heb ik nog nooit gehad.quote:Op zondag 27 april 2014 17:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mwoa, dan stoot je tenminste niet met je brillen tegen elkaar.
Pasta moet je bij La Bardies eten.quote:Op zondag 27 april 2014 17:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Pasta met pesto, kip en parmezaanse kaas. Of pizza met garnalen, gerookte zalm en rucola.
roep de ober.quote:Op zondag 27 april 2014 17:09 schreef S95Sedan het volgende:
Ik wacht nog steeds tot iemand mij eten komt brengen, helaas denk ik dat dat niet gaat gebeuren
Pasta laten bezorgen vind ik naast dat het nooit lekker is, ook nog eens onzin. Je hebt toch altijd wel pasta in huis, is geen moeite om te maken en lekkerder dan het laten bezorgen.quote:
Graag zelfs.quote:
dan weet ik meteen hoelaat het isquote:
Vandaag nietquote:Op zondag 27 april 2014 17:09 schreef S95Sedan het volgende:
Ik wacht nog steeds tot iemand mij eten komt brengen, helaas denk ik dat dat niet gaat gebeuren
quote:
Je moet ook eerst bellen…quote:Op zondag 27 april 2014 17:09 schreef S95Sedan het volgende:
maar ik ga in een restaurant etenquote:Op zondag 27 april 2014 17:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Pasta laten bezorgen vind ik naast dat het nooit lekker is, ook nog eens onzin. Je hebt toch altijd wel pasta in huis, is geen moeite om te maken en lekkerder dan het laten bezorgen.
Pizza kun je ook zelf maken, maar is meer werk en is van een goede italiaan toch wel anders.
Dan zie ik je morgen.quote:
Ik heb er nooit problemen mee gehad.quote:Op zondag 27 april 2014 17:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
[..]
Wordt men ook niet vrolijk van
Weet niet, ik had dan zelfs nog als je dichtbij zit dat het in de weg zat met zoenen. Vooral als je haar hoofd wat draait.quote:Op zondag 27 april 2014 17:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mwoa, dan stoot je tenminste niet met je brillen tegen elkaar.
Ik was het niet hoorquote:Op zondag 27 april 2014 17:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Faxie, wat doe jij op Fera's account?
Ik had het in Arnhem gegeten. Was heerlijk. Weet niet meer hoe die tent heet, hoewel ik er wel naartoe zou kunnen lopen.quote:Op zondag 27 april 2014 17:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pasta moet je bij La Bardies eten.
Goddelijk
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |