komt wel goed, schatjequote:Op zondag 27 april 2014 17:45 schreef yats het volgende:
[..]
Sup? Gewoon een enorme baaldag met teveel emoties die door elkaar heen knallen.
Oh dat heb ik ook wel eens...vaak moet ik dan ongesteld worden.quote:Op zondag 27 april 2014 17:45 schreef yats het volgende:
[..]
*proest*quote:Op zondag 27 april 2014 17:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook wel eens...vaak moet ik dan ongesteld worden.
Vandaar dat ik niet weet hoe ik het op kan lossen. Het word gewoon mijn eerste menstruatie ooit.quote:Op zondag 27 april 2014 17:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook wel eens...vaak moet ik dan ongesteld worden.
Ik hoop het, ben er wel klaar mee. Maar thxs voor de supp!quote:
Schroom niet, je bent niet de enige/ste.quote:Op zondag 27 april 2014 17:45 schreef yats het volgende:
[..]
Bij jou ook?quote:Op zondag 27 april 2014 17:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Schroom niet, je bent niet de enige/ste.
Gecondoleerdquote:Op zondag 27 april 2014 17:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet zozeer een baaldag aangezien het eraan zat te komen maar oma is overleden vanmorgen.
Enige. Enigste is nooit correct.quote:Op zondag 27 april 2014 17:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Schroom niet, je bent niet de enige/ste.
Thanks, hoewel het wel beter is zo. Blijft een kut ziekte kanker.quote:
quote:
quote:Op zondag 27 april 2014 18:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Thanks, hoewel het wel beter is zo. Blijft een kut ziekte kanker.
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/262/enigste_enige/
quote:Omdat enigst 'onlogisch' zou zijn ('eniger dan enig is niet mogelijk'), wordt het veelal afgekeurd. Om kritiek te vermijden kunt u zeker in geschreven taal beter voor enig kiezen; enig is altijd mogelijk in plaats van enigst.
Dat blijft het zekerquote:Op zondag 27 april 2014 18:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Thanks, hoewel het wel beter is zo. Blijft een kut ziekte kanker.
Gecondoleerd manquote:Op zondag 27 april 2014 17:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet zozeer een baaldag aangezien het eraan zat te komen maar oma is overleden vanmorgen.
quote:Op zondag 27 april 2014 18:06 schreef Myraela het volgende:
Roti was onwijs lekker.![]()
Altijd weer een verrassing, want met al die kruiden gooi ik altijd maar wat.
Kruiden gooien.quote:Op zondag 27 april 2014 18:06 schreef Myraela het volgende:
Roti was onwijs lekker.![]()
Altijd weer een verrassing, want met al die kruiden gooi ik altijd maar wat.
Gecondoleerdquote:Op zondag 27 april 2014 17:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Aaahwquote:Op zondag 27 april 2014 18:33 schreef twi het volgende:
Ik heb ook een baaldag. Ik had mijn tweede kippenpootje al op toen ik nog een derde wrap met roti mocht eten. Dus die moest zonder kippenpootje
Je mocht gewoon de helft van mijn 2de kippenpootje hoor.quote:Op zondag 27 april 2014 18:33 schreef twi het volgende:
Ik heb ook een baaldag. Ik had mijn tweede kippenpootje al op toen ik nog een derde wrap met roti mocht eten. Dus die moest zonder kippenpootje
Ik mocht van jou niet flirten met andere kippetjes.quote:Op zondag 27 april 2014 18:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je mocht gewoon de helft van mijn 2de kippenpootje hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |