quote:
Karinaquote:
quote:
Stiekem vind ik paars eigenlijk de mooiste kleurquote:Op zondag 27 april 2014 00:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Veel te fel.
Sowieso is rood natuurlijk de mooiste kleur en staat blauw op 2.
Paarsquote:Op zondag 27 april 2014 00:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Stiekem vind ik paars eigenlijk de mooiste kleur
Niet zeuren.quote:Op zondag 27 april 2014 00:42 schreef Arcee het volgende:
Godverdomme wat een onoverzichtelijke bende met die schijtlelijke kleur.
Zeker, ik heb dan ook liever een paarse username.quote:Op zondag 27 april 2014 00:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Stiekem vind ik paars eigenlijk de mooiste kleur
Ik zag het net, ja.quote:Op zondag 27 april 2014 00:45 schreef svann het volgende:
Niet zeuren.
Republikeinen moeten gewoon niet zelf refreshen.
Ben je nu aan het klagen dat je over de ge-autorefreshde posts niets te klagen hebt?quote:Op zondag 27 april 2014 00:51 schreef Arcee het volgende:
Ik zag het net, ja.
Beetje brakke implementatie.
Ik heb nu 4 varianten gezienquote:Op zondag 27 april 2014 00:53 schreef svann het volgende:
[..]
De autorefresh-posts zijn niet 'aangetast'.
Oranje achtergrond heb ik -niet tot mijn spijt- gemist.quote:Op zondag 27 april 2014 00:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb nu 4 varianten gezien
Opmaak normaal en oranje tags
Achtergrond oranje en oranje usernames
Achtergrond oranje en oranje tags (en zwarte usernames)
Achtergrond oranje en oranje tags (en zwarte usernames en blauwe tags voor mods)
Dat was slechts een feitelijke constatering, geen mening.quote:Op zondag 27 april 2014 00:56 schreef svann het volgende:
Ben je nu aan het klagen dat je over de ge-autorefreshde posts niets te klagen hebt?
Nee, mijn topic in BUG staat nog open.. Niks geen antwoord oidquote:Op zondag 27 april 2014 01:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zijn de trauma's inmiddels verwerkt?
Jij vindt het maar niets, al dat oranje?quote:Op zondag 27 april 2014 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, mijn topic in BUG staat nog open.. Niks geen antwoord oid
Niet op de dag ná de officiële Koningsdag. En terwijl er op Bea's verjaardag ook nooit iets bijzonders gedaan werdquote:Op zondag 27 april 2014 01:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij vindt het maar niets, al dat oranje?
Ik ben een verstokt republikein en ik zeg, maakt het allemaal uit joh. Gaat wel weer over.quote:Op zondag 27 april 2014 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet op de dag ná de officiële Koningsdag. En terwijl er op Bea's verjaardag ook nooit iets bijzonders gedaan werd
Ik vind het een BUG en een blunder. Al mag ik dat vast niet zeggenquote:Op zondag 27 april 2014 01:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben een verstokt republikein en ik zeg, maakt het allemaal uit joh. Gaat wel weer over.
Ik vind alleen die letters wat moeilijk te lezen in dat kleurtje.
Dat zeg ik: 4 varianten gespotquote:Op zondag 27 april 2014 01:09 schreef sneakydesert het volgende:
Mijn username verschilt ook nog van kleur per topic
de kleur was net ff weg en kwam met seconden terugquote:Op zondag 27 april 2014 01:09 schreef sneakydesert het volgende:
Mijn username verschilt ook nog van kleur per topic
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |