Ja, zal er wel mee te maken hebben dat 't nu officieel Koningsdag is. Maar ik ben niet echt 'n fan van de monarchie en ik vind oranje geen mooie kleur dus mij wordt dit nu door de strot geduwd.quote:Op zondag 27 april 2014 00:01 schreef Morrigan het volgende:
Viel mij ook al op. Is dit sinds 00:00 uur?
Oh sorry triangeljosti. Maar 'koningsdag' was gisterquote:Op zondag 27 april 2014 00:02 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Sukkel! Alexander is jarig op de 27ste.
Ben ik bij jou ook oranje?quote:Op zondag 27 april 2014 00:04 schreef BozeHaas het volgende:
Bij mij is niet iedereen oranje waarschijnlijk hebben alleen kutusers daar last van
Ververs je pagina eens zou ik zeggen.quote:Op zondag 27 april 2014 00:04 schreef BozeHaas het volgende:
Bij mij is niet iedereen oranje waarschijnlijk hebben alleen kutusers daar last van
Wss koningsdag.quote:Op zondag 27 april 2014 00:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zal wel iets met Louis van Gaal zijn.
Ja.quote:
Nu ben ik als enige niet oranje.quote:Op zondag 27 april 2014 00:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ververs je pagina eens zou ik zeggen.
quote:Op zondag 27 april 2014 00:08 schreef NoBody122 het volgende:
Bij berichten, die automatisch worden toegevoegd (auto-update), is de gebruikersnaam nog 'gewoon' zwart
Hee moet jij niet eens slapen?quote:Op zondag 27 april 2014 00:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zal wel iets met Louis van Gaal zijn.
In het blauw nog wel. Beetje jammer dit.quote:Op zondag 27 april 2014 00:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Er staat nog gewoon moderator hoor.
quote:Op zondag 27 april 2014 00:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op zondag 27 april 2014 00:11 schreef Anoonumos het volgende:
![]()
![]()
![]()
We krijgen een hele domme koning met een dikke kop.
Daar kan hij niets aan doen, maar het valt wel op.
Het komt omdat hij niet denkt maar lekker eet
Net als dat Argentijnse mokkel met die dikke reet.
Of je moet kijken of je pino[anti-scherlock]112 ziet posten.quote:
Bij de auto-update ben jij zwart, maar staat moderator in het oranjequote:Op zondag 27 april 2014 00:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
Toch, we hebben weer zaterdagavondvermaak. Het houdt de gemoederen bezig.
Wat maakt dat nou weer uit?quote:Op zondag 27 april 2014 00:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Extra klahct: modjes amper te herkennen
quote:
Moest je kotsen gister?quote:Op zondag 27 april 2014 00:16 schreef BlauweTijger het volgende:
hAHAHA helemaal lam! Iedereen leuk gehad op Foks?
Klopt, anders is het andersom, mijn naam in het oranje maar de tag in het blauw. Vind het trouwens wel leuk om mijn naam weer eens in het zwart te zien.quote:Op zondag 27 april 2014 00:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bij de auto-update ben jij zwart, maar staat moderator in het oranje
Ik heb momenteel 10 quotemeldingen van een geflipte Bad Snoopy rechtsonderaan mijn scherm, maar verder is het goed vertoefen hierquote:Op zondag 27 april 2014 00:16 schreef BlauweTijger het volgende:
hAHAHA helemaal lam! Iedereen leuk gehad op Foks?
Altijd leuk als je zwart wordt gemaakt.quote:Op zondag 27 april 2014 00:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Klopt, anders is het andersom, mijn naam in het oranje maar de tag in het blauw. Vind het trouwens wel leuk om mijn naam weer eens in het zwart te zien.
Je had hem niet moeten zienquote:Op zondag 27 april 2014 00:17 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik heb momenteel 10 quotemeldingen van een geflipte Bad Snoopy rechtsonderaan mijn scherm, maar verder is het goed vertoefen hier
quote:Op zondag 27 april 2014 00:18 schreef Hetbanaantje het volgende:
Terechte klacht. Geen mooie lay out.
Frank spaart mij wel.quote:Op zondag 27 april 2014 00:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je had hem niet moeten zien
Maar Frank maakte er een einde aan
Topic bestaat niet eens meerquote:Op zondag 27 april 2014 00:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Volgens mij zit je in hetzelfde topic als waar hij net al flipte
ja alleen moet je mijn topic weer sluiten. klapjostiquote:Op zondag 27 april 2014 00:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
Toch, we hebben weer zaterdagavondvermaak. Het houdt de gemoederen bezig.
Doe ik expres.quote:Op zondag 27 april 2014 00:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ja alleen moet je mijn topic weer sluiten. klapjosti
quote:Op zondag 27 april 2014 00:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ja alleen moet je mijn topic weer sluiten. klapjosti
Dan klopt dat toch gewoon wat ie zegt?quote:Op zondag 27 april 2014 00:20 schreef Zaktabak het volgende:
Kerel wil ook beweren dat hij net Meneer_Meneer is, terwijl ze beiden precies hetzelfde gedrag vertonen.
Hij weet zelf niet eens wat hij zegt, dus ik zou daar maar niet klakkeloos vanuit gaan.quote:Op zondag 27 april 2014 00:21 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dan klopt dat toch gewoon wat ie zegt?
quote:Op zondag 27 april 2014 00:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Anti-oranjekleurtjes
vive la republique
quote:
Jij ook weer. Iets met een vieze hyenahond.quote:Op zondag 27 april 2014 00:24 schreef Zaktabak het volgende:
Guus, je hebt er weer één te pakken..
[..]
Hij was ook een keer geband omdat die zichzelf niet meer in de hand had en mij helemaal uit ging scheldenquote:Op zondag 27 april 2014 00:24 schreef Syntos het volgende:
[..]
Jij ook weer. Iets met een vieze hyenahond.
Ditmaal hetzelfde denk ikquote:Op zondag 27 april 2014 00:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij was ook een keer geband omdat die zichzelf niet meer in de hand had en mij helemaal uit ging schelden
quote:Op zondag 27 april 2014 00:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij was ook een keer geband omdat die zichzelf niet meer in de hand had en mij helemaal uit ging schelden
quote:Op zondag 27 april 2014 00:32 schreef Zaktabak het volgende:
Ik vind dit dus oprecht hilarisch.
Dat dat kinderen mag hebben vrij rond mag lopen in Nederland![]()
![]()
quote:
Karinaquote:
quote:
Stiekem vind ik paars eigenlijk de mooiste kleurquote:Op zondag 27 april 2014 00:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Veel te fel.
Sowieso is rood natuurlijk de mooiste kleur en staat blauw op 2.
Paarsquote:Op zondag 27 april 2014 00:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Stiekem vind ik paars eigenlijk de mooiste kleur
Niet zeuren.quote:Op zondag 27 april 2014 00:42 schreef Arcee het volgende:
Godverdomme wat een onoverzichtelijke bende met die schijtlelijke kleur.
Zeker, ik heb dan ook liever een paarse username.quote:Op zondag 27 april 2014 00:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Stiekem vind ik paars eigenlijk de mooiste kleur
Ik zag het net, ja.quote:Op zondag 27 april 2014 00:45 schreef svann het volgende:
Niet zeuren.
Republikeinen moeten gewoon niet zelf refreshen.
Ben je nu aan het klagen dat je over de ge-autorefreshde posts niets te klagen hebt?quote:Op zondag 27 april 2014 00:51 schreef Arcee het volgende:
Ik zag het net, ja.
Beetje brakke implementatie.
Ik heb nu 4 varianten gezienquote:Op zondag 27 april 2014 00:53 schreef svann het volgende:
[..]
De autorefresh-posts zijn niet 'aangetast'.
Oranje achtergrond heb ik -niet tot mijn spijt- gemist.quote:Op zondag 27 april 2014 00:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb nu 4 varianten gezien
Opmaak normaal en oranje tags
Achtergrond oranje en oranje usernames
Achtergrond oranje en oranje tags (en zwarte usernames)
Achtergrond oranje en oranje tags (en zwarte usernames en blauwe tags voor mods)
Dat was slechts een feitelijke constatering, geen mening.quote:Op zondag 27 april 2014 00:56 schreef svann het volgende:
Ben je nu aan het klagen dat je over de ge-autorefreshde posts niets te klagen hebt?
Nee, mijn topic in BUG staat nog open.. Niks geen antwoord oidquote:Op zondag 27 april 2014 01:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zijn de trauma's inmiddels verwerkt?
Jij vindt het maar niets, al dat oranje?quote:Op zondag 27 april 2014 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, mijn topic in BUG staat nog open.. Niks geen antwoord oid
Niet op de dag ná de officiële Koningsdag. En terwijl er op Bea's verjaardag ook nooit iets bijzonders gedaan werdquote:Op zondag 27 april 2014 01:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij vindt het maar niets, al dat oranje?
Ik ben een verstokt republikein en ik zeg, maakt het allemaal uit joh. Gaat wel weer over.quote:Op zondag 27 april 2014 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet op de dag ná de officiële Koningsdag. En terwijl er op Bea's verjaardag ook nooit iets bijzonders gedaan werd
Ik vind het een BUG en een blunder. Al mag ik dat vast niet zeggenquote:Op zondag 27 april 2014 01:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben een verstokt republikein en ik zeg, maakt het allemaal uit joh. Gaat wel weer over.
Ik vind alleen die letters wat moeilijk te lezen in dat kleurtje.
Dat zeg ik: 4 varianten gespotquote:Op zondag 27 april 2014 01:09 schreef sneakydesert het volgende:
Mijn username verschilt ook nog van kleur per topic
de kleur was net ff weg en kwam met seconden terugquote:Op zondag 27 april 2014 01:09 schreef sneakydesert het volgende:
Mijn username verschilt ook nog van kleur per topic
Meerquote:
ff for realquote:Op zondag 27 april 2014 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Meer![]()
Maar wel op de juiste dag graag...
Waarschijnlijk zal het systeem dat die kleurtjes regelt wat kuren hebben, heb er verder ook niet echt verstand van.quote:Op zondag 27 april 2014 01:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind het een BUG en een blunder. Al mag ik dat vast niet zeggen
Bel dol op Fok! Maar dit vind ik echt dom/raar/maf/bizar/noem het hoe je wil..
GISTEREN was het officieel Koningsdag. Vandaar dat de koning ook De Rijp en Amstelveen bezocht..quote:
Primaquote:Op zondag 27 april 2014 01:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal het systeem dat die kleurtjes regelt wat kuren hebben, heb er verder ook niet echt verstand van.
Maar vrolijker, tijd niet gesproken, hoe is 'ie met whisker?
"Bij Koninklijk Besluit van 30 januari 2013 werd bepaald dat, vanwege het aangekondigde aantreden van Willem-Alexander op 30 april van dat jaar, de verjaardag van het staatshoofd vanaf 2014 gevierd zal worden op 27 april, behalve uitzonderingen in verband met zondagen, en dat deze dag Koningsdag zal heten"quote:Op zondag 27 april 2014 01:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
GISTEREN was het officieel Koningsdag. Vandaar dat de koning ook De Rijp en Amstelveen bezocht..
Precies, vandaag jarig, maar is zondag.. Dus gisteren Koningsdag.quote:Op zondag 27 april 2014 01:18 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
"Bij Koninklijk Besluit van 30 januari 2013 werd bepaald dat, vanwege het aangekondigde aantreden van Willem-Alexander op 30 april van dat jaar, de verjaardag van het staatshoofd vanaf 2014 gevierd zal worden op 27 april, behalve uitzonderingen in verband met zondagen, en dat deze dag Koningsdag zal heten"
quote:Op zondag 27 april 2014 01:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Precies, vandaag jarig, maar is zondag.. Dus gisteren Koningsdag.
Aha. Vakantie. En waar gaat de vakantie heen?quote:Op zondag 27 april 2014 01:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
PrimaVakantie binnen een week of 4/5, bezig met een nieuwe baan én bijna jarig
Prima, ik heb het ietwat druk met mijn werk de laatste tijd, maar niets waar een mens niet mee om kan gaanquote:
Dank je: Ben nog niet jarig, de vakantie is nog niet begonnen en ik heb de baan nog niet, maar Het gaat goedquote:Op zondag 27 april 2014 01:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha. Vakantie. En waar gaat de vakantie heen?
Gefeliciteerd alvast, even uitgaande van het feit dat het een leuke dag is natuurlijk en geen dag waarop je weer een jaartje ouder bent![]()
.
quote:Op zondag 27 april 2014 01:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Prima, ik heb het ietwat druk met mijn werk de laatste tijd, maar niets waar een mens niet mee om kan gaan.
Ontspanning op het strandquote:Op zondag 27 april 2014 01:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank je: Ben nog niet jarig, de vakantie is nog niet begonnen en ik heb de baan nog niet, maar Het gaat goed![]()
Ik ga naar Antibes (Cote d'Azur)
Ik ben ook jaren niet geweest (7 jaar aan een stuk), dus fijn dat het weer kanquote:Op zondag 27 april 2014 01:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ontspanning op het strand. Klein beetje jaloers.
Als iets eventjes heeft geduurd is het nog leukerquote:Op zondag 27 april 2014 01:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben ook jaren niet geweest (7 jaar aan een stuk), dus fijn dat het weer kan
Geen vakantieplannen?
Ok, ga duimen dat je dat binnenkort kuntquote:Op zondag 27 april 2014 01:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als iets eventjes heeft geduurd is het nog leuker. Lekker zonnen, strandtentjes, heerlijk.
Nee, ik ga door. Ik houd het bij midweekjes en de vrijdagen waarop ik tegenwoordig vrij ben. Als ik nog eens een vakantie plan, dan is het vakantie van een maandje of 6, met de motorhome door de VS.
Binnenkort komt het er niet van hoorquote:Op zondag 27 april 2014 01:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, ga duimen dat je dat binnenkort kunt
Ik ben al in geen 30 jaar meer dan een week weggeweest en dit worden er bijna 3....
Dankquote:Op zondag 27 april 2014 01:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Binnenkort komt het er niet van hoor. Maar met mij hoef je verder geen medelijden te hebben, heb genoeg dagen van de week dat ik niet werk en daarnaast ben ik niet zo'n vakantiefiguur, heb weinig rust in mijn reet
.
Zo. Hele nieuwe ervaring gaat het worden. Ik weet bijna zeker dat je van alle drie de weken gaat genieten
.
Maar ik ga er eens een einde aan breien, want het is al weer bijna 2 uur, fijne vakantie in ieder geval mocht ik je niet meer spreken en niet te snel vallen voor de charmes van die zongebruinde jongemannen daarquote:
Dank je wederom, maar ik ben oud en wijs genoeg (incidenten daargelaten) en ik ga ook zo slapen. Slaap lekkerquote:Op zondag 27 april 2014 01:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar ik ga er eens een einde aan breien, want het is al weer bijna 2 uur, fijne vakantie in ieder geval mocht ik je niet meer spreken en niet te snel vallen voor de charmes van die zongebruinde jongemannen daar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |