Wat een crap weer. Zat vrouwen die het wel kunnen en zat mannen die er niks van bakken.quote:Op zondag 27 april 2014 16:59 schreef Faxie het volgende:
Vrouwen kunnen niet klussen, maar ze hebben wel een timmermansoog
Is me één keer gebeurd. Ik lag krom van de pijn.quote:Op zondag 27 april 2014 17:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar is ook gewoon kut ja, niet door kunnen stoten
Hulp nodig hebben als een lampje gewisseld moet wordenquote:Op zondag 27 april 2014 17:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat een crap weer. Zat vrouwen die het wel kunnen en zat mannen die er niks van bakken.
andersoortige stokslagen?quote:Op zondag 27 april 2014 17:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Is me één keer gebeurd. Ik lag krom van de pijn.
Daar ga je bij mij geen last van hebbenquote:Op zondag 27 april 2014 17:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Voelt als een mes in je buik.quote:
quote:Op zondag 27 april 2014 16:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Sowieso, met FOK!kers neuken.fok is één sodom en gomorraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Je hebt een micropenis?quote:Op zondag 27 april 2014 17:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daar ga je bij mij geen last van hebben
Slechte reclame VA.quote:Op zondag 27 april 2014 17:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daar ga je bij mij geen last van hebben
van die mannen die hun lippen zo hard op de jouwe persen dat je de tanden voeltquote:Op zondag 27 april 2014 17:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat een crap weer. Zat vrouwen die het wel kunnen en zat mannen die er niks van bakken.
quote:Op zondag 27 april 2014 17:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Interne stokslagen
Dan raak je de baarmoeder
Het ging over klussen, toch?quote:Op zondag 27 april 2014 17:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
van die mannen die hun lippen zo hard op de jouwe persen dat je de tanden voelt
quote:Op zondag 27 april 2014 17:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hulp nodig hebben als een lampje gewisseld moet worden
Neen. Dat is kleiner dan 7cm zie ikquote:
godver, echt?quote:
Dat gemiddelde is overal anders.quote:Op zondag 27 april 2014 17:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Neen. Dat is kleiner dan 7cm zie ikEr staat ook bij dat het gemiddelde 12.5 cm is. Dacht dat dat meer wat
Waar moet ik dan over adverteren?quote:
Zwoel zoenenquote:Op zondag 27 april 2014 17:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
van die mannen die hun lippen zo hard op de jouwe persen dat je de tanden voelt
Je was wel van de pijn toch?quote:Op zondag 27 april 2014 17:01 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |