quote:Op zondag 27 april 2014 18:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je mocht gewoon de helft van mijn 2de kippenpootje hoor.
strugglesquote:Op zondag 27 april 2014 18:41 schreef twi het volgende:
[..]
Ik mocht van jou niet flirten met andere kippetjes.
yats houdt van de gemakkelijke opties. Vind je het erg dat 'ie al een crush heeft?quote:Op zondag 27 april 2014 18:41 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben enorm geil maar echt zo ontzettend ongesteld. Mijn kut is 1 groot gapend gat waar bloed uit golft...![]()
Balen joh
Zo'n seks tampon halen.quote:Op zondag 27 april 2014 18:41 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben enorm geil maar echt zo ontzettend ongesteld. Mijn kut is 1 groot gapend gat waar bloed uit golft...![]()
Balen joh
Een echte kapitein bevaart de rode zeequote:Op zondag 27 april 2014 18:41 schreef LovelyLady het volgende:
Balen joh
Noem je mij nou makkelijkquote:Op zondag 27 april 2014 18:42 schreef twi het volgende:
[..]
yats houdt van de gemakkelijke opties. Vind je het erg dat 'ie al een crush heeft?
Je bent geil en je vent wil niet omdat je ongesteld bent. Tsja, dan ben je een gemakkelijke optie.quote:
Hmmm lekker.quote:Op zondag 27 april 2014 18:41 schreef LovelyLady het volgende:
Balen joh
Waar staat dat mijn vent niet wil?quote:Op zondag 27 april 2014 18:43 schreef twi het volgende:
[..]
Je bent geil en je vent wil niet omdat je ongesteld bent. Tsja, dan ben je een gemakkelijke optie.
En het probleem is?quote:Op zondag 27 april 2014 18:41 schreef LovelyLady het volgende:
Balen joh
Anders zou je hier niet zo klagen.quote:Op zondag 27 april 2014 18:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waar staat dat mijn vent niet wil?
En bedankt twi...quote:Op zondag 27 april 2014 18:42 schreef twi het volgende:
[..]
yats houdt van de gemakkelijke opties. Vind je het erg dat 'ie al een crush heeft?
Altijd weer die kinderen die dwars zittenquote:Op zondag 27 april 2014 18:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De kinderen liggen nog niet op bed?
twi komt met een korrel zout.quote:
Het moet wel leuk blijven.quote:
Klopt.quote:Op zondag 27 april 2014 18:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh ja uiteraard, niet iedereen kan zon eindbaas als twi zijn.
Alles gaat hier snel opquote:Op zondag 27 april 2014 18:49 schreef Myraela het volgende:
Oh, daarom gaat die bus zout hier zo snel op.
Dat vraag ik me afquote:Op zondag 27 april 2014 18:46 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, jouw dag kan in elk geval nog opgefleurd worden!
Dat is weer eens wat anders dan in liquide vorm.quote:
Ik kan er wel om lachen altijd.quote:
Vreetzakjes.quote:
quote:Op zondag 27 april 2014 18:41 schreef twi het volgende:
[..]
Ik mocht van jou niet flirten met andere kippetjes.
quote:Op zondag 27 april 2014 18:41 schreef LovelyLady het volgende:
Balen joh
Wie nietquote:Op zondag 27 april 2014 18:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jongen, als ik vrijgezel was geweest had je al lang al op me gelegen
ik ben vervelendquote:Op zondag 27 april 2014 18:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen altijd.
Ja, was heerlijk.
Wat had je ook alweer?quote:Op zondag 27 april 2014 18:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben vervelend
Ik heb ook verdomd lekker gegeten
Compote.quote:
O fuck, dat is lekker ja.quote:Op zondag 27 april 2014 18:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wraps met kip, groenten, guacamole, zure room en kaas
Lekker spul is dat.quote:Op zondag 27 april 2014 18:57 schreef twi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog vier pakjes van in de kast liggen
Ja, omg. Schandalig lekker.quote:
Wel in goede verhoudingen hoor. Fifty-fifty ofzoquote:Op zondag 27 april 2014 18:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, omg. Schandalig lekker.
Binnenkort maar weer wat emmers halen.
Mwah, heb meestal toch iets meer yoghurt dan compote.quote:Op zondag 27 april 2014 19:00 schreef twi het volgende:
[..]
Wel in goede verhoudingen hoor. Fifty-fifty ofzo
60-40 danquote:Op zondag 27 april 2014 19:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Mwah, heb meestal toch iets meer yoghurt dan compote.Voelt iets gezonder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |