Hier 70-30, denk ik. Maar als ik een baaldag heb kan het ook zomaar anders zijn.quote:
En het topic verder ineens dood is.quote:Op zondag 27 april 2014 19:08 schreef twi het volgende:
Toch interessant hoe we van de hevige ongesteldheid van LoLa naar de verhouding aardbeiencompote/yoghurt kunnen komen.
Ik ook, fappende Ajacieden.quote:
Zolang hij jou maar 30 geeft.quote:
Nee gewoon neequote:
Ach, dit zag hij mijlenver aankomen lijkt me. Maar hij is nu op zijn werk.quote:
En hoe was het?quote:
Wat is er volgende week dan?quote:Op zondag 27 april 2014 19:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, dit zag hij mijlenver aankomen lijkt me. Maar hij is nu op zijn werk.
Ik wacht volgende week af.
Kijken hoe Roda het doet.quote:
Ah, oké. Ik let nooit zo op clubs die onder Ajax staan.quote:Op zondag 27 april 2014 19:21 schreef twi het volgende:
[..]
Dan weten ew of NEC of Roda zijn verdiende loon krijgt.
Nope, studio sport gaat voor.quote:Op zondag 27 april 2014 19:10 schreef twi het volgende:
[..]
Denk dat yats, Faxie en Sedan zitten te fappen op hun MI van een ongestelde LoLa.
Wil je nog delen waar je op gefapt hebt?quote:
Tegen Go Ahead volgens mij, dus het is mogelijk ...quote:
En anders nacompetitiequote:Op zondag 27 april 2014 19:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Tegen Go Ahead volgens mij, dus het is mogelijk ...
Beter verliezen ze gewoon.quote:
gae doet het best aardig hoor.quote:Op zondag 27 april 2014 19:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Tegen Go Ahead volgens mij, dus het is mogelijk ...
Ja, maar ik bedoel dat het mogelijk is. NEC moet tegen Ajax, dus kan ik beter hopen op verlies voor Roda dan winst voor NEC.quote:Op zondag 27 april 2014 19:29 schreef perro. het volgende:
[..]
gae doet het best aardig hoor.
psv moet ook winnen volgende week. voor europese plaatsing.
Enniesie? Sinds wanneer spreek je de C uit als 'sie'?quote:Op zondag 27 april 2014 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb de laatste paar jaar het idee dat Enniesie niks toevoegt aan de eredivisie. Spelen allemaal onbekende spelers die er kort blijven. Geen namen, geen goed spel, niks.
En dan niet eens lokale jongens, maar allemaal bizarre namen uit alle windstreken.
?quote:Op zondag 27 april 2014 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb de laatste paar jaar het idee dat Enniesie niks toevoegt aan de eredivisie. Spelen allemaal onbekende spelers die er kort blijven. Geen namen, geen goed spel, niks.
En dan niet eens lokale jongens, maar allemaal bizarre namen uit alle windstreken.
nec wint niet van ajax. spelen slecht dit seizoen.quote:Op zondag 27 april 2014 19:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel dat het mogelijk is. NEC moet tegen Ajax, dus kan ik beter hopen op verlies voor Roda dan winst voor NEC.
Beiden krijgen dat (hoop ik). Zelden zulke negatieve clubs gezien.quote:Op zondag 27 april 2014 19:21 schreef twi het volgende:
[..]
Dan weten ew of NEC of Roda zijn verdiende loon krijgt.
Dat zeg ik toch ook?quote:Op zondag 27 april 2014 19:34 schreef perro. het volgende:
[..]
nec wint niet van ajax. spelen slecht dit seizoen.
Zo zeggen en schrijven ze het toch wel eens?quote:Op zondag 27 april 2014 19:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Enniesie? Sinds wanneer spreek je de C uit als 'sie'?
Dat is toch ook geen c maar een k?quote:Op zondag 27 april 2014 19:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Enniesie? Sinds wanneer spreek je de C uit als 'sie'?
quote:Op zondag 27 april 2014 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, oké. Ik let nooit zo op clubs die onder Ajax staan.
quote:
Je leest verkeerd.quote:Op zondag 27 april 2014 19:38 schreef perro. het volgende:
[..]
ja. maar je hoeft dus niet te hopen dat nec verliest.
quote:
Gelukkig maak ik een grap.quote:Op zondag 27 april 2014 19:39 schreef yats het volgende:
[..]Ik sla geen vrouwen feer. Wel grappig om te zien hoe jij nu eens hapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |