Neuken?quote:Op zondag 27 april 2014 16:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik krijg helemaal geen pityfuck aangeboden
Ik wel, soort van.quote:Op zondag 27 april 2014 16:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik krijg helemaal geen pityfuck aangeboden
daarvoor kreeg je niets aangeboden, wees blij!quote:Op zondag 27 april 2014 16:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik krijg als vrouw een pityfuck aangeboden. Dus vandaar.
Ik zou liever niet neuken dan een pityfuck krijgen, eigenlijk.quote:Op zondag 27 april 2014 16:45 schreef perro. het volgende:
[..]
daarvoor kreeg je niets aangeboden, wees blij!
Wacht maar 2 jaar.quote:Op zondag 27 april 2014 16:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou liever niet neuken dan een pityfuck krijgen, eigenlijk.
zoiets zou ik mijn f-buddy ook nooit aandoen.quote:Op zondag 27 april 2014 16:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou liever niet neuken dan een pityfuck krijgen, eigenlijk.
Hmmm ... nee. Ik kan dat als vrouw misschien makkelijker uitzetten.quote:
Als man ook niet hoor.quote:Op zondag 27 april 2014 16:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm ... nee. Ik kan dat als vrouw misschien makkelijker uitzetten.
Jij denkt dat ze het zover laat komen?quote:
Goed zo.quote:Op zondag 27 april 2014 16:47 schreef Fera het volgende:
En anders ga ik gewoon weer aan de pil. Weg libido.
Tuurlijk nietquote:Op zondag 27 april 2014 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze het zover laat komen?![]()
I need thatquote:Op zondag 27 april 2014 16:47 schreef Fera het volgende:
Ik mag geen libido hebben?quote:
De pil?quote:
tegen die tijd heeft vast wel iemand je al een keer vastgebonden en je genomen als een vulkaan hoor.quote:Op zondag 27 april 2014 16:47 schreef Fera het volgende:
Geile praat ditdatquote:Op zondag 27 april 2014 16:48 schreef perro. het volgende:
[..]
tegen die tijd heeft vast wel iemand je al een keer vastgebonden en je genomen als een vulkaan hoor.
Aan de pil gaan dus.quote:
Laat het neuken dan maar zitten… Ik vier te graag Happy Not A Father's Dayquote:Op zondag 27 april 2014 16:47 schreef Fera het volgende:
quote:Op zondag 27 april 2014 16:48 schreef perro. het volgende:
[..]
tegen die tijd heeft vast wel iemand je al een keer vastgebonden en je genomen als een vulkaan hoor.
Geen andere anti-conceptie kennen.quote:Op zondag 27 april 2014 16:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Laat het neuken dan maar zitten… Ik vier te graag Happy Not A Father's Day
Weet niet of dat bij mannen het zelfde werktquote:
quote:Op zondag 27 april 2014 16:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet niet of dat bij mannen het zelfde werkt
'Ik ben allergisch voor condooms'quote:
Krijg je toch tetten van danquote:Op zondag 27 april 2014 16:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Denk ook niet dat je het meekrijgt.
Ik ook… Dan gaat het zo zwellen enzo…quote:Op zondag 27 april 2014 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
'Ik ben allergisch voor condooms':')
Condooms zijn sowiesoquote:
Nee joh ik niet. .. was meer het algemene excuusnegerij van sommige mannenquote:Op zondag 27 april 2014 16:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Condooms zijn sowieso
Krijg je dan uitslag van het materiaal of zo?
quote:
nu even nietquote:
Zie edit.quote:Op zondag 27 april 2014 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee joh ik niet. .. was meer het algemene excuusnegerij van sommige mannen
ik heb altijd xxxxl nodig maar die zijn duuur omdat er zoveel latex gebruikt wordt.quote:Op zondag 27 april 2014 16:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Condooms zijn sowieso
Krijg je dan uitslag van het materiaal of zo?
EDIT: Zie nu de aanhalingstekens pas.![]()
Zo'n grote pik hoef ik niet eens.quote:Op zondag 27 april 2014 16:53 schreef perro. het volgende:
[..]
ik heb altijd xxxxl nodig maar die zijn duuur omdat er zoveel latex gebruikt wordt.
jaja.
Met een normale condoom kan je een heel matras inpakken johquote:Op zondag 27 april 2014 16:53 schreef perro. het volgende:
[..]
ik heb altijd xxxxl nodig maar die zijn duuur omdat er zoveel latex gebruikt wordt.
jaja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |