ben vervelendquote:Op zondag 27 april 2014 18:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen altijd.
Ja, was heerlijk.
Wat had je ook alweer?quote:Op zondag 27 april 2014 18:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben vervelend
Ik heb ook verdomd lekker gegeten
Compote.quote:
O fuck, dat is lekker ja.quote:Op zondag 27 april 2014 18:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wraps met kip, groenten, guacamole, zure room en kaas
Lekker spul is dat.quote:Op zondag 27 april 2014 18:57 schreef twi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog vier pakjes van in de kast liggen
Ja, omg. Schandalig lekker.quote:
Wel in goede verhoudingen hoor. Fifty-fifty ofzoquote:Op zondag 27 april 2014 18:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, omg. Schandalig lekker.
Binnenkort maar weer wat emmers halen.
Mwah, heb meestal toch iets meer yoghurt dan compote.quote:Op zondag 27 april 2014 19:00 schreef twi het volgende:
[..]
Wel in goede verhoudingen hoor. Fifty-fifty ofzo
60-40 danquote:Op zondag 27 april 2014 19:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Mwah, heb meestal toch iets meer yoghurt dan compote.Voelt iets gezonder.
Hier 70-30, denk ik. Maar als ik een baaldag heb kan het ook zomaar anders zijn.quote:
En het topic verder ineens dood is.quote:Op zondag 27 april 2014 19:08 schreef twi het volgende:
Toch interessant hoe we van de hevige ongesteldheid van LoLa naar de verhouding aardbeiencompote/yoghurt kunnen komen.
Ik ook, fappende Ajacieden.quote:
Zolang hij jou maar 30 geeft.quote:
Nee gewoon neequote:
Ach, dit zag hij mijlenver aankomen lijkt me. Maar hij is nu op zijn werk.quote:
En hoe was het?quote:
Wat is er volgende week dan?quote:Op zondag 27 april 2014 19:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, dit zag hij mijlenver aankomen lijkt me. Maar hij is nu op zijn werk.
Ik wacht volgende week af.
Kijken hoe Roda het doet.quote:
Ah, oké. Ik let nooit zo op clubs die onder Ajax staan.quote:Op zondag 27 april 2014 19:21 schreef twi het volgende:
[..]
Dan weten ew of NEC of Roda zijn verdiende loon krijgt.
Nope, studio sport gaat voor.quote:Op zondag 27 april 2014 19:10 schreef twi het volgende:
[..]
Denk dat yats, Faxie en Sedan zitten te fappen op hun MI van een ongestelde LoLa.
Wil je nog delen waar je op gefapt hebt?quote:
Tegen Go Ahead volgens mij, dus het is mogelijk ...quote:
En anders nacompetitiequote:Op zondag 27 april 2014 19:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Tegen Go Ahead volgens mij, dus het is mogelijk ...
Beter verliezen ze gewoon.quote:
gae doet het best aardig hoor.quote:Op zondag 27 april 2014 19:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Tegen Go Ahead volgens mij, dus het is mogelijk ...
Ja, maar ik bedoel dat het mogelijk is. NEC moet tegen Ajax, dus kan ik beter hopen op verlies voor Roda dan winst voor NEC.quote:Op zondag 27 april 2014 19:29 schreef perro. het volgende:
[..]
gae doet het best aardig hoor.
psv moet ook winnen volgende week. voor europese plaatsing.
Enniesie? Sinds wanneer spreek je de C uit als 'sie'?quote:Op zondag 27 april 2014 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb de laatste paar jaar het idee dat Enniesie niks toevoegt aan de eredivisie. Spelen allemaal onbekende spelers die er kort blijven. Geen namen, geen goed spel, niks.
En dan niet eens lokale jongens, maar allemaal bizarre namen uit alle windstreken.
?quote:Op zondag 27 april 2014 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb de laatste paar jaar het idee dat Enniesie niks toevoegt aan de eredivisie. Spelen allemaal onbekende spelers die er kort blijven. Geen namen, geen goed spel, niks.
En dan niet eens lokale jongens, maar allemaal bizarre namen uit alle windstreken.
nec wint niet van ajax. spelen slecht dit seizoen.quote:Op zondag 27 april 2014 19:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel dat het mogelijk is. NEC moet tegen Ajax, dus kan ik beter hopen op verlies voor Roda dan winst voor NEC.
Beiden krijgen dat (hoop ik). Zelden zulke negatieve clubs gezien.quote:Op zondag 27 april 2014 19:21 schreef twi het volgende:
[..]
Dan weten ew of NEC of Roda zijn verdiende loon krijgt.
Dat zeg ik toch ook?quote:Op zondag 27 april 2014 19:34 schreef perro. het volgende:
[..]
nec wint niet van ajax. spelen slecht dit seizoen.
Zo zeggen en schrijven ze het toch wel eens?quote:Op zondag 27 april 2014 19:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Enniesie? Sinds wanneer spreek je de C uit als 'sie'?
Dat is toch ook geen c maar een k?quote:Op zondag 27 april 2014 19:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Enniesie? Sinds wanneer spreek je de C uit als 'sie'?
quote:Op zondag 27 april 2014 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, oké. Ik let nooit zo op clubs die onder Ajax staan.
quote:
Je leest verkeerd.quote:Op zondag 27 april 2014 19:38 schreef perro. het volgende:
[..]
ja. maar je hoeft dus niet te hopen dat nec verliest.
quote:
Gelukkig maak ik een grap.quote:Op zondag 27 april 2014 19:39 schreef yats het volgende:
[..]Ik sla geen vrouwen feer. Wel grappig om te zien hoe jij nu eens hapt
He, niet haten. Ik zeg toch ook niets over Ajaxquote:
Haten op Vitesse is altijd terecht.quote:Op zondag 27 april 2014 19:41 schreef yats het volgende:
[..]
He, niet haten. Ik zeg toch ook niets over Ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |