quote:Op zondag 27 april 2014 16:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Sowieso, met FOK!kers neuken.Daar is heul niks mis mee….SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet altijd tenminste
Dit account is niet meer in gebruik.
quote:Op zondag 27 april 2014 16:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Sowieso, met FOK!kers neuken.Nooit gedaan, ben nieuwsgierigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
een vriend van me heeft in mexico een seksshop gehad. dildo's van 30cm omtrek 20 of zo. ding woog 500 gram, en was de bestverkochte dildo volgens hem.quote:
Ik was sarcastisch.quote:Op zondag 27 april 2014 16:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daar is heul niks mis mee….![]()
Niet altijd tenminste
Dat dus, altijd die excuusjesquote:Op zondag 27 april 2014 16:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met een normale condoom kan je een heel matras inpakken joh
Ik kon niks leuks bedenken.quote:
"Kijk eens hoeveel ik kan hebben".quote:Op zondag 27 april 2014 16:56 schreef perro. het volgende:
[..]
een vriend van me heeft in mexico een seksshop gehad. dildo's van 30cm omtrek 20 of zo. ding woog 500 gram, en was de bestverkochte dildo volgens hem.
echt huge. groter dan zo'n glazen colaflesje en net zo dik.
Pik piemols leuters lullenquote:
quote:Op zondag 27 april 2014 16:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pik piemols leuters lullen
Het was allemaal goed geweest.....
nou ik weet niet waarom die dingen zo goed verkochten.quote:Op zondag 27 april 2014 16:57 schreef Fera het volgende:
[..]
"Kijk eens hoeveel ik kan hebben".
Lijkt me helemaal niks. Grootste wat ik had was 21 cm. Was eigenlijk al te groot.
Met een meetlat erbij gestaan?quote:Op zondag 27 april 2014 16:57 schreef Fera het volgende:
[..]
"Kijk eens hoeveel ik kan hebben".
Lijkt me helemaal niks. Grootste wat ik had was 21 cm. Was eigenlijk al te groot.
Als je een erectie krijgt val je flauw.quote:Op zondag 27 april 2014 16:58 schreef perro. het volgende:
[..]
nou ik weet niet waarom die dingen zo goed verkochten.
maar je zou maar zo'n enorm gevaarte in je broek hebben hangen.
Ikke wel hoorquote:Op zondag 27 april 2014 16:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zie je...zelfs spezza wordt er blij van.
quote:Op zondag 27 april 2014 16:58 schreef perro. het volgende:
[..]
nou ik weet niu maar zo'n enorm gevaarte in je broek hebben hangen.
It's tough to be a niggerquote:Op zondag 27 april 2014 16:58 schreef perro. het volgende:
[..]
nou ik weet niet waarom die dingen zo goed verkochten.
maar je zou maar zo'n enorm gevaarte in je broek hebben hangen.
Wel opgemeten ja. Ik was nieuwsgierig.quote:
Was het maar kut ...quote:Op zondag 27 april 2014 16:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whehehe dat lijkt me echt een kutaandoening![]()
Ouch.quote:Op zondag 27 april 2014 16:59 schreef perro. het volgende:
[..]
ja, en een hernia als je weer bijkomt.
Maar het is een lulaandoeningquote:Op zondag 27 april 2014 16:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whehehe dat lijkt me echt een kutaandoening![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |