ik dacht 14 in nederland?quote:Op zondag 27 april 2014 17:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Neen. Dat is kleiner dan 7cm zie ikEr staat ook bij dat het gemiddelde 12.5 cm is. Dacht dat dat meer wat
quote:Op zondag 27 april 2014 17:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Neen. Dat is kleiner dan 7cm zie ikEr staat ook bij dat het gemiddelde 12.5 cm is. Dacht dat dat meer wat
Dit dus.quote:
Haha.quote:Op zondag 27 april 2014 17:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
godver, echt?
ik heb mijn bril niet op want ik doe mn make-up
/blindheid
Je leuke persoonlijkheid.quote:Op zondag 27 april 2014 17:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waar moet ik dan over adverteren?
quote:Op zondag 27 april 2014 17:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
godver, echt?
ik heb mijn bril niet op want ik doe mn make-up
/blindheid
?quote:Op zondag 27 april 2014 17:02 schreef perro. het volgende:
artelligence zal wel geil achter zijn schermpje zitten nu fera zo meepost trouwens.
Tanden stoten of wasmachinequote:Op zondag 27 april 2014 17:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
van die mannen die hun lippen zo hard op de jouwe persen dat je de tanden voelt
Zulke pijn niet.quote:Op zondag 27 april 2014 17:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je was wel van de pijn toch?
[..]
Niet iedereen weet dat
"Je bent heel leuk om mee te praten en je hebt een prima gezicht enzo, maar het lijkt me eng om met je een tent in te duiken" Dat hoorde ik gisteren. I am confusequote:
Eensquote:
Ik zal jou eens trekken.quote:
omdat je sexier bent met bril.quote:Op zondag 27 april 2014 17:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eens![]()
waarom zijn mijn ogen zo slecht
oke, wij gaan dus niet zoenenquote:Op zondag 27 april 2014 17:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hatelijk. Net zoals wanneer je beiden een bril hebt, dat gaat ook nooit goed![]()
Waarom een tent? Een bed is toch chiller.quote:Op zondag 27 april 2014 17:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"Je bent heel leuk om mee te praten en je hebt een prima gezicht enzo, maar het lijkt me eng om met je een tent in te duiken" Dat hoorde ik gisteren. I am confuse
Faxie, wat doe jij op Fera's account?quote:
Mijn eerste vriendin was een wasmachine. Ik dacht dat dat zo hoorde. Helaasquote:
Dat is echt kutquote:Op zondag 27 april 2014 17:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hatelijk. Net zoals wanneer je beiden een bril hebt, dat gaat ook nooit goed![]()
nouquote:
Ah, heb ik overheen gelezen, denk ik.quote:Op zondag 27 april 2014 17:06 schreef perro. het volgende:
[..]
zei hij gister geloof ik. dat hij geil wordt als ferachick over seks aan het praten is of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |